AnonymBruker Skrevet 20. januar 2012 #541 Skrevet 20. januar 2012 (endret) husk at frua selv sitter å leser gjennom alle kommentarer og publiserer de. Derfor lar hun jo disse menneskene snakke for henne her, hadde hun ikke vært enig kunne hun slettet det. Egentlig burde hun vel ikke publisert den første kommentaren in the first place om hvis det kun var for å mobbe og henge ut personen. Og tror dere eventuelle tilhengere eller personen selv får komme på banen for forsvare seg? Neppe. Derfor ganske stygt det hun driver med. Forbilde du liksom, den må du lenger ut på landet med. Endret 20. januar 2012 av Bond
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2012 #542 Skrevet 20. januar 2012 Helt normale kommentarer blir jo ikke publisert på bloggen?? Helt sprøtt. Sikkert 90% av kommentarene som er kritiske, men de får ingen se. 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2012 #543 Skrevet 20. januar 2012 Helt normale kommentarer blir jo ikke publisert på bloggen?? Helt sprøtt. Sikkert 90% av kommentarene som er kritiske, men de får ingen se. Neida. Kun godkjenner 99% av kommentarene
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2012 #544 Skrevet 20. januar 2012 Blir så oppgitt at noen mener hun har forretningsdrift. Alt hun har fått er gratis som Paris Hilton og co. Ligger på toppen av blogglisten kommer sponsorene og samarbeidspartnerne løpende etter deg. Sikker på at de kontoene deres er tømt før noen vet ordet av detI "Easy come, easy go!" Ingen vet hvem som holder regnskapet heller. Når man heller vil bruke penger på sko en dopapir er det noe som ikke stemmer
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2012 #545 Skrevet 20. januar 2012 #565 her. Idag kan alle som oppretter en bedrift kalle se grundere. Åpner du en klesbutikk idag kan du kalle deg en grunder. Uttrykket blir etter min mening misbrukt.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2012 #546 Skrevet 20. januar 2012 Blir så oppgitt at noen mener hun har forretningsdrift. Alt hun har fått er gratis som Paris Hilton og co. Ligger på toppen av blogglisten kommer sponsorene og samarbeidspartnerne løpende etter deg. Sikker på at de kontoene deres er tømt før noen vet ordet av detI "Easy come, easy go!" Ingen vet hvem som holder regnskapet heller. Når man heller vil bruke penger på sko en dopapir er det noe som ikke stemmer Jeg vet om en annonsør som betalte henne 2000 kr for at hun skulle omtale dem positivt i et innlegg på bloggen, og legge ut link til dem. I løpet av ett døgn hadde linken tjent inn over 50 000 for dem. Så det -tømmer- ikke kontoen, nei. Heller tvert imot, hun er en pengemaskin. Sånn er det bare, vi har våre egne landsmenn å takke
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2012 #547 Skrevet 20. januar 2012 Jeg vet om en annonsør som betalte henne 2000 kr for at hun skulle omtale dem positivt i et innlegg på bloggen, og legge ut link til dem. I løpet av ett døgn hadde linken tjent inn over 50 000 for dem. Så det -tømmer- ikke kontoen, nei. Heller tvert imot, hun er en pengemaskin. Sånn er det bare, vi har våre egne landsmenn å takke Bloggverden varer ikke evig, og med det forbruket, kan jeg tenke meg det vanskelig å moderere når inntekten ebber ut. Helt utrolig at en middelmådig fotballspiller kan tjene en mill i året. 3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2012 #548 Skrevet 20. januar 2012 Bloggverden varer ikke evig, og med det forbruket, kan jeg tenke meg det vanskelig å moderere når inntekten ebber ut. Helt utrolig at en middelmådig fotballspiller kan tjene en mill i året. Er ikke sikkert han har den samme inntekten hos Odd som hos Lillestrøm. 1
Gjest Bond Skrevet 20. januar 2012 #549 Skrevet 20. januar 2012 Tråden ryddet for spekulasjoner og krenkelser. Bond, mod
Måndagsbarn Skrevet 20. januar 2012 #550 Skrevet 20. januar 2012 Tråden ryddet for spekulasjoner og krenkelser. Bond, mod Jeg skulle nesten ønske dere bare slettet fotballfruetrådene så fort de dukket opp, det er så mye slam og tøv som kommer frem i disse trådene at det bare må bli merarbeid for dere mods. Tenk at voksne folk ikke greier å oppføre seg i den grad at dere må ut og slette hele innlegg .. 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2012 #551 Skrevet 20. januar 2012 Jeg skulle nesten ønske dere bare slettet fotballfruetrådene så fort de dukket opp, det er så mye slam og tøv som kommer frem i disse trådene at det bare må bli merarbeid for dere mods. Tenk at voksne folk ikke greier å oppføre seg i den grad at dere må ut og slette hele innlegg .. Det sier du, som selv har bidratt i tråden og til og med startet et nytt rykte om at ff tar seg svart betalt.. For øvrig skal vel dine ønsker til moderering tas i ris og ros, som de har skrevet hundre ganger. Ikke her. 8
Måndagsbarn Skrevet 20. januar 2012 #552 Skrevet 20. januar 2012 Det sier du, som selv har bidratt i tråden og til og med startet et nytt rykte om at ff tar seg svart betalt.. For øvrig skal vel dine ønsker til moderering tas i ris og ros, som de har skrevet hundre ganger. Ikke her. Jeg har ikke på noen måte sagt at FF tar seg svart betalt. Jeg har sagt at -mange bloggere- gjør det, fordi jeg vet om flere, men har tilogmed sagt i FLERE omganger at jeg IKKE tror FF gjør dette eller har noen grunn til å tro hun gjør det. Les gjerne om igjen. Når denne tråden eksisterer og det er åpen debatt, må det være lov å ytre at man ikke synes noe om den. Hvorfor skal jeg uttale meg om denne tråden - i en annen tråd?
Sol79 Skrevet 20. januar 2012 #553 Skrevet 20. januar 2012 Jeg skulle nesten ønske dere bare slettet fotballfruetrådene så fort de dukket opp, det er så mye slam og tøv som kommer frem i disse trådene at det bare må bli merarbeid for dere mods. Tenk at voksne folk ikke greier å oppføre seg i den grad at dere må ut og slette hele innlegg .. Kommer fra hun som grunnløst har satt ut det verste ryktet av alle... 4
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2012 #554 Skrevet 20. januar 2012 Jeg har ikke på noen måte sagt at FF tar seg svart betalt. Jeg har sagt at -mange bloggere- gjør det, fordi jeg vet om flere, men har tilogmed sagt i FLERE omganger at jeg IKKE tror FF gjør dette eller har noen grunn til å tro hun gjør det. Les gjerne om igjen. Når denne tråden eksisterer og det er åpen debatt, må det være lov å ytre at man ikke synes noe om den. Hvorfor skal jeg uttale meg om denne tråden - i en annen tråd? Hver gang du bidrar i tråden gir du den nytt liv, dessuten har du kommet med kritikk til fruen selv og bloggere generelt. Jeg sier ikke at du ikke kan det, for all del. Men jeg syns det blir dobbeltmoralsk av deg at du skal slenge dritt om de som bidrar i denne tråden, når du selv er en av dem! 4
Måndagsbarn Skrevet 20. januar 2012 #555 Skrevet 20. januar 2012 Kommer fra hun som grunnløst har satt ut det verste ryktet av alle... Ble vi ikke enige, eller? Les igjen: Jeg har ikke på noen måte sagt at FF tar seg svart betalt. Jeg har sagt at -mange bloggere- gjør det, fordi jeg vet om flere, men har tilogmed sagt i FLERE omganger at jeg IKKE tror FF gjør dette eller har noen grunn til å tro hun gjør det. Les gjerne om igjen. Når denne tråden eksisterer og det er åpen debatt, må det være lov å ytre at man ikke synes noe om den. Hvorfor skal jeg uttale meg om denne tråden - i en annen tråd?
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2012 #556 Skrevet 20. januar 2012 Hvis hun hadde godkjent 90.5 av kommentarene, hadde nok inntekten hennes ikke vært så høy?
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2012 #557 Skrevet 20. januar 2012 Om denne tråden blir slettet så dukker det bare opp en ny en
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2012 #558 Skrevet 20. januar 2012 Frem til nå har jeg vært en fast leser av Fotballfrue-bloggen. Lett og morsom underholdning, og jeg har fnist litt av alle de like bildene av henne, leppene som vokser og vokser og bildene der hun trekker inn magen så mye at det må gjøre vondt. Nå har jeg imidlertid fått nok. Både fordi jeg får en flau smak i munnen av bloggingen hennes, og fordi jeg ser alle tenåringene som forguder alt hun sier og gjør. Fra nå av leser jeg ikke Fotballfrue-bloggen mer, da jeg ikke ønsker å støtte opp under hennes oppførsel. Oppfordrer dere andre til å gjøre det samme 10
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2012 #559 Skrevet 20. januar 2012 Oppforder alle som ikke liker FF til å lese andre blogger istedet. GJERNE de som er under henne på topplisten. 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2012 #560 Skrevet 20. januar 2012 Når har fotballflue tenkt å oppdatere igjen egentlig?!
Fremhevede innlegg