Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Haha, ja, han fikk jo helt sjokk. Virker som de begge har litt dysleksi, da. Siden han sa det var vanskelig å lese. Syns de burde legge ut alle resultene fra testen! :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg burde kanskje ikke hive meg inn i denne diskusjonen, men siden jeg er/var en av dem som er/har vært aller mest aktiv i tråden, og noen andre valgte å ta det opp, gjør jeg det likevel.

(....)

Da hadde i alle fall jeg blitt veldig glad, og følt jeg hadde "fått tilbake" tråden min litt igjen. Jeg vil ikke ødelegge noens glede, men min har blitt litt ødelagt selv, så kanskje det er bedre å si ifra på en koselig måte enn å bare gå rundt og tenke at "jaja, det er ikke så lett å komme inn i de samtalene der, for de sporer sånn av, og så forsvinner diskusjonene om ting, og det er ikke så lett å henge med".

Hilsen meg

Jeg siterer ikke hele fordi det hadde tatt så mye plass, men jeg støtter fullstendig det du skriver i innlegget ditt Rainbow.

Har det akkurat på samme måte.

Edit for å legge til: Beklager at jeg trakk opp dette igjen når dere var ferdig med det. Skulle lest meg ferdig før jeg posta ;) Måtte bare kommentere fordi det var så godt skrevet av Rainbow.

Endret av Ixnay
Skrevet

Jeg elsker også det Gjesten sier! Det er grunnen til at jeg har sett så mye jeg ikke ville funnet ellers. Jeg er sikker på at bortimot åtti prosent av videoene jeg har sett av Ylvis det siste året er fordi du har posta dem!

Selv om vi er uenige i fjasemengden vil vi ikke at du skal stikke fra tråden. Hvordan skal vi ellers klare å finne noe som helst? Jeg klarer ikke google på Snusmum-vis! :danse:

Enig! Har sett mange artige klipp jeg ikke hadde sett hvis ikke det var for Snusmumerikken!

Skrevet

Episoden i går var jo fantastisk. Det er som dere sier, virker som de koser seg mer og mer og slapper av. Kanskje de har vært stresset av hvordan mottagelsen ville bli og nå er det bra, så nå kan de bare kjøre på og gjøre det de synes er artig.

Lo godt når de fikk resultatene av gentesten, og når de så på Magnus i gateshowet.

• Liker 1
Skrevet

Ser det er så mange som skriver kommentarer på vg osv om at ylvis er utrolig dårlige til å intervjue folk, og at de ikke bryr seg om hva intervjuobjektet sier.. Syns dere dette stemmer? Jeg skjønner ikke hva folk mener med det?

Anonymous poster hash: 3fd4b...5cd
Skrevet

Jeg syns de er best når de gjør ting seg i mellom. De er kanskje ikke dårlige på intervju, men merker jo at stemningen blir en helt annen når det er folk på samme nivå som dem i studio.

Skrevet

Ser det er så mange som skriver kommentarer på vg osv om at ylvis er utrolig dårlige til å intervjue folk, og at de ikke bryr seg om hva intervjuobjektet sier.. Syns dere dette stemmer? Jeg skjønner ikke hva folk mener med det?

Anonymous poster hash: 3fd4b...5cd

Har sett at mange anmeldere og folk som skriver i media generelt, som ikke er så store Ylvis-fans, syns det blir mye dem og lite gjester, og at gjestene bare er pynt som er der for å gjøre det Ylvis gjør morsommere. Men det er jo DET som er morsomt!! At de finner på rare uvante ting med gjestene, at de tuller og gjør ting ingen vanlige programledere gjør.

Merker at Bård noen ganger er mer opptatt av å gå videre enn å faktisk stille oppfølgingsspørsmål og høre ordentlig etter, som da Little Steven snakka om å miste James Gandolfini, og han fikk et slags "det skjønner jeg godt. Men du har laga all musikken til Lillyhammer?" Men jeg syns ikke det gjør noe, han er jo ikke journalist, han er komiker!

Dessuten syns jeg gjestene bare er fylltid og at det som skjer brødrene imellom + Calle er det beste.

• Liker 1
Skrevet

Ok, jeg VET at dette er ment selvironisk og morsomt, men... er det andre enn meg som må tørke tastaturet etter å ha sett denne...?

http://www.youtube.com/watch?v=klrFGAUKy1M

Herlig video! Da blir jeg veldig hetero, plutselig! :fnise:

Fantastisk! Morsomt at de hadde planlagt det før den store suksessen. Det kommer jo til å bli en internasjonal boknyhet! :hoppe:

Skrevet

Fantastisk! Morsomt at de hadde planlagt det før den store suksessen. Det kommer jo til å bli en internasjonal boknyhet! :hoppe:

Ja, gøy at det var planlagt før suksessen. Jeg skal i alle fall kjøpe boka til niesen min, så kan jeg sniklese i den selv også :)

Skrevet

Det var innslag på dagsrevyen om boka i dag! Intervju. Ligger sikkert på nett-tv!

• Liker 1
Skrevet

Morsomt at de lager barnebok

Gleder meg til ny episode i morgen! :)

Skrevet

Jeg synes "vasen" til Magnus så ut som en dildo jeg... Var det meningen?

Anonymous poster hash: 8efc1...32d

• Liker 1
Skrevet

Å nei :( Alle billettene til showene fremover er utsolgt - Er det mulig å være sååå treig?!

Skrevet

I kveld er det ny musikkvideo! ;)

Anonymous poster hash: eea7c...a3a

• Liker 3
Skrevet

Jeg er så forelsket i bård og vegard at det er helt latterlig!!

Anonymous poster hash: 93ff7...cca
  • Liker 2
Skrevet

Likte den nye videoen veldig godt! Hva synes dere andre?

• Liker 1
Skrevet

Låta er genial! :)

Anonymous poster hash: 138dc...23d
Skrevet

Likte den nye videoen veldig godt! Hva synes dere andre?

Er det denne? Så ikke programmet.

Anonymous poster hash: a8baf...d02

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...