Gå til innhold

Ventetiden mot et lite nusk


le_ofte

Anbefalte innlegg

Da har jeg i lengre tid snoket i de fleste prøvedagbøkerne til dere her inne :laugh: og bestemt meg for at dette kan være en fin plass og dele erfaringer og skrive ting ned på papiret. Og bli kjent med andre prøvere!

Jeg er en jente på 21 år, og sambo er 22. Vi har snart vært sammen i 7 år, og ønsker oss veldig et lite nurk. Sluttet på p-pillen 10.november og fikk mensen 5 dager senere. Veldig mye mer smerter nå enn før gitt..

Så nå ser vi fremover og satser (og håååper) på en liten en i 2013 :wink:

Edit: Klaffet veldig tidlig med oss, positiv graviditetstest 11.12.12 :hoppe: <3 <3

Endret av le_ofte
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:goodbye: Velkommen som prøver! (Jeg er ikke offisielt prøver ENDA...)

Henger meg på her og x'er fingrene for at det spirer og gror snart :jepp:

Endret av Semulia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, tusen takk for svar :laugh: Synes det er litt rart å tenke på at vi er prøvere!

I dag kom graviditetstester og eggløsningstester fra billig-tester.no i posten og jeg har kjøpt folsyre på apoteket, spennende tider fremover :hjerte:

Lykke til til deg Semulia!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig helg! Skal nyte helgen med god mat og julegaveshopping! oooog under en uke til eggløsning (forhåpentligvis ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen snart overstått. Holder på med flytting her hjemme, så tiden strekker ikke helt til. Gud så mye rart man har liggende i skuffer og skap :fnise: Men er en fin mulighet for å få ryddet opp litt.. Har i formiddag bare ligget å sett langrenn på tv! Deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg i igjen... Har nettopp flyttet selv, og ble overrasket over hvor mye dritt som egentlig samler seg i løpet av få år :plystre: Snart i gang med EL-tester?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaa, haha. Mye rart! Jepp, tenkte jeg skulle begynne i morgen ettermiddag. Skal etter beregninger ha EL på torsdag, så er spent på om jeg får noen positive svar :rolleyes: Skal vel innrømme at jeg tok en EL-test i går ettermiddag.. Negativ, så da venter jeg til tirsdag:) Hvordan står det til meg deg/dere da Semulia?

Endret av le_ofte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar :laugh: Ja, er spennende, er jo helt i startfasen så er mye å sette seg inn i!

IKM om 12 dager.. spent :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig helg og første desember, skrapekalender er kjøpt for første gang!

Tar folsyre daglig, er det andre vitaminer som burde tas? Noen som vet? :nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var helga over! Vi har vært på julegranstenning i dag, koselig :tree:, men iiiskaldt. Synes det er så fint å høre barnekor synge! Går inn i nest siste skoleuke før jul, skal bli godt å bli ferdig! Bare 10 dager til IKM, selvom jeg vet at det ikke er lenge, skjønner jeg egentlig ikke hvordan jeg skal klare å vente, haha. Blir vel slik første gang :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei! Fått godkjent oppgaven min på skolen i dag, glad :biggrin:

Etters ser jeg frem til IKM, er ekstra trøtt for tiden, men regner med det kommer av mørketid og mye stress på skolen.. :veslejenta: ble en halvtime på sofan etter middag i dag, noe som ikke er likt meg.

Gleder meg til jul, elsker førjulstiden med baking og kos :nisseblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 dager til IKM. Hvor tidlig kan/burde man teste? haha, utålmodig :fnise:

Ellers var det søndag igjen, utrolig hvor fort ukene går! Snart er det jul :tree:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...