Gå til innhold

Aprilis hverdag


Aprilis

Anbefalte innlegg

Du må fortelle hvordan puta funker :)

Regner med jeg får den i morgen eller lørdag, så skal gi rapport når den har fått seg et prøveligg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ENDELIG kjenner jeg lillegull i magen. Hun sier veldig godt i fra hvis det blir litt for trangt når jeg sitter :ler: kjente en del bevegelse på banen hjem i dag og nå nr jeg ligger på sofaen :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo verdens koseligste små bevegelser... :hjerte:

En liten anbefaling her...

Da vi skulle ha TM tvang min søster meg til og kjøpe 5 pk med flanellbleier hos SparKjøp.

Det viste seg og være kjempe lurt!

Vi brukte dem som underlag på stellebordet, oppå laknet i sprinkelsenga, over skulderen for TM var en skikkelig gulpeunge, under hodet i vogna, som håndkle når hun hadde badet++++

http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/SparBase/PID-510252.aspx?VariantID=&ColorOnly=1&params=fh_eds%3d%25c3%259f%26fh_view_size%3d16%26fh_secondid%3dp510252%26fh_lister_pos%3d5%26fh_location%3d%252f%252fcatalog01%252fnb_NO%252fcategories%253c%257bcatalog01_c3007%257d%252fcategories%253c%257bcatalog01_c3007_c3014%257d%26fh_refview%3dlister

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo verdens koseligste små bevegelser... :hjerte:

En liten anbefaling her...

Da vi skulle ha TM tvang min søster meg til og kjøpe 5 pk med flanellbleier hos SparKjøp.

Det viste seg og være kjempe lurt!

Vi brukte dem som underlag på stellebordet, oppå laknet i sprinkelsenga, over skulderen for TM var en skikkelig gulpeunge, under hodet i vogna, som håndkle når hun hadde badet++++

http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/SparBase/PID-510252.aspx?VariantID=&ColorOnly=1&params=fh_eds%3d%25c3%259f%26fh_view_size%3d16%26fh_secondid%3dp510252%26fh_lister_pos%3d5%26fh_location%3d%252f%252fcatalog01%252fnb_NO%252fcategories%253c%257bcatalog01_c3007%257d%252fcategories%253c%257bcatalog01_c3007_c3014%257d%26fh_refview%3dlister

Takk for tips :klemmer:

God helg :klem:

God helg til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fredag til lørdag var vi hos et vennepar og skravlet + spiste taco. I går dro vi en kjapp tur til svigermor+ innom Bauhaus for å se på gulv. Skal jo pusse opp kontoret til barnerom i påska, så det er på tide å finne ut hvilket gulv vi skal ha, farge på veggen, lister +++

Ellers gikk dagen i går til å slappe av.

I dag har jeg fått støvsugd og vasket gulvet, byttet på senga, vasket sofaputtrekkene+pledd og generelt ryddet. Deilig å få det ferdig så tidlig på dagen. Men ryggen og bekkenet er ikke helt glad i meg nå. Men det blir hverken bedre eller værre av å gjøre ting, så da så. Sover dårlig om nettene også pga ryggen. Prøvde den nye puta i natt, men jeg tror nok at den fungerer bedre når jeg har brukt den litt og når magen blir enda litt større.

De to siste dagene har jeg nesten ikke kjent noen verdens ting til lillegull. Kjente bittelitt i går ettermiddag, men det var bare et par dult. Føler meg bare feit og stygg for tiden også. Har ikke noen fin gravidmage ettersom magen min går inn ved navlen. :sukk:

Kanskje se et par episoder av Pretty Little Liers for å få opp humøret :)

Endret av Aprilis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke feit og stygg Aprilis! :klem:

Men man har tunge dager innimellom :kose: håper humøret blir bedre etterhvert.

Rolige bevegelser er vel greit for bekkenet skulle man tro. Så lenge man ikke stresser med det man skal gjøre så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke feit og stygg Aprilis! :klem:

Men man har tunge dager innimellom :kose: håper humøret blir bedre etterhvert.

Rolige bevegelser er vel greit for bekkenet skulle man tro. Så lenge man ikke stresser med det man skal gjøre så :)

Takk :klemmer:

Innom og hilser på! :goodbye:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et døgn dette har vært :daane:

Hadde jo som sagt litt vondt i ryggen i går, og det ble bare værre utover ettermiddagen og kvelden. I tillegg fikk jeg vondt i magen. Prøvde å være mest mulig ro, men det hjalp ikke så jeg og kjære gikk oss en liten tur for å se om det hjalp på. Det gjorde det ikke, og smertene ble egentlig bare vondere.

Gikk og la meg rundt 23 og så en episode av Pretty Little Liars og prøvde å sove etter det, men uten hell. Det var vondt uansett hvordan jeg lå. Da klokka var 1:30 sto jeg opp og gikk ut på stua og prøvde å legge meg der. Men det var bare å sette seg opp og prøve å massere der det var vondest. Kjære sto opp og kom og masserte meg også. Begynte å bli redd for om jeg hadde fått nyrebekkenbetennelse, men ettersom jeg ikke hadde noe feber så slo jeg det fra meg. Kjære ga meg smertestillende og gikk og la seg med min lovnad om å si i fra hvis det var noe.

Paracetten hjalp ikke i det hele tatt, så jeg prøvde å ringe legevakta tre ganger uten at de tok telefonen! Da tror jeg kroppen ga litt opp og jeg ga opp, for da jeg la meg på sofaen igjen da sovna jeg omsider. Da var klokka 3.30 og det var tre timer til jeg skulle opp. Men heldigvis sov jeg godt de tre timene.

Da klokka ringte var det bare å komme seg opp, og heldigvis uten så store smerter. Bestemte meg for at jeg skulle stikke innom apoteket i lunsjen og kjøpe UVI-test, for i løpet av de få timene jeg sov i natt hadde underbevisstheten min fått for seg at det kanskje var det jeg hadde til tross for at de eneste symptomene var vondt i korsryggen og magen. Som tenkt, så gjort. Tok testen og den slo ut positivt med en gang. Så da var det bare å få ringt til legen og be pent om å få komme inn på hastetime (igjen). Men ettersom jeg skulle til kiropraktoren i løpet av dagen så kunne jeg ikke ta hvilken som helst hastetime heller. Vanskelig pasient..jeg?! :ler:

Men legesekretæren var så behjelpelig at hun trykte meg inn mellom alle de andre pasientene, slik at jeg fikk time til legen rett etter kiropraktortimen.

Hos kiropraktoren gikk det bra, bare en knekk i dag og mye bedre enn siste jeg var der :)

Hos legen kom jeg inn akkurat da jeg skulle (!!!) og det viste seg at verdiene på urinprøven var ganske høye, så ikke så rart at jeg hadde vondt i natt. Litt rart at jeg ikke har merket noe når jeg har vært på do, men de eneste symptomene var vondt i korsryggen og magen + at jeg har gått litt oftere på do.

Med det samme jeg var der ville legen kjenne på magen ettersom jeg hadde hatt vondt der i går og har vært litt øm. Å så tok hun likesågodt å sjekket hjerterytmen til lillegull, og lillegull har flytta seg helt over på venstre side nå. Kanskje ikke så rart at jeg har vært litt øm og hard akkurat der :ler: Men hjerterytmen var bra og hun kjente bevegelse...selv om jeg ikke gjorde det. Men jeg har kjent en del bevegelse etter at jeg kom hjem :)

Såå...nå er det antibiotika i en uke, og jeg er LEI av å være syk. Influensa, omgangssyke og UVI på en måned! Det får være måte på å være syk, jeg som aldri pleier å være syk.

Endret av Aprilis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det hørtes VONDT ut!! God bedring! Håper du blir frisk fort!

Ja, var ganske vondt en stund, men nå går det bra. Bare tung i hodet, men det er nok pga lite søvn tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sovet sååå god i natt, første natta på mange uker. Så mistenker at jeg faktisk har gått med denne UVI`en en stund, for når jeg begynte på antibiotikaen i går så forsvant alt av ryggvondt og mageubehageligheter.

I dag har lillegull vært ganske aktiv også, og det er første gangen jeg har kjent når jeg har vært på jobb :nigo:

Begynner å bli enig med sjefen sitt utsagn da jeg fortalte at jeg var gravid: "hva er det vi forer dere med?". Bare i løpet av de to siste dagene, har jeg fått visst om to andre som også er gravide her på jobb. Så nå er vi 6 stykker (som jeg vet om)! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så bra du er på bedringens vei!! Underbevistheten er jammen god å ha :)

Håper du får ei super helg med masse bevegelser fra junior :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag e det sol og fint vær. Deilig når man har fri. Skal på shopping med en venninne i dag, og jeg er redd det blir med noen flere babyplagg hjem i dag :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...