Gå til innhold

Fionel prøver igjen


fionel

Anbefalte innlegg

Veldig moro. Satt og stirret helt perpleks på streken som kom tydligere og tydligere frem, før jeg begynte å le og gråte, om hverandre. Regner med du gleder deg til å oppleve det igjen :)

Gleder meg veldig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag mottok jeg vitex i posten :D bestilte de i starten av uken, så det gikk fort :laugh: Vet ikke hvor mye tro jeg har på det, men er verdt å prøve det ut alikevel :danse:

Vel nå er det natten her i huset, opp alt for tidlig i morgen! VI skrives snart igjen kg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da var el over! Så nå er det bare å vente i spenning før jeg kan teste om et par ukers tid :danse: I dag mottok jeg testene fra billigtester.dk i posten også, haha fikk også sånn vedlagt greie om at de var gjennomgått i tollen, og at de ikke inneholdt noe farlige stoffer :fnise: :fnise: :fnise:

Denne helgen er sambo bortreist, så akkurat nå sitter jeg her i sofaen og venter på å orker/gidde å lage middag til meg selv. Det er fkaitsk noe av det kjedeligste jeg vet om.. Men i dag blit det frossenpizza, julebrus og ben and jerry is :danse: :danse: :danse: :danse: Jeg har også hamstret ett par nye interiørblader og har ett par interiørprosjekter jeg må avslutte her hjemme også. Så tror dette blir en veldig ensom, men også deilig kveld. Jeg hater egentlig å være alene hjemme, jeg blir nesten litt deprimert :sjenert: ... Men jeg tror nok denne kvelden skal bli fin alikevel :duskedame: I morgen skal jeg ha vennskapsdag med en veninne, er noe vi gjør en gang i mnd, da skal vi på kino og spise ute og bare kose oss :smilyblomst::filer:

Har dere noen planer i helgen da ? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en utrolig fin kveld!! Misunnelig på den isen. Selv har jeg også hjemmekveld i dag. Kjæresten er på lønningspils med jobben, så jeg skal se masse dårlige programmer på tv og prøve meg på hjemmelaget potetgull. Blir vel skuffet og popper meg popcorn i stedet, hehe. Sove ut er i hvert fall den store planen. Krysser fingrene for positiv test om 10-14 dager :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmekveld alene her også:-) Jeg er syk, og ikke særlig selskap i meg. Samboer er hos venner og spiller spill. Ofte sitter vi her hos oss, men tror ikke det fristet for de å henge med syke meg, hihi:-)

Skulle gjerne hatt litt julebrus og is å kose meg med jeg også, men eneste jeg fant som snacks var tørre, smakløse mandariner....;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmekveld alene her også:-) Jeg er syk, og ikke særlig selskap i meg. Samboer er hos venner og spiller spill. Ofte sitter vi her hos oss, men tror ikke det fristet for de å henge med syke meg, hihi:-)

Skulle gjerne hatt litt julebrus og is å kose meg med jeg også, men eneste jeg fant som snacks var tørre, smakløse mandariner....;-)

God bedring Tina_O :blomst: :blomst: Ja er jo litt deilig å ha alene kveld også :) Tørre mandariner er kanskje ikke det beste nei.. Får håpe du har hatt noe bedre å kose deg med ikveld da :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørtes ut som en utrolig fin kveld!! Misunnelig på den isen. Selv har jeg også hjemmekveld i dag. Kjæresten er på lønningspils med jobben, så jeg skal se masse dårlige programmer på tv og prøve meg på hjemmelaget potetgull. Blir vel skuffet og popper meg popcorn i stedet, hehe. Sove ut er i hvert fall den store planen. Krysser fingrene for positiv test om 10-14 dager :D

Hvordan gik kdet med det det hjemmelagde potetgullet? Eller ble det popcorn? Aah det er så deilig å få sovet ut, etter en hel uke med alarm alt for tidlig om morningen :P NÅ var riktignok jeg syk de tre første dagene i uken, men unner alle å sove ut alikevel jeg! Helgen er hellig :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har det vært en god dag! Jeg sto opp tidlig og satte på vaskemaskinen og lagde meg skikkelig god frokost! Så bare lå jeg på sofaen med fyr i peisen og pleddet godt rundt meg :laugh: Var også på venninedate med ja.. en vennine :wow: Vi var på kino og så twilight, også var vi ute å spiste.. Planen var å dra på byen etterpå, men jeg ble plutselig skikkelig sliten, og alkoholen smakte liksom ikke noe godt :( Så jeg valgte å dra hjem i 9 tiden. Det var egentlig skikkelig deilig å komme seg hjem på sofaen. (jeg som pleier å digge "girls night out".. Men men..

I dag kom det også en pakke fra ebay i posten, som jeg bestilte for LENGE siden.. Nemmelig en smokk, som var påtengt den forrige graviditeten, var litt små kjipt å pakke den opp, men jeg la den fint ned i boksen vi har, med babytingene vi kjøpte ved forrige svangerskap. (ja jeg vet jeg begynte ALT for tidlig forrige gang, men da bare MÅTTE Jeg.. )

Nå er det natten, jeg er KJEMPE trøtt, god natt alle som befinner seg inn på kg :)

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du.... alkoholen smakte ikke godt? Jeg tror det høres ut som et veldig godt tegn ;)

Potetgullet ble godt... hadde det ikke vært for at jeg saltet det for mye! Men, skal prøve igjen senere og være litt mindre genereøs med både salt og olje. Jo mindre olje, desto mer sprø blir potetgullet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du.... alkoholen smakte ikke godt? Jeg tror det høres ut som et veldig godt tegn ;)

Potetgullet ble godt... hadde det ikke vært for at jeg saltet det for mye! Men, skal prøve igjen senere og være litt mindre genereøs med både salt og olje. Jo mindre olje, desto mer sprø blir potetgullet :)

Jaaa, men smakte den ikke godt psykisk eller fysisk ?? haha jeg er alt for flink til å be meg selv skjerpe meg... :fnise: Også i dag har jeg hatt en merkelig dag, hatt skikkelig mens smerter av og på.. Og ekstremt mye utflod, føles ut som jeg fikk mensen opptill flere ganger i dag.. Det er en merkelig og kjipt følele.. Jeg har også vært litt svimmel de siste dagene, i gå var et helt ekstremt, jeg følte meg skikkelig uggen og svimmel bare jeg reiste meg opp av sofaen.Har også en del bobler/murring i magen.. Når jeg satt på skolen istad fikk jeg også plutselig sånn følelse av at Joda jeg er gravid!

Det som er litt dumt er at jeg har fortrengt alt fra forrige graviditet, dermed husker jeg ikke hvordan det begynte forrige gang, så har ingen ting å sammenligne med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa, men smakte den ikke godt psykisk eller fysisk ?? haha jeg er alt for flink til å be meg selv skjerpe meg... :fnise: Også i dag har jeg hatt en merkelig dag, hatt skikkelig mens smerter av og på.. Og ekstremt mye utflod, føles ut som jeg fikk mensen opptill flere ganger i dag.. Det er en merkelig og kjipt følele.. Jeg har også vært litt svimmel de siste dagene, i gå var et helt ekstremt, jeg følte meg skikkelig uggen og svimmel bare jeg reiste meg opp av sofaen.Har også en del bobler/murring i magen.. Når jeg satt på skolen istad fikk jeg også plutselig sånn følelse av at Joda jeg er gravid!

Det som er litt dumt er at jeg har fortrengt alt fra forrige graviditet, dermed husker jeg ikke hvordan det begynte forrige gang, så har ingen ting å sammenligne med...

Svimmelhet er jo typisk i graviditet. Jeg fikk det kanskje for noen uker siden, men tipper mange får det tiiiidlig også, er så individuelt det her :) Murringer i magen hadde jeg i starten, masse av. Forresten, målt temperaturen din? Den kan indikere om du er gravid eller ei. Jeg hadde høy temperatur fra EL til jeg tok positiv test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette blir en spennende måned! Krysser alt jeg har :) 9 dager til testing, hvis tickeren din stemmer? :)

Jaa 9 dager til testing, eller egentlig er det 10 dager til ikm.. Og jeg plottet den inn i den tickeren, så jeg vet ikke jeg...Men jeg kan jo teste en dag før ikm vel :fnise::skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på her og ønsker deg lykke til videre i prøvingen ;)

Takk for det :hug: og velkommen skal du være :D :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Svimmelhet er jo typisk i graviditet. Jeg fikk det kanskje for noen uker siden, men tipper mange får det tiiiidlig også, er så individuelt det her :) Murringer i magen hadde jeg i starten, masse av. Forresten, målt temperaturen din? Den kan indikere om du er gravid eller ei. Jeg hadde høy temperatur fra EL til jeg tok positiv test.

Ja det husker jeg fra forrige gang ihvertfall, også er jeg en person som blir svimmel om jeg er litt uvel på en måte.. Nei har ikke målt temperaturen min enda.. Hvordan gjør man det? ( dumt spørsmål, JA jeg vet......) Men når det er sagt så har jeg plutselig begynt å svette av alt, jeg starter alltid tidlig med vinterjakken min, men de siste dagene har den vært for varm, og jeg må ofte ta av meg genseren på jobb. Og jeg er ALLTID den som fryser! Jeg fryser UANSETT Hva.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det husker jeg fra forrige gang ihvertfall, også er jeg en person som blir svimmel om jeg er litt uvel på en måte.. Nei har ikke målt temperaturen min enda.. Hvordan gjør man det? ( dumt spørsmål, JA jeg vet......) Men når det er sagt så har jeg plutselig begynt å svette av alt, jeg starter alltid tidlig med vinterjakken min, men de siste dagene har den vært for varm, og jeg må ofte ta av meg genseren på jobb. Og jeg er ALLTID den som fryser! Jeg fryser UANSETT Hva.....

Jeg fikk masse hetetokter i uka før jeg tok testen og noen dager etter også. Gikk så over. Hadde faktisk min første hetetokt i natt igjen. Våknet helt svett og var svett leeeeenge. Helt til jeg akutt begynte å fryse. Haha. Den kroppen min har en defekt termostat gitt :fnise: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Fionel!

Så hyggelig at du satte igang med en ny dagbok - har tittet etter deg! :klemmer:

Spennende nå da, hæ? :danse: ca 1 uke igjen til testing!! Bare kos deg, og lev livet som ellers, så sitter spiren igjen så fort som føy!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...