Gå til innhold

Fionel prøver igjen


fionel

Anbefalte innlegg

Gjest Solstråla88

Dette blir kjempe bra når dere kommer igang, kjempe spennende tid dere går i møte nå, men samtidig litt skummelt!

Jeg tanker at når samboeren din også vil videre, så har dere kommet langt på vei, og hvem vet, kanskje det holder med et forsøk?? :)

Ha en flott Søndag videre :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hurra for tr!

Har ikke satt meg helt inn i cb fertilitetsmonitor; man måler hver dag med urinprøve? Legger man inn eventuelle observasjoner av f.eks. el-slim?

Ja den sier ifra når det er på tide å begynne å teste :) også måler den verdiene i urinenen og sier ifra når det er el. Men man kan ikke legg inn observasjoner osv nei. Nå er ikke jeg noen ekspert på dette, da dette er første mnd jeg bruker den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir kjempe bra når dere kommer igang, kjempe spennende tid dere går i møte nå, men samtidig litt skummelt!

Jeg tanker at når samboeren din også vil videre, så har dere kommet langt på vei, og hvem vet, kanskje det holder med et forsøk?? :)

Ha en flott Søndag videre :smilyblomst:

Ja endelig begynner ting å skje :) Jeg håper håper håper at det holder med ett forsøk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag hater jeg verden igjen... Jeg er faktisk FLY FORABANNA!!! men vet ikke helt på hva, jeg er bare sur... missfornøyd... Og føler meg blodig urettferdig behandlet... Hvem er det liksom som bestemmer at vi ikke skal klare dette !? HVEM!? å hvorfor oss??? Hvorfor skal naboen få det til fx, eller hun du gikk i klasse med i 8 klasse... Eller kollegaen din, eller damen i butikken.. etc etc... Men ikke du !??

Jeda jeg er klar over at det er MANGE og mange fler en vi tror/vet som sliter.. det er ikke sånn jeg mener det.. Jeg er bare så lei, sur, forbanna og fortvilet.... Også kommer de dumme skumle tankene opp.. de man ikke vil ha.... de som hvisker stille i øret ditt at det ikke kommer tilå funke uansett hva vi gjør... de som sier det bare er meningen at vi ikke skal bli foreldre... Tankene som prøver å fortelle deg at det kanskje ikke er så lurt å tukle med naturen? At det ikke er ment, dersom man ikke får det til hjemme.... De tankene som forteller deg at det å lage barn, ja det er noe som er ganske intimt og personlig... eller det var nå ihvertfall det en gang.. ja for 2 år siden, da var det ganske personlig, intimt, koselig og jeg var såå lykkelig! Ja for endelig skulle jeg bli mamma.. MEN NEEEEIDA !!! Da lo universet bare av meg og sa FUCK YOU!!! Det skal du absolutt ikke............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

For en kjip følese og kjip dag. Jeg vil tro det er viktig for deg og beholde håpet på at dette skal gå, jeg har veldig troa på dere:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en kjip følese og kjip dag. Jeg vil tro det er viktig for deg og beholde håpet på at dette skal gå, jeg har veldig troa på dere:-)

:hug::hug: Du er god du <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff. Jeg skjønner at du har det sånn. Det er nok helt naturlig å ha slike dager.. Og det er helt lov også! Sånn sett er det veldig greit å ha kg :) så man kan ha litt utblåsninger. Jeg har også troen på at dette går fint :klem: krysser fingrene og heier på dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ikke en god følelse :( Noen dager er alt bare drit, og da må det være lov til å ha en utblåsning sånn at man får lettet litt på trykket.

Nå som det er satt igang litt ekstra hjelp går det forhåpentligvis ikke så lang tid før dere endelig har en positiv test :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtten jenter! Det ble bare litt mye tanker i dag gitt... Og joda, deilig er det at vi er på veien igjen!! Planen vi har laget sammen nå er som følger: Jeg skal til gynekolen i starten av april ( skal ringe i morgen og bestille time) jeg skal da høre om eventuelt fjærningen av cysten, dobbe pergo kur, eller noen andre ting for å få EL, om dette ikke funker ringer vi til ivf klinikken og ber om forsamtale og behandling deretter :danse: jeg skulle gjerne ringt til ivf klinikken i morgen, men mannen har fått med med på å prøve ALT vi kan før det.. Kanskje jeg må igjennom sånn " spyling" av eggstokker også.. for jeg mener, det er jo NOE som har stoppet opp mtp at vi har vært gravide før ( i pp1) og hatt en kjemisk.... jeg vet også at cyster KAN lure kroppen til å tro du er gravid, og dermed ikke produserer eggløsning. Og eggløsningen sluttet etter at jeg oppdaget denne cysten, og jeg hadde den ikke da jeg var gravid. ( var på tidlig UL i uke 6) Jeg klarer liksom ikke legge fra meg tanken om at det kanskje muligens har noe å gjøre med den cysten, at kroppen ikke produserer EL....

Eller hva tenker dere? hva ville dere gjort? Åååh jeg blir så frustrert.. er så mange valg å ta... mye å tenke på.. :vetikke::vetikke::vetikke::vetikke::vetikke:

Endret av fionel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtten jenter! Det ble bare litt mye tanker i dag gitt... Og joda, deilig er det at vi er på veien igjen!! Planen vi har laget sammen nå er som følger: Jeg skal til gynekolen i starten av april ( skal ringe i morgen og bestille time) jeg skal da høre om eventuelt fjærningen av cysten, dobbe pergo kur, eller noen andre ting for å få EL, om dette ikke funker ringer vi til ivf klinikken og ber om forsamtale og behandling deretter :danse: jeg skulle gjerne ringt til ivf klinikken i morgen, men mannen har fått med med på å prøve ALT vi kan før det.. Kanskje jeg må igjennom sånn " spyling" av eggstokker også.. for jeg mener, det er jo NOE som har stoppet opp mtp at vi har vært gravide før ( i pp1) og hatt en kjemisk.... jeg vet også at cyster KAN lure kroppen til å tro du er gravid, og dermed ikke produserer eggløsning. Og eggløsningen sluttet etter at jeg oppdaget denne cysten, og jeg hadde den ikke da jeg var gravid. ( var på tidlig UL i uke 6) Jeg klarer liksom ikke legge fra meg tanken om at det kanskje muligens har noe å gjøre med den cysten, at kroppen ikke produserer EL....

Eller hva tenker dere? hva ville dere gjort? Åååh jeg blir så frustrert.. er så mange valg å ta... mye å tenke på.. :vetikke::vetikke::vetikke::vetikke::vetikke:

Hm nå har jo ikke jeg peiling på sånne ting, men tror jeg ville ha bestilt en time hos gynekolog eller noe for å høre! Det kan jo høres ut som om det er den som skaper problemer ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen går det med deg fionel?

Det går greit her :) dagene ble litt lysere igjen etter utblåsningen :D Nå teller jeg ned til bursdag, helg, påske, vår, gyno time, og mer hjelp :) så dette blir en fin vår og sommer håper jeg :D Hvordan står det til med deg da ? :blomst::blomst::hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Det går greit her :) dagene ble litt lysere igjen etter utblåsningen :D Nå teller jeg ned til bursdag, helg, påske, vår, gyno time, og mer hjelp :) så dette blir en fin vår og sommer håper jeg :D Hvordan står det til med deg da ? :blomst::blomst::hug:

Det går bra med meg :) Brevet til gyn ble sendt Tirsdag, og gleder meg veldig til og høre hva hun sier. Håper ting skjer fort :) Har også fått tilbake trenings gleden, i håp om at ting skal kunne gå av seg selv. Fikk så vondt av deg, sist du skrev, ikke noe ålreit når ting ikke går som man vil :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går bra med meg :) Brevet til gyn ble sendt Tirsdag, og gleder meg veldig til og høre hva hun sier. Håper ting skjer fort :) Har også fått tilbake trenings gleden, i håp om at ting skal kunne gå av seg selv. Fikk så vondt av deg, sist du skrev, ikke noe ålreit når ting ikke går som man vil :hug:

Åå så spennende!!!! Håper ting går fort for dere ja!!! nei sånne dager er tunge og kjipe! Men man kommer igjennom de også på ett vis :):hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det endelig helg!! Denne uken Jar vært lang og hard, men nå skal helgen brukes på maksimal avslapping!! I dag skal jeg og mannen ut å spise siden det er min bursdag! Fikk også krone, kake og gaver på jobben i dag! KJEMPE koselig 🎉🎉 ønsker dere alle en fin helg! ❤️😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer så masse med dagen, fionel! Håper du får en deilig og avslappende helg, og blir skjemt bort etter alle kunstens regler i kveld! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...