Gå til innhold

Fionel prøver igjen


fionel

Anbefalte innlegg

Ja!! I dag har jeg for første gang på over ett år gått med følelsen av at: jooda, vi skal få det til vi :)

Det er så utrolig godt å lese at du har fått den følelsen :) Heier på dere! :sengekos::duskedame::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å brått var det lørdagsnatt igjen! Husker alltid mamma sa at ukene bare fløy avgådre når jeg var liten, selv tenkte jeg alltid at det bare var noe hun sa, for jeg mente selv at ukene sneglet seg avgårde! Men nå må jeg si meg helt enig! Jeg rekker ikke snu meg rundt i ukedagene før det er helg igjen. Ikke at man skal klage av det altså, men sitter ofte igjen med en følelse av at det var så mange av planene mine for uken, jeg ikke fikk gjennomført. MEN det kommer jo alltid en ny uke :)

I dag har jeg vært på farten hele tiden, og brukte kvelden på vin med en herlig venninne jeg virkelig ikke ville vært foruten. Spesielt ikke i alt dette vi går igjennom for tiden.. Hun er en fantastisk støttespiller :)

Hun dro nettopp hjem og nå har jeg plugget proppene i ørene og hører på musikk fra jeg var en 15-16 år og koser meg med interiør ting! Jeg ommøblerer og putter våren inn i hjemmet :) Som dere kanskje har skjønt er jeg over middels interessert i interiør og bruker mye tid på dette :) Snart er det vel på tide å dra kroppen i seng også, men føler jeg ikke er helt klar for det enda :)

Ønsker alle herlige mennesker her inne en fantastisk fastelavn i morgen og en fortsatt fin helg :) Masse gode klemmer fra Fionel

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så utrolig godt å lese at du har fått den følelsen :) Heier på dere! :sengekos::duskedame::fnise:

Ja det er en helt fantastisk følelse :fnise: Takk for heiaropene :hug: Og ønsker deg så uendelig masse lykke til nå i siste innspurten til fødsel :blomst::blomst: :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Kooos deg med ommøblering, mimrende musikk og slipp våren inn!! :bolledeig:

Høres ut som du har det kjempekjekt, så unner deg for alt i verden det :jepp:

Herlig med venninnekveld og vin da :vin: mmmmmmmmm......ser frem til det selv ja!! :)

Kos deg masse videre, og ha en fin fastelavens og søndag i morgen du også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja da var det helg igjen da :) Ingen tante enda, om man skal gå etter syklustiden forrige mnd så skulle det vært i dag.. meeeen mtp min syklus kan den like gjerne komme om 10 dager :P Gudene vet :)

Jeg håper hun kan dukke opp snart, slik at jeg kan starte opp cb fertilitetsmonitor, Wild yam og diverse andre "kjerringråd" Jeg har nemmelig bestemt meg for at neste mnd skal ALT som kan prøver, prøves.. også får vi se da :) Ingen ting skal være uprøvd i hvert fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier på deg Fionel :) Hvordan går det? Har TR dukket opp?

Ingen tr enda nei :) Venter spent! :) Men i går kom det plutselig masse EL slim, for første gang på ekstremt mange mnd... Ikke at EL skulle kommet nå, men jeg tar hva jeg får :P haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tr enda nei :) Venter spent! :) Men i går kom det plutselig masse EL slim, for første gang på ekstremt mange mnd... Ikke at EL skulle kommet nå, men jeg tar hva jeg får :P haha

Oi spennende! Dere får legge inn litt aksjer sånn i tilfelle! Skader jo ikke :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi spennende! Dere får legge inn litt aksjer sånn i tilfelle! Skader jo ikke :ler:

Det kan du være sikker på :fnise::fnise: !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig litt vår i hovedstaden :D Det er sååå deilig! Det er i disse tidene av året det er en drøm å jobbe i barnehage, nå har riktignok jeg mye kontor tid på jobb, men jeg skal love deg at om våren og sommeren jobber jeg heller med kontorting hjemme på kvelden og koser meg ute med barna om dagen :D

I går var jeg i bursdag og endte ute på byen! Det var litt godt det også, utrolig lenge siden jeg har vært ute :) Ikke lenge til jeg har bursdag heller, og når det kommer til bursdager blir jeg som ett lite barn igjen! Så du kan tro jeg gleder meg :fnise::danse::danse:

Ønsker alle en strålende start uken :) Ny uke = nye muligheter :blomst::blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å jobbe i barnehage er så koselig! Spesielt på våren! Savner den tiden. Jeg er stuck inne på lesesalen frem til juni. Ikke like kos :ler:

Hvilken aldersgruppe jobber du med?

Endret av kaffemor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tante enda.. 4 dager over... Men har ikke turt å teste :P har ett par ting som kan minne om en graviditet, men tør ikke helt å teste, skikkelig redd for et mest sannsynlig nederlaget :(

ja det er deilig å ha en jobb jeg kan være ute i, når vi kommer til denne årstiden :laugh::laugh: Men nå skal det sies at det snør her i Oslo akkurat nå, så vi får nå se når våren virkelig melder sin ankomst da!

I morgen har mannen time til å levere sædprøve, det blir spennende!!!! jeg håper jo så klart på det beste :jolie:

ellers skal jg inn til gynekologen igjen i april, en ny denne gangen! I håpet om å få fjærnet den cysten som nå har vært der siden September 2012, etter å ha lest en studie fra USA hvor det ble hevdet at en cyste er kroppens eget prevansjonsmiddel ble jeg enda mer bestemt. Den skal ut !!!! :jolie::jolie::frustrert::frustrert:

Ikke at jeg er sånn overbegeistrert for operasjonen som må til da, men koste hva det koste vil.. right?

Jeg mener, alt tyder jo på at det er den som ødelegger for oss, vi fikk det jo til på første forsøk, og alle gynekologer jeg har vært hos, sier at det ligger mange fine egg på "vent" og at jeg alltid ser fryktelig fertil ut....... ( jaa jeg ser det) Så kanskje om den blir borte, ville det hele bli litt lettere?? Den cysten må jo også utgi noe form for hormoner, da jeg konstant går rundt med pms føles det ut som, og jeg etter at den kom fikk esktremt mye kviser, spesielt på haken! Noe jeg tidligere aldri hadde!!

nei den som venter får se.... :blomst::blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å jobbe i barnehage er så koselig! Spesielt på våren! Savner den tiden. Jeg er stuck inne på lesesalen frem til juni. Ikke like kos :ler:

Hvilken aldersgruppe jobber du med?

Jeg jobber stort sett med 1-3, men er ofte og jobber med de store også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig er meg og mannen enige om at vi skal prøve ivf privat!! Vi snakket vel oh lenge om dette i går og kom til enighet :D Og når jeg våknet i dag slo angsten inn.. Hvem prøver jeg å lure? Jeg er da ikke sterk nok til det!!! Jeg kommer da aldri til å tørre det?! Eller få nok fri de jobben til å få alt til å gå rundt? Det kommer jo ikke til å funke uansett!!! Hva har jeg fått med mannen må nå?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette klarer du(dere) vet du. Tenk på hva som kan komme ut av det ;)

Ang fri fra jobben så mener jeg på at du skal kunne få det. Når du har satt inn egg, får du sykemelding om du trenger det, så du slipper hvertfall å tenke på det den gangen. Nå vet jeg ikke arbeidstidene dine, men du kan dra der før jobb/luncj/etter jobb. Eller egenmelding om jobben ikke vil være behjelpelig med at du slutter tidligere/kan være vekke noen får timer.. :)

Dette går fint vet du :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, skjønne deg! Dette ordner seg! Tenk at han nå er om bord og at det kan begynne å skje ting. Det er en tøff prosess, men jeg har troen på at du klarer det fint!

Sånn i forhold til jobben. Så fikk jeg fri den dagen vi reiste ned for å snakke med de (sjefen visste ikke hva det gjalt, men stilte ikke spørsmål heller) og fra uttak og en uke frem i tid så ble jeg sykemeldt. Så dette ordner seg! 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...