Kiarapus Skrevet 16. oktober 2013 #1801 Skrevet 16. oktober 2013 Jeg har en følelse av at amerikanerne liker Bård veldig godt. Men nordmenn liker Vegard best, det så du jo på Norges herligste. Så og si alle kommentarene jeg har sett har enten hvert om begge to, eller Bård. På youtube liksom, hvor deilige de er. Men har ikke sett noen hvor det står at Vegard er deilig eller noe. Trenger vell litt tid før man ser sjarmen i han også, stakkars Vegard. Blir alltid mobbet og utstøtt han stakkars. Men sånn er det vell å være liten, mørk og butt. Herregud, jeg hadde ikke overlevd den samtalen. Du må les hele intervjuet, herregud så morsomt! Jeg begynner å tvile på min egen humor når jeg griner av Bård's "vagina" svar. Det var et så barnslig svar, og random. Alltid ment det at amerikanere er stein stokk blinde, jeg! Jeg døde også av vagina!! Men du vet jo, han er jo prematur så han er vel unnskyldt.. Og jeg reagerte på " the Ylvisåkers are more accustomed to being objects of laughter than lust".. Jasså?? Da har de med andre ord ikke vært å lest i denne tråden....
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 16. oktober 2013 #1802 Skrevet 16. oktober 2013 Alltid ment det at amerikanere er stein stokk blinde, jeg! Jeg døde også av vagina!! Men du vet jo, han er jo prematur så han er vel unnskyldt.. Og jeg reagerte på " the Ylvisåkers are more accustomed to being objects of laughter than lust".. Jasså?? Da har de med andre ord ikke vært å lest i denne tråden.... Prematur De liker vist ikke eskegutter i USA. De har vist ikke hørt om Ylvistiss før de. Jaja, får nå bare vent til de blir smittet med ylvissyndrom de også. <--- We'gar!!!!
Kiarapus Skrevet 16. oktober 2013 #1803 Skrevet 16. oktober 2013 Prematur De liker vist ikke eskegutter i USA. De har vist ikke hørt om Ylvistiss før de. Jaja, får nå bare vent til de blir smittet med ylvissyndrom de også. <--- We'gar!!!! Enn å ikke like eskegutter da.... forskrudd land! Enn ikke hørt om ylvistiss da! :O Men det kan jo nesten virke som noen der borte holder på å brygger på en bårdtiss da..
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 16. oktober 2013 #1804 Skrevet 16. oktober 2013 (endret) Enn å ikke like eskegutter da.... forskrudd land! Enn ikke hørt om ylvistiss da! :O Men det kan jo nesten virke som noen der borte holder på å brygger på en bårdtiss da.. Amerikanere vettu, der er ikke helt rette. De fleste der borte trur jo at jorda er flat. De henger ikke helt med Sier litt når de mener at pizza er en grønnsak En liten halvslapp bårdtiss er ingenting i forhold til en skikkelig Vegardtiss, den er jo så kraftig at den slår deg ut i flere uker på grunn av blodmangel til hjernen. Så de skjønner vell ikke at de har fått en liten ylvistiss. Edit: For de som ikke har vært så mye her på forumet.. Nei vi snakker ikke om tissefanten til Bård og Vegard. En ylvistiss har ingenting med deres tissetass og gjøre. (vet aldri om de googler seg selv. så om de hører BårdTiss så blir de sikkert litt skremt) Endret 16. oktober 2013 av SnusmumrikkenXx
Kiarapus Skrevet 16. oktober 2013 #1805 Skrevet 16. oktober 2013 (endret) Amerikanere vettu, der er ikke helt rette. De fleste der borte trur jo at jorda er flat. De henger ikke helt med Sier litt når de mener at pizza er en grønnsak En liten halvslapp bårdtiss er ingenting i forhold til en skikkelig Vegardtiss, den er jo så kraftig at den slår deg ut i flere uker på grunn av blodmangel til hjernen. Så de skjønner vell ikke at de har fått en liten ylvistiss. Edit: For de som ikke har vært så mye her på forumet.. Nei vi snakker ikke om tissefanten til Bård og Vegard. En ylvistiss har ingenting med deres tissetass og gjøre. (vet aldri om de googler seg selv. så om de hører BårdTiss så blir de sikkert litt skremt) Jeg HÅÅÅPER de googler seg selv nå, så kan vegard få godte seg over at det er mye mer alvorlig med en kraftig Vegardtiss enn en dårlig halvslapp bårdtiss.. Det hadde han bare hatt godt av, etter så mye teit bård har vært mot han! (og googler de ikke seg selv så er det vell sikkert noen som kommer over dette å enten viser de det i ett intervju eller poster link på fb siden deres, eller noe slik... ) Endret 16. oktober 2013 av Kiarapus
Granneman82 Skrevet 16. oktober 2013 #1806 Skrevet 16. oktober 2013 Jeg HÅÅÅPER de googler seg selv nå, så kan vegard få godte seg over at det er mye mer alvorlig med en kraftig Vegardtiss enn en dårlig halvslapp bårdtiss.. Det hadde han bare hatt godt av, etter så mye teit bård har vært mot han! (og googler de ikke seg selv så er det vell sikkert noen som kommer over dette å enten viser de det i ett intervju eller poster link på fb siden deres, eller noe slik... ) Hvis de googler og kommer seg inn og leser denne tråden, kan det hende jeg må emigrere til nordpolen
Granneman82 Skrevet 16. oktober 2013 #1807 Skrevet 16. oktober 2013 og bare sånn til opplysning.........så er jeg fortsatt helt SATT UT over hvor fantastisk macho-deilig Vegard var i går med det geværet sitt
Kiarapus Skrevet 16. oktober 2013 #1808 Skrevet 16. oktober 2013 Hvis de googler og kommer seg inn og leser denne tråden, kan det hende jeg må emigrere til nordpolen Ja dæsken, leser de denne tråden så skal jeg emigrere til sotra! og bare sånn til opplysning.........så er jeg fortsatt helt SATT UT over hvor fantastisk macho-deilig Vegard var i går med det geværet sitt Jeg sier bare; Nemmen ikke sikt på meg med den store tingen du har der da...
Bazinga! Skrevet 16. oktober 2013 #1809 Skrevet 16. oktober 2013 Det er forresten en måned gratis på tv2 sumo, så der kan dere se gamle klipp fra da de har vært på senkveld.
Granneman82 Skrevet 16. oktober 2013 #1810 Skrevet 16. oktober 2013 Ja dæsken, leser de denne tråden så skal jeg emigrere til sotra! Jeg sier bare; Nemmen ikke sikt på meg med den store tingen du har der da... Haha Vegard kan mer enn gjerne sikte på meg med den store tingen sin når som helst
Kiarapus Skrevet 16. oktober 2013 #1811 Skrevet 16. oktober 2013 Det er forresten en måned gratis på tv2 sumo, så der kan dere se gamle klipp fra da de har vært på senkveld. Er det?? Seriøst? Nå det?? Da vet jeg hva jeg skal gjøre! :hopp: Haha Vegard kan mer enn gjerne sikte på meg med den store tingen sin når som helst Hahahahaha!! Griiiisa! Med slike kraftige drifter skulle du heller hatt bårdtiss du! Virker jo iallefall som han er litt mer interessert i den der dansen en vegard er..
Granneman82 Skrevet 16. oktober 2013 #1812 Skrevet 16. oktober 2013 Er det?? Seriøst? Nå det?? Da vet jeg hva jeg skal gjøre! :hopp: Hahahahaha!! Griiiisa! Med slike kraftige drifter skulle du heller hatt bårdtiss du! Virker jo iallefall som han er litt mer interessert i den der dansen en vegard er.. Skal nok sørge for å få Vegard interessert jeg *ønsketenkning*
Kiarapus Skrevet 16. oktober 2013 #1813 Skrevet 16. oktober 2013 Skal nok sørge for å få Vegard interessert jeg *ønsketenkning* Bare å slenge frem noen esker det, så har du han på kroken med en gang!
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #1814 Skrevet 16. oktober 2013 Hadde vært fint om denne tråden ble delt i en fjasedel og en del med info og linker og sånt... Jeg leste denne tråden mye før, men har falt helt ut pga ylvistiss osv osv osv osv osv... Nå orker jeg ikke lese gjennom alt for å finne ting jeg er interessert i. Merkelig at ikke tråden har blitt flyttet til snikksnakk. Fint at dere koser dere, men det gjør det vanskelig for andre å finne info om disse fantastiske Ylvisene Anonymous poster hash: 9db97...b85 9
Granneman82 Skrevet 16. oktober 2013 #1815 Skrevet 16. oktober 2013 Bare å slenge frem noen esker det, så har du han på kroken med en gang! *løper for å lete etter esker*
Granneman82 Skrevet 16. oktober 2013 #1816 Skrevet 16. oktober 2013 Hadde vært fint om denne tråden ble delt i en fjasedel og en del med info og linker og sånt... Jeg leste denne tråden mye før, men har falt helt ut pga ylvistiss osv osv osv osv osv... Nå orker jeg ikke lese gjennom alt for å finne ting jeg er interessert i. Merkelig at ikke tråden har blitt flyttet til snikksnakk. Fint at dere koser dere, men det gjør det vanskelig for andre å finne info om disse fantastiske Ylvisene Anonymous poster hash: 9db97...b85 Da har jeg et godt råd til deg: Google it! og la oss andre her kose oss 1
Kiarapus Skrevet 16. oktober 2013 #1817 Skrevet 16. oktober 2013 Hadde vært fint om denne tråden ble delt i en fjasedel og en del med info og linker og sånt... Jeg leste denne tråden mye før, men har falt helt ut pga ylvistiss osv osv osv osv osv... Nå orker jeg ikke lese gjennom alt for å finne ting jeg er interessert i. Merkelig at ikke tråden har blitt flyttet til snikksnakk. Fint at dere koser dere, men det gjør det vanskelig for andre å finne info om disse fantastiske Ylvisene Anonymous poster hash: 9db97...b85 Man ser jo veldig tydlig hva som er linker da, man trenger ikke å sitte å lese hvert eneste ord som blir skrevet her for å finne linkene
Granneman82 Skrevet 16. oktober 2013 #1818 Skrevet 16. oktober 2013 Man ser jo veldig tydlig hva som er linker da, man trenger ikke å sitte å lese hvert eneste ord som blir skrevet her for å finne linkene Amen!!!! La oss kose oss i fred med Vegard/Bård-tissen vår
Bazinga! Skrevet 16. oktober 2013 #1819 Skrevet 16. oktober 2013 Hadde vært fint om denne tråden ble delt i en fjasedel og en del med info og linker og sånt... Jeg leste denne tråden mye før, men har falt helt ut pga ylvistiss osv osv osv osv osv... Nå orker jeg ikke lese gjennom alt for å finne ting jeg er interessert i. Merkelig at ikke tråden har blitt flyttet til snikksnakk. Fint at dere koser dere, men det gjør det vanskelig for andre å finne info om disse fantastiske Ylvisene Anonymous poster hash: 9db97...b85 Enig. Har blitt ganske mange sider i denne tråden med bare virrvarr, i stedet for det den faktisk handler om, nyheter om Ylvis osv. Det andre innholdet drukner litt i ylvistiss og masse :lur: , syns jeg da. Det er helt greit å diskutere på de forskjellige tingene, men her syns jeg det blir 2-3 stykker som har en eviglang samtale. 4
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #1820 Skrevet 16. oktober 2013 Amen!!!! La oss kose oss i fred med Vegard/Bård-tissen vår Men det forteller man aldri folk i andre tråder, der er det OT med en gang noen begynner å snakke om noe utenfor temaet. Men denne tråden som ligger i TV-forumet og handlet om TV-programmet og om ting de hadde gjort handler plutselig om kåtskap og hva to-tre stykker gjør hver dag... Det er en veldig ekskluderende tråd. Man ser mange er inne her, men de har sluttet å skrive. Hvorfor har de det? Anonymous poster hash: 9db97...b85 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå