Mafalda Skrevet 2. april 2013 #401 Del Skrevet 2. april 2013 Huff, husker jeg var irritert på dette med sommer- og vintertid da mine var yngre. Det lagde jo bare krøll i vårt hardt tilkjempede system, kunne vi ikke bare droppet hele greia liksom? Nå har de blitt så store at problemet begrenser seg til vintertiden. Sommertiden kan fjortis-latsekkene absolutt leve med, for da får de en time ekstra på øret... Håper det går seg raskt til, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 2. april 2013 Forfatter #402 Del Skrevet 2. april 2013 Ikkje akkurat uproblematisk legging i dag heller. Men det har kanskje litt med at det har gått på skinner i det siste, så eg er litt for godt vant? Dagens store gladnyhet: Det ser ut som at eg får igjen heile 12 000 på skatten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 2. april 2013 #403 Del Skrevet 2. april 2013 Woohoo Halvparten her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 2. april 2013 Forfatter #404 Del Skrevet 2. april 2013 Woohoo Halvparten her Og ikkje nok med det: Eg har omsider fått sendt inn papira til NAV, til og med. Det var vel strengt tatt på høg tid, i og med at eg går ut i permisjon om berre ei veke. Ja, og så har slyngene mine blitt sendt i posten i dag. Så nå ventar eg spent på pakke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. april 2013 #405 Del Skrevet 3. april 2013 Hurra for slyngene Min ble sendt i går den også Håper den er her i morgen men med min flaks er den her på fredag når vi har reist til søstersen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 7. april 2013 Forfatter #406 Del Skrevet 7. april 2013 37 veker - krabaten er ikkje lenger prematur når han kjem! Nå har eg hatt siste arbeidsdag dette året. Eg har to feriedagar til gode som eg tar nå, og frå onsdag er eg offisielt i permisjon, forhåpentligvis utan baby. Det ser iallfall lovande ut. Eg har litt jobb som gjenstår før eg kan seia meg heilt ferdig, men det tar eg heimefrå. Litt greit å kunna ta det i mitt tempo og ikkje minst sleppa å utsetja bekkenet for turen til og frå jobb. Eg kjenner det var på tide med permisjon nå, for bakken frå bussen/parkeringsplassen har berre blitt meir og meir dryg dei siste månadane. Det som tidligare tok meg under 5 minutt, brukte eg ca. 15 minutt på nå på fredag. Bratt bakke, med kranglete bekken, anpustenhet og ikkje minst kynnarar for kvar femte meter, var ikkje heilt tingen lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 7. april 2013 #407 Del Skrevet 7. april 2013 Hurra for 37 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 7. april 2013 #408 Del Skrevet 7. april 2013 Woohoo 37 uker Jeg må skyldte meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 7. april 2013 #409 Del Skrevet 7. april 2013 Skylde = skynte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 7. april 2013 #410 Del Skrevet 7. april 2013 Gratulerer så mykje med 37 veker! Utrulig kor fort tida har gått! Så herlig å sleppa prematur baby denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 8. april 2013 Forfatter #411 Del Skrevet 8. april 2013 På fredag var jo min siste dag på jobben for i år. I dag og i morgon har eg ferie, og frå onsdag er det permisjon. Og kva gjer eg så første kvardag etter arbeidsslutt? Joda, eg loggar meg på PC, mail og VPN og jobbar heimefrå. 2,5 timar så langt i dag... Var det nokon som sa at eg skulle roa ned mot slutten av svangerskapet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 8. april 2013 #412 Del Skrevet 8. april 2013 Dreia da, jobbe i ferien din *fyfy* Hvordan var slyngene dine? Jeg fikk hentet min i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 8. april 2013 #413 Del Skrevet 8. april 2013 Bedre å jobbe i ferien enn i permisjonen...? Håper jobbingen snart er slutt sånn at du kan nyte permisjonen og gjennomføre alle planene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 10. april 2013 Forfatter #414 Del Skrevet 10. april 2013 Hvordan var slyngene dine? Jeg fikk hentet min i dag Eg henta mine allerede på torsdag. Eg har ikkje fått prøvd dei, då. Kombinasjonen toddler som er skeptisk til alt nytt, bekkenløsning og svær mage har liksom ikkje tillatt det. Men dei er nyvaska og klare til bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 10. april 2013 Forfatter #415 Del Skrevet 10. april 2013 Til opplysning: Proteiner er noko som skal halda seg til matvarer. Dei skal halda seg langt unna urinen min. 1+ hos legen i går. I dag skal eg på UL på sjukehuset og har samtidig fått henvisning til kontroll på poliklinikken, så får dei vurdera korleis oppfølginga vidare blir. Kan eg håpa på at det berre var "forurensing" i går og at ting ser tipp-topp ut i dag? Dette er heldigvis noko som ikkje treng å utvikla seg. Men samtidig, med erfaringane frå sist i bakhovudet, då det gjekk frå negativ til 4+ på ei veke, ser eg jo at det er ein viss sjanse for at det kan bli aprilbarn på oss. Men, han blir iallfall ikkje prematur, så utgangspunktet denne gongen er uansett eit heilt anna. Forresten - første dag i permisjonen i dag. Det blir vel neppe fødsel i dag, så det betyr at eg faktisk FÅR permisjon utan baby denne gongen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 10. april 2013 #416 Del Skrevet 10. april 2013 Woohoo Håper den 1+ bare var forrurensing Gratulerer med permisjon, herlig eller hva? Slyngen sendes tilbake i dag, den passet meg ikke helt og lita fant seg ikke til rette i den. Vi får holde oss til de bæretøyene vi har og vente i spenning på ergoen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 10. april 2013 #417 Del Skrevet 10. april 2013 Oi! Håper at det bare er forurensing! *krysser fingrene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 10. april 2013 #418 Del Skrevet 10. april 2013 Håper også at det bare var forurensing! Men som du sier - nå er han ikke prematur lenger så da er forholdene allerede litt bedre for han! ...føder gjerne tre uker før jeg, men jeg har jo hatt et tonn med tid før hun kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 10. april 2013 #419 Del Skrevet 10. april 2013 Krysser fingrene for at det bare er litt forurensning! Deilig med første permisjonsdag i solskinnet, da! (For det var du som også holder til her i Barteby, ja? Gravidhjerne deluxe ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 10. april 2013 Forfatter #420 Del Skrevet 10. april 2013 Neppe forurensning. Det skal vel godt gjerast med forurensning i to prøvar på rad? Heldigvis ingen endring siden i går. Det er fremdeles 1+. Men veksten ser fin ut. I dag blei han estimert til ca. 2930 gram. Nå sit eg på sjukehuset og ventar på legevurdering etter halv eitt ein gong. Håper dei har fått svar på blodprøvane til då og at dei ser fine ut. Uansett ligg det an til hyppige kontrollar framover. Jordmora antyda annakvar dag om blodprøvane i dag var fine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå