AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #1941 Skrevet 29. oktober 2013 Det ble stille her nå. Har Kiarapus, Snusmumrikken og CaptainHelgesen forlatt tråden? Veldig synd de ble fornermet. Føler de missforsto hva de egentlig ble kritisert for. Det var kun to ting, det utenom-snakket om hva de hadde gjort i dag på privaten og det interne ylvistiss som ble litt mye, ellers bidro de til veldig mye bra i denne tråden! :) Anonymous poster hash: eea7c...a3a 4
Rainbow Skrevet 29. oktober 2013 #1942 Skrevet 29. oktober 2013 Det syns jeg også! Jeg hadde tenkt å lage en egen savner-dere-tråd! Har dårlig samvittighet om vi jagde dem ut av tråden, det var bare det du nevner som var slitsomt, alt det andre var gøy å lese! Gleder meg til nytt program! Men veldig synd det bare er fire igjen! Da jeg var i publikum på torsdag filma de veldig mye som ikke kom med. De hadde tenkt å lage mer moro med han med håndprotesen, men han var så seriøs og egentlig litt nedlatende, syns jeg. Det gikk lissom ikke an å tulle med ham. Og da Maria Mena sa at hun kom til å kreve tog hver gang nå begynte Vegard å si "train, bitch" og mye annet rart som de på en finurlig måte klarte å klippe ut. Er veldig imponert over de klipperne, de må ha en helvetes jobb med å ta vekk ting og likevel skape sammenheng for å få det til å passe med tida. Også var det veldig moro å se to menn i én frakk live! Var et innslag med Calle som det ikke ble plass til, så håper det er i dag! 3
Kiarapus Skrevet 29. oktober 2013 #1943 Skrevet 29. oktober 2013 (endret) Det ble stille her nå. Har Kiarapus, Snusmumrikken og CaptainHelgesen forlatt tråden? Veldig synd de ble fornermet. Føler de missforsto hva de egentlig ble kritisert for. Det var kun to ting, det utenom-snakket om hva de hadde gjort i dag på privaten og det interne ylvistiss som ble litt mye, ellers bidro de til veldig mye bra i denne tråden! :)Anonymous poster hash: eea7c...a3a Tjohei! Denne tråden ble bare for smal for oss. (Vi tåler å høre konstruktiv kritikk, altså ) Men Alt rundt ylvis har blitt så stort, og internasjonalt og "all over the place". Og vi syns det er så vanskelig å finne ting som er postet når det er 100 sider å gå igjennom. Så vi har åpnet ett helt eget ylvis forum. (Ylvisforum.com). Der er det en norsk del og en internasjonal del. Og så er det telt opp i forskjellige kategorier for bilder og ting som er i media osv. Og en egen skravle kategori. Så der inne er det lett for de som kun er interessert i å finne nyheter om guttene å kun se på de, så kan man skravle uten at det er i veien for andre ting. Forumet er jo nytt, så ikke ALT ligger ute der enda. Men vi jobber på spreng med å få samle sammen så til slutt håper vi å ha det meste der inne. Og alle sammen er HJERTELIG VELKOMMEN INN DIT! <3 Snusmumrikken og CaptainHelgesen hilser så masse de også! Endret 29. oktober 2013 av Kiarapus 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #1944 Skrevet 29. oktober 2013 Jeg er helt ute av Ylvis-boblen om dagen, masteroppgaven skal leveres om et par uker! Ser noen klipp på youtube innimellom, men har ikke tid til å se hele programmet. Skal ha maraton om noen uker! Jeg dør av minibanken, og håper det kommer flere episoder av det. To menn i 1 dress også! Haha så morsomt! Anonymous poster hash: 93ff7...cca
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #1945 Skrevet 29. oktober 2013 Tjohei! Denne tråden ble bare for smal for oss. (Vi tåler å høre konstruktiv kritikk, altså ) Men Alt rundt ylvis har blitt så stort, og internasjonalt og "all over the place". Og vi syns det er så vanskelig å finne ting som er postet når det er 100 sider å gå igjennom. Så vi har åpnet ett helt eget ylvis forum. (Ylvisforum.com). Der er det en norsk del og en internasjonal del. Og så er det telt opp i forskjellige kategorier for bilder og ting som er i media osv. Og en egen skravle kategori. Så der inne er det lett for de som kun er interessert i å finne nyheter om guttene å kun se på de, så kan man skravle uten at det er i veien for andre ting. Forumet er jo nytt, så ikke ALT ligger ute der enda. Men vi jobber på spreng med å få samle sammen så til slutt håper vi å ha det meste der inne. Og alle sammen er HJERTELIG VELKOMMEN INN DIT! <3 Snusmumrikken og CaptainHelgesen hilser så masse de også! Hehe nei, SÅ stor fan er jeg ikke altså. Men gøy for dere, håper det slår an! Så håper vi vanlige fans at dere kommer innom hit en gang i blant med linker om dere finner noe fryktelig morsomt vi bare mååå se Anonymous poster hash: eea7c...a3a 1
Dragonfly84 Skrevet 29. oktober 2013 #1946 Skrevet 29. oktober 2013 Artig at dere har lagd et helt forum, Kiarapus! Vegard er altså så latterlig kjekk i Massachusetts-videoen deres... Herregud, så heldig kona hans er. Spesielt med tanke på hvordan han så ut - og kledde seg - før Han ble en skikkelig hunk Åh, så synd at så mye ble klipt vekk, Rainbow. Skulle ønske de fikk mer tid av TV Norge og ikke trengte klippe så mye! 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #1947 Skrevet 29. oktober 2013 Fikk ikke sett forrige episode, finner den ikke på Youtube. Hjelp?Anonymous poster hash: 8efc1...32d 1
Ixnay Skrevet 29. oktober 2013 #1948 Skrevet 29. oktober 2013 Fikk ikke sett forrige episode, finner den ikke på Youtube. Hjelp?Anonymous poster hash: 8efc1...32d The piratebay?
curly_sue Skrevet 29. oktober 2013 #1949 Skrevet 29. oktober 2013 Hei! Godt å se det er andre likesinnede her. Jeg klikket meg inn på dette forumet/tråden da jeg var på febrilsk jakt etter Ylvis (og klipp). Jeg endte opp med å lese nesten hele tråden (side 82) før jeg nå fant ut at jeg måtte registrere meg. Jeg elsker de to gutta av hele min sjel. Bård er kanskje den kjekkeste, men det er Vegard jeg er "forelsket" i og går å tenker på rett som det er Det er bare noe med han som varmer langt inn i hjerteroten. Jeg har følt meg helt tullerusk som har hatt/har denne uoppnåelige fjortis-forelskelsen og trodde det kun var meg som følte dette (bortsett fra alle de utenlandske jentene som skriver på youtube og er blitt forhekset av Ylvis den siste tiden). Men etter å ha "ankommet" hit, ser jeg jo at det er mange flere av oss, hehe. Puh, for en lettelse. Hurra, jeg er ikke gal ...eller? 6
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #1951 Skrevet 29. oktober 2013 Hhaahah lættis! Og apen som tok solbrillene til Calle. Og Vegard så søt som klappet apen Anonymous poster hash: 93ff7...cca
Ixnay Skrevet 29. oktober 2013 #1952 Skrevet 29. oktober 2013 Fint intervju med gutta i perioden de spiller inn sesong to av O-fag http://www.youtube.com/watch?v=9OJfxAZGOSE
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #1953 Skrevet 29. oktober 2013 Fint intervju med gutta i perioden de spiller inn sesong to av O-fag http://www.youtube.com/watch?v=9OJfxAZGOSE Nå sitter jeg her å lurer på hvorfor regjeringen måtte skjerpe seg.. Digger O-fag! Det er smart og morsomt på en gang, akkurat slik Ylvis er. Anonymous poster hash: eea7c...a3a 2
Bazinga! Skrevet 29. oktober 2013 #1954 Skrevet 29. oktober 2013 Syns stemningen blir så god når de har nerdegjester. De blir så engasjerte og for meg blir det veldig gøy å se på. 2
Rainbow Skrevet 29. oktober 2013 #1955 Skrevet 29. oktober 2013 (endret) Jaa til nerdegjester! Ler godt av reklamene for showet som har vært denne uka. Har sett tre forskjellige hvor Bård skal slå Vegard. Morsomt! I den siste slo storebror istedet når Bård var totalt uforberedt!! De har ikke noe system på hvilke innslag som går hvilken dag i år, tydeligvis. I fjor var det vel alltid Kirgisistan på samme sending? På torsdag hadde de også både hyss og Swahiliwood! Ikke det at det gjør noe, de er så søte i hyss-klærne sine, og så morsomme i Afrika, med den tryne-i-vannet-og-prøve-å-se-romantisk-ut-scenen! Men...det innslaget med Calle som avbryter i "raring fra nittitallet-talkshows-stil"...det er det minst morsomme jeg noengang har sett på Ylvis. Det var mindre morsomt enn Magnus. På de kjedeligste Magnus-greiene. Altså...hallo? Men kult med Ylvis-forum, jenter! Håper dere stikker innom her innimellom likevel! Og , Curly_sue!! Her samles voksne Ylvis-gærninger! Ikke bli skremt av enkelte ting, det går over! Endret 29. oktober 2013 av Rainbow81 3
Bazinga! Skrevet 30. oktober 2013 #1956 Skrevet 30. oktober 2013 (endret) Jeg har bare sett den der Vegard slår Bård jeg. Er det de samme som går resten av uken, eller er det nye til hver episode? Syns heller ikke Calle var noe morsom i går. Terningkast nei. Syns det har vært swahiliwood på torsdagene, og ikke tirsdagene. Eller tar jeg helt feil nå? Syns gårsdagens Swahiliwood var helt utrolig morsom. Lo såpass at det var vanskelig å puste da Magnus skulle ring til frisøren. Bård måtte til og med tørke tårer. Nei, det er bare for gøy Endret 30. oktober 2013 av Bazinga! 1
Dragonfly84 Skrevet 30. oktober 2013 #1957 Skrevet 30. oktober 2013 Ja, hva i alle dager holdt Calle på med? Jeg ler vanligvis skikkelig mye av ham, men dette var sånt som ikke er morsomt på en ungdomsskolerevy på åttitallet en gang. Ellers var episoden kjempemorsom Og de er så søte når de får holde på med eksperimenter og nerdeting! Som Bård koste seg med nitrogen 2
Ixnay Skrevet 30. oktober 2013 #1958 Skrevet 30. oktober 2013 Enig med dere !! Episoden var morsom, men hva skjedde med Calle? Jeg tenkte bare, nei dette går virkelig ikke ann. Hverken morsomt når han avbrøt showet, eller han som stod og vasket bil. Håper ikke den figuren dukker opp igjen, som du sa Rainbow - til og med Magnus er morsommere enn det. Virkelig hel-bom! De er så skjønne i hyss-klærne sine! Skikkelig sjarmører. Og som jeg lo når de drev på i vannet i den "romantiske scenen." Også ble det litt vittig med Svendsen Eskos Noen som vet hva slags dialekt Magnus snakket når han ringte frisøren? Utrolig morsomt å se på Bård og Vegard når han ringte!!
Tabris Skrevet 30. oktober 2013 #1959 Skrevet 30. oktober 2013 (endret) Jeg syntes Calle var genial, jeg tolket det som satire på elendig revyhumor. Og da er jeg helt enig. Magnus snakket en sørlandsdialekt de snakker litt utenfor Farsund. Utrolig morsomt! Hyss klarer jeg nesten ikke å se på, jeg blir så flau deres vegne når de blir kjeftet på som unger at jeg gjemmer meg bak puta. Endret 30. oktober 2013 av Tabris
Lana Del Rey Skrevet 31. oktober 2013 #1960 Skrevet 31. oktober 2013 Er det noen av dere som vet hvor jeg kan se Norges herligste? Så bare ett par episoder.. Må se resten, ser det er så mange som snakker om den serien enda.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå