Pludre Skrevet 26. mars 2004 Forfatter #81 Del Skrevet 26. mars 2004 FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG !!!! YEEAHH !!! Endelig fredag og helg, og dette har jeg gledet med til hele uken Mannen har fri og vi skal fortsette med oppussingsprosjektet vårt, nå står valg av farge for døren, men ærlig talt så har jeg overhodet INGEN peiling Har lyst på en lys farge, gjerne en som heller litt mot beige, siden vi skal ha grove, naturhvite gardiner. Og det haster med å bestemme seg, for de har maling på tilbud på Obs nå, og det gjelder bare til og med i morra :o Får vel legge hodene i bløt Jeg har forresten enda ikke fått beiset den nye kledningen på huset, for det skulle vise seg å være enklere sagt enn gjort å finne rett type beis. Stakk avgårde for å få fatt i beis igår, og hadde med meg en plank med fargen på. Tenkte jo at da måtte det jo være enkelt å finne ut av Men neida :evil: det finnes jo en million forskjellige beiser, og man kunne ikke bruke beis oppå oljedekkbeis, men å beise med oljedekkbeis oppå beis, gikk gret :klø: Og så var det å finne ut om hva slags beis som var brukt, og den ene sa det var oljedekkbeis, og en annen sa beis Så dermed var forvirringen komplett, og jeg dro hjem igjen med uforrettet sak Fikk i alle fall med meg fargekart for begge typer beis, og analyse av plankebiten min, så får vi se om ikke vi finner ut av det. Har ikke så veldig lyst til å ringe til forrige huseier å spørre heller Jaja, nok om det. Ellers så blir jeg bare mer og mer sikker på at mensen kommer i helgen, for humøret er virkelig på vei ned i en skikkelig bølgedal :evil: Skikkelig sur og grinete er jeg, og ikke til å være i hus med. Men om jeg ikke er gravid, så er det jo ikke så rart for vi har jo bare prøvd 2 ganger denne mnd Sex frister meg ikke, har mista helt piffen. Kanskje det er fordi jeg er sliten ?? Idag skal jeg i alle fall gjøre meg ferdig med invitasjonene til dåpen, og få skrevet takkekortene fra fødselen, så sender jeg dem sammen med invitasjonene til dem det gjelder. Er ikke det ok da ? :klø: Kommer nok innom med mer oppdateringer i kveld. Fredagsklem fra Pludre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thula Skrevet 26. mars 2004 #82 Del Skrevet 26. mars 2004 Sniker meg innom for å ønske god helg!! Var så sliten i dag etter en lang uke med syke barn at jeg tigget mannen om at han kunne være hjemme fra jobb med oss i dag, slik at jeg fikk ekstra lang helg og mulighet til å lade batteriene. Så nå skal vi straks ut og handle litt til helgen, og jeg skal prøve å ikke komme hjem med kyllingwraps, som jeg har fantasert lidenskapelig om siden du fortalte meg at dere hadde hatt det i forgårs.... *sikle* I dag er den store rengjøringsdagen her hjemme, sliter meg rundt i huset for å rydde litt, det ser jo bare ikke ut her. Hybelkaninene snapper etter tærne mine hver gang jeg reiser meg fra pcstolen og nye livsformer utvikler seg på kjøkkenbenken... Har flere ganger vurdert å importere en postordrebrud fra himalaya til å ta seg av husarbeidet, men det var dette med flerkoneri da.... *sukk* Jaja, ha en fin helg kjære deg og tvi tvi på at det ikke kommer noen mens med det første Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 26. mars 2004 #83 Del Skrevet 26. mars 2004 Må ikke slite deg helt ut med oppussingen da Pludre! GOD HELG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CGJ Skrevet 26. mars 2004 #84 Del Skrevet 26. mars 2004 Østlandsmafiaen måtte jo klare å klore ned et par gloser her også.... Eller hur..... Du vet jo at jeg ikke klarer å la være når du sender meg en link.... Så derfor skriver jeg bare: GLA I DEG, vennen min...... Flott dagbok da..... Kanskje jeg skal lage en også??? Klemmer fra Østlandsmafiaen med gutta.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pludre Skrevet 26. mars 2004 Forfatter #85 Del Skrevet 26. mars 2004 Tusen takk for hilsener alle sammen :bukke: Er bare en snartur innom for å titte, også vil jeg vise dere noen bilder. Er de ikke skjønne ?? http://www.nybaktmamma.com/plassen/showthr...threadid=117314 Klem fra Pludre, en sen fredagsnatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 26. mars 2004 #86 Del Skrevet 26. mars 2004 Så du er her du også... Flotte bilder. Jeg holder på å knote med å lage et album her på KG... Vil ikke du også ha et her? Fredagsklem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 26. mars 2004 #87 Del Skrevet 26. mars 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 26. mars 2004 #88 Del Skrevet 26. mars 2004 Så nydelige gutter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 27. mars 2004 #89 Del Skrevet 27. mars 2004 Så søte de er! Et lite tips: Hva med å bruke oljedekkbeis, siden det visstnok funker både på beis og gammel oljedekkbeis !? Jeg heier på at du har svingende humør pga noe annet enn premenstruelt syndrom... Det hadde vel vært flott! Ha en koselig helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pludre Skrevet 27. mars 2004 Forfatter #90 Del Skrevet 27. mars 2004 Hei Innom med en bitteliten oppdatering : Mensen har ikke kommet :o ............... Men den kommer sikkert i morra...... Lørdagsklem fra Pludre som er trøtt som en strømpe i motvind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 27. mars 2004 #91 Del Skrevet 27. mars 2004 Mensen har ikke kommet :o ............... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 27. mars 2004 #92 Del Skrevet 27. mars 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 27. mars 2004 #93 Del Skrevet 27. mars 2004 :enig_animasjon: husk å stille klokka.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pludre Skrevet 28. mars 2004 Forfatter #94 Del Skrevet 28. mars 2004 Heisann Først og fremst: Mensen er fremdeles fraværende !! :o Kan det være mulig at det er noe på gang da tror dere :klø: Jeg var sikker på at den var kommet når jeg sto opp idag, men der var det ikke no :klø: Er litt usikker på når EL var denne mnd, har en mistanke om at den var på dag 15, og vi hadde sex på dag 14. Dette er ren gjetning, for jeg temper ikke, og da er det ikke lett å vite helt eksakt. Men jeg har sjekka tappen :oops: og den var tett lukket og virket plugget igjen :o Jaja, jeg får bare vente og se, ikke har jeg noen test her heller, så da får jeg bare smøre meg med tålmodighetskrem Ellers så har jeg vært og kjøpt maling til stuen, og det var ikke lett å bestemme seg, det var jo altfor mange alternativer å velge i jo !! Men nå er valget tatt og fargen heter Bast, også skal jeg ha egghvite lister og vinduskarmer. Tror det kan bli riktig så lekkert jeg Idag skal vi begynne å sette opp takplater, og få dekket det stygge taket som er her. Det er furutak, med åpne riller mellom, der man ser rett opp på loftet omtrent :o Det har vært sånn Eswa-varme i hele huset, derfor slikt tak. Men Eswa er noe drit, det varmer opp de tingene det treffer, så er man så syndig å legge seg ned på sofaen for en liten lur, så blir man nærmest stekt levende pga Eswaen Skal bli godt å få nytt tak ja, og kanskje da vi slipper å fyre for kråka, for sånn som det er nå, stiger jo all varmen opp og ut på loftet Totalt idiotisk Det skal bli så bra når stuen blir ferdig, og vi har to uker på oss, for da er barnedåpen, og da MÅ vi være ferdige :o Skal også gjøre meg ferdig med invitasjonene idag, og få dem i posten i morra Kommer innom senere med oppdatering Klem fra Pludre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 28. mars 2004 #95 Del Skrevet 28. mars 2004 OI :o Når blir det testing da?? Dette er jo kjempespennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 28. mars 2004 #96 Del Skrevet 28. mars 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 28. mars 2004 #97 Del Skrevet 28. mars 2004 J E J ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 28. mars 2004 #98 Del Skrevet 28. mars 2004 Spennende... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 28. mars 2004 #99 Del Skrevet 28. mars 2004 Nå holder jeg pusten i spenning her! Ser du - jeg er blitt helt blå! ---> Krysser fingre og tær og alt som krysses kan! Er så spent, så spent! Når skal du teste, Pludre??? Jeg har lyst å trekke pusten igjen snart så jeg ikke dør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pludre Skrevet 28. mars 2004 Forfatter #100 Del Skrevet 28. mars 2004 Hei Slapp av !! Og ikke hold pusten da Ingenting her enda, jeg oppdaterer i kveld, for nå er jeg opptatt med å fjerne limrester etter teppet i trappa. Det er ikke noen med gode råd vel ?? Klem fra Pludre som jobber som en helt idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå