Gå til innhold

Aprilis hverdag


Aprilis

Anbefalte innlegg

Hvorfor kan ikke babyer bare komme med storken? :sukk:

For da hadde ikke sex eksistrert siden det egentlig er med tanke på forplantning man gjør det.

Men,,, det var kanskje ikke det svaret du var ute etter?

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For da hadde ikke sex eksistrert siden det egentlig er med tanke på forplantning man gjør det.

Men,,, det var kanskje ikke det svaret du var ute etter?

:ler:

Joda, det hadde eksistert, for mennesket er en av få skapninger som har sex både for nytelsens skyld og med tanke på forplantning :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God jul til dere også :nigo:

Og ja...her har vi passert den magiske grensen. Og nå er jeg er nå mer overbevist om at det er en baby inni der ettersom det stikker og strekker som bare det. I tillegg vokser magen. Skulle tro jeg hadde overspist hver dag. :ler: blir spennende å se reaksjonene fra familien i morgen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kjære deg....

Du må jo skrive om familiens reaksjon!

Jeg (for det er jo klart det handler om meg dette :roll: ) har jo gledet meg til og lese om det!

:fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: dere er da så nysgjerrige!

Reaksjonene var bare bra de. Mormor trodde ikke noe på det til å begynne med...hun hadde nok gitt opp at vi nå skulle få barn :ler: Men når det faktisk gikk opp for henne ble hun kjempeglad :nigo:

Svigermor påstår at hun skjønte det da vi var hos henne sist,men jeg vet ikke helt jeg. Pappa har jeg ikke hørt noen verdens ting fra,men jeg er ikke overrasket.

Etter at mormor hadde åpnet gaven så gikk det opp for meg at det faktisk er virkelig og at alle i familien nå vet det. Og det var da jeg ble "redd". Ting ble litt for realistisk. Men nå har det roet seg litt. Nå tenker jeg bare på alt som må gjøres....pusse opp barnerom og alt man må kjøpe inn. Men kommer nok ikke til å kjøpe noen store ting før etter ultralyden i februar. Men nå er jeg ganske så sikker på at det er noe i magen for det har strekt, stukket og vært ubehagelig i mange dager nå. I går var det så stramt og hardt helt nederst i magen/ livmoren at det ikke er noen tvil om at noe skjer.

Neste mandag skal vi til ABC-klinikken på første kontroll og omvisning. Blir spennende. Er spent på om jordmor kommer til å sjekke hjertelyden til den lille.

I dag er formen elendig; vondt i hodet, forkjølet, mensmurringer og generelt i dårlig form. Har ikke lyst tilårskomne ta smertestillende, men hvis hodepinen ikke gir seg så må jeg kanskje bare for å få slappet av.

I morgen skal vi til en kompis for å feire nyttår. Da får han og de andre vennene våre også vite om knøttet. Nå er det vel bare en del på jobb som ikke vet noe, men de får gjette seg til det selv. De som må vite det på jobben vet det, så da får de andre bare vite det etterhvert.

Nå skl jeg krølle meg sammen i sofaen igjen med den nye ipaden min og Netflix. Genialt! Har blitt helt hekta på serien Pretty Little Liars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan trygt ta paracet :kose: Jordmor sa til meg; "hvis du ikke har det bra så har ikke knøttet i magen det heller - ta en paracet med god samvittighet"

Åh, du har en fin tid foran deg :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan trygt ta paracet :kose: Jordmor sa til meg; "hvis du ikke har det bra så har ikke knøttet i magen det heller - ta en paracet med god samvittighet"

Åh, du har en fin tid foran deg :hjerte:

Ble til at jeg måtte ta paracet for i det hele tatt få slappet av. Fikk sovet en times tid også. Så formen har vært nogenlunde frem til nå,men nå begynner det på igjen. Får krysse fingrene for at jeg blir frisk til i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke si at jeg gleder meg stort til å feire nyttår med venner når man ikke er i form. Har vært oppe på do hver time i natt, så tror jeg snart er dehydrert. I tillegg passer ikke klærne jeg skulle ha på meg i kveld heller, så da må man finne noe annet i full panikk. Ikke mye av finklærne som er behagelige og passer over magen for tiden :sukk:

Æsj...skikkelig dritt start på dagen. Får håp d bli likar i mårrå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...