Gå til innhold

Fionel prøver igjen


fionel

Anbefalte innlegg

Kjedelig at tanta ikke kommer :(

Godt du har fått deg time hos gynekologen.

Så bra!

Jeg leverte sædprøven for mannen hos gynekologen.. Kan ta en telefon å høre hvordan det er der du går.

Ja jeg kan. Jo bare ringe Volvat i morgen! Herregud å glad jeg føler meg nå, endelig er vi ett lite steg lenger på vei :D hehe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ringte også der jeg hadde vært hos privat gyno å spurte om sambo kunne levere sædprøve. Så fikk han time å fikk svart mens han var der :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å der kom tanta!!!! :D da blir noktimen til uken hos gynekologen flyttet til neste uke der igjen :) men ringer på mandag uansett og ser om mannen kan få en Time til uken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Du er så sterk sier folk... Sterk!? Nei absolutt ikke, men jeg har lært meg å holde ut, lært ,meg å leve med smerten som absolutt ikke blir bedre eller lettere å føle på.. Nå har vi prøvd i 18 mnd, vært gravid en gang, og hatt en kjemisk en gang.. Mannen en en supermester når det kommer til å utsette og utsette å få tatt sædprøve, og jeg graver meg lenger og lenger ned i mitt eget lille sorte hull... Den siste tiden har jeg vært inne på tanken om å gi opp dette, bare legge det på is.. Prøve å leve livet uten barn, uten tanken på barn.. Kanskje verden blir lettere da?

I morgen skal jeg ha tanta på besøk, og du kan vedde alt du eier på at hun kommer!!! Er det noe som er unktelig og alltid dukker opp i livet så er det hu dumme tanta :( Nei nok syting, her ligger jeg med bihulbettenelse og 40 i feber :enig: Men nå er det snart helg og jeg og vennina mi skal ha juleverksted i morgen :rolleyes: Hun sa hun hadde ne stor hemmelighet å fortelle og jeg vet de prøver å få barn.. Såååeh ja.. isåfall spørs det om ikke jeg drukner meg selv i vinen vi har kjøpt inn :bond::) ØNsker alle en god helg når den kommer :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper ikke dagen blir så fæl som du tror, søta :hjerte: Det kommer til å klaffe for dere også, men bare ikke helt enda! :hjerte: Det blir deres tur snart, iløpet av 2014 iallefall, det vet jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å her er ingen tante dukket opp enda nei... Nå har jeg bare kommet til et punkt hvor jeg har låst alle følelsene rundt prøvingen bort.. Jeg orker ikke tenke på det eller handle rundt det.. Vi skulle fått levert prøve av mannen, jeg skulle vært til gynekologen og sjekket cysten og fått mer pergo, jeg skulle tatt blodprøver og sjekket hormonnivået igjen, vi skulle snakket (les: kanglet mer om prøverør) Men ingen av oss gjør noe, ingen av oss snakker om det, og ingen av oss handler rundt det... Vi teller ned til spania tur i januar, vi teller ned til julaften, og vi teller ned til juleferie... Men det er så mye vi skulle fått gjort før den tid... Men vi er så lei av dette begge to.. DRIT lei....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der tror jeg tanta kom! Kom noe lyyyyse rosa på papiret istad.. så ut som lyse rosa maling :glare: aldri opplevd før :S :bond: :bond: Ikke har jeg mensen smerter heller, no som jeg alltid pleier å få første dag av tanta... Nå gi jeg opp å skjønne meg på denne kroppen :omg: :glare:

Det positive er at det er en dag igjen på jobb, så er det helg!! Det skal bli godt :rodmer: Ønsker alle en super god helg med masse positive opplevelser og minner :kalle::laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine fionel :hjerte: Kanskje det beste for oss begge er å legge bort ALT som har med prøving å gjøre til langt over jul og nyttår? Det er vi veldig klare for iallefall. Skal jo selvfølgelig sjekke sånn ca på en kalender når EL er, men utenom det... nada. Tror vi trenger det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja vi har vurdert det.. Jeg kjenner liksom at jeg er litt lei av dette maset :P Tenkte å mase på mannen om å ta en sædprøve før vi reiser på ferie, også kan vi liksom fordøye svaret på ferie og stålsette oss for tiltak når vi kommer hjem :) for DA skal vi ha hjelp!! DET har jeg bestemt :laugh: :laugh: :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja vi har vurdert det.. Jeg kjenner liksom at jeg er litt lei av dette maset :P Tenkte å mase på mannen om å ta en sædprøve før vi reiser på ferie, også kan vi liksom fordøye svaret på ferie og stålsette oss for tiltak når vi kommer hjem :) for DA skal vi ha hjelp!! DET har jeg bestemt :laugh: :laugh: :fnise:

Så bra! Bare vær bestemt :) Tipper han egentlig er dritredd for at det er han det er noe "feil" med, mannfolka er gjerne sånn.. Dere får barn en dag dere også, det tar bare litt tid :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ENdelig lørdags morgen :) Morningene i helgene er noe av det beste jeg vet, da sover mannen lenge og jeg kan stå opp tidlig og nyte litt alene tid. I går kveld var jeg hos en vennine på jentekveld, det var kjempe koselig :danse: Men kjenner i dag at det ble litt vel mye vin ja :vin: ! Ikveld skal jeg på julebord med jobben, noe jeg IKKE gleder meg til fo å si det sånn, MEN det positive er at vi får god mat og at mannen har sagt seg villig til å hente meg etter julebordet! :danse:

Her i oslo finnes det ikke ett fnugg med snø, kun knall blå himmel! Jeg vil så gjerne ha litt snø jeg nå, så jeg kna få julestemninga skikkelig på plass :nisselue:

Nei nå får jeg runne av her gitt. på tide å starte med litt frokost! I dag ønsker mannen seg amrikanske pannekake til frokost, så da må a mor trå til og lage det :wow: haha ! Ha en fin da da dere :blomst: :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få snø av meg! Her er det hvertfall 30 cm og 8 minusgrader, brrrr :klem:

I dag ko mdet faktisk masse snø til hit også :D Og det har blitt sååå fint ute :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

PLutselig kom de kjipe tankene tilbake i hodet mitt idag.. Jeg sto på jobb og tok opp en av ungene som sov. Han er en liten gutt på litt over året som er verdens herligste lille unge :D Han sovnet igjen på armen min når jeg gikk bortover gangen og da ble jeg plutselig kjempe trist og fikk helt vondt langt inni meg.. Den følelsen er ganske vanlig at jeg får, men den pleier liksom å gå over igjen rimelig kjapt. Men idag blir de liksom ikke borte... Det hele toppet seg da jeg kom hjem og naboene (som også e veldig gode vennr av oss) spurte om mannen kunne bli med de på ikea for å hjelpe de å bære hjem babysengen. ( De er 14 uker på vei!!) Noe som egentlig ikke har noe å si, men akkurat i dag var det veldig vondt =/ Nei herregud tror det har klikket litt for meg i dag, syting meg her og syting meg der :fnise:

I morgen er det onsdag alt, halveis i enda en uke.. tanta er snart over og det er ikke lenge til jul og juleferie :danse: DET skal virkelig bli godt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi en plan! Og jeg liker det :danse: Planen er at mannen skal ta sædprøve før vi drar til spania, også kan vi fordøye svaret vi får på ferie :laugh: Vi håper jo så klart det ikke er noe galt med han, men dersom det er det, kan vi fordøye det på en strålende strand i spania :hug: Vi skal også legge en plan for hvordan vi skal få dette til, så når vi lander på norsk jord igjen har vi en plan og forhåpentligvis en plan vi er enige om :danse:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...