Gå til innhold

Aprilis hverdag


Aprilis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God helg vennen!

Dagboka di er så koselig om dagen...

:hjerte:

God helg til deg også :)

Er så mye innom dagboka, men hyggelig at du synes den er koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symptomene kommer og går, og i takt med symptomene så kommer og går bekymringene. Jeg bare håper og krysser fingrene for at jeg er en av de heldige med lite symptomer. Men jeg tror at det er et voksende knøtt i magen, for magen min blir bare større og større. har ikke gått noe opp i vekt, så magen må bare være oppblåst, men jeg føler meg rett og slett feit om dagen :sukk:

Nå er det helg og jeg skal ha fri til tirsdag :nigo: Avspaserer på mandag og det skal bli deilig. Tenkte jeg skulle bruke mandagen på å lage julegaven til familien: et kort med bilde av knøttet hvor vi forteller at vi venter barn i juli. Gleder meg veldig til julaften og reaksjonene :jepp:

Nå skal jeg slenge meg på sofaen og bare sløve litt før vi skal lage taco og nyte fredgskvelden :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opp og hopp! Eller.. jeg hoppet opp kl 7. :jepp:

Jeg var faktisk opp kl. 08:30! Det var tidlig på en lørdag det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag og jeg har fri :nigo:

Deilig, men dagen går jo bare fra meg selv om jeg ikke har fått gjort en shit. Eller...jeg har fått meldt meg ut av et forbund og meldt meg inn i et annet, jeg har skrevet en del mailer til familiemedlemmer og jeg har spist frokost. Nå skal jeg snart få på meg varme klær og ut å gå meg en tur i det fine været.

Etterpå er det å komme seg hjem, rydde kjøkkenet (hvorfor blir det rotete med en gang igjen etter at man har ryddet?!?) og så begynne å lage julegaver/ julekort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det Aprilis? :klem:

Hvor blir det av dagene? Nå er det jo plutselig torsdag jo. Her går ting sin gang. Har vært i veldig bra form frem til nå i ettermiddag. Har vært kaldt og en frysepinn helt siden jeg sto opp i dag, og har nå nettopp sovet litt på sofaen. Da jeg våknet igjen var jeg varm, men jeg fryyser :fryser: Om jeg begynner å bli syk eller om det er for at jeg er veldig sliten vet jeg ikke, men noe er det i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh! Blir så irritert hver gang jeg er hos legen. Først så kommer jeg ikke inn til den tiden jeg skal. I dag kom jeg inn 45min etter at jeg hadde time! Når jeg da endelig kommer inn og skal ta blodprøver, så er det for sent ettersom labratoriet stengte kl. 14:30. Hadde jeg kommet inn kl. 14 da jeg hadde time, så hadde jeg fått tatt de blodprøvene som var eneste grunnen til at jeg skulle dit i dag. Men nå må jeg da altså stikke innom en eller annen plass i sentrum til uka og få tatt disse blodprøvene (er for langt å dra til legen). Og pga at det så må jeg gå tidligere fra jobb igjen ettersom alle disse kontorene stenger kl. 15! :klaske:

Bah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi da hadde du gått glipp av alt det koselige med å være gravid :kose: Bare vent til spark, hikking og turning inni magen - da er det verdt det!! :klemmer:

Er du dårlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Fordi da hadde du gått glipp av alt det koselige med å være gravid :kose: Bare vent til spark, hikking og turning inni magen - da er det verdt det!! :klemmer:

Er du dårlig?

Må si meg enig med Diddles! Og det sier jeg på tross av kvalmen, spyingen og alt ;) Bare gled deg til den begynner å sparke, til du får mer mage og ikke minst til følelsen når den lille ligger på brystet ditt for alle første gang :hjerte: Å herregud som jeg gleder meg! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fordi da hadde du gått glipp av alt det koselige med å være gravid :kose: Bare vent til spark, hikking og turning inni magen - da er det verdt det!! :klemmer:

Er du dårlig?

Nei,jeg er ikke dårlig. Er i kjempeform,men jeg føler meg ikke gravid, og jeg er konstant redd for MA. jeg har veldig lite symptomer bortsett fra litt kvalme på kveldstid og veldig trøtt. Men det å være så bekymret hele tiden er ikke noe særlig. Ja,jeg gleder meg til magen begynner å se ut som en gravidmage og ikke som en bolledeig og ja,jeg gleder meg til jeg kjenner liv. Men frem til da... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner hvor du er..sånn hadde jeg det også, men jeg lærte meg å snu tankegangen min! Prøv å gled deg over at du slipper kvalme og vondter, den tiden kommer tidsnok :sjenert: Heldige du som lager et nytt menneske inni deg, uten å være dårlig!! Jeg kjente spark rundt uke 14, små bobler i magen, livstegn fra Liten :hjerte: Kanskje er du en av de som kjenner det tidlig du også, men kanskje ikke..det vil vise seg! Du har så mye spennende foran deg, nyt nygravid-trøttheten litt og gled deg til mage, livstegn og tilslutt et lite mirakel :rodmer: Det går sånn for de aller fleste!!

Og en ting til: ikke les deg opp på KG og andre steder om MA og SA og jeg vet ikke hva!! Det florerer av triste og skumle historier som bare "popper opp" foran øynene på deg når du er gravid...prøv å unngå å lese sånt, og kjøp deg heller en bok om å være gravid, eller tiden med en nyfødt :jepp: Mye kosligere og ikke minst mer avslappende!!!!

En od :klemmer: til deg!! Å være gravid og få barn fører med seg uendelig med gleder - og enda mer bekymringer ;) Du får bare "venne deg til det" :tunge1::fnise: Velkommen i klubben :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner hvor du er..sånn hadde jeg det også, men jeg lærte meg å snu tankegangen min! Prøv å gled deg over at du slipper kvalme og vondter, den tiden kommer tidsnok :sjenert: Heldige du som lager et nytt menneske inni deg, uten å være dårlig!! Jeg kjente spark rundt uke 14, små bobler i magen, livstegn fra Liten :hjerte: Kanskje er du en av de som kjenner det tidlig du også, men kanskje ikke..det vil vise seg! Du har så mye spennende foran deg, nyt nygravid-trøttheten litt og gled deg til mage, livstegn og tilslutt et lite mirakel :rodmer: Det går sånn for de aller fleste!!

Og en ting til: ikke les deg opp på KG og andre steder om MA og SA og jeg vet ikke hva!! Det florerer av triste og skumle historier som bare "popper opp" foran øynene på deg når du er gravid...prøv å unngå å lese sånt, og kjøp deg heller en bok om å være gravid, eller tiden med en nyfødt :jepp: Mye kosligere og ikke minst mer avslappende!!!!

En od :klemmer: til deg!! Å være gravid og få barn fører med seg uendelig med gleder - og enda mer bekymringer ;) Du får bare "venne deg til det" :tunge1::fnise: Velkommen i klubben :hjerte:

:klemmer:

Du er god du :grine:

Jeg vet at jeg bare bør nyte at jeg er i så god form, og ja...jeg bør bare slutte å lese om alle SM`ene og MA`ene på nettet :sjenert: Og hvis det skulle skje så kan jeg jo ikke gjøre noe med det likevel.

Men dette lille nurket er så ufattelig høyt ønsket og det gjør ting litt sårbart.

Men akkurat i dag så har graviditetstegnene blomstret igjen og det er jo selvfølgelig når vi har vært hos svigers og de ikke vet noe enda :ler: Da er det ikke lett å holde maska, men det gikk på et vis.

Nå er jeg 11 uker på vei, bare en uke igjen til den magiske grensen. Tiden går ganske så fort :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt to dager hvor formen har vært skikkelig dårlig; en blanding av graviditet og forkjølelse. I går var jeg helt kake fra morgen til jeg gikk og la meg. Og ettersom det er så utrolig mye som skal gjøres før jul så får jeg ikke slappet av ordentlig heller. Men i dag har formen heldigvis vært litt bedre.

Fikk tatt blodprøvene i dag tidlig før jobb, så da er det gjort. Ellers så har jeg faktisk vært på trening i dag. Er ikke like mye futt i kroppen som det var før jeg ble gravid, men jeg prøver i alle fall å trene kondisjon i 45 min å så styrke etterpå. Fokuserer mest på bekken og rygg samt nogenlunde vedlikeholde/stramme opp lår og armer.

Nå er det bare å komme seg i dusjen å så lage seg litt middag. Og kjære....han er ikke hjemme i dag heller. Er ikke ofte jeg ser han for tiden akkurat :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...