Gå til innhold

Ylvis-fantråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så voksen Vegard så ut uten hår :hoho:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, ja! Men det får fortsatt ikke lov til å være ekte!!! *grøss*

Fant forresten denne artikkelen her om dagen. Morsomt å lese om hvordan siste innspillingsdag var for dem, særlig kanskje for de av oss som var i studio den dagen. Blir bare bittelitt misunnelig på BA-journalisten! ;)

Skrevet

Ser heldigvis veldig falskt ut! Spesielt Vegard har jo veeeldig mye sminke på seg der, er nok en grunn for det :) Blir ikke det samme uten krøllene :P

Skrevet

Lurer på hva de skal med det der, jeg. Om det er en musikkvideo eller hva det er...

Skrevet

Det MÅ være fake, sant?? IKMY skriver jo at "bildet er ekte, men satt sammen av to", men bildet kan jo være ekte selv om ikke "sveisene" er det. De har jo ingen grunn til å gjøre noe sånt nå. Hva skal de lissom promotere? Må være noe musikkvideo-greier eller noe. Det ser jo fake ut, men blir redd likevel, bare fordi...jeg mener...huff.

Herregud.

Hørte på Z, Æ og Ø i dag. Lo skikkelig av Bård som ringte til Sverige og fortalte vits, som ga absolutt null mening. :hoho: Og søtt at de gikk ut på gata og sang for folk, som de har gjort i IKMY.

Syns også det var skikkelig stilig å høre dem i flyet. Tøffe og sexy Vegard som styrer og kommer med tekniske greier over radio med tårnet og sånn! :rodmer: Men nå når de lager ekstra morsebokstaver er det eneste gangen jeg ikke hører forskjell - hvem leker Bjørn Western?

Nå er det bare Å og siste sending igjen før jeg må begynne på 2008...

Rimelig sikker på at det er Vegard som imiterer Bjørn Western. Syns fkatisk ikke det er noe vanskelig å høre forskjell på dem

Anonym poster: aa96e0b41bc7a6f1352e61d1731df5bb

Skrevet

Ser heldigvis veldig falskt ut! Spesielt Vegard har jo veeeldig mye sminke på seg der, er nok en grunn for det :) Blir ikke det samme uten krøllene :P

Ja, det ser jo fake ut. Men likevel ble jeg helt stressa, haha!

Men de er jo tydeligvis glade i å ha langt hår, så kan ikke se for meg at de ville gjort det bare sånn uten noen ordentlig grunn.

Rimelig sikker på at det er Vegard som imiterer Bjørn Western. Syns fkatisk ikke det er noe vanskelig å høre forskjell på dem

Anonym poster: aa96e0b41bc7a6f1352e61d1731df5bb

Takk! :jepp: Det var det jeg hadde på følelsen. Men så ble jeg usikker i flyepisoden. Pleier alltid å høre forskjell uten problem, selv i "roller", men plutselig begynte jeg å lure på akkurat den der.

Skrevet

Lurer på hva de skal med det der, jeg. Om det er en musikkvideo eller hva det er...

Ser ut som om de skal være skikkelig bad boys/gangstere eller noe lignende så om det er noe som skal bli vist på tv så blir det helt sikkert utrolig morsomt! :D

• Liker 2
Skrevet (endret)

Nå har jeg hørt ferdig 2006-sesongen (likte spesielt slutten på den siste, :fnise: ) med O-fag og begynt på 2008. Men...det er noe rart med flere av podcastene fra den sesongen. De er så korte. De slutter veldig brått, uten at de sier hadet eller noe. Bare kommer sånn podcast-reklame og så er det rett over på neste. Noen av dem varer bare 20- 23 min og det er jo veldig lite når det egentlig er én time der de har tatt bort musikken. Er det noe galt med mine eller er alle sånn?

Morsomt med ibux-greiene og enda mer videreutvikling av Nederland-opplegget! :laugh:

Endret av Rainbow81
Skrevet

Det er sånn hos meg og :/ Veldig dumt... Men GLED deg til episoden der de har med Christine Koht. Hun tar over intervjuet og stiller dem masse spørsmål, så det er masse prat om dem der :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Det er sånn hos meg og :/ Veldig dumt... Men GLED deg til episoden der de har med Christine Koht. Hun tar over intervjuet og stiller dem masse spørsmål, så det er masse prat om dem der :fnise:

Hørte den i dag, kjempemorsom! :) vil ikke spoile, men spesielt samtalen om å være rar var bra :hoho:

Skrevet

Hjertet mitt smelta litt da de spilte sang med... bass og banjo! :rodmer: For en kombinasjon, for en dårlig basspilling, for en sjarme, for noen gutter! :rodmer:

Og Vegard kan jo spille alt fra banjo til trompet, han er helt vilt musikalsk! :briller2:

• Liker 2
Skrevet

Ja, Vegard mestrer alle instrumenter han tar i. Det er helt sykt. Flinken :rodmer:

• Liker 2
Skrevet

Jeg ble overivrig og er nå ferdig med alle podcastene :'(

Now what?! :( Alt for lenge til en evt ny sesong med IKMY!!

Skrevet

Se på de gamle på vimeo :jepp:

Skrevet

Jeg ble overivrig og er nå ferdig med alle podcastene :'(

Now what?! :( Alt for lenge til en evt ny sesong med IKMY!!

Aaaah, så dumt! Det går ganske fort med sesong 2, for de er jo kutta så rart. Den ene kutta jo midt en Nederland-telefon!! :sinna: Og så spilte de samme tlf til han Big Boy to ganger!!

Likte veldig godt Christine Koht-greia, hun er så ærlig og spør dem rett ut som skikkelig private ting! De er så fiiiine!! :rodmer:

Bladde forøvrig gjennom Elle-bladet idag, for å se "mest sexy"-lista. Veeeeeldig fint bilde av Bård! Men jeg skjønner ikke hvorfor ikke Vegard er med, har de folka SETT "Egeland"-videoen??!

• Liker 1
Skrevet

Enig, Bård har ingenting å stille opp med mot Vegard i regn på en motorsykkel :rodmer:

• Liker 2
Skrevet

Ja, det er så trist :(

Syns egentlig også at Vegard er mer "ansiktspen" enn Bård, mens Bård kanskje vinner litt mer på attituden ellerno? Syns Vegard er ganske heit i den "work it" videoen :rodmer:

Skrevet

Jaaa! Hadde ikke gjort noe å danse mellom dem, der, altså! :rodmer:

Syns Bård har veldig pent ansikt også, jeg. Skitten singlet og skinnjakke er lissom heeelt greit! ;)

Jeg skal reise bort noen dager nå, så har satt på opptak: DETTE må vi nemlig ikke gå glipp av, som en eller annen var så snill å tipse om tidligere i høst i denne tråden!!

Skrevet

Enig, Bård har ingenting å stille opp med mot Vegard i regn på en motorsykkel :rodmer:

Enig i at Vegard var veldig kjekk der!

Jaaa! Hadde ikke gjort noe å danse mellom dem, der, altså! :rodmer:

Syns Bård har veldig pent ansikt også, jeg. Skitten singlet og skinnjakke er lissom heeelt greit! ;)

Jeg skal reise bort noen dager nå, så har satt på opptak: DETTE må vi nemlig ikke gå glipp av, som en eller annen var så snill å tipse om tidligere i høst i denne tråden!!

Så bra at du minnet oss på dette!!

I dag har jeg drevet og bakt julekaker, så da har jeg hatt O-fag på øret. De er så morsomme! :)

Er så gladfor at dere posta info om o-fag her, så jeg kan få glede av å høre på dem.

Skrevet

Nå har jeg satt det på opptak også! :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...