le_ofte Skrevet 9. desember 2012 Forfatter #21 Del Skrevet 9. desember 2012 har små mensensmerter nederst i magen.. bruker bare å få dette samme dag som mensen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jente8923 Skrevet 9. desember 2012 #22 Del Skrevet 9. desember 2012 Du kan teste i dag, men du er jo ikke garantert riktig resultat. Krysser fingrene for at det går bra :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
le_ofte Skrevet 9. desember 2012 Forfatter #23 Del Skrevet 9. desember 2012 har jo masse tester da, så sånn sett skader det jo ikke. men ja, kanskje jeg prøver i morgen Nå skal jeg se noen episoder Vampire Diaries før det blir kveld i stua Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jente8923 Skrevet 9. desember 2012 #24 Del Skrevet 9. desember 2012 har jo masse tester da, så sånn sett skader det jo ikke. men ja, kanskje jeg prøver i morgen Nå skal jeg se noen episoder Vampire Diaries før det blir kveld i stua Ja, er kanskje lurt å ta det på morningen =) Er vel det beste... =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
le_ofte Skrevet 10. desember 2012 Forfatter #25 Del Skrevet 10. desember 2012 Tok en test i dag, og det var den svakeste streken jeg noen gang har sett, en del av meg tviler faktisk på at det var en strek.. Veldig usikker. Samtidig har jeg hatt mensensmerter sånn til og fra i dag, så kanskje tante rød kommer likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 10. desember 2012 #26 Del Skrevet 10. desember 2012 Gratulerer med prøving og godkjent oppgave le_ofte! Så spennende at dere prøver. Kan ikke offisielt kalle meg en prøver enda, men kommer ikke så langt bak jeg heller! Gleder meg til å følge veien deres mot en liten skapning her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
le_ofte Skrevet 10. desember 2012 Forfatter #27 Del Skrevet 10. desember 2012 takk Jaa, er spennende! Hihi, så koselig da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 10. desember 2012 #28 Del Skrevet 10. desember 2012 Her vil jeg følge med! Nå er det bare å krysse fingrene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
le_ofte Skrevet 10. desember 2012 Forfatter #29 Del Skrevet 10. desember 2012 Så koselig Jaa, krysser fingrer og tær, tror jeg skal ta en til test i morgen tidlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jente8923 Skrevet 10. desember 2012 #30 Del Skrevet 10. desember 2012 Krysser også fingre og tær for at streken er sterkere i morgen Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
le_ofte Skrevet 10. desember 2012 Forfatter #31 Del Skrevet 10. desember 2012 Takk jente8923 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 10. desember 2012 #32 Del Skrevet 10. desember 2012 Der var du ja Spennende dag imorgen da Gleder meg til oppdatering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 10. desember 2012 #33 Del Skrevet 10. desember 2012 Krysser fingrene for deg i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 10. desember 2012 #34 Del Skrevet 10. desember 2012 Måtte inn å titte i dagboken din også Lykke til med testing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
le_ofte Skrevet 11. desember 2012 Forfatter #35 Del Skrevet 11. desember 2012 Takk alle sammen, snille dere er Tok en test nå, og får 2 streker, den ene er riktignok svak, men det er tydelig en strek. Hva tror dere jenter, er en strek en strek? Tørr ikke håpe enda.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jente8923 Skrevet 11. desember 2012 #36 Del Skrevet 11. desember 2012 Ja ;-) på en graviditetstest er det det :-) Gratulerer. og lykke til :-D (sorry, skriver på tlf) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 11. desember 2012 #37 Del Skrevet 11. desember 2012 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
le_ofte Skrevet 11. desember 2012 Forfatter #38 Del Skrevet 11. desember 2012 takk! Tror nesten ikke at det er sant, føler at det må en sterkere strek til liksom herregud... Er dette virkelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 11. desember 2012 #39 Del Skrevet 11. desember 2012 Oi, gratulerer så masse En strek er en strek, så lenge den er rosa mener jeg å ha lest Men jeg skjønner hva du mener, at det må en sterkere til. Men hurra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 11. desember 2012 #40 Del Skrevet 11. desember 2012 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå