Gå til innhold

Ventetiden mot et lite nusk


le_ofte

Anbefalte innlegg

Hei :)

Og gratulerer med to blå!

Så deg i IKM desember tråden :lur:

Har selv fått positiv test endelig etter 7 aktive mnd som prøvere!

Så er utifra kalkulasjoner på nett 3 uker idag :)

Har du kjent noe til graviditet sisste uka eller?

Jeg kjenner ingen symptom i det heletatt, så alt virker så uvirkelig for meg.......

Skal følge deg videre :goodbye:

Hyggelig å være i kontakt med noen som er på samme stadiet!

Tusen takk! :laugh: og til deg også! Det må være en god følelse!

Jaa, vært litt kvalm på morgenen i helga.. trøtt og sliten, nyser mye og metallsmak i munnen :) Men det er helt normalt å ikke ha noen tegn så tidlig også, ingenting farlig med det. Men skjønner godt at det blir litt skummelt da, man må nesten minne seg på at man er gravid, er liksom ikke helt virkelig.. :omg:

Gratulerer med 3 uker da! :duskedame: Heier spira videre!

Ja, det er hyggelig å vite om andre på samme stadiet. Anbefaler deg og gå inn på babyverden.no, der har de terminforum :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er så deilig med juleferie! Pakker inn julegaver og hører på julemusikk :tree:

Ellers leker vi litt med hvordan vi skal fortelle det til de kommende besteforeldrene. Jeg tenker å lage en stillingsbeskrivelse, med beskrivelse av hvordan en bestemor skal være og med start når termin er osv :fnise:

Har så lyst å rope nyheten ut til alle jeg er glad i! Men vi skal værtfall vente en liten stund til. Jeg tenker jo slik at hvis det mot all formodning ikke skulle gå bra, vil vi jo ha deres støtte. Så tror nok ikke jeg klarer å vente helt til uke 12 :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veeldig koselig med jul =) Idag skal vi bake pepperkaker å høre på julemusikk. Er endelig ferdig med alle julegavene, så nå kan jeg bare slappe av =)

Jeg er litt som deg når det gjelder det å fortelle nærmeste familie. Vi vil uansett trenge deres støtte om noe skulle gå galt. Moren min kjenner meg også så godt at hun hadde nok sett det på meg at det var noe jeg hadde lyst å fortelle :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fortalte nyheten til kommende besteforeldre og våre søsken nesten samtidig som vi fant det ut rundt uke 4-5. Jeg fortalte også nyheten til noen nære venner. Om det skulle gå galt vet jeg at jeg hadde hatt godt av at noen viste fra før for støtten og at jeg slapp å begynne fra begynnelsen med å fortelle. Samboer ville vente med å fortelle hannes venner til vi var i uke 12. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan lager dere forresten sånn ticker eller hva det heter? :) Har vært innpå siden å laget en, men får ikke til å legge den innpå signatur.

Som dere ser så kommer kun linken.

Endret av Villa90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet alt om å ville rope det ut til alle ja :fnise:

Vi har fortelt det til min mor, samboers mor, noen venniner av meg + 3 kollegaer, å noen kompiser/kollegaer av sambo :)

Pappa kommer hertil i helgen, samme med broren min, så de får vite det da :)

Jeg sliter litt med å fortelle det til pappa. Da jeg sa det til han sist, så fikk han klar beskjed om å holde det for seg selv, i og med at det var så tidlig. Dette hadde han da ikke klart, for han hadde blitt så glad. Så da jeg mistet ville jo ikke jeg fortelle det til de han hadde sagt det til. Så jeg skrev bare mld til han at jeg hadde mistet og at han fikk fortelle det videre til de han hadde fortelt det til! :fnise:

Jeg kommer til å gi enda bedre beskjed nå i jula, om at dette får han holde for seg selv, ellers blir han den siste som får vite det neste gang :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veeldig koselig med jul =) Idag skal vi bake pepperkaker å høre på julemusikk. Er endelig ferdig med alle julegavene, så nå kan jeg bare slappe av =)

Jeg er litt som deg når det gjelder det å fortelle nærmeste familie. Vi vil uansett trenge deres støtte om noe skulle gå galt. Moren min kjenner meg også så godt at hun hadde nok sett det på meg at det var noe jeg hadde lyst å fortelle :fnise:

Ja, det jeg også tenker! Haha, kjenner meg igjen i det. Går å passer meg når jeg er rundt mamma for tiden, for hun kjenner meg så godt! Og bestevennina mi spurte meg forrige uke "Når skal jeg bli gudmor da?" Haha, så jeg gleder meg til å fortelle det til henne! Det er jo artig å fortelle det til dem før de skjønner det selv :fnise:

Bra du fikk til å lage ticker, sleit litt med det først jeg også :P

Gratulerer med graviditeten! Du har myyye å se frem til:-D

Tuuuusen takk :laugh: det killer i magen hver gang jeg tenker på det!

Vet alt om å ville rope det ut til alle ja :fnise:

Vi har fortelt det til min mor, samboers mor, noen venniner av meg + 3 kollegaer, å noen kompiser/kollegaer av sambo :)

Pappa kommer hertil i helgen, samme med broren min, så de får vite det da :)

Jeg sliter litt med å fortelle det til pappa. Da jeg sa det til han sist, så fikk han klar beskjed om å holde det for seg selv, i og med at det var så tidlig. Dette hadde han da ikke klart, for han hadde blitt så glad. Så da jeg mistet ville jo ikke jeg fortelle det til de han hadde sagt det til. Så jeg skrev bare mld til han at jeg hadde mistet og at han fikk fortelle det videre til de han hadde fortelt det til! :fnise:

Jeg kommer til å gi enda bedre beskjed nå i jula, om at dette får han holde for seg selv, ellers blir han den siste som får vite det neste gang :lur:

Hihi, føler liksom det er greit å fortelle det til noen når jeg ser andre har gjort det! :fnise: Synes det å vente til 12.uke med å fortelle det til de nærmeste ikke heelt stemme for meg. Både mamma, bestevenninen min og svigemor vil ettervært merke det. Vi skal jo være mye sammen med dem i jula :)

Lykke til med å fortelle det til pappaen din da CathrineMic :blomst: Han blir sikkert kjempeglad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fortalte nyheten til kommende besteforeldre og våre søsken nesten samtidig som vi fant det ut rundt uke 4-5. Jeg fortalte også nyheten til noen nære venner. Om det skulle gå galt vet jeg at jeg hadde hatt godt av at noen viste fra før for støtten og at jeg slapp å begynne fra begynnelsen med å fortelle. Samboer ville vente med å fortelle hannes venner til vi var i uke 12. :)

Jaa, ikkesant. da tenker vi likt :) De hadde jo merket at noe var galt hvis det hadde gått galt tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er utrolig hva disse mødrene kan finne ut :P Jeg har allerede planlagt hvordan jeg skal fortelle mamma om en evt gravididet. Hun elsker å strikke, så jeg skal be henne strikke et hentesett :fnise: Føler også at jeg konstant får spørmål om når jeg å samboeren skal ha barn. Akkurat om om alle skjønner at vi har begynt å prøve. Hehe:)

Håper vi er like heldige som dere og får det til fort:) Hvordan føler du deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, ikkesant. da tenker vi likt :) De hadde jo merket at noe var galt hvis det hadde gått galt tenker jeg.

Ja, de merker det om det skulle være noe. Godt å ha den støtten rundt seg, noe av det beste med familie. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er utrolig hva disse mødrene kan finne ut :P Jeg har allerede planlagt hvordan jeg skal fortelle mamma om en evt gravididet. Hun elsker å strikke, så jeg skal be henne strikke et hentesett :fnise: Føler også at jeg konstant får spørmål om når jeg å samboeren skal ha barn. Akkurat om om alle skjønner at vi har begynt å prøve. Hehe:)

Håper vi er like heldige som dere og får det til fort:) Hvordan føler du deg da?

Ja, mamma får med seg det meste :P åå, så søtt! Håper det klaffer fort for dere! er en herlig følelse :laugh:

Føler meg bra! Blir kvalm hvis jeg spiser for lite eller for mye. Så det er som oftes kjæresten som må rydde av middagsbordet, da ligger jeg rett ut på sofaen etterpå :fnise:

Ellers trøttere enn vanlig, og puppene er såre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra du ikke har fått alt for fæle symptomer da, og vi for håpe det holder seg slik :biggrin:

Jeg har også opprettet dagbok:D Har vært inne på kvinneguiden og på graviditetsforum å kikket i mange år nå faktisk, å er så artig å endelig være endel av det :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du ikke har fått alt for fæle symptomer da, og vi for håpe det holder seg slik :biggrin:

Jeg har også opprettet dagbok:D Har vært inne på kvinneguiden og på graviditetsforum å kikket i mange år nå faktisk, å er så artig å endelig være endel av det :biggrin:

jaa, fornøyd med det :)

Åå, fant den! Må gå inn å snike :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld har vi vasket og pakket til flyttinga i romjulen. er såå sliten og alt for kvalm til å legge meg. Sitter å ser på Vampire Diaries :) Koooser meg!

Blir så glad hver morgen når jeg kan sjekke babyverden sin app! Der står det en liten tekst om barnet og hvordan det vokser! morsomt :laugh:

Er allerede så forelsket i det lille knøttet i magen :gravid::rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest jente8923

I kveld har vi vasket og pakket til flyttinga i romjulen. er såå sliten og alt for kvalm til å legge meg. Sitter å ser på Vampire Diaries :) Koooser meg!

Blir så glad hver morgen når jeg kan sjekke babyverden sin app! Der står det en liten tekst om barnet og hvordan det vokser! morsomt :laugh:

Er allerede så forelsket i det lille knøttet i magen :gravid::rodmer:

Gratulerer =D Det er så fantastisk <3 Er så glad på dine vegne =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte å bestilte legetime i dag, og trodde da jeg skulle få langt over nyttår en gang.. og hun sa jeg kunne komme i morgen :overrasket: Sa at jeg bare var 5 uker på vei.

Såå.. :blink: Hva gjør man på slike legetimer da? Ble plutselig veldig nervøs jeg, og jeg som aldri er nervøs for legetimer :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært hos legen i dag, snille legen min :)

Fikk informasjon om hvordan man kan behandle kvalme, litt om ting man ikke kan gjøre og kan gjøre og informasjon om hva som skjer fremover. Og så fikk jeg en bok "Gravid for første gang." Etterpå våget jeg meg en liten tur i byen, og kjøpte ferdig julegavene! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...