Gå til innhold

Aprilis hverdag

Aprilis

Anbefalte innlegg

Formen er mye bedre i dag, så da blir det jobb i morgen. Men jeg må si at jeg blir sjokkert over hvordan folk på jobben møter deg i telefonen. De blir sure hvis du ikke kommer og sure når du ringer og sier at du kommer tilbake....hva skjer?! Tenker skravla har gått varm mellom enkelte til jeg er tilbake i morgen : ler: voksne folk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er det jeg som er dårlig.

Siden jeg har lest en del her inne i den siste tiden, har du smittet meg?

:klo:

PS,

de stikkingene nederst i magen er helt vanlig.

Ingenting og være urolig for.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring!! er ikke akkurat så veldig koselig å komme tilbake til jobben når det er slik.. Man ønsker jo ikke å være syk, dumme folk! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi vært og kjøpt bilstol! Kjente jeg fikk litt småpanikk akkurat der og da. Skal det liksom sitte en liten baby oppi der som vi skal ha ansvaret for?

Vi har også sett på vogn i dag, og vi hadde vel egentlig bestemt oss, men nå er jeg litt rådvill. Vi( mest meg) skal jo bære bagen opp 4 etasjer, og det blir tungt med en Emmaljunga-bag! Bare bagen veier jo 5kg!

Men vi må ha en vogn som er god på vinterføre og som kan brukes i marka, vogna skal ha fire hjul og være stabil. Men vi får vel se om vi finner en løsning. Har god tid på oss enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Gratulerer med bilstol! Hvilken kjøpte dere?

Og du - bare vent til dere drar hjem fra sykehuset med den lille OPPI bilstolen. Jeg følte virkelig at vi kidnappet han :ler:

Kan dere ha en slags kombivogn og heller ha softbag oppi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du - bare vent til dere drar hjem fra sykehuset med den lille OPPI bilstolen. Jeg følte virkelig at vi kidnappet han :ler:

Kan dere ha en slags kombivogn og heller ha softbag oppi?

:ler:

Har tenkt tanken på at vi skal ha med babyen hjem og at det kommer til å bli veldig sært.

Vi kan jo ha en kombivogn av noe slag, jeg har bare fått for meg at vi skal bruke bagen til soving på dagtid...altså en bag med vippefunksjon. Men det er vel bedre å få med seg bagen opp og finne et annet sovesystem. Vanskelig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi kjøpte maxi cosi som har fått best i test. Kjøpte nå som vi fikk den til 2400kr. Dro til et annet kjøpesenter etterpå og der kosta den bare 2000, men skitt au.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har trålet nettet opp og ned for å finne løsning på vognproblemet. Det blir nok en emmaljunga av noe slag, men må bare finne ut hvilken bag vi kal ha. De har jo både quadrolift og vanlig hardbag som ikke veier så mye. Har sett på citybagen også, men den er det jo ikke bærereimer/ håndtak på!

Hvor har deres baby sovet på dagtid når dere har ætt hjemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott! Formen ellers? :)

Formen ellers er veldig bra. Hatt perioder med kynnere og ryggen/ bekkenet har kranglet litt, men det håper jeg at jeg kan holde borte med trening og bevegelse. Ellers kjenner jeg ingen ting til noe baby. Så får håpe den fortsatt er der inne :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pysepusen

Hvor har deres baby sovet på dagtid når dere har ætt hjemme?

Når han var helt liten sov han for det meste oppå oss ;) Ellers har han sovet i vår seng eller ute på tur i vogna. Har vugge også, men den likte han ikke. Har alltid trivdes best i vår seng!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når han var helt liten sov han for det meste oppå oss ;) Ellers har han sovet i vår seng eller ute på tur i vogna. Har vugge også, men den likte han ikke. Har alltid trivdes best i vår seng!

Jeg har ikke tenkt til å ha en baby som hverken sover oppå meg eller i senga vår :ler: Kommer til å være streng på at vår seng er vår seng.

Endret av Aprilis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tenkte jeg også....og så kom Liten :sjenert: Det kan godt være du klarer det, men jeg endte tilslutt opp med samsoving, for å i det hele tatt få sove :natti: Koselig er det også :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest pysepusen

Jeg har ikke tenkt til å ha en baby som hverken sover oppå meg eller i senga vår :ler: Kommer til å være streng på at vår seng er vår seng.

Det skulle ikke vi heller... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Det tenkte jeg også....og så kom Liten :sjenert: Det kan godt være du klarer det, men jeg endte tilslutt opp med samsoving, for å i det hele tatt få sove :natti: Koselig er det også :rodmer:

Samme her, heller samsoving enn ingen soving :) Og nå er det jo superkos!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....og de første ukene må du nok belage deg på at babyen vil være helt helt nær deg...det er helt naturlig, h*n har jo vært inni magen din der det er varmt og trygt, med hjertelyd og mamma sin stemme :hjerte: Mye endrer seg når kiddien først er kommet til verden, jeg har måttet bite meg i tunga opptil flere ganger for alt jeg ihvertfall ikke skulle gjøre :ler: ...og jeg syntes alle som sa "bare vent...du kommer til å gjøre det sånn du også" var SKIKKELIG teite :roll::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samsoving blir det ikke. Da får det heller bli mindre søvn...så sær er jeg.

Skjønner at babyen vil være nær den første tiden, og det skal den få lov til, og hvis det er å sove på oss som er eneste løsningen den første tiden så er det helt greit. Vet jo at man ikke kan bestille det barnet man vil ha. Men vi kommer ikke til å begynne med noe samsoving i senga vår, det er vi veldig klare på begge to. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...