Gå til innhold

Fionel prøver igjen


fionel

Anbefalte innlegg

Da var jeg på symptomjakt igjen :fnise: :fnise: Men jeg er faktisk veldig positiv til denne perioden..(Det kiler i magen) Men det er tross alt umulig å skulle kjenne symptomer enda, det må jeg bare innse :fnise: :fnise:

I dag er siste dag på skolen, så er jeg faktisk ferdig utdannet!!! :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: Det er e god følelse det. :danse: :danse: :danse: :danse: Så er det to dager til med jobb, så er det juleferie, og da skal jeg og sambo mest trolig til spania :fnise::nisselue: :nisselue: :nisselue:

Endret av fionel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jente8923

Da var jeg på symptomjakt igjen :fnise: :fnise: Men jeg er faktisk veldig positiv til denne perioden..(Det kiler i magen) Men det er tross alt umulig å skulle kjenne symptomer enda, det må jeg bare innse :fnise: :fnise:

I dag er siste dag på skolen, så er jeg faktisk ferdig utdannet!!! :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: Det er e god følelse det. :danse: :danse: :danse: :danse: Så er det to dager til med jobb, så er det juleferie, og da skal jeg og sambo mest trolig til spania :fnise::nisselue: :nisselue: :nisselue:

Masse lykke til =) Krysser fingrene =)

Gratulerer med ferdig utdannelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, ferdig utdanna! Gratulerer Fionel! :kristin:

Også spennende med ny symptomjakt - og husk å kose deg som vanlig ;)

Jaa nå er jeg ferdig utdannet :D :D gud for en følelse! Jaa denne julen skal jeg kose meg masse :laugh: Jeg er så lykkelig om dagen.. sånn helt plutselig :vetikke::laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaa jeg vet jeg ikke skulle på symptomjakt helt enda.. Men i dag har jeg hatt sånn ekstremt kremete og mye utflod.. Dette er noe jeg husker fra forrige gang jeg var gravid også :vetikke: Men istad,

(advarsel, ekkelt innhold følger!!)

så kjenter det seriøst ut som jeg fikk mensen plutselig.. Og når jeg gikk på do hadde det kommet en god del kremet, lys lys brun utflod i trusa :S Hva i alle dager kan dette være?? å nå er det tilbake til normalen, med hvitt kremet utflod, som det har vært i hele dag.. Jeg har jo hørt ting som klamydia osv, at man da kan få brun utflod, men ejg har kun hatt en sex partner i over 6 år, og testet meg faktisk før jeg ble sammen med han... så det er ikke det... Blir helt forvirret her..

Nå er jeg også ferdig utdannet :vin::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for ferdig utdannet Fionel, og for juleferie! Blir spennende å se hvordan denne pp har gått! Når skal du teste? Er ikke på pcen, så får ikke sett din flotte ticker :)

Kjekt med en tur til Spania! Hopp-på-tur eller, og hvor lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for ferdig utdannet Fionel, og for juleferie! Blir spennende å se hvordan denne pp har gått! Når skal du teste? Er ikke på pcen, så får ikke sett din flotte ticker :)

Kjekt med en tur til Spania! Hopp-på-tur eller, og hvor lenge?

Veldig spennende :D Skal teste om 8 dager ifølge tickeren min.. Ja, eller vi har leilighet der nede, så er bare om å gjøre å finne noen billige "Hoppe på" biletter ned.. så når vi drar kommer litt an på det, men 1 eller 2 juledag er planen :) og blir da en ukes tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med å være ferdig utdannet!! Nyt det:-) husker veldig godt den perioden, selv; Stolt, uvirkelig, sprøtt, litt tom...:-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med å være ferdig utdannet! Wii :hoppe:

Hmm, vanskelig med disse symptomene, men økt utflod er jo et symptom. Hvis det er 7 dager til testing kan det jo passe med festeblødning? Krysser fingrene! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle gratulasjoner :blomst: :blomst: :blomst:

Tenk om det har gått denne mnd a dere?? I dag har jeg hatt så ekstremt vondt i ryggen. Noe jeg aldri pleier å ha, det sitter liksom nede ved korsryggen der og iler oppover bare jeg beveger meg litt.. Utfloden er hvit og kremete... æÆÆÆæ jeg har faktisk en utrolig god følelse.. Etter EL har jeg bare hatt en sånn SKIKKELIG god følelse inni meg, det kan liksom ikke beskrives.. JEg tok meg selv i å sitte på t banen og smile for meg selv i dag tidlig klokken fem og seks.. HAHA å det er ikke ofte skal jeg love deg..

Endret av fionel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ååå, så koselig! ja, tenk om det hadde gått! :biggrin: For en julegave det hadde vært da! Krysser alle fingrene for dere. gleder meg til du skal teste :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weee, lovende! Om 4 dager kan du begynne å teste så smått, om du ikke vil vente da. EL kan jo ha vært forsinket og da er det jo vanskelig å si når man får et positivt utslag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weee, lovende! Om 4 dager kan du begynne å teste så smått, om du ikke vil vente da. EL kan jo ha vært forsinket og da er det jo vanskelig å si når man får et positivt utslag :)

Jeg tenker at EL kanskje kom en dag før? med tanke på at jeg muligens hadde en festeblødning på onsdag?? Og jeg var så syk og hadde kjempe feber på fredag, kanskje det kan ha noe innvirkning? Ikke vet jeg :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da var det juleferie:D Og jeg må si det føles utrolig herlig.. :nisselue: I dag må vi ut og handle inn resten av gavene, mangler fortsatt to stk. Jeg tror ikke jeg helt liker tickeren jeg har nå, da jeg leste at 10% merker tender breast i dag, ble jeg KJEMPE skuffet da mine bare klør :grine::fnise: Eller nippelen klør :fnise:

I dag har jeg forresten hatt mensen smerter, jeg fikk det i lunsjen min i dag (så ble de borte etter 5-6 minutter, og kom tilbake nå.. Det er ikke noe godt =/

Men ja, 11% er jo ikke akkurat så utrolig mye... Jeg vil også ha ømme pupper igjen :jolie:

God helg folkens ! :danse:

(jeg vil teeeeeste) :vetikke::trist:

Endret av fionel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, akkurat slik begynte mine symptomer også! Krysser fingrene for deg :klem1:

Men ja, prøv å vent værtfall noen dager til! :laugh: selvom det er vaaaaanskelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold ut, du klarer å vente litt til før du tester! :Nikke:

Hehe, akkurat slik begynte mine symptomer også! Krysser fingrene for deg :klem1:

Men ja, prøv å vent værtfall noen dager til! :laugh: selvom det er vaaaaanskelig!

Jaaa jeg skal/må vente litt! I dag når jeg satt i bilen hadde jeg sånn stråling nedover lårene mine :S Det er noe jeg husker GODT fra forrieg gang, nettopp fordi jeg ble KJEMPE bekymret forrige gang husker jeg, og løp inn her og spurte... og vips viste det seg at det var en grunn for det!! ÅååÅ jeg er såå spent! Og jeg syns plutselig det er helt gret å prate med de venninene mine som er gravide igjen for tiden, og alt er bare super koselig :D (sambo sier jeg må være forsiktig, han var visst litt redd for at nedoverbakken er litt vel bratt denne gangen, dersom det ikke gikk) og det har han vel rett i... MEN den tid, den sorg.. jeg NYTER denne gode følelsen, og håper som varmer :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...