Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 16. oktober 2013 #1861 Skrevet 16. oktober 2013 Det vet jeg ikke, men det er nok ingen fare uansett. Grunnen til at du ble "angrepet" da du la ut ting med copyright før var vel at det var fra MTV. (Ja, jeg husker det!) De er nok sånn ca en million mer strenge enn det TVN er. Og folk legger jo ut ting fra tv hele tiden. Så jeg tror ikke du risikerer noe, de har nok ikke ressurser på samme måte som MTV uansett! Forresten, tror vel mange bare følte seg litt ekskludert og at det ikke var mulig å komme inn i den interne praten. Eller at det ble et par poster med annen prat før det gikk tilbake. Vi andre vil også gjerne prate, vi bare datt litt av lasset! Takk for at dere skal tone det litt ned, er glad det funka å si ifra! Ja, jeg fikk panikk på grunn av MTV, går ikke i den fellen igjen for å si det slik. Prøvde meg på episoden fra Robins i forrige uke, fikk en sånn varsel. Men bare om at det var en sang eller noe i videoen. panikk! Linken har jeg postet her før, også ligger det er klipp på youtube med link til full intervju, om jeg ikke husker feil. Men jeg klarer ikke å huske på om Eremitten ble tatt for copyright (var noen andre som la den ut)...
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 16. oktober 2013 #1862 Skrevet 16. oktober 2013 (endret) Pga noe en AB sier nå når vi andre hadde rydda opp? Neinei, vi trenger deg her, for det er du som finner gullkorna! Føler jeg får all skyld for at alle rømmer fra forumet. Så det er nå greit. Får holde meg på youtube da, der er jeg ihvertfall velkommen. Bortsett fra at MTV ikke liker meg da *snufs* Edit: Føler det er så vanskelig å dele ting her også. Får jeg vet ikke hvor mye dere andre får med dere. Som noen av dere har fått med dere, så er jeg skikkelig gira på bilder. Og jeg får med meg det meste av intervjuer, artikler og videoer. Endret 20. oktober 2013 av SnusmumrikkenXx
Rainbow Skrevet 16. oktober 2013 #1863 Skrevet 16. oktober 2013 Ja, jeg fikk panikk på grunn av MTV, går ikke i den fellen igjen for å si det slik. Prøvde meg på episoden fra Robins i forrige uke, fikk en sånn varsel. Men bare om at det var en sang eller noe i videoen. panikk! Linken har jeg postet her før, også ligger det er klipp på youtube med link til full intervju, om jeg ikke husker feil. Men jeg klarer ikke å huske på om Eremitten ble tatt for copyright (var noen andre som la den ut)... Tviler på at det var det, sikkert bare noen som stakk fra youtube eller noe. Det var sikkert en advarsel mange får når de poster noe med sang i. Tenk på hvor stort youtube er og hvor utrolig mange som poster ting som har copyright. Bare hvor mange som opplaster The Fox for å få views. Det er jo egentlig umulig å kontrollere. MTV har bare mer ressurser til å prøve. 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #1864 Skrevet 16. oktober 2013 Pga noe en AB sier nå når vi andre hadde rydda opp? Neinei, vi trenger deg her, for det er du som finner gullkorna! Det var jeg som skrev den AB-meldingen til henne. Og jeg mente det absolutt ikke som å kaste henne ut herfra! Hun kommer med mye bra, hun googler så det knaker Ville bare gi henne et eksempel på fjasinga som postes her inne nå og da. Mye tomt prat. Men er ikke alt ordnet opp i nå da? Er bare å fortsette videre, bare med litt mindre fjas Anonymous poster hash: eea7c...a3a 2
Rainbow Skrevet 16. oktober 2013 #1865 Skrevet 16. oktober 2013 (endret) Føler jeg får all skyld for at alle rømmer fra forumet. Så det er nå greit. Får holde meg på youtube da, der er jeg ihvertfall velkommen. Bortsett fra at MTV ikke liker meg da *snufs* Du får all skyld av én person. Du har vært én av fjaserne, ikke den eneste, men det betyr ikke at du ikke er velkommen når vi sier at det går an å roe litt ned. Alle er velkommen, også alle fjaserne, det er selve fjaset som ble litt mye. ...Det er bra du er her, for det er du som finner de tinga ingen andre vet hvordan de skal lete etter. *Back on track* Jeg er litt redd for at Ylvis skal bli utbrent jeg. Jeg ble det av min jobb, og de jobber sånn ca en million ganger hardere. Men de har hvertfall pauser, da. I flere måneder. Heldigvis. Endret 16. oktober 2013 av Rainbow81
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #1866 Skrevet 16. oktober 2013 Føler jeg får all skyld for at alle rømmer fra forumet. Så det er nå greit. Får holde meg på youtube da, der er jeg ihvertfall velkommen. Bortsett fra at MTV ikke liker meg da *snufs* Ikke vær så hårsår. Du får ikke skylden for noen ting. Dere har jo vært tre stykker her inne med internpraten deres. Det blir veldig slitsomt med 20 smileys på rad, konstant hyling over en av de er kjekk, og å høre om alle de gangene dere ser på ylvis i løpet av dagen, og at noen av dere roper ut Ylvis-ord midt i middagen hjemme. Det blir venninne-pjatt. Ikke et diskusjonsforum. Anonymous poster hash: eea7c...a3a 1
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 16. oktober 2013 #1867 Skrevet 16. oktober 2013 Ikke vær så hårsår. Du får ikke skylden for noen ting. Dere har jo vært tre stykker her inne med internpraten deres. Det blir veldig slitsomt med 20 smileys på rad, konstant hyling over en av de er kjekk, og å høre om alle de gangene dere ser på ylvis i løpet av dagen, og at noen av dere roper ut Ylvis-ord midt i middagen hjemme. Det blir venninne-pjatt. Ikke et diskusjonsforum.Anonymous poster hash: eea7c...a3a Hårsår? "men tråden her falt helt ut av tema etter du kom inn i tråden. Det er altfor mye internt og fjas og tull." Hvordan kan du si at det er å være hårsår? Veldig hyggelig å få den slengt i fjeset.. eller skjermen. whatever. Føler svært lite for å fortsette her etter den, når det er tydeligvis slik folk tenker om meg. Jeg føler nok at jeg en pest og plage ved å poste så mye bilder, videoer, linker osv. så kommer du med den. Takker og bukker, å god jul, grattis med dagen og hæppy hannukah!!!! *pust*... *pust* ha nett-vett... ha nett-vett *pust* 1
Gjesten Skrevet 16. oktober 2013 Forfatter #1868 Skrevet 16. oktober 2013 Edit: Føler det er så vanskelig å dele ting her også. Får jeg vet ikke hvor mye dere andre får med dere. Som noen av dere har fått med dere, så er jeg skikkelig gira på bilder. Og jeg får med meg det meste av intervjuer, artikler og videoer. Men vet liksom ikke hva dere har sett eller ikke sett. Så jeg synes det er så vanskelig å poste ting, er redd for å poste noe også sitter dere på andre siden å tenker "hva er problemet hennes? alle har jo fått med seg den videoen for lenge siden". Som for eksempel denne: http://www.youtube.com/watch?v=dLsYOsbKp0E Eller denne: http://www.youtube.com/watch?v=rXfueVmIDUM Eller denne: https://www.facebook.com/photo.php?v=668865746457313&set=vb.100000016825439&type=2&theater Eller denne: http://vimeo.com/25859129 Del 2 må jeg lete etter.. for den kom leeeng etterpå. Jeg elsker når du legger ut intervjuer og filmer! Jeg personlig bryr meg ikke så mye om bildene, men plager meg ikke at du legger dem ut, og det er sikkert andre som er interessert i dem
Gjesten Skrevet 16. oktober 2013 Forfatter #1869 Skrevet 16. oktober 2013 Hårsår? "men tråden her falt helt ut av tema etter du kom inn i tråden. Det er altfor mye internt og fjas og tull." Hvordan kan du si at det er å være hårsår? Veldig hyggelig å få den slengt i fjeset.. eller skjermen. whatever. Føler svært lite for å fortsette her etter den, når det er tydeligvis slik folk tenker om meg. Jeg føler nok at jeg en pest og plage ved å poste så mye bilder, videoer, linker osv. så kommer du med den. Takker og bukker, å god jul, grattis med dagen og hæppy hannukah!!!! *pust*... *pust* ha nett-vett... ha nett-vett *pust* Men altså, dette er EN AB. Vi andre vil gjerne ha deg her fremdeles 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #1870 Skrevet 16. oktober 2013 Men altså, dette er EN AB. Vi andre vil gjerne ha deg her fremdeles Jeg er den ABbrukeren og jeg vil også ha henne her inne! Som jeg sa, du googler så det knaker, alle setter pris på det. Med litt mindre fjas, så er tråden her gull igjen! Anonymous poster hash: eea7c...a3a 3
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 16. oktober 2013 #1871 Skrevet 16. oktober 2013 Men altså, dette er EN AB. Vi andre vil gjerne ha deg her fremdeles AB'en kan være en av de som henger her fra før. Eller det kan være mora til naboen så vidt jeg vet. Men en AB's meninger betyr like mye som alle andres. Hyggelig at du vil ha meg her. Men kanskje DU er AB'en? Går det egentlig an?...
Rainbow Skrevet 16. oktober 2013 #1872 Skrevet 16. oktober 2013 Jeg elsker når du legger ut intervjuer og filmer! Jeg personlig bryr meg ikke så mye om bildene, men plager meg ikke at du legger dem ut, og det er sikkert andre som er interessert i dem Hårsår? "men tråden her falt helt ut av tema etter du kom inn i tråden. Det er altfor mye internt og fjas og tull."Hvordan kan du si at det er å være hårsår? Veldig hyggelig å få den slengt i fjeset.. eller skjermen. whatever. Føler svært lite for å fortsette her etter den, når det er tydeligvis slik folk tenker om meg. Jeg føler nok at jeg en pest og plage ved å poste så mye bilder, videoer, linker osv. så kommer du med den. Takker og bukker, å god jul, grattis med dagen og hæppy hannukah!!!! *pust*... *pust* ha nett-vett... ha nett-vett *pust* Jeg elsker også det Gjesten sier! Det er grunnen til at jeg har sett så mye jeg ikke ville funnet ellers. Jeg er sikker på at bortimot åtti prosent av videoene jeg har sett av Ylvis det siste året er fordi du har posta dem! Selv om vi er uenige i fjasemengden vil vi ikke at du skal stikke fra tråden. Hvordan skal vi ellers klare å finne noe som helst? Jeg klarer ikke google på Snusmum-vis! 1
Gjesten Skrevet 16. oktober 2013 Forfatter #1873 Skrevet 16. oktober 2013 (endret) AB'en kan være en av de som henger her fra før. Eller det kan være mora til naboen så vidt jeg vet. Men en AB's meninger betyr like mye som alle andres. Ja, men hun er bare én. Og hun er nedstemt Hyggelig at du vil ha meg her. Men kanskje DU er AB'en? Går det egentlig an?... Hehe, ja, går sikkert an, men det er ikke tilfelle Endret 16. oktober 2013 av Gjesten
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #1874 Skrevet 16. oktober 2013 Ja, men hun er bare én. Og hun er nedstemt Nedstemt? Jeg er jo helt enig med alle at vi fortsatt vil ha henne her inne, og dere er enige med meg om at det har blitt for mye fjas. Ikke glemt alt det gode vi skriver om deg da Snusmumrikken, selv om det blir påpekt at du er/var en av "fjaserne". Ikke ta det personlig. Er ikke noe big deal, vi vil bare få tråden på rett spor igjen! Ellers er du gull her inne Anonymous poster hash: eea7c...a3a 3
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 16. oktober 2013 #1875 Skrevet 16. oktober 2013 Jeg elsker også det Gjesten sier! Det er grunnen til at jeg har sett så mye jeg ikke ville funnet ellers. Jeg er sikker på at bortimot åtti prosent av videoene jeg har sett av Ylvis det siste året er fordi du har posta dem! Selv om vi er uenige i fjasemengden vil vi ikke at du skal stikke fra tråden. Hvordan skal vi ellers klare å finne noe som helst? Jeg klarer ikke google på Snusmum-vis! Ja, men hun er bare én. Og hun er nedstemt Hehe, ja, går sikkert inn, men det er ikke tilfelle Jeg lover ingenting, akkurat nå så er jeg her fordi jeg nå ikke for til å sove. Hjernen min går i tusen. Men dersom trangen til å dele noe kommer brått på, så kan det hende at jeg popper innom. Eller om noen av dere sier noe jeg bare må kommentere, f.eks at dere glemmer å si noe pent om Bård og kun roser Vegard langt oppi skyene. Det kan også være at alt er glemt i morgen og jeg er her fortsatt. vet ingenting, lover ingenting. Jeg er egentlig ganske langsint, meen jeg glemmer ting ganske fort også. gullfisk. (den er ikke intern. ikke prøv dere! Den er så utintern som du får det) Føler dette forumet har mistet en del av sjarmen for min del, når jeg sitter her å må overanalysere vært et ord jeg skriver, fordi jeg er redd for at dere skal ta dere nær av det. eller se på det som fjas og mas. Og samtidig må passe på skrivefeil, for det er alltid noen gramatikknazier der ute, har fått en på nakken før! og jeg prøver å passe på og/å! 1
Rainbow Skrevet 16. oktober 2013 #1876 Skrevet 16. oktober 2013 Håper du bestemmer deg for å bli, til og med ABen som sa kommentaren du ble såra av vil jo ha deg her! Du trenger ikke gå på nåler for å være redd for at vi skal syns det er fjas, for det går nemlig ikke an å bli mer fjasete enn det var, så det skal ganske mye til! Jeg er skikkelig opptatt av skrivefeil, men ikke på forum, og ikke sånne som du har, for du skriver levende og godt og med driv i, så man legger ikke merke til dem på samme måte som hos noen som har dårlig språk. Det skal være rom for fjas, bare fjerningen av det tisse-greiene og utenomsnakket vil gjøre tråden tipp-topp-igjen! Siden alle ble litt lei seg, du for noen av kommentarene og andre for at tråden var blitt annerledes, forelsår jeg at alle sier at nå er vi venner igjen, også fortsetter vi å snakke om Ylvis! 1
Rainbow Skrevet 16. oktober 2013 #1877 Skrevet 16. oktober 2013 f.eks at dere glemmer å si noe pent om Bård og kun roser Vegard langt oppi skyene. Kommer aaaaldri til å skje, jeg roser nemlig alltid HAM opp i skyene. Jeg tok en gang bilde i studio da jeg var publikum, og det så ut som han så rett i kamera. Gleder meg til å se mockumentaryen dere linka til baki her. DET er jeg glad noen fant ut at de skulle legge ut på youtube, altså!!
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #1878 Skrevet 16. oktober 2013 Jeg lover ingenting, akkurat nå så er jeg her fordi jeg nå ikke for til å sove. Hjernen min går i tusen. Men dersom trangen til å dele noe kommer brått på, så kan det hende at jeg popper innom. Eller om noen av dere sier noe jeg bare må kommentere, f.eks at dere glemmer å si noe pent om Bård og kun roser Vegard langt oppi skyene. Det kan også være at alt er glemt i morgen og jeg er her fortsatt. vet ingenting, lover ingenting. Jeg er egentlig ganske langsint, meen jeg glemmer ting ganske fort også. gullfisk. (den er ikke intern. ikke prøv dere! Den er så utintern som du får det) Føler dette forumet har mistet en del av sjarmen for min del, når jeg sitter her å må overanalysere vært et ord jeg skriver, fordi jeg er redd for at dere skal ta dere nær av det. eller se på det som fjas og mas. Og samtidig må passe på skrivefeil, for det er alltid noen gramatikknazier der ute, har fått en på nakken før! og jeg prøver å passe på og/å! Dette er da ingenting å være sint for? Får du ikke sove nå pga dette? Det er bare internett. Alle roser deg her inne, men ønsker kun litt mindre internt ylvistiss-pjatt. Ikke ta det personlig, og du må ha litt høyere tanker om deg selv. Jeg hadde ledd av det isteden jeg, at man er så stor fan at det gikk litt over styr Anonymous poster hash: eea7c...a3a 1
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 16. oktober 2013 #1879 Skrevet 16. oktober 2013 Nå legger jeg meg godt til rette i senga, slår av lyset og drømmer om Ylvis. Så snakkes vi kanskje i morgen, rundt 21.30. For i morgen er det på'n igjen og Ylvis er tilbake på skjermen. Det var noe jeg gledet meg til, men husker ikke hva de sa igår. Ang. morgendagens episode, kanskje jeg bare gledet meg sånn generelt. Men var veldig gira i går... Har dere husket å stemt på ylvis? som årets TV-navn? Det går an å stemme frem til 27.oktober. info på seher.no og facebook og ja u name it. Hademn <-- Ylvis sa også det på o-fag, men jeg sa det lenge før det. så det er ikke Internt eller fjas!
Rainbow Skrevet 16. oktober 2013 #1880 Skrevet 16. oktober 2013 Nå legger jeg meg godt til rette i senga, slår av lyset og drømmer om Ylvis. Så snakkes vi kanskje i morgen, rundt 21.30. For i morgen er det på'n igjen og Ylvis er tilbake på skjermen. Det var noe jeg gledet meg til, men husker ikke hva de sa igår. Ang. morgendagens episode, kanskje jeg bare gledet meg sånn generelt. Men var veldig gira i går... Har dere husket å stemt på ylvis? som årets TV-navn? Det går an å stemme frem til 27.oktober. info på seher.no og facebook og ja u name it. Hademn <-- Ylvis sa også det på o-fag, men jeg sa det lenge før det. så det er ikke Internt eller fjas! Jeg har ikke gjort det ennå, for jeg vil ikke bli med i Se og Hør-klubben. Men må jo stemme på dem likevel! Og...du HAR lov å bruke smileys, altså!! Ellers blir det jo kjedelig igjen! Håper vi snakkes i morra!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå