Gå til innhold

Fionel prøver igjen


fionel

Anbefalte innlegg

Kjedelig!! Men, vi vet jo du kan bli gravid, så enten er du det nå (men testene er ikke blitt positive enda), eller så blir du det snart :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaa det vil nok gå til slutt! Men ol det ikke gikk nå, er ikke neste testing igjen før nyttårsaften.. Og DET er lenge til... Jeg skulle bare så inderlig ønske at det hadde gått denne gangen.. Kanskje vi bare hadde flaks forrige gang?? Eller kanskje det faktisk ikke et meningen at vi skal ha barn? (Jeg må slutte Å tenke så mye...) også klarer eg ikke la vær å tenke at for hver mnd det ikke klaffer for oss nå, så er de andre venninnene mine som er gravide en mnd nærmere å få sine små skatter.. Og jeg holder helt ærlig på å dø av sjalusi.. Det gjør vondt på en måte jeg ikke visste kunne gjøre vondt :(. Nei nok syting fra meg i lunsjen min på jobb for i dag, jeg kommer sterkere tilbake senere, lover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Fionel, du kan jo bli gravid!

Og før eller siden sitter spiren igjen! Mitt beste tips til deg er å følge med på EL, og ellers bare leve som vanlig. Kos deg, drikk et glass vin eller fem om du vil :)

Det går fort til nyttårsaften, det er bare en måned til!

Stor :klem: til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke flaks å bli gravid så fort som du ble sist. Det betyr at dere begge er fertil. Jeg har flere venninner som brukte noen runder før spiren satt (1-4 måneder). Ei brukte faktisk riktig så mange (over ett år), og det var ikke noe galt med hennes fertilitet i hvert fall (hun sjekket seg). Jeg forstår hvorfor du tenker som du gjør, det hadde jeg så alt for lett gjort selv. MEN, dere ER fertile og sprien VIL sitte. Jeg tror ikke dere trenger mange runder til akkurat. Og siden du ikke testet etter EL så vet du jo ikke når den faktisk var, eller? Min var forsinket med flere dager (det vet jeg pga nettopp el-testing). :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar jenter! Jeg får ikke svart dere alene, siden jeg bruker mobilen. Men jeg er veldig takknemlig:) jeg testet ikke i dag, men jeg har blitt ekstremt tett i nesa og det gjør vondt i bekkenet når jeg snyter meg.. ( dette var ett STORT tegn sist. ( kjenner jeg angrer på at jeg ikke testet i dag) er det noe poeng i å teste ikveld? Jeg vet jo vi kan bli gravide, og jeg vil så gjerne :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er sant det nuttepia:P ingen tegn til tr heller ;S men vil ikke/kan ikke håpe for mye! Da blir bare fallet destolenger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Min syklus ble forskjøvet med flere dager pga forsinket EL den, så da skulle mensen ha kommet senere enn normalt. Hvor lang var syklusen forrige måned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ble negativ i dag også :/ da er det vel igrunn bare å gi opp? Bedre lykke neste gang og alt det der.... Traff litt veggen i dag, men det ordner seg nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, er trist det ikke gikk, men SA-er kan rote med sykluser så vidt jeg mener å ha lest tidligere. Kanskje teste etter EL i neste periode?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jeg kom til å tenke På n ting... Noen bruker jo lang tid på å produsere hcg, mn når jeg fikk svak test en dag før ikm forrige gang, burde jeg vel produsere hcg likt denne gangen også? Eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komplisert å tisse på en pinne hver kveld i perioden man tror man kan ha EL? Nei, var ikke spesielt vanskelig og testene kjøpte jeg billig på nett. De kom etter 1-2 dager rett i postkassa :)

Og det er lov å ha vonde følelser rundt dette, det er bare normalt. Du vil bli gravid igjen og da er alt dette glemt :klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Komplisert å tisse på en pinne hver kveld i perioden man tror man kan ha EL? Nei, var ikke spesielt vanskelig og testene kjøpte jeg billig på nett. De kom etter 1-2 dager rett i postkassa :)

Og det er lov å ha vonde følelser rundt dette, det er bare normalt. Du vil bli gravid igjen og da er alt dette glemt :klem:

Nei det er vel kanskje bare jeg som skal ha det til å bli så komplisert :P haha Jeg gir ikke helt opp håpet før tr kommer :) Men når hu kommer på besøk, ja da er det jo bare å se på alle de fine tingene da, som fx at joda, jeg får visst drukket på julebordet i år alikevel :P hahah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se om TR kommer da, veitu! :) Jeg krysser fingrene med deg, søta!

Dersom du stort sett har fast syklus, så vet du jo sånn ca når EL skal være. Prøv deg frem, og her har det visst ingenting om du bruker morgenurin, ettermiddag eller kveld.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare tenkte at i stedet for å stresse sånn du gjør nå, så er det kanskje lettere å forsone seg med at det ikke gikk denne perioden om du vet når du hadde el (evt, at du faktisk vet at el var forsinket og dermed også når du reelt sett kan teste) :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...