Gå til innhold

Aprilis hverdag

Aprilis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest pysepusen

...og jeg syntes alle som sa "bare vent...du kommer til å gjøre det sånn du også" var SKIKKELIG teite :roll::hoho:

Haha, samme her! Svelger ofte store lodne kameler jeg ;)

Men man velger selvsagt sine kamper. Vi er gjerne strenge på andre ting igjen. Soving er vi ikke strenge på så lenge han sover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: jeg kommer nok til å måtte svelge noen store kameler jeg også gitt. Prøver bare å overbevise meg selv om at dette blir akkurat slik jeg har tenkt meg og at det er dere som er SÅ teite som har gitt etter :ler:

Bare vent...jeg har nok sikkert spist en stor kamel i løpet av den første uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er viktig å stå på sitt :opplyser: ...så sant en kan innrømme at det ble en kamel innimellom gitt :ler:

Det er mye en kan se for seg mens kiddi fortsatt er i magen, vi var også hjertens enige om mye som har blitt helt annerledes ;) Kanskje du får en sånn unge som sover rundt i egen seng fra dag 1? Det er ikke godt å si - min er ikke sånn ihvertfall :daane: I en alder av 19 mnd har hun bestemt seg for at sin seng er bæsj :sukk: Hva gjør en ikke for å få sove?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-(

I dag føler jeg meg bare feit. Magen har plutselig vokst en del i løpet av et par dager, og nå ser den rett og slett feit ut. Ikke noe fin gravidmage her nei. Bare en stor bolledeigmage. Ser ut som om jeg har to store bilringer på forsiden. Blæh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kose: Det går over! Har du mammabukser? Da får man plutselig mer tydelig mage og man ser mindre feit ut! :)

Ja,har noen mammabukser, og det er de med stoff over magen som gjør at jeg ser feit ut for da får magen henge fritt :ler:

Kjøpte et par mammabukser med bred strikk i livet og de er finere på, men strammer mer og er ubehagelige til tider.

Gleder meg til magen blir litt mer rund og ikke bare dvask.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her er det mye liv....eller ikke.

Endelig helg og en uke nærmere ordinær ultralyd. Akkurat nå kjennes det ut som om det er det jeg lever for :ler: er så spent og nervøs på om alt står bra til med den lille og om vi får se hvilket kjønn det er. Jeg er jo overbevist om at det er gutt inni magen, så blir spennende å se om jeg har rett.

Denne uka har virkelig magen kommet, så med de riktige klærne ser jeg faktisk gravid ut :nigo:

I dag kom kjære hjem etter å ha vært borte i et par daga. Veldig deilig å få ham hjem :hjerte: Ellers i dag har jeg hatt litt mensmurringer og vondter i bekken og rumpe. Men skal snart på butikken, så da får jeg vel varmet opp litt og strekt ut litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så koselig å se gravid ut! Spesielt når man er gravid da. :ler:

Håper uka blir bra! :klem:

:ler: er vel mer koselig å se gravid ut når man faktisk er det ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skjer mye på jobb om dagen, så det blir lite med pauser og lite med mat. Det fører igjen til hodepine som ikke går over. Ligger som et slakt på sofaen og dårlig samvittighet for ikke at jeg kom meg på trening. Men det får bli i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Når man er gravid kan man vel skippe en trening i ny og ne. Lytt til kroppens signaler :jepp:

Det er sant,men det har blitt mye ny og ned etter jeg ble gravid gitt :ler:

Jeg burde kommet meg på trening og i alle fall få gått liv. Og trent rygg og bekken. Så vi får se hva kroppen sier i ettermiddag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sover så dårlig om natta for tiden. Drømmer masse og ruller rundt og rundt. I natt drømte jeg at vi var på ultralyd og at babyen var død. Jeg ble helt knust,men ingen andre brydde seg. Så da jeg våknet i dag tidlig hadde jeg en ekkel følelse og syntes ikke at magen var som i går og at kroppen var helt annerledes. Men nå er alt tilbake igjen.

Er sliten for tiden. Lange og travle dager på jobb, sover dårlig om natta og ryggen og magen har hatt bedre dager. Men det er vel slikt som hører med til graviditeten. Skal vel ikke klage når jeg tenker på at jeg har sluppet unna oppkast.

Om akkurat en uke, kl 8, så skal vi forhåpentligvis få se en levende og frisk baby på ultralyd. Blir kjempespennende og skremmende :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Asså... Du må roet ned littegranne nå som Minsten (tok meg friheten...) er på vei.

De de sier om at daglig hvile er en bra ting- det er en grunn til det!

Du skal ikke kutte helt ut det livet du lever og slikt, men husk og legge inn en halvtimes tid med hvile hver dag.

Kanskje meditasjon er en ting?

:klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Asså... Du må roet ned littegranne nå som Minsten (tok meg friheten...) er på vei.

De de sier om at daglig hvile er en bra ting- det er en grunn til det!

Du skal ikke kutte helt ut det livet du lever og slikt, men husk og legge inn en halvtimes tid med hvile hver dag.

Kanskje meditasjon er en ting?

:klo:

Er helt enig med deg, og jeg kan ikke si at jeg lever det livet jeg gjorde før jeg ble gravid. Her er det nesten null trening, jeg ligger for det meste på sofaen når jeg er hjemme og jeg spiser som en hval. Takk og lov for at jeg bare har lagt på meg to kg og at disse kg er magen. Jeg kjeder meg når jeg er så stille som nå. Men nå skal jeg en klapp tur på trening. Kroppen har ikke vondt av å bevege litt på seg selv om man har litt vondt her og der.

Meditasjon har jeg ikke testa ut Marianne,men har en yoga-dvd som er helt super. Deilig å bare fokusere på pusting og tøying. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobb unnagjort, trening unnagjort, middag spist, kjøkkenet ser bomba ut og jeg kunne ikke brydd meg mindre! Har allerede funnet senga og har planer om å sove om ikke lenge. Hodepinen kom snikende tilbake i kveld, så må få nok søvn før det blir en lang dag med overtid på jobb i morgen. Men enkelte ting på jobb må være ferdige til fredag, og når man e avhengige av andre for at det skal bli ferdig så blir det i siste liten. Tipper jeg avspaserer litt på fredag ettersom det blir lang dag i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...