Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og så denne evige debatten om at hun google seg selv. Ingen som har vurdert at hun kanskje ikke gjør det? Hun har et stort nettverk som selv sikkert bruker internett, kanskje blir hun tipset om hvilke funn de gjør om det omhandler ff. Nei,den løsningen passer jo ikke inn i mønsteret med antagelsene enkelte gjør seg her.

Det har aldri vært snakk om at hun ikke googler seg selv, men at hun aldri leser om seg selv på nettet

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fatter ikke at noen, lavkarbo eller ei, kan spise 1kg smågodt på en kveld! Har just nuh spist en pose med 200g panda lakis og holder på å dø på meg av magekrampe.......

Ang fotballfrue.....jeg ser ikke helt poenget i denne tråden. Ja, hun lever muligens i ei boble der alt skal være så perfekt. Perfekt liv, perfekt mann, perfekte hunder (minus Hugo, tror jeg, som hadde tannsten), perfekt hus, perfekt alt. Og skoskap. La hun leve som hun vil, det er hennes liv (og mulig hennes sammenbrudd når perfeksjonismen går for langt).

Har hun ca 348,9 skopar i garderoben så la henne kose seg (og støvtørke) de. Hver sin lyst...

Jeg personlig synes at det er trist.....

Gjest SummerJudith
Skrevet

JEG SKJØNNER IKKE AT DERE GIDDER BRY DERE OM HVA HUN SPISER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KANSKJE HUN LIKER GODERI DA??? -.-

• Liker 2
Gjest SummerJudith
Skrevet

DESUTEN HUN KAN GODT VÆRE TYNN OG SAMTIDIG SPISE MYE!! ER DET SÅ VANSKELIG FOR DERE ELLER?? -.-

• Liker 2
Skrevet

JEG SKJØNNER IKKE AT DERE GIDDER BRY DERE OM HVA HUN SPISER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KANSKJE HUN LIKER GODERI DA??? -.-

Hvorfor bryr du deg da, om det vi bryr oss om??!

Er det ikke bare bedre på holde deg unna denne tråden og leve lykkelig uvitende om oss som bryr oss litt for mye om hva hu spiser?

• Liker 1
Gjest SummerJudith
Skrevet

Hvorfor bryr du deg da, om det vi bryr oss om??!

Er det ikke bare bedre på holde deg unna denne tråden og leve lykkelig uvitende om oss som bryr oss litt for mye om hva hu spiser?

fordi du skal ha noe å spørre om (: hahaha tenk å diskutere hva hun spiser :L jaja gjør som du vil

Skrevet

fordi du skal ha noe å spørre om (: hahaha tenk å diskutere hva hun spiser :L jaja gjør som du vil

Jeg bryr meg fint lite om hva hu spiser, men liker å følge med på denne tråden. Liker ikke folk som juger og lurer andre mennesker.

Men kjenner jeg begynner å få nok av folk som tramper inn i tråder her og skal bestemme hva andre skal diskutere.

Det er ingen poeng i å kalle oss i denne tråden teite for at vi engaserer oss i noe du ikke interesserer deg for.

• Liker 2
Gjest SummerJudith
Skrevet

Jeg bryr meg fint lite om hva hu spiser, men liker å følge med på denne tråden. Liker ikke folk som juger og lurer andre mennesker.

Men kjenner jeg begynner å få nok av folk som tramper inn i tråder her og skal bestemme hva andre skal diskutere.

Det er ingen poeng i å kalle oss i denne tråden teite for at vi engaserer oss i noe du ikke interesserer deg for.

jeg har ikke kalt dere teite og jeg har ikke sagt dere ikke kan diskutere det men jeg syns det er idiotisk å diskutere det men what ever bare glem det .__.

Skrevet

Jeg ikke hun faktisk mente en kilo, men heller at hun siktet til at det var snakk om mye smågodt. Hva har det egentlig å si?

• Liker 1
Skrevet

Haha! At dere faktisk leser bloggen hennes for så å diskutere innlegget, og klage på feil som hvor gammel hun ser ut, hvrdan hun poserer, eller at hun umulig kan ha spist så mye smågodt, er helt latterlig. For en useriøs debatt! Dette er ikke en saklig debatttråd, men heller en tråd med drittslenging. Skjerp dere!

• Liker 4
Skrevet

er ingen her som har sagt at hun ser gammel ut? :(

caroline <3

Skrevet

hun ser jo ikke gammel ut. Hun ser jo ut som en hvilken som helst 24-åring.

Skrevet

Hvis hun har spist boller og smågodt, er jeg statsministeren !

• Liker 2
Skrevet

Hvis hun har spist boller og smågodt, er jeg statsministeren !

Jens? Er det deg?

• Liker 7
Skrevet

På dagens innlegg kommenterte jeg at hun hadde skrevet feil. Hun skrev invIstert i stedet for invEstert. Har sett at hun har gjort denne feilen flere ganger, og synest det er en ganske pinlig skrivefeil med tanke på at hun selv sier hun bruker en time på hvert innlegg fordi hun er perfeksjonist angående skrivefeil osv.

Gjett om den ikke kom gjennom da? Men feilen er da jammen meg rettet likevel :fnise:

• Liker 13
Skrevet

På dagens innlegg kommenterte jeg at hun hadde skrevet feil. Hun skrev invIstert i stedet for invEstert. Har sett at hun har gjort denne feilen flere ganger, og synest det er en ganske pinlig skrivefeil med tanke på at hun selv sier hun bruker en time på hvert innlegg fordi hun er perfeksjonist angående skrivefeil osv.

Gjett om den ikke kom gjennom da? Men feilen er da jammen meg rettet likevel :fnise:

Får jeg slike kommentarer på min blogg, sier jeg "oi, takk for info, skal rette på det!".

Litt flaut at den kommentaren blir sensurert.

• Liker 5
Skrevet

Er det bare jeg som reagerer på at fruen kjørte hjem så tidlig etter en kveld på by'n hvor hun selv sier det ble "litt for mye vin"? Og at hun påstår at hun ble syk da hun kom hjem på grunn av alkoholen? Og da hadde hun allerede kjørt fra Oslo til Siljan...

• Liker 6
Skrevet

Er det bare jeg som reagerer på at fruen kjørte hjem så tidlig etter en kveld på by'n hvor hun selv sier det ble "litt for mye vin"? Og at hun påstår at hun ble syk da hun kom hjem på grunn av alkoholen? Og da hadde hun allerede kjørt fra Oslo til Siljan...

Sikker på at hun satt bak rattet, og ikke var passasjer? For isåfall så har hun jo fyllekjørt, og det er jo ulovlig.

Skrevet

Forbruket ser ingen ende. Nå er det egne kaffemaskiner til hvert soverom.

Jeg skjønner ikke helt hvordan de får råd til alt de har. Maldivene hver vinter, alt mulig av stæsj til huset, vanvittig med klær og sko, to biler, middager ute.. Jeg mener, ifjor tjente FF rundt 500 000 brutto. Mannen kan da vel ikke tjene så veldig mye mer enn det som en simpel tippeligaspiller? To normalt gode inntekter, de burde leve bra på det, men utifra måten ekteparet snakker om seg selv i kommentarfeltet får det til å høres ut som de er krøsuser liksom?

• Liker 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...