Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men det forteller man aldri folk i andre tråder, der er det OT med en gang noen begynner å snakke om noe utenfor temaet. Men denne tråden som ligger i TV-forumet og handlet om TV-programmet og om ting de hadde gjort handler plutselig om kåtskap og hva to-tre stykker gjør hver dag... Det er en veldig ekskluderende tråd. Man ser mange er inne her, men de har sluttet å skrive. Hvorfor har de det? ;)

Anonymous poster hash: 9db97...b85

Ingen som ekskluderer noen her :danse::danse: Er bare å ta del i samtalen det :blomst:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som ekskluderer noen her :danse::danse: Er bare å ta del i samtalen det :blomst:

Nemmlig. Og det er jo ylvis relatert, uansett om ikke det bare er seriøst snakk hele tiden. Det er ikke som at vi begynner å diskutere helt andre tema.

Det er begrenset hvor mye nye ting som kommer opp som vi kan diskutere, og selvfølgelig blir det så vi som er mest aktive skravler ivei når andre ikke skriver. Det kommer jo ofte opp nye linker til bilder og intervjuer, men når folk ikke kommenterer på det engang så er det ikke vår feil at folk synes tråden blir "kuppet". Vi stenger ikke noen ute vi, men folk må ta ett initiativ for å være med i tråden også.

Skrevet

Nemmlig. Og det er jo ylvis relatert, uansett om ikke det bare er seriøst snakk hele tiden. Det er ikke som at vi begynner å diskutere helt andre tema.

Det er begrenset hvor mye nye ting som kommer opp som vi kan diskutere, og selvfølgelig blir det så vi som er mest aktive skravler ivei når andre ikke skriver. Det kommer jo ofte opp nye linker til bilder og intervjuer, men når folk ikke kommenterer på det engang så er det ikke vår feil at folk synes tråden blir "kuppet". Vi stenger ikke noen ute vi, men folk må ta ett initiativ for å være med i tråden også.

Igjen...........AMEN!!!! :danse::danse::danse::danse::danse::danse::blomst::blomst::blomst::blomst::blomst::hug:

• Liker 1
Skrevet

Igjen...........AMEN!!!! :danse::danse::danse::danse::danse::danse::blomst::blomst::blomst::blomst::blomst::hug:

Hele tråden sporer helt av med SINNSYKT mye smileys, bare masse tull og fjas og intern humor mellom dere 3. Vi andre har flyktet i fra tråden for lenge siden. Dere er over 30år, men oppfører dere verre enn fjortiser.

Anonymous poster hash: eea7c...a3a

• Liker 8
Skrevet

Hele tråden sporer helt av med SINNSYKT mye smileys, bare masse tull og fjas og intern humor mellom dere 3. Vi andre har flyktet i fra tråden for lenge siden. Dere er over 30år, men oppfører dere verre enn fjortiser.

Er vel ikke akkurat intern humor når det er snakk om folk som ikke kjenner hverandre på privaten da :fnise: men uansett............vi har det bare gøy vi, må være lov å ha litt humor :blomst: Og hvem er "vi andre"? snakker du for alle andre brukere du da eller? :sjokkert: Alle er hjertelig velkomne til å skrive om og spørre om akkurat hva de vil her i denne tråden, men som Kiarapus sa, så er det jo ingen andre som kommenterer uansett hva som blir lagt ut :vetikke:

Gjest SnusmumrikkenXx
Skrevet

Da har jeg også våknet! Dette har noe med ylvis og gjøre, for jeg drømte om de da jeg sov i to timer nå nettopp. Nei vent litt, jeg må bare lufte ylvistissen min (ikke for å snakke meg helt bort her altså. Men jeg holder meg fortsatt til temaet, ylvis)

Dersom du absolutt har lyst på linker, bilder og annet morro, så anbefaler jeg at du lager en helt ny tråd hvor du skriver at der er det KUN lov til å poste linker, ingenting annet.

Vanskeligere er det ikke. Ja, dette er en tråd om Ylvis. Snakker vi om stort annet enn ylvis? Nei, her går det kun i ylvis. en sjeldent gang så kan noen nevne en liten ting om seg selv, eller noe annet randomt. Men 99.9% er om Ylvis.

Vi har aldri sagt at noen ikke er velkommen, Oss 3-4 som er ganske aktive, ønsker at flere skal slenge seg på praten. Skjønner noen blir skremt, men det går helt fint, vi er virkelig ikke gale. Og her er ingenting internt. For om du går tilbake noen sider så kan du finne introduksjonen til ylvistiss. Å om du virkelig liker Ylvis, så hadde du skjønt hvor spaghetti, eskegutt, prematur pluss mye mer kommer ifra, nemlig Ylvis selv.

Her snakker vi kun om Ylvis. Vi må få lov til å tulle og fjase, vi lever i en såpass seriøs verden med forpliktelser, drap, pengeproblemer og gud vet hva! Dette forumet får meg til å smile flere ganger om dagen, og det er sjeldent jeg smiler til hverdags, ihvertfall ekte smil.

Så ikke kom her å syte og klage over at vi skriver en god del tull. Det kunne ha vært mye verre, vær glad vi faktisk skriver og tuller om Ylvis, og ikke diskuterer hva vi spiste til middag i fjor.

Jeg kom selv ganske sent inn i forumet her, og jeg bare brøyt meg inn og tok en plass. Og slik er jeg ikke i virkeligheten. Og det er det som er så fantastisk med dette forumet, her er alle velkommen! Samme hvordan du ser ut, hvor du kommer i fra, hvilken status du har i samfunnet osv.

Det er ingen her som kommer til å angripe verken deg, eller andre, dersom du plutselig hopper inn i en samtale.

Jeg er ikke 30 år, så der bommet du gitt. Nå slår vi en strek over deg, også fortsetter vi videre som før.

SPAGHETTI!

• Liker 1
Skrevet

Da har jeg også våknet! Dette har noe med ylvis og gjøre, for jeg drømte om de da jeg sov i to timer nå nettopp. Nei vent litt, jeg må bare lufte ylvistissen min (ikke for å snakke meg helt bort her altså. Men jeg holder meg fortsatt til temaet, ylvis)

Dersom du absolutt har lyst på linker, bilder og annet morro, så anbefaler jeg at du lager en helt ny tråd hvor du skriver at der er det KUN lov til å poste linker, ingenting annet.

Vanskeligere er det ikke. Ja, dette er en tråd om Ylvis. Snakker vi om stort annet enn ylvis? Nei, her går det kun i ylvis. en sjeldent gang så kan noen nevne en liten ting om seg selv, eller noe annet randomt. Men 99.9% er om Ylvis.

Vi har aldri sagt at noen ikke er velkommen, Oss 3-4 som er ganske aktive, ønsker at flere skal slenge seg på praten. Skjønner noen blir skremt, men det går helt fint, vi er virkelig ikke gale. Og her er ingenting internt. For om du går tilbake noen sider så kan du finne introduksjonen til ylvistiss. Å om du virkelig liker Ylvis, så hadde du skjønt hvor spaghetti, eskegutt, prematur pluss mye mer kommer ifra, nemlig Ylvis selv.

Her snakker vi kun om Ylvis. Vi må få lov til å tulle og fjase, vi lever i en såpass seriøs verden med forpliktelser, drap, pengeproblemer og gud vet hva! Dette forumet får meg til å smile flere ganger om dagen, og det er sjeldent jeg smiler til hverdags, ihvertfall ekte smil.

Så ikke kom her å syte og klage over at vi skriver en god del tull. Det kunne ha vært mye verre, vær glad vi faktisk skriver og tuller om Ylvis, og ikke diskuterer hva vi spiste til middag i fjor.

Jeg kom selv ganske sent inn i forumet her, og jeg bare brøyt meg inn og tok en plass. Og slik er jeg ikke i virkeligheten. Og det er det som er så fantastisk med dette forumet, her er alle velkommen! Samme hvordan du ser ut, hvor du kommer i fra, hvilken status du har i samfunnet osv.

Det er ingen her som kommer til å angripe verken deg, eller andre, dersom du plutselig hopper inn i en samtale.

Jeg er ikke 30 år, så der bommet du gitt. Nå slår vi en strek over deg, også fortsetter vi videre som før.

SPAGHETTI!

Hurra for deg :danse::danse::danse::danse::danse::blomst::blomst::blomst::hug::hug:

Gjest SnusmumrikkenXx
Skrevet

Hurra for deg :danse::danse::danse::danse::danse::blomst::blomst::blomst::hug:

Vi må stå sammen i slike tunge stunder. :hug: Sammen.. for skiiiilt *synger*

sammen, så finner vi... freeem..

Å herregud, nå fikk jeg den sangen i hode. Skjønner ikke hvordan noen få ord kan trigge et ylvis-minne :skratte:

Skrevet

Vi må stå sammen i slike tunge stunder. :hug: Sammen.. for skiiiilt *synger*

sammen, så finner vi... freeem..

Å herregud, nå fikk jeg den sangen i hode. Skjønner ikke hvordan noen få ord kan trigge et ylvis-minne :skratte:

Hahaha :fnise::fnise::fnise: Det er ganske mye som kan trigge et Ylvis-minne :danse::danse:

Skrevet

Joda, alt er jo ylvisrelatert (på en måte), men nå ligger denne tråden i en et forum som handler om film og tv, og da blir veldig mye avsporing likevel. Det var gøy å se at noen hadde skrevet i tråden, for da var det kanskje noe nytt spennede som har skjedd eller et nytt intervju, eller en diskusjon rundt programmet som har vært på tv (også ofte med litt fjas og tull). Men det kan bli litt mye når oppdateringene stort sett handler om ylvistiss, eskegutt, spagetti og :lur: :lur: :lur: :lur: :lur::rodmer: :rodmer: :rodmer: :rodmer: :rodmer: :rodmer: .

Om dere liker å fjase å tulle så er jo det helt greit det, men de fleste av "oss andre" er ikke helt med. Om denne tråden går tilbake til slik den var for kanskje noen uker siden, og nei, alt trenger ikke å være så seriøst, så kan dere jo gjerne opprette en egen tråd og fjase og tulle like mye, selv om det er om Ylvis. Og det handler ikke om å være vanskelig mot dere eller noe av det, men selv om det er ylvisrelatert, er det kanskje ikke så aktuelt?

Om dere lager en egen tråd, kan dere jo diskutere ylvistiss så mye dere vil, uten innblanding fra andre som ikke finner det så interessant ;)

Anonymous poster hash: b5ff5...856
  • Liker 7
Skrevet

Joda, alt er jo ylvisrelatert (på en måte), men nå ligger denne tråden i en et forum som handler om film og tv, og da blir veldig mye avsporing likevel. Det var gøy å se at noen hadde skrevet i tråden, for da var det kanskje noe nytt spennede som har skjedd eller et nytt intervju, eller en diskusjon rundt programmet som har vært på tv (også ofte med litt fjas og tull). Men det kan bli litt mye når oppdateringene stort sett handler om ylvistiss, eskegutt, spagetti og :lur: :lur: :lur: :lur: :lur::rodmer: :rodmer: :rodmer: :rodmer: :rodmer: :rodmer: .

Om dere liker å fjase å tulle så er jo det helt greit det, men de fleste av "oss andre" er ikke helt med. Om denne tråden går tilbake til slik den var for kanskje noen uker siden, og nei, alt trenger ikke å være så seriøst, så kan dere jo gjerne opprette en egen tråd og fjase og tulle like mye, selv om det er om Ylvis. Og det handler ikke om å være vanskelig mot dere eller noe av det, men selv om det er ylvisrelatert, er det kanskje ikke så aktuelt?

Om dere lager en egen tråd, kan dere jo diskutere ylvistiss så mye dere vil, uten innblanding fra andre som ikke finner det så interessant ;)

Det er jo nettopp det som er så fint med denne tråden, at her er det rom for alt, både fjas og andre ting :danse::danse: Og sidenYlvisgutta er rimelig fjasete selv, så er det ikke så rart at det blir endel av det :icon_lol: Når det er sagt, hvis du anonym så gjerne vil at det skal stå om andre ting her også, så må du skrive om andre ting da vettu :biggrin::bolledeig:

• Liker 1
Skrevet

Siden folk ikke får med seg at det faktisk blir postet linker og innimellom det forferdelige fjaset og tullet og barnslighetene våre, så får vi som gidder å bruke øynene ta en titt på dette her...

Og her snakker vi KRAFTIG :lur::lur::lur::lur::lur::lur::lur:

https://pbs.twimg.com/media/BLX0SMjCcAEKCdx.jpg:large

:skratte::skratte::skratte::skratte: Å herreguuuuud :danse::danse::danse::skratte::skratte:

Gjest SnusmumrikkenXx
Skrevet (endret)

Hvorfor skal VI liksom flytte da... fordi folk kommer hit og skriver ÉN post også forsvinner igjen? Det er vi som holder denne tråden oppe. Så vi burde få bli!

Jeg kunne tenkt meg å ha en tråd hvor man KUN legger ut ting. men det funker sjeldent for folk får en enorm trang til å kommentere det som blir lagt ut, og da blir poenget borte.

Altså en tråd hvor det kun er linker til forskjellige intervjuer, bilder og artikler. Men det funker aldri lell, så da får alt bare være samlet da.

Og om du føler at du ikke passer inn i alt dette fjaset, da er du ikke så lik oss da.

Vi er fremmede som liker det samme, Ylvis, og vi er ganske tullete og like på en måte. Så da er det godt å få det ut her. Om du har et problem med det og ikke passer inn i vår humor, så er det ikke vår feil.

Endret av SnusmumrikkenXx
  • Liker 1
Skrevet

Hvorfor skal VI liksom flytte da... fordi folk kommer hit og skriver ÉN post også forsvinner igjen? Det er vi som holder denne tråden oppe. Så vi burde få bli!

Jeg kunne tenkt meg å ha en tråd hvor man KUN legger ut ting. men det funker sjeldent for folk får en enorm trang til å kommentere det som blir lagt ut, og da blir poenget borte.

Altså en tråd hvor det kun er linker til forskjellige intervjuer, bilder og artikler. Men det funker aldri lell, så da får alt bare være samlet da.

Og om du føler at du ikke passer inn i alt dette fjaset, da er du ikke så lik oss da.

Vi er fremmede som liker det samme, Ylvis, og vi er ganske tullete og like på en måte. Så da er det godt å få det ut her. Om du har et problem med det og ikke passer inn i vår humor, så er det ikke vår feil.

My point exactly :danse::danse::danse::hug::hug::hug:

Gjest SnusmumrikkenXx
Skrevet (endret)

Siden folk ikke får med seg at det faktisk blir postet linker og innimellom det forferdelige fjaset og tullet og barnslighetene våre, så får vi som gidder å bruke øynene ta en titt på dette her...

Og her snakker vi KRAFTIG :lur::lur::lur::lur::lur::lur::lur:

https://pbs.twimg.com/media/BLX0SMjCcAEKCdx.jpg:large

*slettet på grunn av sure folk*

Skrevet

SPAGHETTI!

En strek over den ene personen, eller de minst tre anonyme brukerne som i løpet av kvelden har sagt at denne tråden har blitt ødelagt? Vi tre, eller 7 som plusset det ene innlegget, er mindre verdt vi tydeligvis. Jaja, da blir det ikke noe Ylvistråd på oss, men desto mer tiss på dere. Tenk hvis Sofie googler faren sin og finner det her, om Ylvistiss og om å le, grine eller masturbere til Ylvisbilder og så videre. De er kjendiser, men de er da mennesker de også.

• Liker 9
Skrevet

Fordi man ikke vil prate om Ylvistiss og penisen til Bård så passer man ikke inn i en Ylvis-fantråd? I alle dager... Visste ikke det var et krav for å være Ylvis-fan.

• Liker 6
Gjest SnusmumrikkenXx
Skrevet (endret)

En strek over den ene personen, eller de minst tre anonyme brukerne som i løpet av kvelden har sagt at denne tråden har blitt ødelagt? Vi tre, eller 7 som plusset det ene innlegget, er mindre verdt vi tydeligvis. Jaja, da blir det ikke noe Ylvistråd på oss, men desto mer tiss på dere. Tenk hvis Sofie googler faren sin og finner det her, om Ylvistiss og om å le, grine eller masturbere til Ylvisbilder og så videre. De er kjendiser, men de er da mennesker de også.

"Det" skulle det stå, ikke deg. Og det jeg mente er de som dukker opp og sier "her vil ikke jeg være" også forsvinner de. Eller "Jeg elsker Ylvis <3 <3 <3 " også er de borte. Det er de jeg mener, som kommer og går.

Og om hun søker opp sin far, så er det mye annet hun kan snuble over. Mye verre enn dette. Og jeg trur hun har høy nok IQ til å forstå at 98% av det som står her inne på siden, er kødd og må taes med en klype salt.

Fordi man ikke vil prate om Ylvistiss og penisen til Bård så passer man ikke inn i en Ylvis-fantråd? I alle dager... Visste ikke det var et krav for å være Ylvis-fan.

Det har ingenting med saken å gjøre. Vi skriver det vi føler for. og dere kan kutte inn og skrive det dere føler for. Det er slik man fører en samtale. Vi kommer til å skrive svar på det du og andre skriver. Men når det ikke er noen andre som skriver, så sier det seg selv at det blir få som holder på hele tiden.

Dersom noen tar seg nær av en tull, så er det ikke VI som er problemet! Å om du ikke klarer å se en kødd, så er det IKKE mitt problem.

Jeg føler vi blir angrepet her, bare for at vi ikke snakker seriøst og diskuterer Ylvis eller snakker om I Kveld med ylvis med en seriøs tone.

Og jeg synes det er litt frekt og feigt gjort av dere, å plutselig hoppe frem når én tørr og si sin mening. Men saken er enkel, dersom flere var aktive og skrev det de selv følte for, så blir vår tullprat borte i mengden. Men når det KUN er vi som skriver, så er det logisk at vårt tull blir veldig synlig.

Dersom du vil ha en tråd hvor man er saklig og høytidelig, så kan da du ordne en ny tråd, eventuelt en hvor det kun er lov å poste linker, NULL snakk. Så får vi se hvordan det går. Jeg vil gjerne ha en slik, for det er sykt mye som har blitt delt her inne, som mange vil ha glede av. Og som forsvinner i mengden, samme om vi snakker tull eller seriøst.

Nå synes jeg du burde snakke deg ferdig, få ut all kritikken du holder inne, også får du ta et valg: Bli eller finne en ny tråd. For nå er det mer en nok sider med krangling og kvalme.

• Liker 1
Skrevet

Jeg burde kanskje ikke hive meg inn i denne diskusjonen, men siden jeg er/var en av dem som er/har vært aller mest aktiv i tråden, og noen andre valgte å ta det opp, gjør jeg det likevel.

Da denne tråden ble starta i fjor var den skilt ut fra en tråd som snakka negativt om Ylvis. Vi fikk det skilt ut til en fantråd. Det har vært en tråd det har vært godt å komme til, noen andre som skjønner hvor fantasiske disse gutta virkelig er! Noen andre å diskutere rare videoer med, snakke om hvordan de er på skjermen og gjerne også hvor kjekke de er. Det er klart det er rom for fjas.

Men i det siste har det tatt såpass av med noen få brukere som nesten utelukkende skriver om tilfeldige ting hentet fra tilfeldige Ylvis-greier, samt noen selvkomponerte ord og en hel haug smileys. Det er jo kjempebra at dere har det gøy, og at denne tråden får dere til smile, og være glade og tenkte masse på Ylvis. Likevel hadde det vært veldig ålreit for oss andre om det kunne være litt mer samtaler og litt mindre fjas.

Den ligger, som AB sier, på "Tv og film". Jeg kan ikke moderere i tråder jeg selv er aktiv i, men hadde jeg ikke vært det skulle jeg egentlig enten ha rydda alt som ikke handlet direkte om ting de gjør på tv eller i forbindelse med det (altså scene, intervjuer og alt som har med jobben deres å gjøre), eller flyttet tråden til Snikk-snakk. Det siste er mest nærliggende pga omfanget.

Det har vært veldig høy takhøyde i tråden, for det er klart man har behov for å fjase litt, fnise over at de er kjekke, at de gjorde noe morsomt, diskutere noe de sa, fortelle om en drøm eller lignende. Sånne ting er festlig. Men enkelte ting blir for internt. Og man kan ha noe internt uten å kjenne hverandre i virkeligheten, når noen få personer liker noe og får noe felles å prate om som ingen andre skjønner blir det internt.

Jeg er inne i denne tråden hver dag, mange, mange ganger. Jeg leser alt. Jeg vil ikke gå glipp av en eneste historie om noe de har vært med på, en video eller en link. Og jeg er VELDIG takknemlig for at mange av dere finner alle de små skattene rundt om kring, og at det dukker opp ting jeg aldri ville klart å finne selv. Men alt dette "ylvis-tiss"-greiene, som jo er relativt nytt, og endeløse lignende samtaler, blir veldig ekskluderende, selv for meg, som kan være skikkelig fjasete og useriøs selv.

Alle er kanskje ikke over tredve, men de fleste er i det minste over tjue. Det er lov å være barnslig, og det er rom for det her, vi er tross alt voksne som rådigger ganske barnslig humor, men det er også lov å være litt voksen. Alle småtingene og småordene blir ekskluderende fordi ikke alle har sett absolutt alt de har gjort. Ikke alle skjønner alt. Det har lissom skjedd en veldig voldsom eskalering i fjas siden vi satt her og hørte på O-fag omtrent likt og snakka om alt det som skjedde der.

Jeg pleide å glede meg veldig til å lese i denne tråden. Nå er det mest slitsomt, men jeg "holder ut" fordi det er morsomt innimellom, og fordi det dukker opp gullkorn. Men det drukner litt i alt det andre. Nå har i tillegg Ylvis fått en del nye fans, mange som ikke vet alt. Da kunne dette vært en tråd der de kunne oppdage masse de ikke visste om, få noen nye Ylvis-venner og tok del i et lite mini "vi-som-digger-Ylvis-selv-om-vi-er-voksne-samfunn". I stedet leser de sannsynligvis noen få poster, blir skremt av å ikke skjønne noe og går stille ut igjen.

Det er vel nesten bare meg og et par til igjen av de som var her på starten, fordi folk har blitt litt skremt bort. Og det er ikke fordi noen har hatt en intensjon om å skremme bort folk, men fordi tråden ligner mer og mer på noe som passer i en fjasetråd, i en dagbok eller på PM. Og det sier jeg ikke for å gjøre dere lei dere eller sure eller lage kvalm. Jeg fjaser jo selv, men det blir litt mye...

Så, en liten bønn fra en som digger mye av det dere skriver, er veldig glad for å ha funnet flere Ylvis-venner og som godt skjønner at man har mye energi og lyst til å skrike ut innimellom...går det an å roe ned fjasinga bare bittelitt? Sånn at tråden kan handle masse om Ylvis uten å handle om små greier kanskje ikke alle kjenner til når de er dratt ut fra sammenhengen, om oppkonstruerte ord og masse, masse smileys? Det er vel mest det Ylvis-tiss-greiene som har fått reaksjonene fram her, tror jeg...

Da hadde i alle fall jeg blitt veldig glad, og følt jeg hadde "fått tilbake" tråden min litt igjen. Jeg vil ikke ødelegge noens glede, men min har blitt litt ødelagt selv, så kanskje det er bedre å si ifra på en koselig måte enn å bare gå rundt og tenke at "jaja, det er ikke så lett å komme inn i de samtalene der, for de sporer sånn av, og så forsvinner diskusjonene om ting, og det er ikke så lett å henge med".

Hilsen meg

• Liker 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...