Gå til innhold

Fionel prøver igjen


fionel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tenkte jeg skulle lage meg en oversikt over syklusen mtp monitoren denne mnd :) Så kan de som ønsker det følge den, og de som ikke ønsker det kan bare overse det :) jeg kommer til å oppdatere litt sånn jenvnlig på denne posten :)



Syklusdag 7: Lav
Syklusdag 8: Lav
Syklusdag 9: Lav
Syklusdag 10: Lav
Syklusdag 11: Lav
Syklusdag 12: Lav
Syklusdag 13: ?
Syklusdag 14: Høy (!!)

Syklusdag 15: Høy!!! (pluss masse EL slim)

Syklusdag 16: Høy

Endret av fionel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med monitor :) Sikkert greit å ha litt kontroll! Er den grei å bruke?

Veldig grei :) Kåla skikkelig første morningen den ba om en test :P fikk den faen ikke riktig inn i monitoren, men så fort jeg skjønte hvordan det skulle gjøres så gikk det som en lek :) Veldig deilig å slippe å tenke på tester, dager osv.. den gjør liksom alt for deg :laugh::laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Så morro at du synes monitoren fungerer. Vær obs på at det ikke er sikkert du får max i første syklus, dette fordi monitoren må bli kjent med deg:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så morro at du synes monitoren fungerer. Vær obs på at det ikke er sikkert du får max i første syklus, dette fordi monitoren må bli kjent med deg:-))

Ja har lest det, men jeg håper jo :P

men mest trolig vil jeg ikke få max på den, men det er greit :P da får jeg ihvertfall bekreftet mine mistanker om manglende EL :) Men jeg håper jo ihvertfall på å få høy om ikke max :P at den ihvertfall kan hoppe opp ett hakk :P haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå lest gjennom store deler av dagboken din, og vil bare ønske dere masse lykke til. Snikleser, kan man vel kalle meg, som ikke har lagt igjen spor før nå. Klemmer :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå lest gjennom store deler av dagboken din, og vil bare ønske dere masse lykke til. Snikleser, kan man vel kalle meg, som ikke har lagt igjen spor før nå. Klemmer :blomst:

Hei du =) Så koselig med en kommentar da :) Du er hjertelig velkommen til å sniklese videre ( eller "åpen" lese ) :P hehe ! Tusen takk for lykke ønskning :hug::hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj nå har jeg ligget med skikkelig omgangsyke siden i går morges.. klarte selvsagt å glemme å ta en test til cb fertilitetsmonitoren i dag.. så jeg vt ikke helt hvordan det blir fremover da.. Om jeg kan fortestte som normalt i morgen eller om hele denne syklusen nå er bortkastet...

begynner heldigvis å bli bedre nå :) fått i meg bitte lit mat og drikke og klarer å se litt på tv igjen :)

Ønsker dere en flott lørdagskveld videre =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare og fortsette:-)) en dag fra eller til har ingenting og si:-))

Hva skulle jeg gjort uten deg i denne pp her?? Tusen takk for at du løper til å svarer på alle de dumme spørsmålene mine rundt denne monitoren :laugh::hug::hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Hehe:-)) noen fordeler må man jo ha av en litt over middems ivrig kg leser:-)) og jeg har jo brukt monitor i ovet et år nå, så har jo lært og kjenne den. Hvorfan har det gått hittil? Kommet deg opp på høy? Håper du blir fort frisk, søte fionel:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe:-)) noen fordeler må man jo ha av en litt over middems ivrig kg leser:-)) og jeg har jo brukt monitor i ovet et år nå, så har jo lært og kjenne den. Hvorfan har det gått hittil? Kommet deg opp på høy? Håper du blir fort frisk, søte fionel:-))

Nei dn er på lav enda gitt =/ så ser dårlig ut med noe EL.. Men det var jo det jeg visste/fryktet... Men gir den en mnd til eller to før jeg gir helt opp jakten på EL :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett hvem som fikk "høy" på monitoren i dag?!!! Planen var å sove litt lenger, men så fort jeg så den hadde økt ett hakk ble jeg så ivrig og lys våken!! Mannen får bare være klar når han våkner gitt :D :D (jada jeg vet at høy ikke betyr EL, men for meg betyr det at det ihvertfall er NOE som skjer der inne!! Og for en som var/er bombesikker på at kroppen ikke funker, så er dette ett STORT høydepunkt!!) :D :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det skjønner jeg! Bare og vente på max nå:-))

Åååh som jeg håper det kommer :laugh::laugh::laugh::laugh: Tenk om jeg får max a du :danse::danse::danse::danse: Herregud for en gledens dag det hadde vært :danse::danse::danse::danse::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser alt som kan krysses for deg:-)) tror dette kommer til og ordne seg for dere:-))

takk for det :hug::hug::hug: du er god du <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var straks denne uken over også! En uke igjen på jobb nå, så tar denne frua påskeferie :laugh: du kan tro det er etterlengtet :danse: I dag skal vi i familie bursdag før jeg skal avgårde på cafe og møte igjen en vennine som har vært på ferie i to uker! Åh som jeg gleder meg til å se henne igjen :danse::danse::danse: Alt i alt blir dette en bra dag tror jeg.. Før jeg tar kvelden må jeg også forbrede en foreldresamtale jeg skal ha i morgen. Men jeg vet hva jeg skal si, så det tar meg ikke lange tiden.

Kjenner sykdommen sitter lit igjen, men håper det bare er det psykiske som ikke har sluppet enda :vetikke:

Ønsker dere alle en fin fin søndag og en fin ny uke :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...