pøbelsara Skrevet 19. januar 2012 #481 Skrevet 19. januar 2012 (endret) Nå har jeg lest kommentarfeltet i bloggen for første gang, og det er jo rene avgudsdyrkelsen som foregår der inne. Hjelpe meg. Og hva er det for noe galt med den mannen hennes? Sammenlikner folk som våger seg til å kommentere i en blogg somn faktisk er åpen for kommentarer med Jehovas Vitner fordi de stiller spørsmål ved det elleville forbruket de to har? SAmtidig så ser jeg jo at den kritikken som kommer overhodet ikke noensinne vil bli reflektert over, uansett hvor saklig den er. Endret 19. januar 2012 av pøbelsara 11
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #482 Skrevet 19. januar 2012 Kan dere ikke bare stenge tråden? Hvorfor skulle de? Så lenge folk klarer å lage en seriøs diskusjon, og ikke begynner å pirke i alt hun holder på med, går de vel greit? 3
Gjest Blubberella Skrevet 19. januar 2012 #483 Skrevet 19. januar 2012 Jeg hadde faktisk blitt litt flau om samboeren min hadde svart på kommentarer i kommentarfeltet på min blogg. Jeg tror neppe de som kommenterer ønsker svar fra gubben til bloggeren. 3
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #484 Skrevet 19. januar 2012 Til dere som vil sååå stenge tråden, hvorfor gidder dere i det hele tatt å klikke dere inn?!(-ikke no hets, bare lurer) 3
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #485 Skrevet 19. januar 2012 Jeg hadde faktisk blitt litt flau om samboeren min hadde svart på kommentarer i kommentarfeltet på min blogg. Jeg tror neppe de som kommenterer ønsker svar fra gubben til bloggeren. Caroline vet vel ikke hvordan hun skal svare dem, så da sender hun mannen. Det er ikke første gang. 4
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #486 Skrevet 19. januar 2012 NÅ ler jeg meg freakin´ihjel. Jeg skrev en kort og saklig kommentar hvor jeg skrev at jeg synes Caroline har en fin blogg (litt skryt må til, vet dere), for så å skrive at det var svart-hvitt å si at folk som er opptatt av miljø er som Jehovas vitner - da miljøet gagner oss alle. Skrev også at miljøvernorganisasjoner faktisk har fått til mye bra, så de burde ikke kimse av det. Tror dere den ble godkjent? 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #487 Skrevet 19. januar 2012 filippa says: January 19, 2012 at 17:23 Du har en helt utrolig mage sko, flotte klær ..ja rett og slett en garederobe de fleste ville missunnet. …men bare en ting.. Har du noen gang vurdert å bruke penger på noe annet enn deg selv, nye klær,nytt hus, dyr mat, sminke, trening, reiser osv. Nå vet jo ikke jeg noen ting om dine “veldedighetstiltak” når det kommer til mennesker som ikke er “like heldige” som deg/ oss…men for å være helt ærlig begynner du å bli mer og mer selvsentrert, og har gravd deg ned i dine egene prosjekter og ditt eget liv. Du er en fantastisk dame, med masse futt og fart… en jeg (++) synes du burde begynne å sette fokus på viktigere ting enn lakarbo og garderobe / bare deg selv og dine prosjekter. Ide : fadderbarn ?? Flyktningehjelp osv?? Turn it positive, you know how… Reply * Fotballfrue says: January 19, 2012 at 18:00 Vi har to fadderbarn, og er medlem i UNICEF I tillegg har jeg arrangert innsamlingsaksjoner som har bidratt med over 100 000,- tilsammen. - C Reply Men da er jo den saken grei.. 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #488 Skrevet 19. januar 2012 * Fotballfrue says: January 19, 2012 at 18:00 Vi har to fadderbarn, og er medlem i UNICEF I tillegg har jeg arrangert innsamlingsaksjoner som har bidratt med over 100 000,- tilsammen. - C Reply 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #489 Skrevet 19. januar 2012 NÅ ler jeg meg freakin´ihjel. Jeg skrev en kort og saklig kommentar hvor jeg skrev at jeg synes Caroline har en fin blogg (litt skryt må til, vet dere), for så å skrive at det var svart-hvitt å si at folk som er opptatt av miljø er som Jehovas vitner - da miljøet gagner oss alle. Skrev også at miljøvernorganisasjoner faktisk har fått til mye bra, så de burde ikke kimse av det. Tror dere den ble godkjent? Den blir nok godkjent, men vil bli besvart med masse spydige ord og smileys
Gjest Blubberella Skrevet 19. januar 2012 #490 Skrevet 19. januar 2012 Den blir nok godkjent, men vil bli besvart med masse spydige ord og smileys Det kan nok godt hende ja. Men hun må nok tenke ut en skikkelig skarp og slagferdig kommentar først
missLynch Skrevet 19. januar 2012 #491 Skrevet 19. januar 2012 ...Å tro at du er i fulltidsjobb når dagen består av trening, Ikea, sette på løsvipper og farge ettervekst. Kjære fotballfrue, tro det eller ei, men dette gjør vi andre ETTER jobb! Tenk å tro at det å skrive dagbok på nett er en meningsfylt jobb kombinert med kaffedrikking, posering og hundekos! Altså, ja det er en fornærmelse til oss som faktisk jobber at hun kaller dette jobb! Dette er jo nettopp DETTE som får meg til å føle meg som den rene wonderwoman i sammenligning! Jeg skal jobbe 100% om et par måneder, er dedikert mamma, har katt (den får dog ikke spesialdesignet kake på bursdagen....gudene vet når den ble født...??), jeg holder meg i form, og rekker til og med å trakte kaffe. Du store tid! Har ikke tid til å sette på løshår, men det er uansett en jæv...g dålig ide når du har en 5 måneder gammel baby. 10
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #492 Skrevet 19. januar 2012 tror ikke det er pga føflekken (vorta) at hun alltid har hodet vendt den veien på bilder. hun er nok assymetrisk sånn som meg, høyresiden av fjeset mitt ser mongo ut. hadde det vært føflekken som var årsaken hadde hun nok fjernet den klem 4
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #493 Skrevet 19. januar 2012 Jeg har skrevet 5 kommentarer i dag, alle med litt ulik vinkling på det at hun har så mange sko.. Ikke noe spydig eller negativt i noen av dem. Hvor mange har hun godkjent tror dre? INGEN!
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #494 Skrevet 19. januar 2012 Til dere som vil sååå stenge tråden, hvorfor gidder dere i det hele tatt å klikke dere inn?!(-ikke no hets, bare lurer) Det kan jeg forklare deg, hvis du virkelig vil vite. Jeg er sånn at hvis jeg ser at noen blir plaget og mobbet, så ønsker jeg å sette en stopper for det. Derfor følger jeg med på denne tråden, sånn at i hvert fall de aller verste innleggene kan bli rapportert og slettet. Hvorfor alle dere hatere klikker dere inn hos fotballfrue og analyserer hvert bilde og hver setning er et mer åpent spørsmål. 2
Moscato Skrevet 19. januar 2012 #495 Skrevet 19. januar 2012 Jeg har skrevet 5 kommentarer i dag, alle med litt ulik vinkling på det at hun har så mange sko.. Ikke noe spydig eller negativt i noen av dem. Hvor mange har hun godkjent tror dre? INGEN! Tja, hadde jeg vært henne ville jeg nok lurt på om vedkommende som gadd å skrive fem ulike kommentarer om nøyaktig det samme hadde glemt å stramme en skrue eller ti... Eller har du bytta ip-adresse for hver gang også? Ikke at det ville gjort deg mindre stalker-ish og sær, men... 7
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #496 Skrevet 19. januar 2012 tror ikke det er pga føflekken (vorta) at hun alltid har hodet vendt den veien på bilder. hun er nok assymetrisk sånn som meg, høyresiden av fjeset mitt ser mongo ut. hadde det vært føflekken som var årsaken hadde hun nok fjernet den klem Jeg tror det er fordi hun har flere føflekker på den anrde siden. Hun har den store i pannen også en på kinnet litt bak. På den andre siden, den hun viser oss har hun bare en, en liten på siden av nesen. Tror forøvrig det er vorter, føflekker pleier å være brune, disse er hudfargede. 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #497 Skrevet 19. januar 2012 de er hudfargede fordi hun sparkler dem med sin eksklusive foundation og dekkstift hun burde være stolt av dem sånn som cindy crawford. 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #498 Skrevet 19. januar 2012 Det kan jeg forklare deg, hvis du virkelig vil vite. Jeg er sånn at hvis jeg ser at noen blir plaget og mobbet, så ønsker jeg å sette en stopper for det. Derfor følger jeg med på denne tråden, sånn at i hvert fall de aller verste innleggene kan bli rapportert og slettet. Hvorfor alle dere hatere klikker dere inn hos fotballfrue og analyserer hvert bilde og hver setning er et mer åpent spørsmål. Dette er jeg enig i! Men denne tråden blir (heldigvis) veldig hyppig moderert Det er dessuten faktisk en del konstruktiv kritikk innimellom alt fokuset på utseende! Rapporterer du også når man legger ut personinfo som navn, yrke og alder til de som har kommentert hos FF? 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #499 Skrevet 19. januar 2012 Det kan jeg forklare deg, hvis du virkelig vil vite. Jeg er sånn at hvis jeg ser at noen blir plaget og mobbet, så ønsker jeg å sette en stopper for det. Derfor følger jeg med på denne tråden, sånn at i hvert fall de aller verste innleggene kan bli rapportert og slettet. Hvorfor alle dere hatere klikker dere inn hos fotballfrue og analyserer hvert bilde og hver setning er et mer åpent spørsmål. Moralens voktere, ass. Selvfølgelig er ikke mobbing ok, men dette er ikke mobbing, og å bruke dette som påskudd for å heve seg selv (som et "bedre" menneske) er også ganske latterlig... 11
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #500 Skrevet 19. januar 2012 Tja, hadde jeg vært henne ville jeg nok lurt på om vedkommende som gadd å skrive fem ulike kommentarer om nøyaktig det samme hadde glemt å stramme en skrue eller ti... Eller har du bytta ip-adresse for hver gang også? Ikke at det ville gjort deg mindre stalker-ish og sær, men... Altså, det er i løpet av dagen, fordi jeg har sett at ingen av dem har kommet fram. 2 fra jobb, 3 hjemmefra. 1
Fremhevede innlegg