Gå til innhold

Fionel prøver igjen


fionel

Anbefalte innlegg

Da var det bestilt time til gynekolog mandag 14 april. Det kan jo bli spennende =) Tenkte å sjekke opp den cysten igjen, be om eventuelt dobbel pergo, muligens henvisning. ( noen som vet om de kan hendvende til det offentlige selvom de er en privat instans? ) og eventuelt høre om operasjon for fjerning av den cysten. Så da får vi se hva vi sitter igjen med av informasjon etter den timen! Kjenner jeg gleder meg!! Tenk å glede seg til en gynekolog time :fnise::fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at du har fått bestilt deg time! Er jo bare en uke til :jepp: Håper cysten er borte!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du har fått bestilt deg time! Er jo bare en uke til :jepp: Håper cysten er borte!

ja det blir kjempe spennende :P håper på å få noen nye svar :danse::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du har time så fort! Det er bare en uke igjen! 😁 Blir spennende å se hva de sier, da!

Hehe, kjenner meg igjen i å glede seg. Jeg pleier alltid å grue meg litt, men nå sist gleda jeg meg bare - og det var skikkelig snålt! :ler: Tenk så fint det blir for dere å få litt svar på hva som gjør at det drøyer! ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett hvem som våknet kvalm i dag ? Skulle tro jeg var ferdig med omgangssyken etter fredagen! Jeg var jo helt fin i går, bortsett fra noen intense smerter øverst i magen mellom ribbeina... Spøy en gang når jeg våknet og tok en salt kjeks, følte meg fin så jeg dro på jobb.... Gikk av t banen nede ved jobben og kastet opp tre ganger!! (Herregud så pinlig å tenke på nå i ettertid) dro hjem og er ikke kvalm lenger men har 39,6 i feber... Skjønner ingen ting jeg nå... Dette er ihvertfall ingen vanlig omgangssyke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å der kom det plutselig en hel del EL slim! fikk høy på monitoren i dag også! Kanskje det faktisk er EL denne mnd :O Men til tross for at jeg evnetuelt får max på monitoren og EL slim betyr jo ikke det nødvendigvis at det vil bli sluppet ett egg.. ( og velkommen til den negative meg) haha! Vi får bare håpe :D kanskje den blir max i morgen, men da håper jeg inderlig jeg er frisk igjen! VI kan IKKE kaste bort denne mnd dersom den blir Max altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

haha plutselig kom mannen hjem og begynte å rive opp hele de gamle terassen vår! Han skulle nemmelig bygge nye hagemøbler og legge nytt gulv :D å da får jeg endelig beiset de drivved!! Ååh som jeg lengter!!! Riktignok ligger jeg på sofaen og syns synd på meg selv :D men da kan jeg sitte på nettet og planlegge :danse::danse: Noen ganger er det veldig greit å ha en mann som er over gjennomsnttet spontan! Eneste er at jeg skal ha fullt bursdagskalas her på lørdag, så han må nesten bli ferdig til da :fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk høy på monitoren for 3 dag i dag.. er det lov å håpe på Max i morgen ? :D Jeg håååper på max denne perioden, men jeg vet jo at sjansen for å få det er liten, og sjansen for å få det første perioden man bruker den er ihvertfall VELDIG liten :fnise: Men så var det dette med å ikke gi opp håpet da :danse::danse:

Endelig begynner formen å komme seg litt, og dere kan tro det er deilig :danse::danse: Ble sofaen dag uansett, tør ikke sjanse på å presse kroppen for mye helt enda. Men i morgen er det heldagskurs og det har jeg gledet meg til lenge :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vel tiden inne snart for å planlegge sommerferien 2015, jeg driver å titter litt etter inspirasjon på nettet.. men er litt usikkere begge to. Mannen vil gjerne at vi skal tilbake til Las Vegas i sommer, men jeg vil heller spare penger til eventuelt prøverør.. Føler det blir litt dumt å bruke penger på en så dyr tur, når vi muligens må ut med ekstremt mye penger i høst. VI kan også bo gratis i ett hus i spania, og jeg tror jeg aller mest ønsker meg dit faktisk... Men veldig usikker! Egentlig kunne jeg godt bare tenke meg 3 uker på hytta. Vi har hytte ved sjøen og det er så deilig å spise fersk sjømat, kjøre med båten og bare ligge på stranden og kose oss :rolleyes:

Har dere noen planer klare for sommeren enda da??? :sikle::Nikke::briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Håper du mener sommeren 2014? Ellers er du omtrent like god på og planlegge som meg! Her blir det ikke mye morro, en tur på sunnmøre og kansje en liten tur til gøteborg. Men vi skal jo forhåpentligvis 2 uker til gran canaria i november, sammen med alle pensjonistene, hehe:-)) åhh hytte ved sjøen ønsker jeg meg, eller en langt på fjellet, uten mye mas og tjas..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer alltid for flere uker på hytten. Vi har også hytte med sjøen og jeg føler at det ikke blir sommer uten. Vi tenker å ta oss en tur til varmere strøk når høsten kommer.
Det går mye penger på prøverør, nå vet jeg jo ingenting om økonomien deres, men vi merket godt to runder med ivf og medisiner på lommeboken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du mener sommeren 2014? Ellers er du omtrent like god på og planlegge som meg! Her blir det ikke mye morro, en tur på sunnmøre og kansje en liten tur til gøteborg. Men vi skal jo forhåpentligvis 2 uker til gran canaria i november, sammen med alle pensjonistene, hehe:-)) åhh hytte ved sjøen ønsker jeg meg, eller en langt på fjellet, uten mye mas og tjas..

haha ja mente så klart sommeren 2014 :P Det blir nok noen uker på hytta :laugh::laugh: Bare kose oss sammen vi to. Tror vi har veldig godt av det begge to faktsik, og ikke minst forholdet. For det er vel ikke å legge skjul på at denne tiden som prøvere har slitt på både det ene og det andre. Men heldigvis har vi en sterk og stabil grunn nederst, slik at dette ikke vil knekke oss helt :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer alltid for flere uker på hytten. Vi har også hytte med sjøen og jeg føler at det ikke blir sommer uten. Vi tenker å ta oss en tur til varmere strøk når høsten kommer.

Det går mye penger på prøverør, nå vet jeg jo ingenting om økonomien deres, men vi merket godt to runder med ivf og medisiner på lommeboken.

Nei enig med det at det ikke blir sommer uten hytta på sjøen =) Nå kan det også se ut som om familien desverre har bestemt seg for å selge hytta til høsten, så da er det ingen tvil om hvor min ferie går i år ihvertfall =) Det er så godt med sånne ferie. Kjøre båt, bade, spille minigolf :fnise: og bare kose oss! Nå ligger hytta også i sverige, så da kan vi jo ta oss en tur til gøteborg om vi vil også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

haha ja mente så klart sommeren 2014 :P Det blir nok noen uker på hytta :laugh::laugh: Bare kose oss sammen vi to. Tror vi har veldig godt av det begge to faktsik, og ikke minst forholdet. For det er vel ikke å legge skjul på at denne tiden som prøvere har slitt på både det ene og det andre. Men heldigvis har vi en sterk og stabil grunn nederst, slik at dette ikke vil knekke oss helt :blomst:

Det hørtes fantastisk ut! Det er godt at man har et stabilt forhold før man starter denne prøvingen, er glad vi også ventet! Men, når man ført har startet kunne det jo godt klaffet også synes jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det hørtes fantastisk ut! Det er godt at man har et stabilt forhold før man starter denne prøvingen, er glad vi også ventet! Men, når man ført har startet kunne det jo godt klaffet også synes jeg!

ja et stabilt forhold er veldig viktig når man starter med prøving generelt :) Og det har vi jo alltid hatt, men jeg tror ikke jeg er den eneste som kan stå opp og si at etter 2 år prøving merker forholdet så klart dette! :) Men så har jeg tro på at det vil gjøre de fleste par sterkere, og de som ikke kommer ut av dette sammen hadde nok ikke holdt ut sammen uansett... tror jeg da :) Vi velger å vente til etter sommeren også av økonomiske grunner, og fordi jeg tror det er godt å ha sommeren sammen bare oss to =) Men du skal ikke se bort ifra at det plutselig skjer før :P haha På mandag skal jeg nå ihvertfall til gynekologen og høre om hun kan henvise oss offentlig så får vi se når vi eventuelt får time. Men om det ikke er før om mange mang mnd, da går vi privat =) å ja jeg er helt enig i at det burde jo skje noe snart!! jeg krysser fingrene for dere kjære deg =) Dette fortjener du !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså hallo !? El slim OG el smerter på en og samme kveld !?!? :vetikke::vetikke::vetikke::sjokkert::sjokkert::sjokkert::sjokkert::danse::danse: det MÅ jo bety noe!!!!! Riktignok fikk ejg bare høy på monitoren i dag, men alikevel!!! jeg har ikke kjent på EL smerter på EVIGHETER!!! åÅååh jeg er helt i hundre her!!! :sengekos::sengekos::sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja utrolig hvor glad man kan bli av å få begge tegnene på EL!

God morgen forresten :) For det er jo det med slike nyheter!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med masse tegn på EL. Kanskje det endelig skal bli deres tur nå når dere har en plan videre? :) Jeg heier høylytt på dere søta :hjerte:

Bra dere har et sterkt forhold, både med tanke på utfordringene dere har i forhold til prøvingen men også når babyen kommer :) Etter 5 mnd med 2-4 timer søvn har jeg full forståelse for at forhold ryker pga barn. Med en sterk grund kommer man styrket ut av det også :) Så for å være litt klisje; tenk alt dere har tilført forholdet deres med disse vonde to årene :) Men nå er det deres tur!!! EL vibber og babystøv i lange baner fra Sørlandet til Oslo :hjerte::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...