Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har også begynt å høre på O-fag til alle døgnets tider nå. Går humrer og ler for meg selv i grønnsaksavd. på butikken og tiltrekker meg rare blikk :P Men er jo klin umulig å holde seg alvorlig, og de gjør handleturen 1000 ganger morsommere! :)

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg hørt ferdig første sesongen med O-fag :grine: Da ble jeg så lei meg at jeg måtte høre på første 2008-podcasten med en gang, for å bli kvitt den tomme, tomme følelsen. Det hjalp! :biggrin:

Men hvordan de har tenkt vi skal overleve helt til høsten, det er meg et mysterium... Det er jo bare ca 20 2008-radioprogram, og etter de snaue halvtimene er det slutt på moroa. :sukk:

• Liker 1
Skrevet

Ja der kan dere se! Har fått med meg at Vegard har mørkest stemme, men det hjelper meg visst ikke stort :fnise:

Kanskje det var i perioden Vegard var forkjøla, for da var det litt vanskeligere å høre forskjell på dem :)

Men den telefonsamtalen var kjempemorsom, ja! :hoho: Ny person: "Ja, hallo?" Bård: "Men marinade, da?" :fnise:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Prøvde å linke til en video på vimeo, men fikk det ikke til.

Fant piloten til I Kveld med Ylvis på vimeoprofilen til funkenhauser. Søk det opp :)

Endret av Bazinga!
Skrevet

Bazinga! Takk for info! Dere kan lime inn linken under for å se:

vimeo.com/25859129

Skrevet

Ooooh, kult! :biggrin: Gleder meg til å se i kveld!

Skrevet

Det var kjempemorsomt! :ler: Vegard hadde i kjent stil på seg en grusom skjorte :fnise: Men jeg fant bare del 1, så hvis noen kommer over del 2, skrik ut!

Skrevet

Så søte de var i piloten!! Spesielt Vegard syns jeg kom bedre frem enn hva han ofte gjør i sendingene.

Skrevet (endret)

vimeo.com + /channels/ylvis/page:8

Masse gøy :)

Endret av Bazinga!
  • Liker 2
Skrevet

Åh, så GØY!!!! Gleder meg til å se! :hoppendeglad:

Tusen, tusen takk!!

:bolledeig:

Skrevet

Der LIGGER jo faktisk hele sesong 1, folkens! :bolledeig: TUSEN takk for denne siden, Bazinga! !!

Litt spoiling her for de som ikke har sett det ennå:

Morsomme piloter, skjønner lissom veldig godt hvorfor enkelte ting ikke kom med i programmet senere. Synd ikke del 2 av den litt mer ferdigstilte piloten var med, da! Artig å se den litt uferdig miksa versjonen av Work It, hvor man hørte stemmene litt bedre! De er jo kjekke selv med de skjortene og håret til alle kanter! :hjerte: Tenk å være publikum på det, da...når de bare eksperimenterte og surra litt rundt.

Noe annet...

I dag fortalte jeg folk på jobb om Ylvis-opphenget mitt (vi hadde en lengre samtale om masse tv-ting og plutselig snakka vi om dem). Merka jeg ble helt sånn "weeeeee, squeeee-fjortis" bare av å prate om dem. Haha, at det går an. :fnise:

Skal begynne å høre Z i morra. Klarte å la være å høre på dem idag for å spare litt, men savna dem i bilen til jobb, altså.

Apropo det vi har snakka om før at de har forandra seg EN SMULE....

Hva er det Vegard sitt hår driver med her? Og hva har Bård på seg? Det er fra 2008. :fnise:

Skrevet

Haha ja håret til Vegard var ikke lekkert der, nei. Det varierer faktisk veldig det håret, men det er fint sånn som han har det nå, synes jeg :)

Men hele første sesong lå vel ikke der? Det var vel en del som manglet?

Skrevet (endret)

Ja, han er fin nå! :rodmer:

Litt usikker, men det er jo 8 sider, og så hvertfall de jeg ikke klarte å laste ned der, 17, 18 og best of. De ligger på side 1, og på side er 8 de første. Virker det som. Altså at det på side 8 starter med piloter og så program 2 av en aller annen grunn, og så er program 1 på side 7. Det er ikke i helt riktig rekkefølge, men såvidt jeg kan se er det alle. Med forbehold om at jeg kan ta feil, altså! :)

Endret av Rainbow81
Skrevet

Man ser at det er fake, Bazinga, så er nok noe tull de har funnet på ;)

Men jeg finner ikke tredje del av første program :(

Skrevet (endret)

Man ser at det er fake, Bazinga, så er nok noe tull de har funnet på ;)

Men jeg finner ikke tredje del av første program :(

Hvis det er ekte...nei, det får virkelig ikke lov til å være ekte. Herregud. Det ser jo veldig fake ut, håper virkelig ikke det er lyset som gjør at det ser fake ut. *grøss* Han så jo skikkelig skummel ut!!

Er det denne, kanskje, den som bare heter "I kveld med Ylvis"? Der viser de Work It, hvertfall, og den var i første episode.

OK...link funker ikke. Men den som heter bare det, hvertfall. Og som stillbildet viser videoen på.

Endret av Rainbow81
Skrevet

Jaaa, det var den! :hoppendeglad:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det MÅ være fake, sant?? IKMY skriver jo at "bildet er ekte, men satt sammen av to", men bildet kan jo være ekte selv om ikke "sveisene" er det. De har jo ingen grunn til å gjøre noe sånt nå. Hva skal de lissom promotere? Må være noe musikkvideo-greier eller noe. Det ser jo fake ut, men blir redd likevel, bare fordi...jeg mener...huff.

Herregud.

Hørte på Z, Æ og Ø i dag. Lo skikkelig av Bård som ringte til Sverige og fortalte vits, som ga absolutt null mening. :hoho: Og søtt at de gikk ut på gata og sang for folk, som de har gjort i IKMY.

Syns også det var skikkelig stilig å høre dem i flyet. Tøffe og sexy Vegard som styrer og kommer med tekniske greier over radio med tårnet og sånn! :rodmer: Men nå når de lager ekstra morsebokstaver er det eneste gangen jeg ikke hører forskjell - hvem leker Bjørn Western?

Nå er det bare Å og siste sending igjen før jeg må begynne på 2008...

Endret av Rainbow81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...