Gå til innhold

Ventetiden mot et lite nusk


le_ofte

Anbefalte innlegg

Så utrolig kjedelig at du skal få det så tidlig :(

Kom deg til legen og lykke til! Sender deg masse positive tanker.

God bedring :klem:

Håper du blir bedre og at det ikke sitter i hele svangerskapet..

Ønsker deg en god mandag og fin start på ny uke :goodbye:

Så snille dere er:hjerte:! Har vært uten internett i helgen pga. ny leilighet og sitter nå å stjeler nett fra mamma :fnise: Er enda vondt i bekkenet, i dag var det tom. vondt å gå vanlig.. uff.. :vetikke: Håper det stabiliserer seg og ikke blir verre.. Ultralyd i morgen :laugh: SÅÅ SPENT!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så snille dere er:hjerte:! Har vært uten internett i helgen pga. ny leilighet og sitter nå å stjeler nett fra mamma :fnise: Er enda vondt i bekkenet, i dag var det tom. vondt å gå vanlig.. uff.. :vetikke: Håper det stabiliserer seg og ikke blir verre.. Ultralyd i morgen :laugh: SÅÅ SPENT!!

Uff, håper virkelig at det blir bedre altså for det der høres ikke noe særlig ut :(

Såååå spennende med UL i morgen. :ler: Gleder meg til å høre :)

Så deilig at dere har fått flyttet, men kjipt uten internett :P Kjekt å få stjelt litt av mamma da ja :)

Ha en fin kveld le_ofte! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, håper virkelig at det blir bedre altså for det der høres ikke noe særlig ut :(

Såååå spennende med UL i morgen. :ler: Gleder meg til å høre :)

Så deilig at dere har fått flyttet, men kjipt uten internett :P Kjekt å få stjelt litt av mamma da ja :)

Ha en fin kveld le_ofte! :)

Du må ha en fin kveld du også! :) Skal snart åpne colaen og se litt på tv under pleddet!

Hihi, ja veldig greit!

Ja, får vel komme meg til legen snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan gikk det på Ul? :biggrin:

Hihi, så verdens fineste lille skatt! Sprellet med føtterne og vinket med armene og et hjerte som slo! Så nydelig! Ble satt frem 3 dager og er ifølge ultralyd 12 uker på mandag :laugh:

Ble så mye mer virkelig når jeg så den lille som lå å rørte på seg inni magen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, så verdens fineste lille skatt! Sprellet med føtterne og vinket med armene og et hjerte som slo! Så nydelig! Ble satt frem 3 dager og er ifølge ultralyd 12 uker på mandag :laugh:

Ble så mye mer virkelig når jeg så den lille som lå å rørte på seg inni magen :hjerte:

Så hærlig! Alltids kos å bli satt fram litt. ;)

Kos deg masse. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ufattelig koselig le_ofte. Det må ha vært et lykkelig øyeblikk. Så moro at de satte deg frem litt!

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, så verdens fineste lille skatt! Sprellet med føtterne og vinket med armene og et hjerte som slo! Så nydelig! Ble satt frem 3 dager og er ifølge ultralyd 12 uker på mandag :laugh:

Ble så mye mer virkelig når jeg så den lille som lå å rørte på seg inni magen :hjerte:

ååå, så heldig du er :D Må være helt utrolig å se den lille røre seg inne deg :rodmer: 12 uker på mandag, da må du feire :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for en sunn og frisk spire!

Dobbelt hurra for fremskyvning og 12 uker på mandag :bolledeig:

Ha en herlig helg! :)

ååå, så heldig du er :D Må være helt utrolig å se den lille røre seg inne deg :rodmer: 12 uker på mandag, da må du feire :duskedame:

Så ufattelig koselig le_ofte. Det må ha vært et lykkelig øyeblikk. Så moro at de satte deg frem litt!

Ha en fin kveld!

Gud så herlige dere er!! :laugh::hjerte:

Det var et fantastisk øyeblikk! Går bare å smiler og ser på magebildene!

Ja, 12 uker på mandag :o Må snart fortelle det til pappa, gruer meg, selvom jeg ikke helt vet hvorfor :fnise:

Ellers er bekkenet vondt, etter en 7 1/2 timers arbeidsdag er jeg helt ødelagt. Vondt å gå vanlig :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, har du ikke fortelt det til pappen din enda? Hvorfor gruer du deg, trur du? Det er vell gjerne derfor du ikke har fortelt det enda, tenker jeg? :) Det går nok kjempefint skal du se! Dere har jo vært sammen i så mangen år, å er jo over tiden som ungdommer, så det kommer nok sikkert ikke som ei bombe, vil jeg tru ;)

Dette fikser du vet du :Nikke:

Åsså litt greit at du ble satt frem. Da er det jo mindre tid mellom oss :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, har du ikke fortelt det til pappen din enda? Hvorfor gruer du deg, trur du? Det er vell gjerne derfor du ikke har fortelt det enda, tenker jeg? :) Det går nok kjempefint skal du se! Dere har jo vært sammen i så mangen år, å er jo over tiden som ungdommer, så det kommer nok sikkert ikke som ei bombe, vil jeg tru ;)

Dette fikser du vet du :Nikke:

Åsså litt greit at du ble satt frem. Da er det jo mindre tid mellom oss :nigo:

Ja, hihi. Er 11+6 i dag så da er det bare 5 dager :laugh:

Nei, sendte han nettopp ultralydbildet, må bare vente på svar :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hihi. Er 11+6 i dag så da er det bare 5 dager :laugh:

Nei, sendte han nettopp ultralydbildet, må bare vente på svar :fnise:

Spennende :popcorn:

Tenk, 12 uker imorgen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så spennende at du har sendt faren din UL bildet, gleder meg til å høre responsen! :)

Gratulerer med 12 uker straks :duskedame:

Sov godt le_ofte! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :D hihi! 12 uker i dag ifølge gynekologen og ul! jippiiiii :danse:

Pappa ble sjokkert, men glad! hihi. Tror han gleder seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med de magiske 12 le_ofte! :duskedame:

Så moro at faren din ble glad tross overraskelsen :)

Ønsker deg en riktig fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med de magiske 12 le_ofte! :duskedame:

Så moro at faren din ble glad tross overraskelsen :)

Ønsker deg en riktig fin kveld!

takk :D :hjerte: hihi, god kveld til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...