Dyregod Skrevet 29. juni 2015 Forfatter #921 Del Skrevet 29. juni 2015 Skjønner deg veldig godt Gikk kun 1 dag over med førstemann og 9 (!!) dager med lillesøster... Ble helt tussete og det er absolutt innafor å klage litt. Når det er sagt så var fødsel nr 2 like udramatisk som fødsel nr 1 og min opplevelse av fødsel nr 2 var bedre fordi epiduralen fungerte og det gjorde den ikke første gangen. Altså ingen dramatikk og overhodet ingen skade på lillemor, hun er bare veldig sta og ville rett og slett ikke ut med det første Gleder meg til oppdatering i morgen!!! Takk, Dine Ja, det er tøft å gå over, men kan jo være det starter av seg selv i natt eller at igangsetting går helt fint. Håper bare jeg er litt moden! Det gjenstår å se. Skal møte imorgen kl 8, håper ikke det blir lang ventetid... Aner ikke hvordan det fungerer jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 29. juni 2015 Forfatter #922 Del Skrevet 29. juni 2015 Og der kom mine første strekkmerker... 8 dager over termin. Takk for den liksom. Jeg vet jeg har vært heldig og ikke fått noen ila to svangerskap, men litt surt de kommer på overtid... Jaja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 29. juni 2015 #923 Del Skrevet 29. juni 2015 Hehehe, fikk mitt den siste tiden også! Lykke til i morgen! :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 29. juni 2015 Forfatter #924 Del Skrevet 29. juni 2015 Hehehe, fikk mitt den siste tiden også! Lykke til i morgen! :) Tusen takk! :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 29. juni 2015 #925 Del Skrevet 29. juni 2015 Masse masse lykke til i morgen! Skal tenke på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 29. juni 2015 Forfatter #926 Del Skrevet 29. juni 2015 Masse masse lykke til i morgen! Skal tenke på deg Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 29. juni 2015 #927 Del Skrevet 29. juni 2015 Lykke til i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 30. juni 2015 #928 Del Skrevet 30. juni 2015 Klart du kan klage!! Og spise masse masse masse is! Jeg syns du skal legge det frem på kontrollen i morgen, disse følelsene... Også håper jeg ikke at jeg har skremt deg mtp igangsetting.. Her har mamma også hatt 3 styrtfødsler så det er nok mer gener her, en igangsetting. Uansett så er bebisen din her veldig veldig snart!! Men klart du har lov å klage<3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 30. juni 2015 #929 Del Skrevet 30. juni 2015 Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 30. juni 2015 #930 Del Skrevet 30. juni 2015 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorey Skrevet 30. juni 2015 #931 Del Skrevet 30. juni 2015 Masse lykke til i dag! Vet så godt hvordan du har det, og det er overraskende tøft å gå over. Jeg gikk 15 dager over med førstemann. Det var helt horribelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 30. juni 2015 #932 Del Skrevet 30. juni 2015 Når er timen din i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
graving Skrevet 30. juni 2015 #933 Del Skrevet 30. juni 2015 Lykke til i dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 30. juni 2015 #934 Del Skrevet 30. juni 2015 Lykke til <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 30. juni 2015 Forfatter #935 Del Skrevet 30. juni 2015 Takk alle sammen! Det gikk greit på kontroll,men blir først satt igang imorgen. Det blir da satt inn ballong, så det kan drøye helt til torsdag før hun kommer i verste fall Men jeg har hatt endel tak og vondt idag, ctgen tok inn kynnere på 100 så derfor ville jeg heller ikke mase om å settes igang idag... Vil jo helst at det skjer naturlig, men imorgen tidlig setter de uansett igang. Jeg hadde 1 cm og var myk sa hun... Jeg syns ikke hun var så god på å gi oss info. Jeg er skuffa, men allikevel føler jeg at det skjer noe snart, så jeg skal klare meg til imorgen. Men føler meg litt "snytt" for fødselen jeg håpa på... Hadde styrtfødsel sist,men fin opplevelse. Er redd det blir noe helt annet nå. Men vi får se imorgen, håper ikke det vil ta for lang tid å sette igang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 30. juni 2015 #936 Del Skrevet 30. juni 2015 Er skritt nærmere er du uansett! vi satser på at det tar seg opp utover dagen i dag!👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 30. juni 2015 #937 Del Skrevet 30. juni 2015 Men da er du jo nesten i mål <3 nå er drt bare å ligge på sofaen og spise is og nyte sparkene fra lille ikveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 30. juni 2015 #938 Del Skrevet 30. juni 2015 Åh, jeg håper at du går i gang av deg selv i kveld! Det er jo mange som opplever det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 30. juni 2015 Forfatter #939 Del Skrevet 30. juni 2015 (endret) Jaa, snart i mål! Babyen min får jeg uansett hvordan, det er viktigst Vi prøvde med litt sengekos for å se om det setter igang noe. Ingenting foreløpig. Da har vi i hvert fall prøvd Nå kom storesøster hjem strålende blid, det hjelper på humøret Ha en fin dag alle sammen! Endret 30. juni 2015 av Dyregod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 30. juni 2015 #940 Del Skrevet 30. juni 2015 Aldri så galt og alt det der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå