Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Eneste jeg synes var pinlig ved den videoen, var at "Lasse" ikke visste hva en offside er.. Og han er fotballspiller.. :filer:

han synes jeg bare er klein i store og hele, så jeg spola over han.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kunne ikke brydd meg mindre om fotballfrue og de mange hundre (billige!) skoparene hennes, men jeg har selv studert juss, og jeg kan bare ikke la være å kommentere følgende:

1) Om man studerer rettsvitenskap, er det omtrent umulig å oppnå toppkarakterer første året. Om CBE oppnådde toppkarakterer, hadde hun nok ansett fagene som interessante nok til at hun fortsatte, samt at hun selvfølgelig aldri ville funnet på å bruke uttrykket "utdannet advokat." Beklager, CBE, men ikke en gang søsteren min på 14 hadde kommet med en slik uttalelse.

2) Det er nærmest umulig å fullføre jusstudiet på mindre enn normert tid første året. Rettsvitenskap er et metodefag, og for mange tar det 2-3 år før de behersker metode-og kildebruken.

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes hun var kjempesøt og virket oppriktig og jordnær! I tillegg virker hun litt sjenert og veldig forelsket.

Hadde likt å se en videoblogg eller et intervju i samme stil med fruen slik hun er idag.

Det er jeg enig med deg i. Naturlig, søt og sjenert. Utrolig hvordan hun ser ut til å ha forandret seg på to år! For øvrig også morsomt å se hvor mye interiøret i leiligheten deres må ha forandret seg ganske fort - i denne videoen er det jo bare mørke "guttemøbler", masse cd-stativer og så videre. :)

Han fyren var enda mindre attraktiv enn jeg trodde. Veldig rart fjes og mindre pene tenner på den mannen! Og komisk at han forklarte offside-regelen feil... :fnise:

Skrevet

Han forklarte jo den ikke feil, han fortalte hva Caroline hadde sagt når Hun skulle prøve å forklare hva det var.

Om man er normalt oppegående og følger litt med på hva som blir sagt forstår man jo det.

• Liker 6
Skrevet

Eneste jeg synes var pinlig ved den videoen, var at "Lasse" ikke visste hva en offside er.. Og han er fotballspiller.. :filer:

Ehhh .. kanskje du skal følge med før du begynner å kritisere. Han gjenfortalte Caroline`s forklaring på hva offside er - ikke sin egen :murvegg:

Skrevet

En fotballspiller som ikke vet hva Offside er...

Er vel kanskje derfor han ikke akkurat er så veeeeldig god:p

Skrevet

Tråden ryddet for spekulasjoner, avsporinger og bruk av forum i jbbsammenheng. Husk at det ikke er greit å bruke kg å finne potensielle medarbeidere.

Spørsmålom moderering tas på ris og ros eller på pm.

Bond, mod

Skrevet

Ganske utrolig at de ikke skjønner at de gjør seg så til de grader til latter. Tror ikke at det er mange som respekterer dem hvis de ikke er i tenårene.

Trine Grung, FFs samarbeidspartner synker til de grader med alliere seg med rosabloggerne. Har alltid hatt stor respekt for henne inntil nå. Ja hun tjener tenger å dem, men hun har etter min mening 0 integritet. Hvilken bedrift med respekt for seg selv, vil assosieres med Grung nå? Jeg bare spør.

• Liker 3
Skrevet

Ganske utrolig at de ikke skjønner at de gjør seg så til de grader til latter. Tror ikke at det er mange som respekterer dem hvis de ikke er i tenårene.

Trine Grung, FFs samarbeidspartner synker til de grader med alliere seg med rosabloggerne. Har alltid hatt stor respekt for henne inntil nå. Ja hun tjener tenger å dem, men hun har etter min mening 0 integritet. Hvilken bedrift med respekt for seg selv, vil assosieres med Grung nå? Jeg bare spør.

Jeg syns nå det er motsatt jeg. Har aldri hatt respekt for Trine Grung. Hun fremmer farligr "medisin" på bloggen sin, er dobbelmoralsk så det holder. Det plager meg også at hun kaller seg ekspert på sosiale medier, da det er ganske klart at hun ikke har peiling. Det var heller sånn at jeg mistet enda litt mer respekt for fotballfrue den gangen hun sank så lavt som å samarbeide med Grung.

Husker det forferdelige TV-ting prosjektet hennes, med kong halvor og fotballfrue osv. Hun trekker jo andre bloggere ned i søla.

• Liker 9
Skrevet

Jeg syns nå det er motsatt jeg. Har aldri hatt respekt for Trine Grung. Hun fremmer farligr "medisin" på bloggen sin, er dobbelmoralsk så det holder. Det plager meg også at hun kaller seg ekspert på sosiale medier, da det er ganske klart at hun ikke har peiling. Det var heller sånn at jeg mistet enda litt mer respekt for fotballfrue den gangen hun sank så lavt som å samarbeide med Grung.

Husker det forferdelige TV-ting prosjektet hennes, med kong halvor og fotballfrue osv. Hun trekker jo andre bloggere ned i søla.

Mulig jeg var litt rask i avtrekkern?

Har ikke gått bloggen hennes i sømmene, men synes er humoristisk og selvironisk. Mediebransjen er skitten. Etikk og moral er vel nesten blitt ikke-eksisterende etter min mening.

Venter forresten spent på sextapen til LK og FF!

Skrevet

For dere som ikke har sett det; Snurr film!

vgtv

Jeg satt faktisk og smilte under hele videoen :jepp: Så utrolig søt hun var :rodmer:

• Liker 2
Skrevet

Jeg satt faktisk og smilte under hele videoen :jepp: Så utrolig søt hun var :rodmer:

Hun virket utrolig søt! Skulle trodd den som svarer i kommentarfeltene var en helt annen!

• Liker 1
Skrevet

Søt hun var på filmen. Sykt hvor forandret hun er! Nesten ikke til å kjenne igjen.

Men man merket at hun ikke fotalte hele sannheten om hvordan de møttes.

• Liker 2
Skrevet

Jeg lurer litt på hva man ønsker å oppnå med denne debatten.

At Fotballfrue skal legge ned bloggen? Å gi mer oppmerksomhet til andre bloggere som kanskje er bedre forbilder? Å gi henne mindre trafikk og inntekt? At hun skal kjøpe færre sko?

Vel, ved å debattere henne oppetter og nedetter oppnår man ingen av delene. Man oppnår derimot mer oppmerksomhet til henne, og mer mer penger i kassa hennes, og sannsynligvis flere skopar.

Det er en kjensgjerning at kvinner både blogger og leser blogger om trivialiteter, noe som har vært diskutert mye i bloggmiljøet den siste tiden. Kanskje ikke på blogger á la fotballfrue, men hun diskuterer sjelden noe som helst.

Selv synes jeg det er bekymringsverdig at Fotballfrue sannsynligvis har flere lesere enn mange nettaviser, og at hun da også utøver den kommersielle makten som medfølger dette. For den er helt reell, enten dere liker det eller ikke. Man kan kalle fotballfruen hva man vil, men på en eller annen måte har hun faktisk klart å bygge seg opp en slags merkevare.

Jeg finner det også meget bekymringsverdig at hun, med så mange lettpåvirkelige unge lesere, fremstiller livet på den måten hun gjør. Kropp, trening, kosthold, shopping, uten å nevne andre verdier, meninger eller synspunkter.

Hva med å heller debattere noen av dem som mener noe, som engasjerer, som kanskje kan være gode forbilder? Mulig det ikke er like interessant, og man ikke finner like mye å rakke ned på der. Men alt i alt, synes jeg ikke fotballfruen fortjener all denne oppmerksomheten.

Skrevet

Jeg må bare si at jeg digger FF-debattene. Disse består jo UTELUKKENDE av personer som proklamerer at de:

-Ikke har noen interesse av henne.

-Synes slike tråder er noe tull.

-Synes det er rart at FF får all den oppmerksomheten.

Personlig digger jeg henne, hun er pen, vellykket og gir fingern til alle de missunelige haterne som henger på forum og forsøker å dra andre ned på sitt nivå.

ENIG!

Skrevet

Jeg lurer litt på hva man ønsker å oppnå med denne debatten.

At Fotballfrue skal legge ned bloggen? Å gi mer oppmerksomhet til andre bloggere som kanskje er bedre forbilder? Å gi henne mindre trafikk og inntekt? At hun skal kjøpe færre sko?

Man kan diskutere noe selv om man ikke har et programfestet mål om at vedkommende skal legge ned etc.

Les noe annet hvis det plager deg.

• Liker 7
Gjest Blubberella
Skrevet (endret)

Det finnes vel uendelig mange debatter som ikke har et spesielt mål, annet enn å ha noe å skravle om eller diskutere. Må man ha et mål med debattene man starter eller deltar i? Diskusjonforum er jo bare en skriftlig form for syklubb der man skravler og diskuterer alt mulig, selv om man ikke har et mål for hva man vil oppnå med det.

Endret av Ylvina
  • Liker 5
Skrevet

Det at hun poster 99% av alle kommentarer er bare bullshit... jeg har flere ganger skrevet kommentarer som ikke har vært slemme i det hele tatt, og de har ikke kommet med. Spurte henne f.eks om hvor hun hadde studert juss fordi jeg faktisk har et ønske om å gjøre det samme, men fikk ALDRI svar, og jeg postet kommentaren flere ganger på forskjellige emner over noen dager.

• Liker 2
Skrevet

Har offisielt sluttet å lese Fotballfrue (men leser selvsagt her..), og det er befriende å ikke vite hva hun driver med. Merker jeg savner kommentarfeltet mer enn bloggen;)

Kjenner ei som bodde i samme blokk som Fotballfrue i Oslo, og jeg har sett hun jevnlig både trippende på høye hæler i gangene og poserende i bakgården med diverse outfits og treningsposeringer.. Var det mange "hei" fra FF? Nei, der var det bare å snu seg andre veien mens hundene hilste på hverandre.. Så hennes ovenfra og ned holdning lever i beste velgående i virkeligheten også.

• Liker 4
Gjest gjest- silje
Skrevet

Hehe må si at hun er veldig flink til å markedsføre seg selv, og at denne tråden her hjelper henne med å bli bedre :)

Merkelig at et innlegg om 1kg snopepose og 1 stk bolle ble "fortært" etter at det ble påpekt at Voe fint kunne gaffle i seg usunne varer i denne tråden.

Etter alt jeg har lest i bloggen hennes om at hun til og med spiser mindre fettholdig mat når hun drikker alkohol, fordi kroppen fokuserer kun på å forbrenne alkoholen, så er det merkelig at hun velger å restituere kroppen med noe usunt idag.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...