Stueloff Skrevet 22. oktober 2013 #1921 Skrevet 22. oktober 2013 Er det denne? Så ikke programmet. Anonymous poster hash: a8baf...d02 Ja, det er den. Personlig ble jeg ikke særlig imponert, langt fra det beste de har laget (selv om jeg elsket den linja om løvenes konge ). Synes det var ganske tydelig at de prøvde å nå et amerikansk publikum med denne, men det er kanskje en motvekt til The Cabin, som var veldig norsk.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #1922 Skrevet 23. oktober 2013 Likte den nye videoen veldig godt! Hva synes dere andre? Kanskje den dårligste Ylvis-videoen til nå. Anonymous poster hash: de898...29e 1
Rainbow Skrevet 23. oktober 2013 #1923 Skrevet 23. oktober 2013 Jeg syns den nye videoen er fantastisk morsom! Lo så jeg fikk vondt i ansiktet, særlig på den stavedelen med cheerleederne. Var en slags gospel-pop-boyband-aktig låt, de er så flinke med alle sjangre!! Jeg var i studio på innspillingen av torsdagsprogrammet, men de viste videoene i en av pausene. Så jeg har ikke sett resten av tirsdagsprogrammet ennå. Har heller ikke studert videoen grundig, ettersom det er så kult å se på deres reaksjoner når de ser innslagene selv, så jeg så mest på Bård, som satt der da. Likevel lo jeg masse! Kan fortelle mer om gårsdagen i kveld, nå må jeg på jobb! Men åh, de er så kjekke og kule, jeg blir så glad av å se dem! 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #1924 Skrevet 23. oktober 2013 Hvorfor er den nye fjernet fra youtube? Må nesten høre sangen flere ganger for å ha en mening om den. Når jeg hørte den i går likte jeg den ikke. Husker alltid melodien med en gang etter å ha hørt en ylvis-låt, men ikke denne gangen. Anonymous poster hash: 93ff7...cca
Bazinga! Skrevet 23. oktober 2013 #1925 Skrevet 23. oktober 2013 Jeg var ikke veldig imponert over sangen da jeg så den på tv i går, men måtte se den et par ganger i dag, og må si den har vokst på meg. Noen ny The Fox blir det ikke, men det er kanskje ikke det de streber etter heller? Thomas Dybdahl så litt nervøs ut, stakkars.
Bazinga! Skrevet 23. oktober 2013 #1926 Skrevet 23. oktober 2013 Hvorfor er den nye fjernet fra youtube? Må nesten høre sangen flere ganger for å ha en mening om den. Når jeg hørte den i går likte jeg den ikke. Husker alltid melodien med en gang etter å ha hørt en ylvis-låt, men ikke denne gangen. Anonymous poster hash: 93ff7...cca http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10127418 De vet visst ikke hvorfor den er fjernet, men flere videoer er borte fra kontoen til TvNorge.
Dragonfly84 Skrevet 23. oktober 2013 #1927 Skrevet 23. oktober 2013 Kan fortelle mer om gårsdagen i kveld, nå må jeg på jobb! Men åh, de er så kjekke og kule, jeg blir så glad av å se dem! Sånn blir jeg også Har vært på innspillingene noen ganger i løpet av forrige og denne sesongen, og herregud, jeg gliser konstant gjennom hele greia, og håper de ikke ser publikum så godt, og hvis de gjør det håper jeg de ikke legger merke til hvor vilt jeg smiler! Jeg får helt krampe i kjeven av å være på innspilling Og så sier de alltid så mye morsomt når kameraene er av også, og jeg tenker alltid at det må jeg huske... og så glemmer jeg det bestandig. Er det bare jeg som syns den senere innspillingen er bedre enn den tidlige? Det har variert litt hvilken jeg har vært på, og det virker som de har det morsommere på den siste. Kanskje de har kommet bedre i gang da. Selv ville jeg vært sliten etter første innspilling, men det virker ikke som de driver med sånt 3
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #1929 Skrevet 23. oktober 2013 "sometimes i watch the lion king, and i cry when mofasa dies" Anonymous poster hash: c3179...4be 1
Ixnay Skrevet 23. oktober 2013 #1930 Skrevet 23. oktober 2013 Episoden i går var fantastisk som alltid. Klar for ny episode. Ble trist når de sa det bare var noen uker igjen De skulle hatt IKMY på våren også! Dere har garantert sett det, men Big Boy Vidar har jo vært på Norges herligste (O-fag!) - Jeg henger litt etter på Ylvis fronten (lucky me som fortsatt har usette ting å gå gjennom) http://www.youtube.com/watch?v=RzBKIDXzXF0 Fantastisk - sitter her og ler som en tulling 3
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #1931 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg sluttet å se forrige sesong etter slangen. Hvor mange episoder var det igjen etter det? Eller hvilken episode var den med?Anonymous poster hash: 8efc1...32d
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #1932 Skrevet 24. oktober 2013 Episoden i går var fantastisk som alltid. Klar for ny episode. Ble trist når de sa det bare var noen uker igjen De skulle hatt IKMY på våren også! Dere har garantert sett det, men Big Boy Vidar har jo vært på Norges herligste (O-fag!) - Jeg henger litt etter på Ylvis fronten (lucky me som fortsatt har usette ting å gå gjennom) http://www.youtube.com/watch?v=RzBKIDXzXF0 Fantastisk - sitter her og ler som en tulling Hvor lenge er dette siden? Anonymous poster hash: b48c8...3bb
Rainbow Skrevet 24. oktober 2013 #1933 Skrevet 24. oktober 2013 Å nei Alle billettene til showene fremover er utsolgt - Er det mulig å være sååå treig?! Åh, så dumt!! Det var en del igjen etter at sesongen starta, men etter The Fox gikk det fortere. Vi bestilte de i går for omtrent en måned siden! Du får følge med på Fb om de har konkurranser for å få med folk og sånn! Ellers må det jo bare bli en ny sesong. Kan de ikke pleeeease ha sesong fra nyåret, og ikke helt til høsten! Jeg er så forelsket i bård og vegard at det er helt latterlig!! Jeg også! Det er jo fullstendig unormalt å reagere sånn! Sommerfugler i magen og rare glis. Og det er virkelig ingenting på tv jeg ler så mye av som dem! Sånn blir jeg også Har vært på innspillingene noen ganger i løpet av forrige og denne sesongen, og herregud, jeg gliser konstant gjennom hele greia, og håper de ikke ser publikum så godt, og hvis de gjør det håper jeg de ikke legger merke til hvor vilt jeg smiler! Jeg får helt krampe i kjeven av å være på innspilling Og så sier de alltid så mye morsomt når kameraene er av også, og jeg tenker alltid at det må jeg huske... og så glemmer jeg det bestandig. Er det bare jeg som syns den senere innspillingen er bedre enn den tidlige? Det har variert litt hvilken jeg har vært på, og det virker som de har det morsommere på den siste. Kanskje de har kommet bedre i gang da. Selv ville jeg vært sliten etter første innspilling, men det virker ikke som de driver med sånt Ja, jeg syns også det! Jeg har vært mest på den tidlige, men var på den sene nå, og da virka de mer "høye" enn sist, da jeg var på den tidlige. Det var utrolig morsomt, i alle fall! Lurer også på om de ser på ansiktene til folk og legger merke til om folk ler mye eller om de evt ikke ser ut til å kose seg. Noe som sikkert ikke går an når man først er der, hehe! Skal ikke si så mye om selve sendinga for kvelden, det er bedre å diskutere ting i ettertid. Men det var en laang innspilling, så det er nødt til å bil mye kutting i intervjuene. Innslagene må jo lissom med, og det er vel fire innslag som jeg husker. På den annen side er er det mulig å feks flytte "hyss" til en annen dag uten å miste noe, da. Det virker som de koser seg sånn i studio. Smiler og ler og tøyser masse seg i mellom, tar seg selv herlig useriøst og bare gjør det de liker aller best! Selv når ting ikke blir helt som de hadde tenkt klarer de å gjøre det morsomt likevel. Skjønner ikke hvordan vi skal overleve igjen etter første uka i november. Det er siste!! Det er altså bare fire episoder igjen etter dette, med mindre det er noe ekstragreier sånn som det var med Unicef i fjor. Hvorfor må de slutte så tidlig? Det er fortsatt mye i denne tråden jeg ikke har fått sett! Husker Big Boy Vidar fra O-fag. Trooor det var sånn at de hadde han på tv først og deretter brukte han i O-fag? 2
Bazinga! Skrevet 24. oktober 2013 #1934 Skrevet 24. oktober 2013 (endret) http://instagram.com/p/f24Ve1Be-i/ Åh, nå er det plutselig jeg som blir forelska... Neida. Men jo, veldig sjarmerende Tv Norge legger ut litt videoer og filmer på instagram, hvis dere ikke allerede følger med Endret 24. oktober 2013 av Bazinga!
Bazinga! Skrevet 24. oktober 2013 #1935 Skrevet 24. oktober 2013 Det virker som de koser seg sånn i studio. Smiler og ler og tøyser masse seg i mellom, tar seg selv herlig useriøst og bare gjør det de liker aller best! Selv når ting ikke blir helt som de hadde tenkt klarer de å gjøre det morsomt likevel. Skjønner ikke hvordan vi skal overleve igjen etter første uka i november. Det er siste!! Det er altså bare fire episoder igjen etter dette, med mindre det er noe ekstragreier sånn som det var med Unicef i fjor. Hvorfor må de slutte så tidlig? Åh, det virker så gøy å være på innspillingen. Blir litt langt å reise fra vestlandet, så må jo bare nøye meg med det som vises på tv. Jeg husker at jeg tenkte det var fryktelig lenge å vente til neste høst da de sa seg ferdige med sist sesong, men det gikk jo. Er litt deilig å ikke være så fokusert på Ylvis hele tiden, greit med den pausen på våren. Jeg har tatt opp alle episodene fra denne sesongen, så det blir sikkert et lite gjensyn sånn midt på våren tenker jeg Åså kan vi alle spekulere i hva alle bilde de legger ut på twitter betyr, og hvordan det blir brukt i neste sesong. For det blir vel en neste sesong? 1
Ixnay Skrevet 24. oktober 2013 #1936 Skrevet 24. oktober 2013 Hvor lenge er dette siden? Anonymous poster hash: b48c8...3bb Norges herligste ble sendt høsten 2007 og våren 2008, så 5-6 år siden
Ixnay Skrevet 24. oktober 2013 #1937 Skrevet 24. oktober 2013 (endret) Åh, så dumt!! Det var en del igjen etter at sesongen starta, men etter The Fox gikk det fortere. Vi bestilte de i går for omtrent en måned siden! Du får følge med på Fb om de har konkurranser for å få med folk og sånn! Ellers må det jo bare bli en ny sesong. Kan de ikke pleeeease ha sesong fra nyåret, og ikke helt til høsten! Jeg også! Det er jo fullstendig unormalt å reagere sånn! Sommerfugler i magen og rare glis. Og det er virkelig ingenting på tv jeg ler så mye av som dem! Ja, jeg syns også det! Jeg har vært mest på den tidlige, men var på den sene nå, og da virka de mer "høye" enn sist, da jeg var på den tidlige. Det var utrolig morsomt, i alle fall! Lurer også på om de ser på ansiktene til folk og legger merke til om folk ler mye eller om de evt ikke ser ut til å kose seg. Noe som sikkert ikke går an når man først er der, hehe! Skal ikke si så mye om selve sendinga for kvelden, det er bedre å diskutere ting i ettertid. Men det var en laang innspilling, så det er nødt til å bil mye kutting i intervjuene. Innslagene må jo lissom med, og det er vel fire innslag som jeg husker. På den annen side er er det mulig å feks flytte "hyss" til en annen dag uten å miste noe, da. Det virker som de koser seg sånn i studio. Smiler og ler og tøyser masse seg i mellom, tar seg selv herlig useriøst og bare gjør det de liker aller best! Selv når ting ikke blir helt som de hadde tenkt klarer de å gjøre det morsomt likevel. Skjønner ikke hvordan vi skal overleve igjen etter første uka i november. Det er siste!! Det er altså bare fire episoder igjen etter dette, med mindre det er noe ekstragreier sånn som det var med Unicef i fjor. Hvorfor må de slutte så tidlig? Det er fortsatt mye i denne tråden jeg ikke har fått sett! Husker Big Boy Vidar fra O-fag. Trooor det var sånn at de hadde han på tv først og deretter brukte han i O-fag? Ja, skikkelig kjedelig! Hvis de skal ha en sesong neste år også (de MÅ jo det!), så SKAL jeg! Ja, synes de akkurat begynte sendingene jeg, et år til neste sesong er leeeenge (men skal ikke klage for høyt hvis det bare kommer mer Ylvis!)! Det er ikke usansynlig. Når spilte de inn Norges herligste da? Det gikk jo på tv høst 07 vår 08. Nå husker jeg ikke, hadde de med Big Boy i første sesong av O-fag? Da var kanskje O-fag først (1. sesong 2006)? Gleder meg til å høre mer om innspillingen Rainbow! Ny episode i dag Endret 24. oktober 2013 av Ixnay
Bazinga! Skrevet 24. oktober 2013 #1938 Skrevet 24. oktober 2013 Det er ikke usansynlig. Når spilte de inn Norges herligste da? Det gikk jo på tv høst 07 vår 08. Nå husker jeg ikke, hadde de med Big Boy i første sesong av O-fag? Da var kanskje O-fag først (1. sesong 2006)? Ny episode i dag De spilte vel inn norges herligste mellom første og andre sesong av o-fag, og Vidar Big Boy var vel med i sesong 2 av o-fag, om jeg ikke tar helt feil.
Ixnay Skrevet 24. oktober 2013 #1939 Skrevet 24. oktober 2013 De spilte vel inn norges herligste mellom første og andre sesong av o-fag, og Vidar Big Boy var vel med i sesong 2 av o-fag, om jeg ikke tar helt feil. I så fall var nok Norges herligste først slik Rainbow sa. 1
Ixnay Skrevet 24. oktober 2013 #1940 Skrevet 24. oktober 2013 Herlighet jeg lo så jeg grein når Vegard og Calle skulle reise seg fra stolen i dag! Fantastisk at de har gjester som han med protesen. Synes det er noe av det som er fantastisk med dem. Bra episode! 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå