Gå til innhold

Fionel prøver igjen


fionel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synd at tr kom, men hurra for starten på pp3! Nyttårsaften kommer før du aner det, desember må vel være den måneden som går raskest? :) Kos dere masse i juletiden, nyt hverandre :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi heier alle med i ny runde, Fionel! :jepp:

Håper du har en herlig helg!!

:klemmer:

Takk :hug: Helgen har vært kjempe fin ! Nå er leiligheten klar for julen, og i ovnen står ett brett med nybakte boller. Er jo tross alt 1 advent i dag, så da skal det koses med varme boller og hjemmelaget kakao med krem. (tradisjon jeg har hatt fra jeg var liten) :laugh:

Håpe din helg også var fin :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at tr kom, men hurra for starten på pp3! Nyttårsaften kommer før du aner det, desember må vel være den måneden som går raskest? :) Kos dere masse i juletiden, nyt hverandre :rodmer:

Ja, du sier noe der! Desember mnd går jo veldig fort! Også kan jeg snart teste igjen, og DA kan vi jo håpe på 2 streker! August/september barn er jo veldige fine de også :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var desember mnd kommet for døren! Som den juleentusiasten jeg er, er jo jeg virkelig i mitt relle element for tiden! I dag kom siste pynten på plass, og nå er det jul i heimen :nisselue:

Jeg har også funnet ut at jeg tror jeg er litt vel overivrig! Jeg tar med selv i å sitte på nettet og planlegge barnerom, og titter noen gang innom barnebutikker i byen, bare for å titte og planlegge i hodet mitt.. Redd jeg ødelegger for meg selv snart jeg :fnise: I morgen er det tilbake tl hverdagen, kjenner jeg er veldig klar for juleferie nå! Vi hadde egentlig planer om å reise til spania i romjulen, men nå må visst sambo jobbe alikevel. MEn blir nok deilig med noen dager hjemme også.

Håper alle har hatt en fin helg, og ønsker alle en minst like fin uke!

Og sist men ikke minst....

God jul

Endret av fionel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg eeelsker julen selv og fikk kjæresten til å handle inn julestjerne på vei hjem fra jobb på fredag. Skal ta noen runder i butikken etter jobb og handle inn mer julepynt. Har stoooore planer om å pynte så det skriker etter så fort jeg er ferdig med eksamen, hihi.

Håper du får en fin uke Fionel. Snart klar for ny prøveperoide!!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente8923: ja det var ubeskrivelig vondt! Men nå begynner ting å gå bedre, og hver dag blir det bedre :) jaa vi håper jo alle at den sitter snart igjen! Det hadde vært drømmen!! Koselig med nye følgene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puntestøv : ah så koselig med flere juleentusiastrer her :D:D julestjerne må man ha, alltid morsomt med litt ny pynt! Venter også på å bli ferdig med eksamen nå, så jeg kan nyte julen! Jaa ifølge app'n min er tr over på onsdag! Da er det bare å hoppe til køys!! Hahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha i dag så har jeg vært litt teit, jeg kjøpte nemmelig bladet "gravid" Men det var kun fordi det på utsiden sto: Mistet, så gravid igjen. ( eller noe lignende) Så jeg bare kjente at DET det vil jeg lese om.. Men når det først er kommer i hus, og ligger i gangen, ja da orker jeg ikke en gang å ta det opp av posen, det er litt for kjipt kjenner jeg.. Men men...

Nå er endelig tr dratt sin vei, og jeg kunne ikke vært lykkeligere :danse: Da var det bare å sette i gang igjen gitt! Kjenner det hadde vært utrolig, superdupert om den hadde sittet denne mnd, da hadde vi fått positiv test i romjulen :lur: DET hadde vært koselig det! :enig: :enig:

Nei, nå er det kvelden her i huset, og sengen skal finnes! God natt jenter :sleeping:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at tanta har dratt sin vei!

Huff, ja det er vel en sterk historie å ta fatt i, spesielt når du har denne erfaringen. Sender deg til jule-og baby-støv :tree::babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg heier på denne perioden Fionel! Les den artikkelen du, og gjem bladet innerst i skapet, så kan du ta det frem når du har en positiv test igjen? Hihi.

Er MANGE gladhistorier om dette emnet, og de fleste blir fort gravid igjen :) Med fort så mener jeg innen et halvt år etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har også god tro på denne mnd, men skjer det ikke denne mnd, ja da er januar en like fin mnd å få klaff på :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker innstillingen din! :Nikke: Nå krysser vi alle sammen alt vi har, og satser på klaff! Men som du sier, januar er en fin måned, og ikke minst: rett rundt hjørnet! :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja jeg fant vel ut at det er best å bare tenke positivt, ihvertfall så langt det lar seg gjøre... Ikke alltid like lett, men vi prøver :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det lørdag igjen da, føler dagene flyr avgårde jeg nå! Kan kanskje ha noe med at jeg har tre eksamner før julaften, hvor toer hjemme, så jeg må virkelig sette igang å få skrevet!!! *stresset*

eg drømte at hun som ble gravid en ukes tid etter meg, plutselig levde mitt liv og jeg hennes. Vi var jo venner, så jeg var liksom på besøk i min egen leilighet, som da var hennes.. JEg hadde min samboer, og hun sin, og de hadde ikke byttet liv... Så hun jobbet der jeg jobber, bodde der jeg bor.. Og omvendt.. Med tanke på at hun ikke jobber, og de bor på et relativt lite rom. (De bor i kjelleren til hennes foreldre) Så var det ja, et mareritt.. HUn gikk også rundt med en fin fin mage, og jeg hadde mistet, også i drømmen.. ( kunne jeg ikke fått lov å drømt at jeg var gravid ihvertfall?!) Uff, ja det var ingen koselig drøm.. Hun sto og innredet barnerommet i MITT hjem... GOsh...

Vel, nå skal jeg starte på eksamen, og så skal vi ut og handle litt flere julegaver! DE har 25% på kremmerhuset i dag, og det passer bra!

Ønsker alle en fin lørdag!

.

Endret av fionel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier på denne perioden Fionel! Les den artikkelen du, og gjem bladet innerst i skapet, så kan du ta det frem når du har en positiv test igjen? Hihi.

Er MANGE gladhistorier om dette emnet, og de fleste blir fort gravid igjen :) Med fort så mener jeg innen et halvt år etter.

Jeg leste artikkelen, men den var vel ikke helt det jeg hadde trodd.. Denne var om ett par som hadde født en sønn, men så hadde han dødd ett par uker etterpå.. Kjempe trist historie alikevel =/ Men litt fin også! Ja nå er det lagt oppi "baby kassen" vår.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh my.... Jeg hadde nok også følt at noe sånt hadde vært ett mareritt :fnise:

Det er så mangen rare drømmer, å da er det litt løye å huske dem :ler:

Veldig irriteranes om en har en veldig kjekk og fin drøm, så blir man vekket. Da er det så vanskelig å komme tilbake til drømmen igjen :sjenert:

Ha en fin dag med julegave-shopping :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...