Gå til innhold

Ventetiden mot et lite nusk


le_ofte

Anbefalte innlegg

Oi, gratulerer så masse :hoppendeglad:

En strek er en strek, så lenge den er rosa mener jeg å ha lest ;) Men jeg skjønner hva du mener, at det må en sterkere til. Men hurra :nigo:

Taaakk :D Jaa, den er rosa! :nigo:

Gratulerer :hoppendeglad:

Takk :D

Må ta en til test i morgen tidlig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da skal jeg krysse fingrene for at den er like positiv i morgen :laugh: :laugh: :laugh:

Gratulerer igjen!

Endret av boks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg krysse fingrene for at den er like positiv i morgen :laugh: :laugh: :laugh:

Gratulerer igjen!

hihi, den var mer positiv i dag! :fnise: Sååå glad!

Tror jeg må kjøpe en Clearbluetest uansett, blir med ekte da :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så søte dere er alle sammen :hjerte: Tusen takk! :blomst: Sender dere litt babystøv!

Fortalte det til sambo i går kveld, han går fremdeles bare rundt og gliser!

Men va gjør man nå da? Mener å ha lest litt rundt på forumet at det ikke er vits med legetime før i uke 10-12? Er litt uvitende på dette her jeg.. Så legen trenger ikke å bekrefte graviditeten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos min lege gir de ikke time før du er mellom 8-12 uker på vei. Men noen har 10-12. Du kan jo ringe imorgen og bestille time. Men de trenge ikke bekreftelse nei :)

Jeg har ikke lyst å ringe å bestille time enda jeg da, jeg husker sist hvor grusomt det var å ringe å avbestille :fnise: Men jeg kommer sikkert til å ringe rett før jul eller noe sånt tenker jeg :Nikke:

Om du er 4 uker på vei, så er det jo bare ei uke i forskjell på oss :hjerte:

Endret av CathrineMic
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos min lege gir de ikke time før du er mellom 8-12 uker på vei. Men noen har 10-12. Du kan jo ringe imorgen og bestille time. Men de trenge ikke bekreftelse nei :)

Jeg har ikke lyst å ringe å bestille time enda jeg da, jeg husker sist hvor grusomt det var å ringe å avbestille :fnise: Men jeg kommer sikkert til å ringe rett før jul eller noe sånt tenker jeg :Nikke:

Om du er 4 uker på vei, så er det jo bare ei uke i forskjell på oss :hjerte:

åå, kanskje jeg gjør det da. Sier du til helsesekreteren som tar tlf at du er gravid da? hehe :fnise:

Huff, ja det tror jeg det var :( Men disse timene skal ikke avbestilles nei, de skal klore seg fast der inne :hjerte:

Jaa, så koselig! Da kan vi følge hverandre :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå, kanskje jeg gjør det da. Sier du til helsesekreteren som tar tlf at du er gravid da? hehe :fnise:

Huff, ja det tror jeg det var :( Men disse timene skal ikke avbestilles nei, de skal klore seg fast der inne :hjerte:

Jaa, så koselig! Da kan vi følge hverandre :laugh:

Ja, da jeg har ringt, har jeg bare sagt jeg er gravid, å hvor langt jeg ca er på vei ( dette spør dem om også om du ikke sier det ). Så sier de når det er vanligt å ha første svangerskapskontroll hos dem (enten 8-12 eller 10-12 ca ). Så setter hun opp en time til deg :nigo:

Ja, disse skal klore seg fast :hjerte:

Greit og ha noen som er ca like langt på vei ja :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da jeg har ringt, har jeg bare sagt jeg er gravid, å hvor langt jeg ca er på vei ( dette spør dem om også om du ikke sier det ). Så sier de når det er vanligt å ha første svangerskapskontroll hos dem (enten 8-12 eller 10-12 ca ). Så setter hun opp en time til deg :nigo: Ja, disse skal klore seg fast :hjerte: Greit og ha noen som er ca like langt på vei ja :hjerte:

Åå, takk for svar :) hihi, da blir det mer ekte på en måte.

Jaa <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei:)

Slenger meg på her jeg også. Jeg er 22 og samboeren 25 og vi har akkurat bestemt oss for å begynne å prøve:)

Gratulerer så masse med spiren :laugh: Skal bli spennende å følge deg.

Endret av Villa90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk! :D

Så artig at dere har blitt prøvere, gratulerer med det :laugh:

Takktakk :biggrin: Skal bli en spennende stund. Var å kjøpte folat idag. Ble plutselig veldig virkelig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk :biggrin: Skal bli en spennende stund. Var å kjøpte folat idag. Ble plutselig veldig virkelig :P

Heheh, ja kjenner den følelsen ;)

Jippiiiiii :nigo::hjerte: Gratulerer så masse igjen :rodmer:

hihi, takk CathrineMic :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Hei :)

Og gratulerer med to blå!

Så deg i IKM desember tråden :lur:

Har selv fått positiv test endelig etter 7 aktive mnd som prøvere!

Så er utifra kalkulasjoner på nett 3 uker idag :)

Har du kjent noe til graviditet sisste uka eller?

Jeg kjenner ingen symptom i det heletatt, så alt virker så uvirkelig for meg.......

Skal følge deg videre :goodbye:

Hyggelig å være i kontakt med noen som er på samme stadiet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...