Gå til innhold

Dyregod med en spire i magen

Dyregod

Anbefalte innlegg

Håper at storesøster blir frisk fort! Ikke noe særlig å bli syk når man skal bli storesøster!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper at storesøster blir frisk fort! Ikke noe særlig å bli syk når man skal bli storesøster!

Nei, det er dumt på alle måter egentlig. Men dette går forhåpentligvis over om et par dager. Bare hater å se henne så dårlig :( Heldigvis blir mannen hjemme med henne imorgen, jeg orker ikke en hel dag alene med henne, også skal jeg på ultralyd faktisk.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dorey

Jeg også! Og håper det går bra med storesøster :) her hadde storebror omgangssyke da lillebror ble født. Super timing ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper storesøster blir kjapt frisk! Jeg var syk da yngste lillebroren min ble født, og husker faktisk godt at jeg selv syntes det var skikkelig kjipt - for jeg fikk naturligvis ikke kose med ham / holde ham etc før jeg var frisk igjen, og det hadde jeg gledet meg skikkelig til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg fortsatt like gravid ;) Kjedelig for storesøster ja, men nå tror jeg hun blir frisk innen et par dager. Omgangssyken er enda verre, glad det ikke er det!

Nå begynner spørsmålene å komme, flere har skrevet og spurt om jeg kjenner noe tegn... Håper ikke dette blir lang ventetid for det blir enda lenger når alle andre spør... Det er jo koselig at folk bryr seg selvfølgelig, men blirbare mange spørsmål om det jeg selv vente sånn på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ultralyd gikk fint, de sjekket bare veksten og den var bare bra. Så nå er det bare å fortsette ventingen... Fikk ikke overtidskontroll før neste tirsdag. Men håper det kommer igang før det. Merker jeg er lite lysten på å bli satt igang, så håper jeg slipper den timen... Jeg kommer til å ese ut også hvis jeg går mye over. Har akkurat spist pølse... Og nå vil jeg ha is. Og sjokoladecroissant... og... alt. Jaja 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ultralyd gikk fint, de sjekket bare veksten og den var bare bra. Så nå er det bare å fortsette ventingen... Fikk ikke overtidskontroll før neste tirsdag. Men håper det kommer igang før det. Merker jeg er lite lysten på å bli satt igang, så håper jeg slipper den timen... Jeg kommer til å ese ut også hvis jeg går mye over. Har akkurat spist pølse... Og nå vil jeg ha is. Og sjokoladecroissant... og... alt. Jaja 😂

Vente vente vente vente... =P haha! Får håpe han kommer før tirsdag da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, spiste himla mye kanelboller den siste tiden :ler: kos deg du!

Jaa, får vel bare unne meg det. Babyen er gjennomsnittlig tydeligvis, så er isåfall meg det går utover ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vente vente vente vente... =P haha! Får håpe han kommer før tirsdag da!

Jeg orker ikke vente over en uke til altså. Men vet jeg kanskje ikke har noe valg. Men men, det kan jo skje når som helst. Storesøster kom to dager over så kanskje i natt?? Lov å håpe ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enda en telefon om babyen har tenkt å komme snart... Og jeg er så vidt over termin! Jeg sa at jeg sier ifra med en gang jeg har født... Jeg kan jo ikke vite noe mer enn dem liksom. Bah.... Blir bare litt sliten når jeg venter like mye selv. Flere som får mange spørsmål?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ti har du født-snaps om dagen. En gang svarte jeg " javisst, han er kommet for lenge siden, jeg har bare ikke giddet å si ifra til noen!!!"

Man blir jo litt lei :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja... Jeg sa ifra om at jeg sier ifra hvis noe har skjedd! Ble litt irritert istad, mente jo ikke det heller da, men føler bare det blir litt mye når jeg selv venter. Dette er jo nærmeste familie så de vil jo selvfølgelig få beskjed så fort vi får gitt beskjed... Jeg tror de tok hintet og kommer nok ikke til å ringe så mye ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er virkelig en hormonella-bombe for tiden! På sykehuset istad da jeg var på ultralyd så jeg en baby og begynte nesten å gråte... Og mannen min får fort høre det kan man si... Til og med pusen får høre det :ler: Hun skal liksom absolutt ha meg til å følge henne ned i første etasjen til matskålen sin, selv om hun har alt hun trenger der... Mas mas. Så jeg kjeftet godt på henne når hun dro meg opp og ned trapper for ingenting... Haha uff jeg føler meg som et hyggelig menneske nå må jeg si!

Endret av Dyregod
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en telefon om babyen har tenkt å komme snart... Og jeg er så vidt over termin! Jeg sa at jeg sier ifra med en gang jeg har født... Jeg kan jo ikke vite noe mer enn dem liksom. Bah.... Blir bare litt sliten når jeg venter like mye selv. Flere som får mange spørsmål?

Jeg er virkelig en hormonella-bombe for tiden! På sykehuset istad da jeg var på ultralyd så jeg en baby og begynte nesten å gråte... Og mannen min får fort høre det kan man si... Til og med pusen får høre det :ler: Hun skal liksom absolutt ha meg til å følge henne ned i første etasjen til matskålen sin, selv om hun har alt hun trenger der... Mas mas. Så jeg kjeftet godt på henne når hun dro meg opp og ned trapper for ingenting... Haha uff jeg føler meg som et hyggelig menneske nå må jeg si!

Jeg får de telefonene/meldingene/snappene allerede jeg, og det er fremdeles over 2 uker til min termin - skjønner godt du er lei, for jeg synes det er plagsomt allerede!

Jeg har vært helt fri for "hormonepisoder" hele svangerskapet, men plutselig i går ble jeg tidenes sippeguri! Jeg fant en død fugl som hadde flydd inn i vinduet vårt, og ble helt fra meg - tenkte det var et dårlig tegn når til og med fuglene begynte å dø rundt meg, etc. Senere, etter at jeg hadde roet meg, så fant jeg stedet der den hadde truffet vinduet - en liten sirkel med små fjær i - og da ble jeg sannelig like trist på nytt. Mannen dro noen vitser om fuglen, og jeg bare tutet sint at "det er faktisk IKKE morsomt!" Han bare fniste av meg, og til slutt gjorde jeg det selv også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får de telefonene/meldingene/snappene allerede jeg, og det er fremdeles over 2 uker til min termin - skjønner godt du er lei, for jeg synes det er plagsomt allerede!

Jeg har vært helt fri for "hormonepisoder" hele svangerskapet, men plutselig i går ble jeg tidenes sippeguri! Jeg fant en død fugl som hadde flydd inn i vinduet vårt, og ble helt fra meg - tenkte det var et dårlig tegn når til og med fuglene begynte å dø rundt meg, etc. Senere, etter at jeg hadde roet meg, så fant jeg stedet der den hadde truffet vinduet - en liten sirkel med små fjær i - og da ble jeg sannelig like trist på nytt. Mannen dro noen vitser om fuglen, og jeg bare tutet sint at "det er faktisk IKKE morsomt!" Han bare fniste av meg, og til slutt gjorde jeg det selv også :)

Nei, det er virkelig ikke greit med hormonene på bærtur altså... Føler meg som et skikkelig troll for tiden, jeg liker egentlig ikke å være sur og grinete og pleier å ha god tålmodighet. Den er helt borte nå... Håper det blir bedre når ammetåka setter inn :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...