Gå til innhold

Fionel prøver igjen


fionel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva skulle jeg gjort uten dere?! Jeg blir faktisk mye mer glad når jeg leser alle de gode ord dere legger igjen her inne :hug: Jeg vet ikke hvorfor alt plutselig bare slo tilbake.. Jeg trodde jeg var kommet relativt over dette, og var klar for å prøve på nytt og alt sånt.. Men plutselig en dag sa det bare pang... Ja som du sier pyntestøv, det kom en skikkelig babyboom blandt vennene våres nå i høst/vinter... Jeg har liksom mistet troen på at vi skal få en baby... Jeg prøver å si til meg selv at det er bare tull å tenke sånn, såklart vil vi få en baby! og jeg vet at så fort testen er positiv og vi når uke 12, vil alt dette være relativt glemt, og jeg vil tenke at jeg var rimelig teit som satt med alle disse tankene.. Jeg tar meg selv i å sitte og se på babyer på bussen, og tenke at det vil jeg aldri få oppleve.. I går så jeg en jente (16/17) på busssen, og hun hadde en bitte liten baby.. Hun sto og vugget den vognen nesten sint, selvom babyen var helt stille i vognen.. Hun pratet i telefonen med en vennine tenker jeg, og sto og pratet om div gutter og fest osv.. SÅnne ting man jo faktisk prater om i den alderen der.. Og jeg klarte ikke la vær og tenke: hvorfor i helvete skal HUN få lov å gå ett fullt svangerskap og få en liten skatt.. Men ikke jeg !?

I morgen har jeg eggløsning, så i dag må vi bare ha sex... Selvom jeg er sliten og sur og lei.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld Fionel. Jeg leser det du skriver - og jeg tenker det samme. Jeg har faktisk tenkt på deg flere ganger de siste dagene, for du sier det jeg tenker. Jeg skriver det ikke ned, det forblir bare tanker og irritasjon. Min eggløsning var forrige helg...så nå er det bare å vente. Krysser fingrene for deg, og jeg følger med i boka di og leser, men skriver ikke så mye da jeg synes det er litt vanskelig.

Selvfølgelig skal både du og jeg bli mamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere ikke denne el gikk til spille?! Jeg ble skikkelig dårlig fredag kveld og har ligget P kastet opp og hatt store smerter siden.. Så har ikke blitt noe sengekos her annet en på torsdagen... Kjipt :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei søren :( Får håpe at det holdt med torsdagen da :)

Er du fin i formen nå da eller? Men store smerter etter oppkast? Er det normalt da? :klo: Jeg har liksom aldri hørt om det.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei er ikke helt normalt så er på vei til legevakten nå faktisk.. Tente vi skulle prøve ikveld om jeg orker... Hadde el i går ifølge app'n min :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi. Jeg håper det går bra med deg. Å at du får vite hvorfor du har vondt nå i ettertid :klemmer:

Happy humping ikveld da :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner veldig godt at du blir oppgitt og lei, Fionel! Håper virkelig det snart klaffer for dere igjen, så du får noe kjekkere å tenke på! Hvordan er formen nå? Typisk å bli syk når du har el.. Men det kan jo gå bra likevel!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får dessverre ikke svart en og en av dere når jeg bruker mobilen. Orker ikke skru på pcn.. Ja håper de kan gi noe svar!! Dette er ikke noe godt:/ ja i teorien skal det jo holde meg en humping, dersom alt gikk bra den gangen:P hadde vel sex torsdag og el var ifølge den appen på lørdag.. Da skal det vel kunne ha gått?! Er det noe poeng i å sex ikveld da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig et poeng. I følge appen hadde du EL i går, men det betyr ikke at du faktisk hadde EL i går. Den kan komme i dag eller i morgen, eller enda seinere!! Så, kjør på :) Forøvrig så kan sæd leve flere dager i livmoren, så det kan helt fint klaffe om EL faktisk var på lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da prøver vi på idag også! Haha jeg kommer til å besvime underveis.. Er så dårlig... Men dere tror ikle feber og en helg med oppkast og diaré kan ha noe å si på utfallet? (Håper ikke det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninne av meg gjekk på p piller. Men så hadde hun spysyken så hun glømte ta den da. Så hadde de sex når hub var bedre. Vips så var hun gravid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg faktisk en veldig god dag! Vi hadde sex på trosdag, el var på lørdag ( tror jeg) og vi hadde sex i går.. RIktignok litt kronglete med tanke på at jeg er syk.. haha.. Men vi fikk det til! I dag er det faktisk langt over en uke siden jeg tok min siste røyk, og jeg har faktisk absolutt ikke lyst på det heller... :danse: Jeg er SÅ stolt :fnise:

Jeg har de siste dagene prøvd å innse at jeg trenge å bli lykkelig igjen, ihvertfall deler av dagen.. For å kunne gå inn i ett nytt og sunt svangerskap.. Jeg og sambo trenger en liten lykkelig stund sammen, før jeg evntuelt blir gravid igjen :laugh: VI håper så klart på klaff denne mnd, men er redd vi kanskje hadde litt for lite humping i senga... Men vi får se i romjulen. Bestilte forresten EL tester i dag, det er en førse gang for alt :wow: Så får vi se da, om vi trenge å ta fatt i de.. Nå er det på tide med eksamen på skolen, tiltross for at jeg er syk... Wish me luck :blomst:

Have a hapy happy day :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink og røykfri du er! :danse:

Håper formen din er litt bedre, sex kan jo hjelpe litt det også? ;) Ekstra endorfiner - dét er saker!

Kos dere fremover, og ha fokus på hverandre! Dersom ikke spiren sitter nå, så er det veldig spennende med EL-testing også :Nikke:

Lykke til med både at spiren sitter denne runden og at eksamen går fint!! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så bra at det ble litt humping selvom du er syk da :lur:

Å så flink du er med røyken! :nigo: Det er fantasitsk å være ferdig med driten. Jeg slutta for 2 år siden, å savner det ikke i det hele. Jeg røykre når jeg er på fest. Å det er helt ok :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :vinke: Da har jeg også oppdaget dagboken din! :biggrin: Så bra at du har sluttet å røyke, det er et viktig skritt på veien til å få barn, syns jeg! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :vinke: Da har jeg også oppdaget dagboken din! :biggrin: Så bra at du har sluttet å røyke, det er et viktig skritt på veien til å få barn, syns jeg! :Nikke:

jaa det er det absolutt! det skal sies at jeg sluttet på dagen forrige gang jeg ble gravid, og det var absolutt ikke noe problem for meg.. Men da vi mistet begynte jeg igjen, var vel på en måte en liten trøst jeg skulle gi meg selv eller noe sånt.. Men så en dag bare innså jeg at dette var ikke noe jeg ville holde på med. :danse::fnise:

Endret av fionel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld Fionel. Jeg leser det du skriver - og jeg tenker det samme. Jeg har faktisk tenkt på deg flere ganger de siste dagene, for du sier det jeg tenker. Jeg skriver det ikke ned, det forblir bare tanker og irritasjon. Min eggløsning var forrige helg...så nå er det bare å vente. Krysser fingrene for deg, og jeg følger med i boka di og leser, men skriver ikke så mye da jeg synes det er litt vanskelig.

Selvfølgelig skal både du og jeg bli mamma.

Hei du :hug: Så spennende, da kan jo du snart teste da jo :danse: Det blir spennende! Hold meg oppdatert da, om du føler for det :) Selvfølgelig skal vi bli mammaer begge to, veien dit er bare litt humpete :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...