le_ofte Skrevet 11. desember 2012 Forfatter #41 Del Skrevet 11. desember 2012 Oi, gratulerer så masse En strek er en strek, så lenge den er rosa mener jeg å ha lest Men jeg skjønner hva du mener, at det må en sterkere til. Men hurra Taaakk :D Jaa, den er rosa! Gratulerer Takk :D Må ta en til test i morgen tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 11. desember 2012 #42 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) Da skal jeg krysse fingrene for at den er like positiv i morgen :laugh: Gratulerer igjen! Endret 11. desember 2012 av boks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
le_ofte Skrevet 12. desember 2012 Forfatter #43 Del Skrevet 12. desember 2012 Da skal jeg krysse fingrene for at den er like positiv i morgen :laugh: Gratulerer igjen! hihi, den var mer positiv i dag! Sååå glad! Tror jeg må kjøpe en Clearbluetest uansett, blir med ekte da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 12. desember 2012 #44 Del Skrevet 12. desember 2012 Jippi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
le_ofte Skrevet 12. desember 2012 Forfatter #45 Del Skrevet 12. desember 2012 Hihi, er ifølge kalkulatorer på nett 4 uker i morgen. spent :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 12. desember 2012 #46 Del Skrevet 12. desember 2012 Gratulere så masse! For en gave å få i førjulstiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 12. desember 2012 #47 Del Skrevet 12. desember 2012 Gratulerer igjen *Hoppe rundt på deres vegne* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
le_ofte Skrevet 12. desember 2012 Forfatter #48 Del Skrevet 12. desember 2012 Så søte dere er alle sammen Tusen takk! Sender dere litt babystøv! Fortalte det til sambo i går kveld, han går fremdeles bare rundt og gliser! Men va gjør man nå da? Mener å ha lest litt rundt på forumet at det ikke er vits med legetime før i uke 10-12? Er litt uvitende på dette her jeg.. Så legen trenger ikke å bekrefte graviditeten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 12. desember 2012 #49 Del Skrevet 12. desember 2012 (endret) Hos min lege gir de ikke time før du er mellom 8-12 uker på vei. Men noen har 10-12. Du kan jo ringe imorgen og bestille time. Men de trenge ikke bekreftelse nei Jeg har ikke lyst å ringe å bestille time enda jeg da, jeg husker sist hvor grusomt det var å ringe å avbestille Men jeg kommer sikkert til å ringe rett før jul eller noe sånt tenker jeg Om du er 4 uker på vei, så er det jo bare ei uke i forskjell på oss Endret 12. desember 2012 av CathrineMic Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
le_ofte Skrevet 13. desember 2012 Forfatter #50 Del Skrevet 13. desember 2012 (endret) Endret 13. desember 2012 av le_ofte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
le_ofte Skrevet 13. desember 2012 Forfatter #51 Del Skrevet 13. desember 2012 Hos min lege gir de ikke time før du er mellom 8-12 uker på vei. Men noen har 10-12. Du kan jo ringe imorgen og bestille time. Men de trenge ikke bekreftelse nei Jeg har ikke lyst å ringe å bestille time enda jeg da, jeg husker sist hvor grusomt det var å ringe å avbestille Men jeg kommer sikkert til å ringe rett før jul eller noe sånt tenker jeg Om du er 4 uker på vei, så er det jo bare ei uke i forskjell på oss åå, kanskje jeg gjør det da. Sier du til helsesekreteren som tar tlf at du er gravid da? hehe Huff, ja det tror jeg det var Men disse timene skal ikke avbestilles nei, de skal klore seg fast der inne Jaa, så koselig! Da kan vi følge hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 13. desember 2012 #52 Del Skrevet 13. desember 2012 åå, kanskje jeg gjør det da. Sier du til helsesekreteren som tar tlf at du er gravid da? hehe Huff, ja det tror jeg det var Men disse timene skal ikke avbestilles nei, de skal klore seg fast der inne Jaa, så koselig! Da kan vi følge hverandre Ja, da jeg har ringt, har jeg bare sagt jeg er gravid, å hvor langt jeg ca er på vei ( dette spør dem om også om du ikke sier det ). Så sier de når det er vanligt å ha første svangerskapskontroll hos dem (enten 8-12 eller 10-12 ca ). Så setter hun opp en time til deg Ja, disse skal klore seg fast Greit og ha noen som er ca like langt på vei ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
le_ofte Skrevet 13. desember 2012 Forfatter #53 Del Skrevet 13. desember 2012 Ja, da jeg har ringt, har jeg bare sagt jeg er gravid, å hvor langt jeg ca er på vei ( dette spør dem om også om du ikke sier det ). Så sier de når det er vanligt å ha første svangerskapskontroll hos dem (enten 8-12 eller 10-12 ca ). Så setter hun opp en time til deg Ja, disse skal klore seg fast Greit og ha noen som er ca like langt på vei ja Åå, takk for svar hihi, da blir det mer ekte på en måte. Jaa <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
le_ofte Skrevet 14. desember 2012 Forfatter #54 Del Skrevet 14. desember 2012 Da har jeg testet med Clearblue og det poppet klart og tydelig "Gravid 2-3 uker" opp. Så glad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villa90 Skrevet 14. desember 2012 #55 Del Skrevet 14. desember 2012 (endret) Hei:) Slenger meg på her jeg også. Jeg er 22 og samboeren 25 og vi har akkurat bestemt oss for å begynne å prøve:) Gratulerer så masse med spiren Skal bli spennende å følge deg. Endret 14. desember 2012 av Villa90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
le_ofte Skrevet 14. desember 2012 Forfatter #56 Del Skrevet 14. desember 2012 Tusen takk! :D Så artig at dere har blitt prøvere, gratulerer med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 14. desember 2012 #57 Del Skrevet 14. desember 2012 Jippiiiiii Gratulerer så masse igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villa90 Skrevet 15. desember 2012 #58 Del Skrevet 15. desember 2012 Tusen takk! :D Så artig at dere har blitt prøvere, gratulerer med det Takktakk Skal bli en spennende stund. Var å kjøpte folat idag. Ble plutselig veldig virkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
le_ofte Skrevet 15. desember 2012 Forfatter #59 Del Skrevet 15. desember 2012 Takktakk Skal bli en spennende stund. Var å kjøpte folat idag. Ble plutselig veldig virkelig Heheh, ja kjenner den følelsen Jippiiiiii Gratulerer så masse igjen hihi, takk CathrineMic Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 16. desember 2012 #60 Del Skrevet 16. desember 2012 Hei Og gratulerer med to blå! Så deg i IKM desember tråden Har selv fått positiv test endelig etter 7 aktive mnd som prøvere! Så er utifra kalkulasjoner på nett 3 uker idag Har du kjent noe til graviditet sisste uka eller? Jeg kjenner ingen symptom i det heletatt, så alt virker så uvirkelig for meg....... Skal følge deg videre Hyggelig å være i kontakt med noen som er på samme stadiet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå