Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 16. oktober 2013 #1881 Skrevet 16. oktober 2013 Jeg har ikke gjort det ennå, for jeg vil ikke bli med i Se og Hør-klubben. Men må jo stemme på dem likevel! Og...du HAR lov å bruke smileys, altså!! Ellers blir det jo kjedelig igjen! Håper vi snakkes i morra! Skjønner. men det er bare å sende meldingen stopp til XXX. den kommer rett etterpå. Jeg mistet ikke 50kr på grunn av den, trur den koste samme pris som en helt vanlig melding. Får håpe det kos deg.
Granneman82 Skrevet 17. oktober 2013 #1882 Skrevet 17. oktober 2013 (endret) Snusmumrikken, du blir her!! Ellers streiker jeg Elsker denne tråden, masse god humor, sitater og bilder/linker Ylvistissen har herved gått av med pensjon, det er helt i orden Endret 17. oktober 2013 av CaptainHelgesen
Granneman82 Skrevet 17. oktober 2013 #1883 Skrevet 17. oktober 2013 Vil bare si hei og god morgen........og ønske alle en strålende Ylvis-dag I kveld er gutta på skjermen igjen og jeg gleder meg ihvertfall veldig og så håper jeg det fortsatt er lov til å innimellom nevne at jeg synes Vegard er en vakker vakker mann
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 17. oktober 2013 #1884 Skrevet 17. oktober 2013 Til alle sammen. Dette blir det siste jeg skriver om dette teamet. Som de andre sier, dette ble avsluttet i går kveld. Jeg føler nå for å forklare meg selv, noe jeg synes er sykt irriterende og frekt gjort av dere som presser meg opp i et hjørne. Min eksakte alder har du ingenting med. Men jeg er ung-voksen. Det med utklippsbilder blåser du til de grader opp! Det at jeg velger å printe ut to-tre intervjuer, fordi jeg synes de er morsom. Er ikke ditt problem! Og du får det til å virke som at jeg har flere permer med bilder og avisutklipp osv. Noe jeg ikke har. Og hvordan jeg er mot ylvis eller hvordan jeg nå skal kalle det. Er vanskelig å forklare. Jeg er ikke en person som står å hyler i trynet på de, eller spør om å få ta et bilde med de. Slik er ikke jeg. Jeg er ikke så ekstrem som det virker her på forumet. Det er så langt i fra meg som du får det. Jeg elsker ikke Bård eller Vegard, lengter etter de eller noe slikt som du skal ha det til. Jeg liker humoren og det de gjør. Ja de er kjekke, men det er vell ikke ulovlig å si sin mening om det vell. Ikke misforstå, jeg er meg selv. Men det er kødd, tull, svada, bullsh**!! AB, de sitatene du klippet inn. Er veldig frekt gjort av deg, for det gir ingen mening når du poster de slik. Og det med fan-delen har blitt forklart før. Og alle og enhver skjønner at verken jeg eller noen andre har rett til å si hvem som skal få være i "ylvis-klubben" eller ikke. Eller hva som "kreves" for å være en fan. Og det at du ikke klarer å fatte en kødd/tull, så er det ikke mitt problem! Det er veldig mange som nettopp har oppdaget Ylvis, og har kun fått med seg I Kveld med Ylvis. Men de fleste av oss her inne, har fulgt de lenge. Eller har gått tilbake i gamle ting i ettertid, som Ylvis møter veggen, Ylvis en cabaret og o-fag. Det at "nye" fan ikke vet hvem Geir er, eller skjønner noe når vi snakker om gummistrikk, så er ikke det vårt problem. Det er de som har gått glipp av bra humor. Vi må ikke bare forholde oss til the fox, bare fordi de har fått mange nye fans på grunn av sangen. Jeg fatter ikke hvordan folk ikke klarer å se når noen overdriver og tuller. Vi bruker store ord og smileyer for å fremheve og overdrive et utsagn. Jeg føler vi blir sammenlignet med disse fjortissen som griner og kutter seg selv for Justin Biber! Og det er vi så langt i fra! Om Ylvis selv leste denne tråden, så hadde de sett selv at vi tuller og fjaser og har det gøy. Det er ikke seriøst ment, og alle med en iq over 2 skjønner det. Du får google definisjonen på det å være fan selv. Blir for mye å gjenfortelle her. Men greia er at alle har sin egen versjon av det å være fan, for meg så er det de som lever for en artist, kjendis eller hva det nå er. De som er så ekstreme og nesten litt gale! En justin biber fan, er et godt eksempel (de ekstreme) DET er en fan i mine øyne. Og vi imiterer på en måte en slik person, ved å overdrive det vi tenker og føler når vi ser Ylvis. Jeg kan ikke snakke for de andre, men jeg er langt i fra slik. Og det spørsmålet om at jeg har et liv... den var så frekk at den vil jeg ikke svare deg på en gang. For jeg må ha nett-vett. Nå er denne diskusjonen død og begravet for min del, om du ønsker å dra eller bli, er opp til deg. Om jeg blir eller drar, er et annet spørsmål. Stemningen her inne har blitt trampet på og ødelagt, at det rett og slett ikke frister å dele ting lengre. Jeg prøver, men det er ikke lett. Jeg synes hele denne diskusjonen er barnslig og unødvendig. Og det har gått over til personangrep. Noen folk, eier ikke humor og mangler evnen til å forstå tull og ironi, og det er veldig slitsomt å forholde seg til.
Granneman82 Skrevet 17. oktober 2013 #1885 Skrevet 17. oktober 2013 Trampeklapp for og STOR klem til Snusmumrikken!! :)
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 17. oktober 2013 #1886 Skrevet 17. oktober 2013 Trampeklapp for og STOR klem til Snusmumrikken!! :)
Bazinga! Skrevet 17. oktober 2013 #1887 Skrevet 17. oktober 2013 Selv om Snusmumrikken og de fleste oss andre kanskje kan bli litt vel ivirige iblandt, syns jeg ikke det er greit å aktivt gå å lete etter noe å ta de forskjellige på. Nå har folk fått sagt sin mening, og det har blitt en viss enighet her i tråden, og da syns jeg vi kan si oss ferdige med den diskusjonen. Alle er hjertelig velkomne til å poste linker, kommentere showet på tv, stille spørsmål og bare være fjollete og betatt av Ylvisgutta. Syns ikke noen skal føle seg uvelkommen her i tråden, heller ikke de som syns det har gått for langt og sier de melder seg ut. Vanlig høflighet kan jo være en fin ting å ha i bakhodet. Sånn ellers, er det ikke ny Tanzania-episode i dag? Gleder meg 3
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 17. oktober 2013 #1888 Skrevet 17. oktober 2013 Kom plutselig på kremtoppen.no Hadde helt glemt av å stemme. Bård og Vegard har fått en "side" sammen, sist var de jo hver for seg. Og de er på nummer 8. Jeg har stemt, har du? Og for noen bilder de har valgt!
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 17. oktober 2013 #1890 Skrevet 17. oktober 2013 Jeg fant det ut! Hvorfor jeg gleder meg sånn: http://www.dagbladet.no/2013/10/17/kultur/ylvis/i_kveld_emd_ylvis/calle_hellevang-larsen/tv/29821396/ Nå gleder jeg meg ihvertfall til i kveld. Jeg vil ikke se videoen eller lese artikkelen før i kveld, for jeg vil se det på TV. men poster den her for de som ikke har nå i mot å se den nå. Men jeg trur Vegard er smartest, men hvem vet, kanskje calle overasker (om han nå var med på testen)
Granneman82 Skrevet 17. oktober 2013 #1891 Skrevet 17. oktober 2013 Yay dette gleder jeg meg til også
Kiarapus Skrevet 17. oktober 2013 #1892 Skrevet 17. oktober 2013 Jeg hadde trekt meg ut herrifra jeg, fordi jeg så at dette ikke var en slik tråd som jeg var interessert i å være på. Men nå ser jeg folk er så innigranskogen stygge, tar ting ut av sammenheng, og ikke minst går til direkte personangrep på søteste snusmumrikken, at nå må jeg åpne kjeften likevell. For det første; Alle de sitatene folk kommer med her er jo TULL! HUMOR! Har dere hørt om det før? Humor er en ting folk bruker for å TULLE! Ha det artig, leke seg. Og aller viktigst; Humor er USERIØST! For det andre; Hvis nå enten snusmumrikken eller jeg eller noen andre her inne nå faktisk VAR en eller annen hysterisk fjortis-fan som tapetserte rommet vårt med bilder av de? HVA SÅ? Jeg sier ikke at noen er det, men HVA SÅ?? Å sette spørsmålstegn ved andre sine liv og hva andre velger å gjøre er direkte ufint! Jeg lurer på hvor syk i hodet og besatt JEG må være jeg. Jeg er blo-fan av Elvis, og har bilder av han hengende på stua mi og ett helt skap med elvis effekter. Og hvor mange andre rundt om i verden er det ikke som henger seg opp i enkelte kjendiser, både levende og døde? Hva er forskjellen? "Ja men ylvis er jo bare to gutter fra bergen...". Og alle andre kjendiser er ikke bare mennesker de da? Og nå sier jeg ikke at det er noen her som har så ville tilstander her at de tapetserer huset sitt i ylvis effekter og er farlige stalkers her altså. Men det å gå til anngrep på folk fordi de synes ylvis er fantastiske og synes det er gøy å følge karrierer deres syns jeg er direkte ufint! Jeg syns det er mye mer sykt å sitte å fordømme andre sine liv og interesser, enn det er sykt å være interessert i å følge noen kjendiser!
Rainbow Skrevet 17. oktober 2013 #1893 Skrevet 17. oktober 2013 Ja, nå tar det litt vel av med kritikken her, så nå fokuserer vi på Ylvis igjen! Du kan btw skille ab-ene fra hverandre ved å se på koden nederst i innleggene. Ja, det sitatet passa egentlig ganske bra!
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 17. oktober 2013 #1894 Skrevet 17. oktober 2013 Ja, nå tar det litt vel av med kritikken her, så nå fokuserer vi på Ylvis igjen! Du kan btw skille ab-ene fra hverandre ved å se på koden nederst i innleggene. Ja, det sitatet passa egentlig ganske bra! Trudde det bare var randome tall og bokstaver de fikk for vær gang de postet jeg. Altså nye vær gang My baaad. Mye ylvis-relatert man kan bruke i hverdagen. Hvis man tenker kreativt, gummistrikk f.eks. og stein, saks og papir løser alt i følge Ylvis. "Det er jo ikkeno melon for å si det mildt" - Bård Ylvisåker. Den passet fint inn akkurat der hvor jeg la den.
Granneman82 Skrevet 17. oktober 2013 #1895 Skrevet 17. oktober 2013 Trudde det bare var randome tall og bokstaver de fikk for vær gang de postet jeg. Altså nye vær gang My baaad. Mye ylvis-relatert man kan bruke i hverdagen. Hvis man tenker kreativt, gummistrikk f.eks. og stein, saks og papir løser alt i følge Ylvis. "Det er jo ikkeno melon for å si det mildt" - Bård Ylvisåker. Den passet fint inn akkurat der hvor jeg la den. Det derre 4-stjernes fylla er hysterisk morsomt, ler like bra hver gang jeg ser på det Eller Vegard da, i intervjuet med Katie-Lee og Hoda på today show.....hvor han svarer "Booty Call" når de spør om hva det betyr det reven sier
Adhara Skrevet 17. oktober 2013 #1896 Skrevet 17. oktober 2013 Tråden er ryddet for hets, personangrep, avsporing og svar til dette. Irrlys, mod. 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #1897 Skrevet 17. oktober 2013 Vegard som glassblåser satte meg bra ut for å si det mildt.. (Jupp, måtte en sånn en til her!) Syns bare showene blir bedre og bedre jeg, storkoser meg og gleder meg til reprise på freddan! Anonymous poster hash: 138dc...23d 1
Rainbow Skrevet 17. oktober 2013 #1899 Skrevet 17. oktober 2013 Vegard som glassblåser satte meg bra ut for å si det mildt.. (Jupp, måtte en sånn en til her!) Syns bare showene blir bedre og bedre jeg, storkoser meg og gleder meg til reprise på freddan! Anonymous poster hash: 138dc...23d Han var utrolig kjekk i det glassblåserutstyret, ja! Og de begge i Afrika når de sto og venta på Magnus sitt teateropplegg...! Wow. Enig i at showene blir bedre og bedre, det er som om de koser seg mer og mer hver sending. Og ofte er torsdagen hakket bedre enn tirsdagen fordi det er spilt inn samme dag, senere på kvelden, så de er litt ordentlig varme i trøya. Men nå tror jeg jeg syns tirsdagen var best.
Bazinga! Skrevet 17. oktober 2013 #1900 Skrevet 17. oktober 2013 Håper de legger ut klipp fra da de fikk vite resultatene på gentesten. Det var sikkert det beste med hele sendingen. Måtte fnise da Bård fikk vite at han hadde (usikker på formuleringen) flere lesegener Er også enig at det bare blir bedre og bedre
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå