Gå til innhold

Aprilis hverdag


Aprilis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oi.. har dere forsovet dere?

Neida :-) jeg våknet 5min etter jeg pleier å stå opp og kjære pleier å stå opp en halv time etter meg. Men det ukr bare så merkelig at ingen av klokkene ringte selv om de var slått på. Ikke har den ringt og vi har slått den på snooze heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør man når man tre timer å slå i hjel og ikke rekker å dra hjem først? Jo,da stikker man på kafé og bare nyter livet med en kaffe latte,gulrotkake,nett og en god bok :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har tenkt en stund på at jeg må ha ny mobil ettersom den jeg har slår seg plutselig av, vekkerklokka funker når den vil og ja....den er moden for utskifting. Så da kjære ikke fikk til å ringe meg i dag var det bestemt...ny telefon skulle bestilles og den henter jeg i morgen :) har bestilt meg sony sin xperia z . Har xperia active fra før og har vært veldig fornøyd med den, og xperia z har jo bare fått toppkarakterer. Ville egentlig ha den i lilla, men den kommer ikke før neste uke og i tillegg må jeg nesten ha gummideksel ettersom den er så glatt. Så da ble det svart telefon og heller et RÅSSA deksel :nigo:

Endret av Aprilis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her begynner det virkelig å merkes at jeg er gravid; humørsvingninger til tusen de siste dagene, jeg begynner å bli sliten, sover dårlig om natta, vond og øm i magen ettersom lillesnupp har "satt seg fast" på venstre side og formen er dårlig hver eneste kveld. Jeg kan vel ikke si at jeg er lei av graviditeten enda, men det begynner å ta på, og kanskje spesielt forholdet mellom meg og kjære. Kommunikasjon?!? Det vet vi ikke helt hva er for tiden. Det er nesten bare misforståelser noe som igjen fører til sure miner.

I dag droppet jeg svømming og ligger nå på sofaen og skal sove litt før vi må til IKEA en tur å så til svigers og være der til i morgen. Må bare prioritere søvn og lytte til hva kroppen vil i stedet for å høre på samvittigheten nå. Så får trening være trening i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose: håper du føler deg bedre snart!

Slitsomt å være dårlig :(

Ny mobil er kjekt! jeg har Samsung Galaxy S3 og er veldig fornøyd med den :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENDELIG fant vi gyngestolen vi har lett etter! Svigerfar og hans kone kjøpte en lignende for rundt 13 år siden, men vi har ikke funnet noe i Norge dette året. men nå fant jeg ut at de selger de i Danmark og på en nettbutikk som har fått masse skryt. Gleder meg til vi får denne herligheten :nigo:

I dag har vi fått vugga i hus også :hjerte: den ble så fin, og jeg gleder meg til lillesnupp skal ligge der og gjøre meg rørt til tårer :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose: håper du føler deg bedre snart!

Slitsomt å være dårlig :(

Ny mobil er kjekt! jeg har Samsung Galaxy S3 og er veldig fornøyd med den :jepp:

Formen er veldig opp og ned. Har nok vært litt dårlig pga magen og at den stopper opp litt. Detter et ukjent problem for meg :sjenert: så har fått tak i noe søtt kliss på apoteket som skal hjelpe etter noen dager. Så krysser i fingrene for at magen er på rett vei igjen snart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg tipse deg om linfrø :opplyser: Det funket gullefint på magen min i graviditeten!! Spiste endel naturell jogurt med linfrø og aprikos :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin gyngestol :strix:

Du har fått Betulac tenker jeg. ;)

Linfrø har jeg også hørt funker bra. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La meg tipse deg om linfrø :opplyser: Det funket gullefint på magen min i graviditeten!! Spiste endel naturell jogurt med linfrø og aprikos :fnise:

Så fin gyngestol :strix:

Du har fått Betulac tenker jeg. ;)

Linfrø har jeg også hørt funker bra. :jepp:

Har prøvd både linfrø, svisker, biola og det som er uten hell. Men det jeg kjøpte på apoteket begynner å funke nå. Har i alle fall aldri prompet så mye i løpet av en natt før (sorry detaljer) :sjenert:

Heter forresten Laktulose det jeg fikk. Er skånsomt mot magen og kan taes forebyggende uten at man blir avhengig av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dag jobb å så fri i morgen igjen. Blir ikke så lang dag på jobb i dag ettersom jeg skal til jordmor kl 13.30. Men nå er det vel bare å komme seg ut i sola og til jobb :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laktulose er det samme som Betulac. Man kan faktisk bli avhengig av det etterhvert har vi lært.

Men da skal man bruke mye og leeenge altså.

Håper magen funker bra igjen snart da :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Litt bedre form i dag, og det ble faktisk bedre etter at jeg var hos jordmor. Fortalte jordmor at jeg har hatt mye vondt helt nederst i magen på høyre side og at jeg ofte får ligamentsmerter når jeg går eller snur meg i senga om natta. Jordmor ville sjekke hvordan babyen lå, for å kjenne om det er hun som kan ligge slik at det gjør vondt. Men det var ikke bare, bare å finne ut hvordan lillesnupp ligger selv om jordmor klemte og trykte og sto på. Så hun hentet likeså greit ultralydmaskina så hun fikk sjekket det opp. Og jaggu meg ligger ikke lillesnupp så lang hun er med tærne godt plassert oppunder ribbeina mine på venstre side og med hodet helt ned på min høyre side hvor jeg har vondt. Er visst ikke rart at jeg får vondt på høyre side til tider, for lillesnupp ligger og dytter på nerver og ligamentbånd og det som er.

Og det var en veldig aktiv jente inni magen da vi så. veivet med både armer og bein. Så da stemmer det at det er bein/ tær jeg har kjent mot ribbeina og armer/ fingre ved blæra :fnise:

Er litt morro når man vet hva man kjenner når man kjenner liv inni der. Etter jordmortimen har lillesnupp vært veldig aktiv inni der, så det spørs om hun ikke tar seg en liten lur snart :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å få se en gang til på ultralyd. :strix:

Godt at hun er frisk og sprek! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør man når man tre timer å slå i hjel og ikke rekker å dra hjem først? Jo,da stikker man på kafé og bare nyter livet med en kaffe latte,gulrotkake,nett og en god bok :-D

det der er noe av det beste jeg vet om! :)

mye detaljer her denne gangen... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da begynner jeg å få litt orden på den nye telefonen. Det er så mye som må gjøres og instaleres, men nå har jeg fått kommet litt i gang og fått til det viktigste. Og jeg er sååå fornøyd hittil. Den er supergod å skrive meldinger med og skjermen er helt rå. Litt stor ift den jeg hadde før, men det venner man seg vel fort til.

Frokosten er nettopp fortært og snart skal jeg komme meg ned på svømming. Hadde egentlig tenkt til at jeg skulle kjøpe meg et nytt klippekort snart, ettersom jeg bare har igjen 7 klipp. Men fant ut da jeg så på nettsiden i dag at de har sommerstengt fra slutten av juni. Kjipern! Så da må jeg finne andre treningsmåter den siste måneden. Men det er kanskje like greit, for det er litt kjipt hvis vannet går mens jeg er på svømming og jeg ikke får det med meg :ler: Da er det bedre å bruke skogen vi har rett utenfor blokka her. Men hvis ting fortsetter slik som nå, så har jeg vel ikke så mye energi å bruke på trening heller den siste måneden. I så fall må lillesnupp flytte på seg litt, for nå er det vondt uansett hvordan jeg sitter/ ligger/ står og går. Sånn er det når man allerede som ufødt tar seg til rette og bruker all den plassen man har tilgjengelig inni magen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...