Granneman82 Skrevet 16. oktober 2013 #1841 Skrevet 16. oktober 2013 "Det" skulle det stå, ikke deg. Og det jeg mente er de som dukker opp og sier "her vil ikke jeg være" også forsvinner de. Eller "Jeg elsker Ylvis <3 <3 <3 " også er de borte. Det er de jeg mener, som kommer og går. Og om hun søker opp sin far, så er det mye annet hun kan snuble over. Mye verre enn dette. Og jeg trur hun har høy nok IQ til å forstå at 98% av det som står her inne på siden, er kødd og må taes med en klype salt. Det har ingenting med saken å gjøre. Vi skriver det vi føler for. og dere kan kutte inn og skrive det dere føler for. Det er slik man fører en samtale. Vi kommer til å skrive svar på det du og andre skriver. Men når det ikke er noen andre som skriver, så sier det seg selv at det blir få som holder på hele tiden. Dersom noen tar seg nær av en tull, så er det ikke VI som er problemet! Å om du ikke klarer å se en kødd, så er det IKKE mitt problem. Jeg føler vi blir angrepet her, bare for at vi ikke snakker seriøst og diskuterer Ylvis eller snakker om I Kveld med ylvis med en seriøs tone. Og jeg synes det er litt frekt og feigt gjort av dere, å plutselig hoppe frem når én tørr og si sin mening. Men saken er enkel, dersom flere var aktive og skrev det de selv følte for, så blir vår tullprat borte i mengden. Men når det KUN er vi som skriver, så er det logisk at vårt tull blir veldig synlig. Dersom du vil ha en tråd hvor man er saklig og høytidelig, så kan da du ordne en ny tråd, eventuelt en hvor det kun er lov å poste linker, NULL snakk. Så får vi se hvordan det går. Jeg vil gjerne ha en slik, for det er sykt mye som har blitt delt her inne, som mange vil ha glede av. Og som forsvinner i mengden, samme om vi snakker tull eller seriøst. Nå synes jeg du burde snakke deg ferdig, få ut all kritikken du holder inne, også får du ta et valg: Bli eller finne en ny tråd. For nå er det mer en nok sider med krangling og kvalme.. Signerer den ;)
Granneman82 Skrevet 16. oktober 2013 #1842 Skrevet 16. oktober 2013 Jeg burde kanskje ikke hive meg inn i denne diskusjonen, men siden jeg er/var en av dem som er/har vært aller mest aktiv i tråden, og noen andre valgte å ta det opp, gjør jeg det likevel. Da denne tråden ble starta i fjor var den skilt ut fra en tråd som snakka negativt om Ylvis. Vi fikk det skilt ut til en fantråd. Det har vært en tråd det har vært godt å komme til, noen andre som skjønner hvor fantasiske disse gutta virkelig er! Noen andre å diskutere rare videoer med, snakke om hvordan de er på skjermen og gjerne også hvor kjekke de er. Det er klart det er rom for fjas. Men i det siste har det tatt såpass av med noen få brukere som nesten utelukkende skriver om tilfeldige ting hentet fra tilfeldige Ylvis-greier, samt noen selvkomponerte ord og en hel haug smileys. Det er jo kjempebra at dere har det gøy, og at denne tråden får dere til smile, og være glade og tenkte masse på Ylvis. Likevel hadde det vært veldig ålreit for oss andre om det kunne være litt mer samtaler og litt mindre fjas. Den ligger, som AB sier, på "Tv og film". Jeg kan ikke moderere i tråder jeg selv er aktiv i, men hadde jeg ikke vært det skulle jeg egentlig enten ha rydda alt som ikke handlet direkte om ting de gjør på tv eller i forbindelse med det (altså scene, intervjuer og alt som har med jobben deres å gjøre), eller flyttet tråden til Snikk-snakk. Det siste er mest nærliggende pga omfanget. Det har vært veldig høy takhøyde i tråden, for det er klart man har behov for å fjase litt, fnise over at de er kjekke, at de gjorde noe morsomt, diskutere noe de sa, fortelle om en drøm eller lignende. Sånne ting er festlig. Men enkelte ting blir for internt. Og man kan ha noe internt uten å kjenne hverandre i virkeligheten, når noen få personer liker noe og får noe felles å prate om som ingen andre skjønner blir det internt. Jeg er inne i denne tråden hver dag, mange, mange ganger. Jeg leser alt. Jeg vil ikke gå glipp av en eneste historie om noe de har vært med på, en video eller en link. Og jeg er VELDIG takknemlig for at mange av dere finner alle de små skattene rundt om kring, og at det dukker opp ting jeg aldri ville klart å finne selv. Men alt dette "ylvis-tiss"-greiene, som jo er relativt nytt, og endeløse lignende samtaler, blir veldig ekskluderende, selv for meg, som kan være skikkelig fjasete og useriøs selv. Alle er kanskje ikke over tredve, men de fleste er i det minste over tjue. Det er lov å være barnslig, og det er rom for det her, vi er tross alt voksne som rådigger ganske barnslig humor, men det er også lov å være litt voksen. Alle småtingene og småordene blir ekskluderende fordi ikke alle har sett absolutt alt de har gjort. Ikke alle skjønner alt. Det har lissom skjedd en veldig voldsom eskalering i fjas siden vi satt her og hørte på O-fag omtrent likt og snakka om alt det som skjedde der. Jeg pleide å glede meg veldig til å lese i denne tråden. Nå er det mest slitsomt, men jeg "holder ut" fordi det er morsomt innimellom, og fordi det dukker opp gullkorn. Men det drukner litt i alt det andre. Nå har i tillegg Ylvis fått en del nye fans, mange som ikke vet alt. Da kunne dette vært en tråd der de kunne oppdage masse de ikke visste om, få noen nye Ylvis-venner og tok del i et lite mini "vi-som-digger-Ylvis-selv-om-vi-er-voksne-samfunn". I stedet leser de sannsynligvis noen få poster, blir skremt av å ikke skjønne noe og går stille ut igjen. Det er vel nesten bare meg og et par til igjen av de som var her på starten, fordi folk har blitt litt skremt bort. Og det er ikke fordi noen har hatt en intensjon om å skremme bort folk, men fordi tråden ligner mer og mer på noe som passer i en fjasetråd, i en dagbok eller på PM. Og det sier jeg ikke for å gjøre dere lei dere eller sure eller lage kvalm. Jeg fjaser jo selv, men det blir litt mye... Så, en liten bønn fra en som digger mye av det dere skriver, er veldig glad for å ha funnet flere Ylvis-venner og som godt skjønner at man har mye energi og lyst til å skrike ut innimellom...går det an å roe ned fjasinga bare bittelitt? Sånn at tråden kan handle masse om Ylvis uten å handle om små greier kanskje ikke alle kjenner til når de er dratt ut fra sammenhengen, om oppkonstruerte ord og masse, masse smileys? Det er vel mest det Ylvis-tiss-greiene som har fått reaksjonene fram her, tror jeg... Da hadde i alle fall jeg blitt veldig glad, og følt jeg hadde "fått tilbake" tråden min litt igjen. Jeg vil ikke ødelegge noens glede, men min har blitt litt ødelagt selv, så kanskje det er bedre å si ifra på en koselig måte enn å bare gå rundt og tenke at "jaja, det er ikke så lett å komme inn i de samtalene der, for de sporer sånn av, og så forsvinner diskusjonene om ting, og det er ikke så lett å henge med". Hilsen meg Skal prøve å roe ned fjasinga litt ;) men det kan hende det kommer et utbrudd i ny og ne allikevel
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #1843 Skrevet 16. oktober 2013 Jeg burde kanskje ikke hive meg inn i denne diskusjonen, men siden jeg er/var en av dem som er/har vært aller mest aktiv i tråden, og noen andre valgte å ta det opp, gjør jeg det likevel. Da denne tråden ble starta i fjor var den skilt ut fra en tråd som snakka negativt om Ylvis. Vi fikk det skilt ut til en fantråd. Det har vært en tråd det har vært godt å komme til, noen andre som skjønner hvor fantasiske disse gutta virkelig er! Noen andre å diskutere rare videoer med, snakke om hvordan de er på skjermen og gjerne også hvor kjekke de er. Det er klart det er rom for fjas. Men i det siste har det tatt såpass av med noen få brukere som nesten utelukkende skriver om tilfeldige ting hentet fra tilfeldige Ylvis-greier, samt noen selvkomponerte ord og en hel haug smileys. Det er jo kjempebra at dere har det gøy, og at denne tråden får dere til smile, og være glade og tenkte masse på Ylvis. Likevel hadde det vært veldig ålreit for oss andre om det kunne være litt mer samtaler og litt mindre fjas. Den ligger, som AB sier, på "Tv og film". Jeg kan ikke moderere i tråder jeg selv er aktiv i, men hadde jeg ikke vært det skulle jeg egentlig enten ha rydda alt som ikke handlet direkte om ting de gjør på tv eller i forbindelse med det (altså scene, intervjuer og alt som har med jobben deres å gjøre), eller flyttet tråden til Snikk-snakk. Det siste er mest nærliggende pga omfanget. Det har vært veldig høy takhøyde i tråden, for det er klart man har behov for å fjase litt, fnise over at de er kjekke, at de gjorde noe morsomt, diskutere noe de sa, fortelle om en drøm eller lignende. Sånne ting er festlig. Men enkelte ting blir for internt. Og man kan ha noe internt uten å kjenne hverandre i virkeligheten, når noen få personer liker noe og får noe felles å prate om som ingen andre skjønner blir det internt. Jeg er inne i denne tråden hver dag, mange, mange ganger. Jeg leser alt. Jeg vil ikke gå glipp av en eneste historie om noe de har vært med på, en video eller en link. Og jeg er VELDIG takknemlig for at mange av dere finner alle de små skattene rundt om kring, og at det dukker opp ting jeg aldri ville klart å finne selv. Men alt dette "ylvis-tiss"-greiene, som jo er relativt nytt, og endeløse lignende samtaler, blir veldig ekskluderende, selv for meg, som kan være skikkelig fjasete og useriøs selv. Alle er kanskje ikke over tredve, men de fleste er i det minste over tjue. Det er lov å være barnslig, og det er rom for det her, vi er tross alt voksne som rådigger ganske barnslig humor, men det er også lov å være litt voksen. Alle småtingene og småordene blir ekskluderende fordi ikke alle har sett absolutt alt de har gjort. Ikke alle skjønner alt. Det har lissom skjedd en veldig voldsom eskalering i fjas siden vi satt her og hørte på O-fag omtrent likt og snakka om alt det som skjedde der. Jeg pleide å glede meg veldig til å lese i denne tråden. Nå er det mest slitsomt, men jeg "holder ut" fordi det er morsomt innimellom, og fordi det dukker opp gullkorn. Men det drukner litt i alt det andre. Nå har i tillegg Ylvis fått en del nye fans, mange som ikke vet alt. Da kunne dette vært en tråd der de kunne oppdage masse de ikke visste om, få noen nye Ylvis-venner og tok del i et lite mini "vi-som-digger-Ylvis-selv-om-vi-er-voksne-samfunn". I stedet leser de sannsynligvis noen få poster, blir skremt av å ikke skjønne noe og går stille ut igjen. Det er vel nesten bare meg og et par til igjen av de som var her på starten, fordi folk har blitt litt skremt bort. Og det er ikke fordi noen har hatt en intensjon om å skremme bort folk, men fordi tråden ligner mer og mer på noe som passer i en fjasetråd, i en dagbok eller på PM. Og det sier jeg ikke for å gjøre dere lei dere eller sure eller lage kvalm. Jeg fjaser jo selv, men det blir litt mye... Så, en liten bønn fra en som digger mye av det dere skriver, er veldig glad for å ha funnet flere Ylvis-venner og som godt skjønner at man har mye energi og lyst til å skrike ut innimellom...går det an å roe ned fjasinga bare bittelitt? Sånn at tråden kan handle masse om Ylvis uten å handle om små greier kanskje ikke alle kjenner til når de er dratt ut fra sammenhengen, om oppkonstruerte ord og masse, masse smileys? Det er vel mest det Ylvis-tiss-greiene som har fått reaksjonene fram her, tror jeg... Da hadde i alle fall jeg blitt veldig glad, og følt jeg hadde "fått tilbake" tråden min litt igjen. Jeg vil ikke ødelegge noens glede, men min har blitt litt ødelagt selv, så kanskje det er bedre å si ifra på en koselig måte enn å bare gå rundt og tenke at "jaja, det er ikke så lett å komme inn i de samtalene der, for de sporer sånn av, og så forsvinner diskusjonene om ting, og det er ikke så lett å henge med". Hilsen meg Du får sagt det! Det er ingen som vil at det skal bli en streng tråd med bare linker, men bare litt tilbake til slik det var før. Anonymous poster hash: b5ff5...856 6
Rainbow Skrevet 16. oktober 2013 #1844 Skrevet 16. oktober 2013 Skal prøve å roe ned fjasinga litt ;) men det kan hende det kommer et utbrudd i ny og ne allikevel TAKK! Det er selvsagt helt greit! Bare koselig om vi kan få den litt tilbake på sporet, vi er jo tross alt sammen om å digge noe! 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #1845 Skrevet 16. oktober 2013 Dersom du vil ha en tråd hvor man er saklig og høytidelig, så kan da du ordne en ny tråd, eventuelt en hvor det kun er lov å poste linker, NULL snakk. Så får vi se hvordan det går. Jeg vil gjerne ha en slik, for det er sykt mye som har blitt delt her inne, som mange vil ha glede av. Og som forsvinner i mengden, samme om vi snakker tull eller seriøst. Nå synes jeg du burde snakke deg ferdig, få ut all kritikken du holder inne, også får du ta et valg: Bli eller finne en ny tråd. For nå er det mer en nok sider med krangling og kvalme. Det er ganske langt i mellom null utenomsnakk og sånn det har blitt her. Det er to ytterpunkter, og jeg snakker om en mellomting. Sånn tråden var fra starten til for kanskje 20 sider siden. Det er ikke det at jeg ikke vil ha noe utenomsnakk. Men nå er det jo snart på nivå med: lurer på om Bård har bleket rumpehullet sitt noen gang, og har de fast bæsj, mon tro? Men nå leste jeg alt Rainbow skrev, og jeg trenger ikke si noe mer, for hun sa det bra. Anonymous poster hash: 9db97...b85 3
Granneman82 Skrevet 16. oktober 2013 #1846 Skrevet 16. oktober 2013 Takk til Rainbow81 som viser at det går ann å si i fra på en hyggelig måte :) da kan vi vel si oss ferdige med dette? I mårra er det Ylvis på tv igjen og det gleder vi oss til ;)
Rainbow Skrevet 16. oktober 2013 #1847 Skrevet 16. oktober 2013 Takk til Rainbow81 som viser at det går ann å si i fra på en hyggelig måte :) da kan vi vel si oss ferdige med dette? I mårra er det Ylvis på tv igjen og det gleder vi oss til ;) Det gjør vi!! Virker nesten som de er enda bedre på tv når de har litt jetlag! Programmene syns jeg forøvrig blir bedre og bedre, hvor skal dette ende, egentlig? Jeg har ikke fått lest alt som er lagt ut her i dag, gleder meg til å lese det intervjuet som skulle være så morsomt, der Vegard roper ut tilfeldige ord!
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #1848 Skrevet 16. oktober 2013 Takk til Rainbow81 som viser at det går ann å si i fra på en hyggelig måte :) da kan vi vel si oss ferdige med dette? I mårra er det Ylvis på tv igjen og det gleder vi oss til ;) Jeg skrev veldig forsiktig og hyggelig i min første post om å kanskje roe ned litt, jeg, og da fikk jeg bare beskjed om å gå og google ting i stedet for å være her. Så da begynte alle å skrive krassere. Anonymous poster hash: 9db97...b85 7
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 16. oktober 2013 #1849 Skrevet 16. oktober 2013 DET er det jeg var ute etter. *applaus*. Jeg ser nå hva du mener, og jeg skjønner at det med ylvistiss er på kanten for noen. Og jeg dropper det gjerne, om det betyr at vi får flere her inne. Den er godt oppbrukt for min del ihvertfall, og det kommer vell noe nytt snart kan jeg tenke meg. Men "Spaghetti", den blir! Også eskegutten går ingen steder. samme med --> Den får du ikke ta i fra oss. Om det er noen som ikke forstår den smileyen, så er de ikke.. hva skal man kalle det, like "store fan" som oss. Som ser Ylvis i alt, vanskelig og forklare uten å virke frekk. Men trur dere forstår. Men i det siste har det tatt såpass av med noen få brukere som nesten utelukkende skriver om tilfeldige ting hentet fra tilfeldige Ylvis-greier, Man kan kutte ned på smileyer, to-tre stk som er helt like er nok og ylvistiss. Den er helt grei, nå er det borte vekk. Men noen ting må vi få lov til å holde fast på. som det med o-fag eller små ting som er ylvis-relaterte. Det at andre ikke har hørt o-fag, er ikke våres problem. Vi må da få lov til å gjenfortelle eller kaste ut et ord fra o-fag i ny og ne vell? Ylvis har mange gullkorn, og vi liker og dele de og bruke de. Skal VI bli tvunget til å slutte å snakke om Brynjar, bare fordi noen der ute ikke vet hvem Brynjar Kvam er? Det synes jeg blir litt frekt. For om det er noe man ikke forstår, en vits man ikke helt tar, så er det fullt mulig å spørre. Det at denne tråden blir flyttet til snikk-snakk eller hva dere kaller det, gjør meg ingenting. Men vi må da få lov til å snakke om Ylvis, når det ikke er noe nytt og dele også. Jeg skjønner vi må tone det ned litt, den er grei. Men jeg kommer ikke til å ta en usving og plutselig bli helt seriøst og "saklig" eller voksen eller hva du nå vil kalle det. Tørr og kjedelig, vil jeg kalle det. Men saken er også den, når I Kveld med Ylvis er borte fra tvskjermen, og gutta tar seg en liten ferie, så forsvinner de fleste fra denne tråden. Det er de som er hardbaska ylvisfans som blir igjen, mens de nye, de forsvinner like fort som de kom. (selvfølgelig er de velkommen og får lov til å bli. vil gjerne ha de her for alltid) Men så kommer vi inn i en "tørketid" frem til Ylvis er tilbake på skjermen eller scenen igjen, Skal vi da slutte å skrive, bare fordi det ikke er noe nytt i media? 1
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 16. oktober 2013 #1850 Skrevet 16. oktober 2013 Jeg skrev veldig forsiktig og hyggelig i min første post om å kanskje roe ned litt, jeg, og da fikk jeg bare beskjed om å gå og google ting i stedet for å være her. Så da begynte alle å skrive krassere. Anonymous poster hash: 9db97...b85 Beklager om du føler at du ble kastet ut her i fra. Men dersom du fikk beskjed om å google noe, så må det har vært en grunn til det. Jeg husker ikke hva du skrev, men det er det jeg kan tenke meg. Btw! Dagbladet postet nettopp et nytt bilde. Jeg elsker nye bilder, som jeg har sagt før. Men aner fortsatt ikke om det er andre her inne som liker å få med seg nye bilder også.. Men er her linken: http://gfx.dagbladet.no/labrador/298/298163/29816359/jpg/active/978x.jpg
Rainbow Skrevet 16. oktober 2013 #1851 Skrevet 16. oktober 2013 Nei, det skal vi ikke. Klart vi skal fortsette å skrive for det! Det er veldig fint at tråden blir holdt i live til tross for at de ikkke alltid er på skjermen. Og det er ikke sånn at noen skal bestemme hvor mange smileys det er lov å bruke. Det er klart. Men det er bra det virker som du forsto hva jeg mente. Vi skal jo være et lite, koselig og veldig inkluderende samfunn her inne, så det er rom for både litt fjas og mye prat. Som du ser av hele tråden er det jo ikke akkurat en superseriøs tone, men heller ikke så voldsomt fjasete som det har vært i det siste. Trenger ikke bli motsatt av før, bare litt roligere. Og O-fag-linker er det klart det er lov å kaste ut, vi hadde jo en fin liten samtale om at noen burde ansettes for å skyte strikk på dem siden de fremdeles sier "rætt og slætt" i tide og utide! Det er jo ikke snakk om tvang til å skrive om det ene eller andre, men å tone litt ned og vise litt forståelse for at ikke alle er på samme nivå. Og det virker det jo som det er forståelse for, så da sier jeg TUSEN TAKK, og: Kjør mer Ylvis-prat! Tusen takk for at dere skjønner, vil prøve å tone det litt ned, og ekstra takk for å slutte med Ylvis-tiss-greiene. 1
Gjesten Skrevet 16. oktober 2013 Forfatter #1852 Skrevet 16. oktober 2013 Jeg signerer innlegget til Rainbow 100%. Jeg har også vært med i denne tråden fra starten av, men har (som dere kanskje har merket) forsvunnet etter at fjasingen tok helt av. Jeg går fort gjennom tråden, men ser kun etter blå linker, og jeg savner å ha et sted der man kan diskutere sendingene og ting vi ser, uten å måtte gå gjennom 5 sider med galskap. Nå høres det ut som Rainbow nådde gjennom til dere, så da satser vi på å få tråden tilbake på rett spor igjen 8
Rainbow Skrevet 16. oktober 2013 #1853 Skrevet 16. oktober 2013 Btw! Dagbladet postet nettopp et nytt bilde. Jeg elsker nye bilder, som jeg har sagt før. Men aner fortsatt ikke om det er andre her inne som liker å få med seg nye bilder også.. Men er her linken: http://gfx.dagbladet.no/labrador/298/298163/29816359/jpg/active/978x.jpg Awww! Begge har "er du snart ferdig med å ta bilde så jeg kan gå"-blikk"
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 16. oktober 2013 #1854 Skrevet 16. oktober 2013 Nei, det skal vi ikke. Klart vi skal fortsette å skrive for det! Det er veldig fint at tråden blir holdt i live til tross for at de ikkke alltid er på skjermen. Og det er ikke sånn at noen skal bestemme hvor mange smileys det er lov å bruke. Det er klart. Men det er bra det virker som du forsto hva jeg mente. Vi skal jo være et lite, koselig og veldig inkluderende samfunn her inne, så det er rom for både litt fjas og mye prat. Som du ser av hele tråden er det jo ikke akkurat en superseriøs tone, men heller ikke så voldsomt fjasete som det har vært i det siste. Trenger ikke bli motsatt av før, bare litt roligere. Og O-fag-linker er det klart det er lov å kaste ut, vi hadde jo en fin liten samtale om at noen burde ansettes for å skyte strikk på dem siden de fremdeles sier "rætt og slætt" i tide og utide! Det er jo ikke snakk om tvang til å skrive om det ene eller andre, men å tone litt ned og vise litt forståelse for at ikke alle er på samme nivå. Og det virker det jo som det er forståelse for, så da sier jeg TUSEN TAKK, og: Kjør mer Ylvis-prat! Tusen takk for at dere skjønner, vil prøve å tone det litt ned, og ekstra takk for å slutte med Ylvis-tiss-greiene. Jeg signerer innlegget til Rainbow 100%. Jeg har også vært med i denne tråden fra starten av, men har (som dere kanskje har merket) forsvunnet etter at fjasingen tok helt av. Jeg går fort gjennom tråden, men ser kun etter blå linker, og jeg savner å ha et sted der man kan diskutere sendingene og ting vi ser, uten å måtte gå gjennom 5 sider med galskap. Nå høres det ut som Rainbow nådde gjennom til dere, så da satser vi på å få tråden tilbake på rett spor igjen En liten ting, ikke for å blusse opp en så fin avslutning på en latterlig krangel. Men jeg føler ikke at jeg har blitt "nådd igjennom" eller noe slikt. Det tullet som har hvert de siste to-tre dagene, holdt på å dabbe av, før folk angrep oss. Men det jeg mener, er at dersom noen ikke liker et spesifikk tema eller feelingen av en liten samtale, så trenger man ikke å rømme fra forumet for det. Man MÅ ikke svare på alle poster. Man må eller ikke like alt det vi snakker om, eller skriver. Dersom det er noe du ikke er interessert i, så får du starte ditt eget tema her på forumet. Mange ganger vi har blitt dratt i en annen retning på grunn av noen hopper inn i samtalen. Eller om du nå bare er her for linker, så kan vi jo ordnet et spesifikk ord som vi kan bruke. Slik at du kan bruke "søk i denne tråden"- funksjonen. Blir veldig lett dersom vi blir enig om ETT ord som må være i den posten. For eksempel. "pølse" eller "dåne" eller. noe randomt ord som ikke brukes hele tiden. slik at de som bare er her for linker, kan finne de uten å må gå igjennom alle postene. For om du bare er her for linkene, så er du ikke interessert i samholdet eller det å være en del av forumet. Og det er greit det,Men ikke kom her og klag over at vi prater i mellom alle linkene og slikt, og vi kan gjøre det lettere for dem å finne disse linkene. 1
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 16. oktober 2013 #1855 Skrevet 16. oktober 2013 Awww! Begge har "er du snart ferdig med å ta bilde så jeg kan gå"-blikk" Jeg trur de var ganske så sliten mot slutten av USA turen, merker det på MTV videoen. De virker så trøtt og slappe. Men gårsdagens episode, da var de tilbake igjen! Synes truls eller tuvls eller hvordan han nå skrev navnet sitt, var litt kjedelig å høre på. Men elsket talestyrt minibank. Gleder meg til i morgen.
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 16. oktober 2013 #1856 Skrevet 16. oktober 2013 Jeg vet det har blitt litt mye fra meg nå ikveld. Men dette er seriøst. Vet noen om Norges/Nordens herligste klippene blir tatt for copyright og slikt? På youtube. De fleste klippene som ligger på youtube er ikke fulle, altså innslagene. Men jeg har fulle innslag på pc'en, så jeg vurderte å laste de opp. Men jeg mener å huske at eremitten ble tatt ned. Men vet ikke om det var på grunn av copyright eller om det var brukeren selv som la den ned. Vet at en del liker eremitten....
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #1857 Skrevet 16. oktober 2013 Jeg har sett liiiiiiiitt av tissetassen til Bård faktisk. Kom på det nå. Det var et bilde. Og om noen som skjenner Bård, eller Bård selv leser dette. Ta det med ro, pust!! Man ser liksom bare "omrisset", man ser størrelsen, that's it. ikke noen detaljer. Men størrelsen kan jo være et sårt tema for noen menn... såe... men ikke glem å pust! Det går bra! det ER sladdet, men ikke så godt sladdet som det burde ha vært, det er noen pixler for mye bare. Det var noen, faktisk fjortisser, som klarte å snappe opp et litt for lite sladdet bilde, fra naturistparet eller noe fra Norges herligste. Men trur det var noe med at det var den som ble lagt ut på nett-tv, men så oppdaget noen i redaksjonen det så de tok ned videoen, sladdet det enda mer også lastet den opp igjen på nytt. Mener den bedre-sladdet versjonen er også på dvd'en. Har ikke sjekket for å være ærlig. Jeg vet hvordan en tissetass ser ut, så har ikke behov for å se verken Bård eller Vegard sin. Vegard sin vil jeg ikke se, siden han selv sier at han ikke ser så bra ut naken. Så jeg stoler på han når han sier det Jeg liker de med klær på jeg, behøver ikke å se de naken btw, sier alltid tissetass eller tissefant her på forumet. For det å si "penis" er så unaturlig for meg, hallo jeg er trønder liksom. Her går det i bannord, som ikke egner seg her på åpent forum. Og det å si "tiss" blir litt feil for min del, for det er liksom å tisse og ikke "en tiss". Så det er sagt. Denne laaange posten her feks er bare fjas og avsporing. Har ingenting med Ylvis å gjøre. Ikke for å ta deg på noe, men tråden her falt helt ut av tema etter du kom inn i tråden. Det er altfor mye internt og fjas og tull. Anonymous poster hash: eea7c...a3a 1
Rainbow Skrevet 16. oktober 2013 #1858 Skrevet 16. oktober 2013 Jeg vet det har blitt litt mye fra meg nå ikveld. Men dette er seriøst. Vet noen om Norges/Nordens herligste klippene blir tatt for copyright og slikt? På youtube. De fleste klippene som ligger på youtube er ikke fulle, altså innslagene. Men jeg har fulle innslag på pc'en, så jeg vurderte å laste de opp. Men jeg mener å huske at eremitten ble tatt ned. Men vet ikke om det var på grunn av copyright eller om det var brukeren selv som la den ned. Vet at en del liker eremitten.... Det vet jeg ikke, men det er nok ingen fare uansett. Grunnen til at du ble "angrepet" da du la ut ting med copyright før var vel at det var fra MTV. (Ja, jeg husker det!) De er nok sånn ca en million mer strenge enn det TVN er. Og folk legger jo ut ting fra tv hele tiden. Så jeg tror ikke du risikerer noe, de har nok ikke ressurser på samme måte som MTV uansett! Forresten, tror vel mange bare følte seg litt ekskludert og at det ikke var mulig å komme inn i den interne praten. Eller at det ble et par poster med annen prat før det gikk tilbake. Vi andre vil også gjerne prate, vi bare datt litt av lasset! Takk for at dere skal tone det litt ned, er glad det funka å si ifra! 1
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 16. oktober 2013 #1859 Skrevet 16. oktober 2013 Denne laaange posten her feks er bare fjas og avsporing. Har ingenting med Ylvis å gjøre. Ikke for å ta deg på noe, men tråden her falt helt ut av tema etter du kom inn i tråden. Det er altfor mye internt og fjas og tull.Anonymous poster hash: eea7c...a3a Beklager at du føler det slik. Jeg kunne ha valgt å poste bilde, men valgte å ikke gjøre det å lar eller andre søke opp det selv. Takk for at du føler det slik, da får jeg bare si takk for meg og kos dere videre. Får her, her føler jeg meg ikke velkommen mer.
Rainbow Skrevet 16. oktober 2013 #1860 Skrevet 16. oktober 2013 Takk for at du føler det slik, da får jeg bare si takk for meg og kos dere videre. Får her, her føler jeg meg ikke velkommen mer. Pga noe en AB sier nå når vi andre hadde rydda opp? Neinei, vi trenger deg her, for det er du som finner gullkorna!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå