Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fotballflue var ikke bra nok til å overleve.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde vært moro om alle som er innom denne tråden hadde klikket seg inn hver dag på de bloggene som ligger rett under fotballfruen. Kanskje det hadde hatt en viss effekt og fått bloggen hennes til å falle litt lenger ned på lista :)

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg har lenge tenkt på å starte en moteblogg som er et alternativ til fotballfrue og disse rosabloggerne. Dvs. en moteblogg med gode faglige tips, inspirasjon (som går utover HM og billigkjeder), og som retter seg mot en litt eldre målgruppe. Rett og slett en mer classy moteblogg. Som eks-motejournalist har jeg en del å bidra med, men dette krever mye tid.

I USA ser man at de beste og mest leste bloggene, er fagblogger. Jeg tror det eneste som kan vippe disse utrolig dårlige rosabloggene av tronen, er at noen oppretter en blogg med mye tips og inspirasjon. En venninne av meg har startet nettmagasinet: www.studiomag.no

Endret av Bond
  • Liker 5
Skrevet

Det finnes milloner av motebloggere i landet, Dere må provosere og sjokkere om dere skal tjene en god slant å det. Om dere tar fettsugning, opererer brystene, øynene, tar testylan, botox, hair extensions , kunstige negler, trener 7 dager i uka kl 06.30 så kommer du til å få mange lesere. Hvis du i tillegg er alenemamma, kjøper 2 par sko i uka og 3 antrekk i ukaså kommer dere, dere til å tjene dere søkkrike. Hvis ikke ,så er det WASTED!

• Liker 4
Skrevet

Det finnes milloner av motebloggere i landet, Dere må provosere og sjokkere om dere skal tjene en god slant å det. Om dere tar fettsugning, opererer brystene, øynene, tar testylan, botox, hair extensions , kunstige negler, trener 7 dager i uka kl 06.30 så kommer du til å få mange lesere. Hvis du i tillegg er alenemamma, kjøper 2 par sko i uka og 3 antrekk i ukaså kommer dere, dere til å tjene dere søkkrike. Hvis ikke ,så er det WASTED!

Det er jeg faktisk uenig i. I utlandet er det store og gode blogger som er det store. Mat-og motebloggene i USA f.eks, består jo omtrent kun av mennesker som kan kommentere inspirasjonen de legger ut.

• Liker 2
Skrevet

Det er jeg faktisk uenig i. I utlandet er det store og gode blogger som er det store. Mat-og motebloggene i USA f.eks, består jo omtrent kun av mennesker som kan kommentere inspirasjonen de legger ut.

Nettopp :) Vi har jo MANGE virkelig gode bloggere her i landet også, men de blir totalt overkjørt av rosabloggene. Det samme kan man se i Sverige, men i andre land så har jeg ikke sett så mye til det :/ mulig jeg ikke har sett godt nok etter, men har fått inntrykk av at kvalitet og innhold er viktigere i for eksempel USA.

Jeg syns det er veldig synd, for vi har mange talentfulle bloggere her også, men det er ikke alle som er villige til å selge sjela si for å komme på topplisten (Heldigvis kanskje?).

• Liker 1
Gjest CelineZ
Skrevet

Nettopp :) Vi har jo MANGE virkelig gode bloggere her i landet også, men de blir totalt overkjørt av rosabloggene. Det samme kan man se i Sverige, men i andre land så har jeg ikke sett så mye til det :/ mulig jeg ikke har sett godt nok etter, men har fått inntrykk av at kvalitet og innhold er viktigere i for eksempel USA.

Jeg syns det er veldig synd, for vi har mange talentfulle bloggere her også, men det er ikke alle som er villige til å selge sjela si for å komme på topplisten (Heldigvis kanskje?).

Jeg ser vel for meg en blogg med gode faglige synspunkter, og ikke så stort personfokus. Jeg har selv blogget for bla. klikk.no, og det var veldig givende, fordi folk fulgte med på oss fordi de ville ha tips/inspirasjon. Selvfølgelig kan man være personlig, men jeg mener at en god blogg er basert på fagkunnskaper. Derfor irriterer det meg at så mange dårlige blogger dominerer topplista.

Jeg vet ikke hvilke amerikanske blogger du leser, men jeg synes mange av de beste bloggene innenfor mat og mote er superfine. En ting er sikkert; Caroline hadde aldri havnet på topplista over there:)

Skrevet

Dere er naive, Hvis man ikke gir av seg personlig blir det ganske uinteressant for 99.99% av de som leser. Vi elsker å fråtse i folks privatliv. Se og hør eller VG ++ hadde ikke eksistert ellers.

Skrevet

så smale lepper caroline hadde i den videoen. ligner ikke på seg selv. men er vel gammel.

• Liker 1
Skrevet

gammel, videoen altså, ikke caloriene ;)

Skrevet

gammel, videoen altså, ikke caloriene ;)

Kaloriene? :fnise:

• Liker 4
Skrevet

Hvem er Norges mest kjente fotballspiller?I så fall om han har dame, lurer jeg på hvordan fruen til vedkommende er og hennes oppførsel!

• Liker 2
Skrevet

Hvem er Norges mest kjente fotballspiller?I så fall om han har dame, lurer jeg på hvordan fruen til vedkommende er og hennes oppførsel!

John Arne Riise? Han er nok mest kjent for sin sms-flørting kanskje. Kona hans er nokså anonym nå, tror jeg.

( Hun har blogget tidligere, men aner ikke om hun var på topplisten).

Skrevet

For dere som ikke har sett det; Snurr film!

vgtv

oi, for et kleint intervju! hva med å sitte litt rolig og se INN i kamera/på intervjueren!

• Liker 1
Skrevet

John Arne Riise? Han er nok mest kjent for sin sms-flørting kanskje. Kona hans er nokså anonym nå, tror jeg.

( Hun har blogget tidligere, men aner ikke om hun var på topplisten).

norges mest kjente fotballspiller gjennom tidene er vel ole gunnar solskjær. og kona hans er alt annet enn mediakåt: de har derimot klaget på diverse media som har gått for langt.

• Liker 1
Gjest True Khaleesi
Skrevet

oi, for et kleint intervju! hva med å sitte litt rolig og se INN i kamera/på intervjueren!

Jeg synes hun var kjempesøt og virket oppriktig og jordnær! I tillegg virker hun litt sjenert og veldig forelsket.

Hadde likt å se en videoblogg eller et intervju i samme stil med fruen slik hun er idag.

• Liker 5
Skrevet

Jeg synes hun var kjempesøt og virket oppriktig og jordnær! I tillegg virker hun litt sjenert og veldig forelsket.

Hadde likt å se en videoblogg eller et intervju i samme stil med fruen slik hun er idag.

joda, og jeg skjønner at det sikkert er litt skummelt hvis dette var hennes første videointervju, men jeg synes det ble skikkelig kleint med all den leeinga, og at hu verkrn så i kamera eller på reporteren.

ville nok øvd meg litt på å føle meg trygg før en sånn greie.

men når det er sagt, jeg ville ikke vært no bedre jeg heller :P men jeg ville ikke blitt intervjua heller da.

Skrevet

joda, og jeg skjønner at det sikkert er litt skummelt hvis dette var hennes første videointervju, men jeg synes det ble skikkelig kleint med all den leeinga, og at hu verkrn så i kamera eller på reporteren.

ville nok øvd meg litt på å føle meg trygg før en sånn greie.

men når det er sagt, jeg ville ikke vært no bedre jeg heller :P men jeg ville ikke blitt intervjua heller da.

Eneste jeg synes var pinlig ved den videoen, var at "Lasse" ikke visste hva en offside er.. Og han er fotballspiller.. :filer:

• Liker 3
Skrevet

En fotballspiller som ikke vet hva Offside er...

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...