Gå til innhold

Fionel prøver igjen


fionel

Anbefalte innlegg

Nå håper jeg det blir deres tur snart, søte deg :hjerte: har tenkt mye på dere siden vi møttes i Mars. Om dere får dere en henvisning er jo dette er steg i riktig retning, dere vil lykkes, men for noen av oss er veien litt mer krunglete og vanskelig. For oss hjalp det at søknaden ble invilget, testet positivt to uker senere.

Håper for dere :hjerte:

Ja vi får håpe det vil gå til slutt. Nå vil mannen gå på skole for å videreutdanne seg, så da ser vi ihvertfall på en 3-4 år før det blir snakk om noe prøverør. :/ jeg vet ikke helt hvor mine tanker er i dette... Eller jeg vet det vel egentlig, men er redd for å inrømme at jeg syns det er fryktelig egoistisk... For jeg er egentlig alt for mere utdanning, man får aldri nok utdannelse.. Men når vi var der hvor vi planla barn, snakket om bryllup og flytting til rekkehus, måtte vi plutselig omstille oss begge to og utsette alt til han er ferdig.. Og jeg kan inrømme ovenfor dere at jeg syns det er fryktelig urettferdig!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klart det er urettferdig! Verden sirkler ikke rundt HAN, dere er to i dette, og da skal det være to stykker som tar avgjørelser sammen. Selvfølgelig er det bra at han vil vidrreutdanne seg, men han er nødt til å se deg også oppi alt dette. Han er nok litt egoistisk, men du må være flink til å si i fra! :hjerte:

Tenker masse på dere om dagen.. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Ja vi får håpe det vil gå til slutt. Nå vil mannen gå på skole for å videreutdanne seg, så da ser vi ihvertfall på en 3-4 år før det blir snakk om noe prøverør. :/ jeg vet ikke helt hvor mine tanker er i dette... Eller jeg vet det vel egentlig, men er redd for å inrømme at jeg syns det er fryktelig egoistisk... For jeg er egentlig alt for mere utdanning, man får aldri nok utdannelse.. Men når vi var der hvor vi planla barn, snakket om bryllup og flytting til rekkehus, måtte vi plutselig omstille oss begge to og utsette alt til han er ferdig.. Og jeg kan inrømme ovenfor dere at jeg syns det er fryktelig urettferdig!!!!!!

Det er jeg helt enig med deg i! Man kan faktisk gjøre flere ting på engang. Det vil jo uansett ta noen månder før dere kommer inn på riksen til undersøkelse, også er jo veldig deilig med større plass i boligen. Jeg er veldig glad for at vi slipper flytting å pakking nå når jeg er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sagt hva jeg mener... Men han står på sitt, noe jeg må respektere.. Problemet er at han skal bli fulltidstudent, for så å være utplassert i 4-6 mnd i en annen by. Det er lite heldig mtp ett eventuelt lite barn. Det er det han sier, og det er jeg jo enig i. Vi prøver fortsatt og håper jo på at det plutselig skal gå. Men han emner det beste for oss er å vente med å søke om mer hjelp til han er ferdig. Da han vil gå opp en del i lønn.. Men jg har jo ventet i over 2 år alt :( og når han blir fulltidstudent vil det innebære at vi må selge den fantastiske familie bilen vi har, og leve på en minimal økonomi, oh det vil ikke bli noen ferier eller utskeielser på de årene... Og mtp det syns han det er best vi venter med å søke mer hjelp til han er ferdig.. Og jeg finner faktisk det fryktelig dårlig gjort, jeg trodde vi sto ett helt annet sted.. Og det gjorde vi jo også....... Jeg føler meg bare så alene :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når tårene renner mens du sminker deg, innser du at dette blir en tøff dag... Jeg kunne gitt alt for å hatt ett barn jeg kunne fått æren av å døpe... Men den gang ei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler med deg Fionel :hjerte:

Håper du kommer deg gjennom dagen og får hvilt deg etterpå. Er veldig tungt å delta på slike ting når alt føles håpløst. En dag er det din tur :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler med deg Fionel :hjerte:

Håper du kommer deg gjennom dagen og får hvilt deg etterpå. Er veldig tungt å delta på slike ting når alt føles håpløst. En dag er det din tur :hjerte:

Takk <3 ja det er tungt og det gjør vondt.. Men en gang.... En gang er det vår tur..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vil jeg gjerne følge med, om jeg får lov. Skal lese meg opp på boken din i kveld tenkte jeg. Ønsker at det klaffer for deg denne prøverperioden, og sender deg mange klemmer selv om det kanskje ikke er noen trøst. Uff, kjenner jeg føler meg så dum som ble sur nå fordi det ikke klaffet i første prøverperiode med barn nummer to når alt du gjør er å ønske deg et barn. Kjenner jeg skal tenke meg om før jeg skriver i prøverdelen av forumet fremover nå av respekt for andre. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vil jeg gjerne følge med, om jeg får lov. Skal lese meg opp på boken din i kveld tenkte jeg. Ønsker at det klaffer for deg denne prøverperioden, og sender deg mange klemmer selv om det kanskje ikke er noen trøst. Uff, kjenner jeg føler meg så dum som ble sur nå fordi det ikke klaffet i første prøverperiode med barn nummer to når alt du gjør er å ønske deg et barn. Kjenner jeg skal tenke meg om før jeg skriver i prøverdelen av forumet fremover nå av respekt for andre. :klem:

Hei :laugh: Velkommen skal du være! Koselig med nye følgere :blomst: Ja jeg håper og håper og en gang skjer det! Og jeg var også sur i første pp etter spontanaborten, så ingen ting å føle seg dum over kjære deg :hug: Håper det klaffer for dere snart også! Ingen ting er værre en å gå å vente :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Takk for kryssing jenter! Jeg har faktisk en god følelse denne gangen. MEN vi vet jo alle at det har jeg hatt før også, uten at det har betydd noe som helst! 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan går det med deg fine fionel? Kjenner tårene presser seg på etter de siste innleggene dine :hug:

Hei solstråla 😁 det går greit, jeg tar en dag av gangen og kommer i mål keg også! Om det så er med eller uten barn. Sola skinner for oss alle til slutt har jeg hørt! <3 hvordan går det med deg??
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger igjen et lite spor fordi jeg har lyst å følge deg videre. Håper på at det har skjedd noe i denne PP :hjerte:

Så koselig med nye følgere! Velkommen skal du være:D og takk for håpet :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...