Gå til innhold

Aprilis hverdag


Aprilis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da var ultralyden og arbeidsdagen over. Ultralyden gikk veldig bra. Fikk se en frisk og sunn baby som koste seg i mammas mage :-)

Overraskelsen var stor da det viste seg at det er en jente i magen. Fikk med tre ultralydbilder og jeg er allerede forelsket i babyjenta vår :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåh :rodmer: Det blir stas!! Gratulerer med ei frisk lita jente i magen :strix:

Skulle så gjerne ha sagt noe mer, men har for øyeblikket ingenting positivt å si - jeg er mor til et sant lite troll :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for ei lita jente! :strix:

:nigo:

Du må fortelle meg hvor jeg kan kjøpe fint tøy ;-) tenkte jeg skulle kjøpe bittelitt i morgen!

Nåh :rodmer: Det blir stas!! Gratulerer med ei frisk lita jente i magen :strix:

Skulle så gjerne ha sagt noe mer, men har for øyeblikket ingenting positivt å si - jeg er mor til et sant lite troll :haar:

:fnise: har noe å se frem til skjønne jeg.

Endret av Aprilis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ja det er bare å glede seg!

Det er det altså, fint og fantastisk og magisk og alt det der...pluss slitsomt, frustrerende og det der :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! :strix:

Det er så mye fint til jenter :rodmer:

H&M har mye søtt synes jeg :)

Har dere tenkt på navn da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ja det er bare å glede seg!

Det er det altså, fint og fantastisk og magisk og alt det der...pluss slitsomt, frustrerende og det der :fnise:

Så nå i dagboka di hva som skjer. Håper virkelig det ordne seg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! :strix:

Det er så mye fint til jenter :rodmer:

H&M har mye søtt synes jeg :)

Har dere tenkt på navn da?

Ja, det er mye fint. Snakket med mormor i dag og jeg lurte på om hun ville strikke kjole til tulla...selvfølgelig :nigo: skal se om jeg får heklet en kjole selv også.

Navn ja...vi har vel egentlig bare snakket om guttenavn,men etter ultralyden stakk vi på kafé og koste oss med kaffe og frokost. Da snakket vi litt om jentenavn og var faktisk enig om at det første navnet som kom opp var veldig fint. Men vi får se. Er mange fine jentenavn :hjerte:

Endret av Aprilis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

De aller aller fineste klærne finner jeg på Name It. Også er de så gode også :nigo:

Hehe, det er slitsomt innimellom med sånne små, men så er de nå uendelig søte også :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De aller aller fineste klærne finner jeg på Name It. Også er de så gode også :nigo:

Hehe, det er slitsomt innimellom med sånne små, men så er de nå uendelig søte også :rodmer:

Name it ja..får ta en titt der i morgen. Takk, takk :)

Ja, selv om det er slitsomt så er det fantastisk med barn. Er en grunn til at man orker å jobbe i barnehage OG få egne barn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var de første babyplaggene i hus. Så lite og så fint. Kjære var med og plukket ut og det var veldig koselig å gjøre det sammen. Kjøre fant en utrolig søt, rosa kjole som vi skulle ha :fnise:

Jeg har vært og kjøpt garn og har lagt opp masker for å hekle kjole til lillegull. Spennende å se om jeg får det til. Ikke laget så veldig mange avanserte ting før når det gjelder hekling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest pysepusen

Så gøy å ha de første plaggene i hus! :)

Jeg kan også tipse om -40% på alt til babyen på KID. Der kjøpte jeg fint sengetøy, håndklær og vaskekluter i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å ha de første plaggene i hus! :)

Jeg kan også tipse om -40% på alt til babyen på KID. Der kjøpte jeg fint sengetøy, håndklær og vaskekluter i dag :)

Oh..da må jeg innom der en dag. Takk for tipset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg holdt en baby på to uker. Helledussen så nydelig han var. Gleder meg enda mer til tulla vår er her :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...