dreia Skrevet 10. april 2013 Forfatter #421 Del Skrevet 10. april 2013 Deilig med første permisjonsdag i solskinnet, da! (For det var du som også holder til her i Barteby, ja? Gravidhjerne deluxe ) Bartebyinnbyggar Det blir ikkje så mykje nyting av den fine vårsola når ein sit inne på kvinne-/barn-senteret, då. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 10. april 2013 #422 Del Skrevet 10. april 2013 Uff, nei, det gjør det ikke! Håper virkelig at det ting går bra og at du får nyte sol og vår litt før babyen kommer! Krysser fingrene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 10. april 2013 Forfatter #423 Del Skrevet 10. april 2013 Legens vurdering og sterke anbefaling: Innleggelse på observasjonsposten. Litt av ein start på permisjonen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 10. april 2013 #424 Del Skrevet 10. april 2013 Legens vurdering og sterke anbefaling: Innleggelse på observasjonsposten. Litt av ein start på permisjonen... Åneeei! Stakkar! Men, du er i gode hender i hvert fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 10. april 2013 #425 Del Skrevet 10. april 2013 Legens vurdering og sterke anbefaling: Innleggelse på observasjonsposten. Litt av ein start på permisjonen... Nei, det var jo ikke det vi ville høre! Så kjedelig! Men som Tekola skriver, godt du er i gode hender. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 10. april 2013 #426 Del Skrevet 10. april 2013 Håper blodprøvene e fine Du skal nemlig ha mer permisjon med krabaten I magen Fin størrelse da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 10. april 2013 Forfatter #427 Del Skrevet 10. april 2013 Eg savnar pjokken sånn! Då me kjørte heim for ekspresspakking av fødebag (denne gongen insisterte eg på å gjera det sjølv), såg eg han leika ute i barnehagen. Og tårene spruta. Eg som ikkje trudde eg var særlig hormonell i graviditeten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 10. april 2013 #428 Del Skrevet 10. april 2013 SF og innleggelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 10. april 2013 Forfatter #429 Del Skrevet 10. april 2013 (endret) Iallfall mistanke om SF, så eg er lagt inn, ja. Det KUNNE bli forbedring (noko eg tvilar sterkt på), og då blir eg utskriven igjen. Men viss/når det blir forverring, låg visst lista for igangsetting veldig lågt, nå som krabaten er "ferdig". Det virka ikkje til å vera snakk om dag-til-dag-vurdering denne gongen, slik som med pjokken. Når SF er bekrefta, virka det som at det er på'n med fødsel med ein gong. Særlig sidan det gjekk så bra sist og eg reagerte uvanlig bra på igangsettinga. Så det skal halda hardt med mai-unge eller "normert" permisjon, eg innser jo det. Endret 10. april 2013 av dreia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 10. april 2013 Forfatter #430 Del Skrevet 10. april 2013 Isbitmaskina er funnen - og sjølvsagt utprøvd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 10. april 2013 #431 Del Skrevet 10. april 2013 Isbitmaskina er funnen - og sjølvsagt utprøvd. Må bare le av det - kjenner meg godt igjen! Hva er det med graviditet og isbiter? Så dumt at du trolig ikke får med deg så mye perm før fødsel. Men jeg håper at det som (antakelig) kommer de nærmeste dagene går bra, og at du snart får komme hjem til pjokken igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 10. april 2013 Forfatter #432 Del Skrevet 10. april 2013 Pappan har allerede sendt to bilder av pjokken som leikar ute etter henting i barnehagen. Sååå søt! Eg kjenner at eg lurer meir og meir på kven krabaten er, og eg gleder meg til å møta han. Sjølv om det aller helst kan venta iallfall nokre dagar til. Og så er eg veldig spent på møtet mellom pjokken og krabaten. Kor forberedt er egentlig pjokken på å bli storebror? Han snakkar ein del om lillebror (som her om dagen skulle heita Elisabeth ), vaskar og klemmer "babyen" og er veldig med på at han skal gi ein bamse til babyen. Men kor mykje forstår han egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 10. april 2013 #433 Del Skrevet 10. april 2013 Pappan har allerede sendt to bilder av pjokken som leikar ute etter henting i barnehagen. Sååå søt! Eg kjenner at eg lurer meir og meir på kven krabaten er, og eg gleder meg til å møta han. Sjølv om det aller helst kan venta iallfall nokre dagar til. Og så er eg veldig spent på møtet mellom pjokken og krabaten. Kor forberedt er egentlig pjokken på å bli storebror? Han snakkar ein del om lillebror (som her om dagen skulle heita Elisabeth ), vaskar og klemmer "babyen" og er veldig med på at han skal gi ein bamse til babyen. Men kor mykje forstår han egentlig? Godt du fikk noen bilder å trøste deg med! Turnerose var 3 år og snaut 3 mnd da Snorkfrøken ble født. Hun snakket også en del om "babyen" før hun ble født, men etterpå var hun egentlig ikke sånn kjempeinteressert. Kikket på bleieskift og strøk litt på henne og sånt, men "went about her business". Jeg tror det er litt for mye for dem å fatte, egentlig. At tilværelsen deres tross alt skal snus på hodet over natta... Den alderen er jo fra før av nokså egosentrisk, på sett og vis. Tror det var veldig godt for henne å ha barnehagen der alt var som før. Men nå har de det fint sammen, stort sett. Leker og ler og koser seg. (Veldig rart å tenke på dette nå, er jo akkurat ett år siden jeg var så langt på vei som du er nå - hadde termin 5. mai. Føles som et annet liv...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 10. april 2013 Forfatter #434 Del Skrevet 10. april 2013 (endret) Gleder meg veldig til eg er der du er, Joyce, med to små som har glede av kvarandre og kommuniserer. Nå har eg akkurat prata med pjokken i telefonen, midt i middagslaginga. Det var ein pratsom gut. Han fortalte om dagen, at han var glad i meg og at mamma var hos legen for å fiksa rompa si. (Eg har hatt "aua i rompa" = bekkenet lenge nå.) Og det var jubel då han høyrte at eg ville kunna sitja på golvet og leika når legen har fått fiksa rompa. Søtnosen! Endret 10. april 2013 av dreia 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 10. april 2013 #435 Del Skrevet 10. april 2013 Isbitmaskina er funnen - og sjølvsagt utprøvd. MISUNNELIG............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 10. april 2013 #436 Del Skrevet 10. april 2013 Herlige pjokken Så kjekt med bilder og telefonsamtale, godt at du snart blir kvitt auen i rompen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 10. april 2013 Forfatter #437 Del Skrevet 10. april 2013 Ein blir ikkje akkurat mindre babysjuk av å dela kjøkken med barselavdelinga. Såååå små og såååå herlige knøtt oppi dei blanke plastkassane. Og sikkert godt gjennomtenkt å plassera barseldamene mellom føden og observasjonsposten. Eg har fremdeles til gode å høyra fødeskrik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 10. april 2013 #438 Del Skrevet 10. april 2013 Jeg hørte ikke fødeskrik en gang da jeg lå på fødestue i 6 timer etter lita var født, mulig jeg har fortrengt noen da Du får snart et nurk du også, tenk det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 10. april 2013 Forfatter #439 Del Skrevet 10. april 2013 Du får snart et nurk du også, tenk det Det begynner eg å sjå veldig fram til, samtidig som eg overhodet ikkje føler meg klar for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 11. april 2013 #440 Del Skrevet 11. april 2013 Du blir klar vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå