Gå til innhold

Ventetiden mot et lite nusk


le_ofte

Anbefalte innlegg

Gjest jente8923

Da har jeg vært hos legen i dag, snille legen min :)

Fikk informasjon om hvordan man kan behandle kvalme, litt om ting man ikke kan gjøre og kan gjøre og informasjon om hva som skjer fremover. Og så fikk jeg en bok "Gravid for første gang." Etterpå våget jeg meg en liten tur i byen, og kjøpte ferdig julegavene! :laugh:

Så bra =) Masse lykke til =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor tidlig merket du murringen du snakket om?

Er så gøy at dere fikk det til på første forsøk :-D

Hvordan er formen i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merket menssmerter noen dager før mens og har det enda. men det varer ikke lenge i slengen, kanskje 5 min. eller noe slikt.

Jaa, synses det gikk sykt fort :laugh:

Er kvalm på morgenen, og har ikke matlyst overhode. I dag har jeg hatt leggkramper slik at det er vondt å sitte :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Det var tidlig legebesøk? :jepp:

Men kjet å få komme inn alikevel vil jeg tro? :)

Er mange som ønsker å få bli tatt imot før uke 12, men utifra forum, så er det mindre vanlig med time før, og ikke alle som blir møtt med forståelse osv. Så det er bra du er forbøyd med din lege hvertfall :)

Planer for helgen?

Når skal dere fortelle venner og familie om graviditeten?

God helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var tidlig legebesøk? :jepp:

Men kjet å få komme inn alikevel vil jeg tro? :)

Er mange som ønsker å få bli tatt imot før uke 12, men utifra forum, så er det mindre vanlig med time før, og ikke alle som blir møtt med forståelse osv. Så det er bra du er forbøyd med din lege hvertfall :)

Planer for helgen?

Når skal dere fortelle venner og familie om graviditeten?

God helg :klem:

Ja, det var tidlig! Og når jeg skulle betale sa legesekreteren bare: Nei, dette er en del av svangerskapsomsorgen, så du skal ikke betale. hehe, fornøyd med det :laugh:

I helgen skal vi pakke og vaske, holder på å flytte. Sååå kjedelig. Så blir det en tur til svigers og mamma for juletrepynting :danse:

hehe, er ikke sikker enda. men vil fortelle det snart. men både svigers og mine foreldre er sammen med så mange andre på julaften at det blir kanskje i romjulen. :laugh:

Hvordan går det med deg Roseduft? har lest dagboken din og håååper spiren sitter. Krysser fingrene for julegave :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så deilig med juleferie! Pakker inn julegaver og hører på julemusikk :tree:

Ellers leker vi litt med hvordan vi skal fortelle det til de kommende besteforeldrene. Jeg tenker å lage en stillingsbeskrivelse, med beskrivelse av hvordan en bestemor skal være og med start når termin er osv :fnise:

Har så lyst å rope nyheten ut til alle jeg er glad i! Men vi skal værtfall vente en liten stund til. Jeg tenker jo slik at hvis det mot all formodning ikke skulle gå bra, vil vi jo ha deres støtte. Så tror nok ikke jeg klarer å vente helt til uke 12 :rodmer:

hihi er såå koselig at du fikk det til så fort :D :D D: :D: D Ang det å fortelle tidlig/ikke fortelle, så er jeg litt enig med deg.. Støtten fra familien er EKSTREM viktig dersom det skulle gå galt.. Den var gull vært for meg ihvretfall :) Men nå skal jo dette gå bra for dere da, så det er ikke noe å tenke på en gang :laugh::hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hihi er såå koselig at du fikk det til så fort :D :D D: :D: D Ang det å fortelle tidlig/ikke fortelle, så er jeg litt enig med deg.. Støtten fra familien er EKSTREM viktig dersom det skulle gå galt.. Den var gull vært for meg ihvretfall :) Men nå skal jo dette gå bra for dere da, så det er ikke noe å tenke på en gang :laugh::hug:

Jaa!

hehe, håper det! :biggrin: er så spennende!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi pyntet juletreet, vært på julefrokost og julegrøt hos svigers! Sambo er fast bestemt på å fortelle om graviditeten i romjulen :fnise: Men det blir bra, så skjønner de hvorfor jeg går rett og legger med på sofaen etter mat. blir så kvalm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Goood jul le_ofte! :-) Håper dere får en super jul og at dere får delt den gledelige nyheten til familien.

God jul til deg også boks :nigo: Håper julekvelden står til forventningene!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var julaften forbi, og gud hvor jeg har koset meg. Fikk så mye fint! :laugh: Ellers så har vi fortalt om graviditeten til svigers og mamma i dag og i går. Mamma skjønte ingenting (Gav henne et kort med bestemor på.. :fnise: ) "Hæ, bestemor?" men så begynte hun og gråte og er allerede igang med å planlegge va hun skal strikke. Jeg kunne ikke vært gladere :laugh:

Svigers ble også kjempeglad og overrasket! De gleder seg!

Ellers må jeg bare si at jeg har en fantastisk kjæreste! :hjerte: Passer så godt på meg og er så snill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg testet med Clearblue og det poppet klart og tydelig "Gravid 2-3 uker" opp.

Så glad :strix::hoppe:

Gratulerer!! Håper på samme gla'historien om ikke så lenge!! ;)

Exit: skrivefeil

Endret av huldertussa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!! Håper på samme gla'historien om ikke så lenge!! ;)

Exit: skrivefeil

Ja, håper du får det :D

Så koselig å høre at de kommende besteforeldrene ble så glade :-D Og så fint at kjæresten steller godt med deg :-)

Jaa, er så glad :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt lenge siden jeg har vært her nå. 6+3 i dag! :laugh:

Er begynt å bli veldig nervøs, akkurat som om jeg ikke tror at jeg er gravid. selvom jeg har positive tester (både strimler og digital) og ingen mens og mye symptomer. Noen gang må jeg bare se på bildet av graviditetstestene og minne meg på at det er virkelig. Men er så redd for at det plutselig ikke skal være noe der.. teite meg, tenker egentlig litt for mye :P

Mamma har begynt å strikke babydrakt! :nigo: hihi. koselig! Hun er helt i hundre :D

I kveld skal vi på kino, gleder meg! Life of Pi, noen som har sett den? :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skjønner hva du mener :Nikke:

Jeg er kjempe nervøs for at når vi er på ul, så ser vi at det plutselig ikke er liv, eller at det ikke er noe der.. All denne tenkingen er virkelig ikke bra :fnise:

Jeg sitter og titter på internett, på barneklær og ting :fnise: Det er jo noe salg rundt om. Å jeg har jo såå lyst å kjøpe noe. Men jeg må hvertfall vente til etter ul, og helst etter 12 uke :jepp:

Har ikke sett den filmen, men kos dere masse på kino :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner hva du mener :Nikke:

Jeg er kjempe nervøs for at når vi er på ul, så ser vi at det plutselig ikke er liv, eller at det ikke er noe der.. All denne tenkingen er virkelig ikke bra :fnise:

Jeg sitter og titter på internett, på barneklær og ting :fnise: Det er jo noe salg rundt om. Å jeg har jo såå lyst å kjøpe noe. Men jeg må hvertfall vente til etter ul, og helst etter 12 uke :jepp:

Har ikke sett den filmen, men kos dere masse på kino :danse:

Ja, må vel slutte å lese skumle historier på nett. Ja, du skal på tidlig UL? Nårtid?

Åå, ja, så koselig :laugh: Det må jeg også begynne med, bare se værtfall :fnise:

takk, det skal vi!

Hvordan kan det ha seg at tickern din viser 207 dager igjen og min 237 dager? når du er 8 dager lenger enn meg? undres.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, må vel slutte å lese skumle historier på nett. Ja, du skal på tidlig UL? Nårtid?

Åå, ja, så koselig :laugh: Det må jeg også begynne med, bare se værtfall :fnise:

takk, det skal vi!

Hvordan kan det ha seg at tickern din viser 207 dager igjen og min 237 dager? når du er 8 dager lenger enn meg? undres.. :fnise:

:fnise: Fort gjort å lese di derre historiene vettu ;)

Vi får tidlig ul, pga ivf ;) Veldig glad for det :jepp: 3 januar skal vi der :nigo:

Oi. Der sier du noe :klo: Hvorfor gjør den det tru.. Hmm, det kan jo være vi har fra forskjellige steder kanskje? For om du slår inn datoen på forskjellige nettsteder, så blir terminen annarledes mener jeg å huske. Å jeg har jo bare skrevet inn termindatoen, eller befruktelsen. Husker ikke helt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Fort gjort å lese di derre historiene vettu ;)

Vi får tidlig ul, pga ivf ;) Veldig glad for det :jepp: 3 januar skal vi der :nigo:

Oi. Der sier du noe :klo: Hvorfor gjør den det tru.. Hmm, det kan jo være vi har fra forskjellige steder kanskje? For om du slår inn datoen på forskjellige nettsteder, så blir terminen annarledes mener jeg å huske. Å jeg har jo bare skrevet inn termindatoen, eller befruktelsen. Husker ikke helt :fnise:

Å, blir koselig å se lille da! :D

heheh, bare beit meg merke i dette.. rart :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...