Gå til innhold

Aprilis hverdag


Aprilis

Anbefalte innlegg

Her er det sofasliting i kveld. Er utrolig travelt på jobb om dagen med mye sykdom, så når jeg kommer til slutten av uka er kroppen sliten og vond. I dag fikk jeg tilbake vondtene i rumpa/nedover låret i tillegg til ryggvondt ette at jeg kom hjem. Og etter ultralyden har jeg hatt vondt/stikking nederst i magen/livmoren.

Sånn.... Da har jeg fått ut den frustrasjonen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en natt! Sovnet aldri ordentlig pga at ryggen har vært innmari vond. Mistenker at jeg har fått bekkenlåsning, har i alle fall alle symptomer på det :(

Men skal ringe til en kiropraktor som ligger vegg i vegg med jobben og høre om de har noen ledige timer. De skal visstnok være veldig flinke og har peiling på dette. Har plages med korsryggen før, og bare jeg trykker der er det utrolig vondt, så kanskje ikke så overraskende hvis det er bekkenlåsning.

Blir i alle fall ikke jobb i dag. Akkurat nå er det ganske vondt og det blir bare værre utover dagen. Men jeg må bare ta vare på meg og lillegull nå selv om det er lite folk på jobb. Heldigvis har jeg jo nå en slik stilling at ingen egentlig er avhengige av meg.

Var forresten mye hyggeligere å ringe jobben i dag og si at jeg ikke kom. Hun jeg snakket med sa god bedring, god helg og håper vi sees på mandag, for du er gull verdt å ha! Det var godt å høre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg vært hos kiropraktoren. Langt å dra for fem Minutters behandling, men jeg tror det hjelper. Var i alle fall noe å knekke opp, og det er bekkenlåsning jeg har. Men han trodde at det skulle gå seg til med noen få knekkinger eller massasje. På vei til kiropraktoren var det nesten så jeg besvimte på t-banen. Kvalm, kaldsvettet og jeg det var nære på at jeg bare måtte gå av. Men det gikk bedre da jeg fikk av meg jakka og bøyd meg litt fremover. Men jeg var kvalm i natt også og jeg får ikke i meg så mye mat, så det er nok et eller annet med kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritthelg...bokstavelig talt! Formen har vært elendig og jeg har hatt diare i to dager nå. Alt bare renner gjennom. Får ikke i meg hverken mat eller drikke før jeg må på do med en gang. Drikke har jeg forresten ikke fått i meg noe særlig av, så jeg begynner nok å bli litt dehydrert. Må se om jeg får en hastetime hos legen i morgen, slik at jeg kan få sykemelding, for kroppen er uten energi.

Jeg er nok mer sliten enn jeg tror selv, for kjære sa i går at jeg i den siste uka har vært fraværende og sett sliten ut. Jeg har visst ikke vært meg selv. Det var faktisk vondt å høre....høre at kjære opplever meg slik uten at jeg selv har vært klar over det.

I dag skulle vi egentlig til kjære sin kusine. Det har blitt avlyst to ganger før, så jeg prøvde å ta meg (kroppen) sammen for å være med, men det fungerte bare ikke. Så kjære fikk dra uten meg. Akkurat det ble litt for mye for meg, for jeg hadde sååå lyst til å være med. Så da avgjørelsen var tatt begynte jeg bare å gråte. Føler jeg svikter alle uansett hvilken avgjørelse jeg tar; enten meg selv, babyen, kjære eller de vi skal besøke :sukk:

I morgen kommer det vaskefolk, så det burde ha vært ryddet her også. Hvor finne energien? Kjære sier han kan ta det når han kommer hjem, men jeg føler at han har gjort alt denne uken. Får vel ta litt etter litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger på sofaen med diare, kjære på soverommet med feber. Blir nok en natt med lite søvn dette også. Trodde jeg var på bedringens vei ettersom jeg fikk i meg litt mat i ettermiddag, men den gang ei. Magen er nå vond og jeg går på do i ett sett :sukk: blir ikke jobb i morgen heller. Får krysse fingrene for at jeg får time hos legen i morgen eller tirsdag og faktisk kommer meg dit uten at det går galt :ler: tar jo nesten en time en vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heldigvis fått time til legen i dag, så da får jeg håpe at jeg får et par dager å komme meg på. Kjære har fått akkurat det samme som jeg har, så her har vi det koselig :fise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legetimen overstått. Jeg ble sykmeldt tom onsdag, og godt er det for da har jeg to dager på meg til å få i meg noe i det hele tatt. Har fått kjøpt inn Ritz, eplejuice, bris og blåbærsaft, så forhåpentligvis vil magen stabilisere seg etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra! Fått i meg både mat og drikke i dag og holdt på det, så da er formen på vei oppover. En dag til hjemme, så er nok energien også tilbake.

Har fått gjort ferdig halve babykjolen jeg heller på nå, og den blir fiin. Så stolt over at jeg får det til :nigo:

Endret av Aprilis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den såg kjempegod ut!! Jeg brukte dyna, rullet den sammen til en pølse, og støttet opp i ryggen med Tempurputa mi... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som jeg har hatt diare, fått i meg lite mat og drikke og i tillegg ikke stresset i det hele tatt, føler jeg meg veldig lite gravid. Har bare kjent det i ryggen om kvelden og natta. Magen er mindre og ikke så hard og de få livstegnene jeg har kjent før er borte. Men jeg får trøste meg med at jeg har foranliggende morkake, og at jeg da mest sannsynlig ikke vil kjenne noe liv enda. Men litt ekkelt er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den såg kjempegod ut!! Jeg brukte dyna, rullet den sammen til en pølse, og støttet opp i ryggen med Tempurputa mi... :fnise:

:ler:

Jeg har holdt på med puter jeg også, men det er så mye frem og tilbake om natta med det. Og ettersom vi har dobbeldyne, så forstyrrer jeg kjære sånn når jeg baler sånn. Med denne er det bare å snu seg og putte "snabelen" mellom beina uansett hvilken vei man ligger. Og ryggen får også støtte begge veier. Får håpe den er verdt pengene, for billig er den ikke.

..............................................................................

Apropo ikke billig; denne måneden har det gått med så ufattelig mye penger: tannlege, kiropraktor (600kr gangen! Men det er verdt det da), støttepute, psykologen (som jeg ikke har betalt siden før jul...og heller ikke vært hos siden før jul....kremt) og babytøy. Blir noen tusen det gitt. Bra det ikke er slik hver måned :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...