Gå til innhold

Aprilis hverdag


Aprilis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ja, jeg frisk og rask igjen jeg. Har jo gått på en skikkelig hestekur i over en uke nå.

Eneste er at det ene øyet mitt begynte å renne i dag og det ga seg ikke før jeg kom hjem kl. 20 og fikk vasket av meg sminke og dritt. Renner fortsatt litt, men mye mindre. Spørs om det er noe øyekatarr, for føler at vesken som kommer er klissete. Men skal få dryppet og renset øyet godt i noen dager.

Kjære er borte i noen dager og jeg er sent hjemme fra jobb og diverse denne uka. Det betyr n veldig sliten Aprilis, så i morgen er det rett hjem fra jobb og bare slappe av. I stedet for å trene på treningssenteret så blir det heller til at jeg går fra jobb og ned til sentrum. Nå med litt skiftende gåunderlag ned til sentrum og større magen (=fortere kynnere) så tar det en time å gå. Det er deilig når det er sol på skyfri himmel :nigo:

Endret av Aprilis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med sol ja. Men du må ta det med ro også da! :jepp:

Du er jo over halvveis! :hakeslepp:

Tar det med ro når jeg kan, og litt trening har man ikke vondt av ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei sikkert ikke. Tenkte bare på kynnere, bekken osv. Men du kjenner det vel best selv :)

Håper du får en fin dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for omtanken :-)

Bekkenet er bra nå etter knekking.men skal helt klart være forsiktig med styrketreningen merker jeg. Og kynnerne er ikke vonde og kommer som regel når jeg har litt stramme klær når jeg går eller trener.

Håper du får en fin dag også. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Borettslaget har lenge snakket om å pusse opp badene, og nå ser det ut til at de har bestemt seg for sette i gang i august :grine:

Blir jo en fin permisjonstid; kjære tilbake på jobb i august, støy og bråk fra naboleilighetene i flere måneder, støy, bråk, støv og skitt i vår egen leilighet når de skal rive ned det nye badet vårt. Ser for meg en baby som ikke akkurat blir særlig blid oppi alt dette :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det ikke mye positivt om dagene...i alle fall ikke det som kommer frem i denne boka. Har siden torsdag hatt vondt i korsryggen og nyrene på høyre side. Så jeg mistenker at jeg kanskje ikke er kvitt urinveisinfeksjonen. Sluttet på antibiotikaen på tirsdag og torsdag begynte jeg å få vondt. Smertene har bare blitt værre og værre og i går og i dag har det vært såpass ille at jeg har problemer med å puste når det står på som værst. Er ekkelt når jeg ikke vet hva det kommer av. Trodde først fot bare var bekkenet som kranglet,men nå sitter smerten lenger opp og på samme plass som da jeg hadde urinveisinfeksjon for to uker siden. Men jeg får ringe og høre om jeg får en hastetime til legen i morgen.kommer til å be om en sykmelding i samme slengen,for kroppen sliter en del for tiden og nå er det på tide å høre på den og ikke være flink pike som skal klare absolutt alt. For meg er sykmelding pga slike ting et nederlag desverre. Hadde vært bedre om det hadde vært pga oppkast i svangerskapet eller for annen sykdom. Men jeg får vel bare innse at det er mye som skjer i kroppen nå og at jeg må ta det med ro. Har forresten bestemt meg for å begynne å svømme for å få skikk på rygg og bekken. Kiropraktoren og MarianneE syntes det var lurt. Så i går gikk jeg til innkjøp av badedrakt og kjære sponser klippekort i svømmehallen ettersom jeg må bruke rundt 800 i uka på kiropraktor og massør. Men nå er det på tide å sove snart,slik at jeg kommer meg på jobb en tur i morgen. Blir spennende å. se om jeg får time til legen og hva legen finner ut i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh...legevakta kansje? Høres nesten ut som nyrebekkenbetennelse, det er ikke å tulle med!

Håper du blir bra snart, det er tungt nok å være gravid om en ikke skal være syk i tillegg :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykmelding høres lurt ut ja så du får tid til å slappe av litt og komme deg :)

Kanskje du trenger annen antibiotika

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eh...legevakta kansje? Høres nesten ut som nyrebekkenbetennelse, det er ikke å tulle med!

Håper du blir bra snart, det er tungt nok å være gravid om en ikke skal være syk i tillegg :kose:

Nyrebekkenbetennelse tror jeg ikke det er, for jeg har hverken feber eller nedsatt allmentilstand. Men hvem vet ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykmelding høres lurt ut ja så du får tid til å slappe av litt og komme deg :)

Kanskje du trenger annen antibiotika

Vi får se hva legen sier. UVI-testen var negativ i dag, men ryggmertene kom med en gang jeg sto opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen nyrebekkenbetennelse, ingen UVI og heller ingen andre utslag på hverken urin eller blodprøver. Så hva som forårsaker ryggvondtene er ikke godt å si. Det kan være nyrestein eller rett og slett bare bekkenlåsning, bekkenløsning eller en låsning i ryggen. Ble i alle fall sykmeldt 100% i to uker og skal tilbake da for å se om jeg trenger gradert sykmelding eller ikke. Så nå har jeg fått ordre om å gå til kiropraktor, massør, svømme og ellers ta livet med ro i to uker.

Har forresten fryst medlemsskapet mitt på treningssenteret frem til august ettersom jeg skal begynne å svømme i stedet. Så får vi håpe at riktig tilrettelegging og hvile gjør susen for mor og barn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...