AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #442 Skrevet 19. januar 2012 Bildet av henne på bryllupet på nyttårsaften fikk meg til å fnise. Selv om det er HELT unaturlig for den oppstillinga, så snur hun hodet slik at "god-siden" vender mot kamera: http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2012/01/DSC093211.jpg 12
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #443 Skrevet 19. januar 2012 Jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke tør å vise andre siden av ansiktet sitt. 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #444 Skrevet 19. januar 2012 Jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke tør å vise andre siden av ansiktet sitt. Hun har jo en føflekk, og Gud forby at hun kan vise fram en hud som ikke er plettfri! Det skulle tatt seg ut! 4
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #445 Skrevet 19. januar 2012 Jeg, for min del, skjønner ikke dette misunnelse-argumentet mange kommer med. Ser ingen grunn til å være misunnelig på dama. Hun har jo ikke oppnådd noen ting! Hun hadde planer om å bli både lege og jurist, men hva gjør hun nå? Bruker dagene på å sminke seg, shoppe, ta bilder av seg selv og skrive dagbok på nettet... Virker som hun har et tomt og kjedelig liv, egentlig. 15
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #446 Skrevet 19. januar 2012 Bildet av henne på bryllupet på nyttårsaften fikk meg til å fnise. Slapp av, fnisealderen vokser de fleste fra etter hvert. 1
Gjest Hikken Skrevet 19. januar 2012 #447 Skrevet 19. januar 2012 Jeg, for min del, skjønner ikke dette misunnelse-argumentet mange kommer med. Ser ingen grunn til å være misunnelig på dama. Hun har jo ikke oppnådd noen ting! Hun hadde planer om å bli både lege og jurist, men hva gjør hun nå? Bruker dagene på å sminke seg, shoppe, ta bilder av seg selv og skrive dagbok på nettet... Virker som hun har et tomt og kjedelig liv, egentlig. Fordi folk har ikke noe bedre argument. Jeg ser ikke helt hva det er å være missunelig på heller. Jeg har ikke lyst til å tilbringe alle dagene mine med shopping, skjønnhetsalonger, en mann med ett sinnsykt kroppssyn og personangrep mot leserne mine. 3
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #448 Skrevet 19. januar 2012 Og hva er en fotballfrue? Går ut i fra at det er kona til en fotballspiller, men hva er det egentlig dere diskuterer? 1
Gjest BabyBlue Skrevet 19. januar 2012 #449 Skrevet 19. januar 2012 Jeg, for min del, skjønner ikke dette misunnelse-argumentet mange kommer med. Ser ingen grunn til å være misunnelig på dama. Hun har jo ikke oppnådd noen ting! Hun hadde planer om å bli både lege og jurist, men hva gjør hun nå? Bruker dagene på å sminke seg, shoppe, ta bilder av seg selv og skrive dagbok på nettet... Virker som hun har et tomt og kjedelig liv, egentlig. Hun har pensjonert seg i tidligste laget, kan man si.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #450 Skrevet 19. januar 2012 Og hva er en fotballfrue? Går ut i fra at det er kona til en fotballspiller, men hva er det egentlig dere diskuterer? Lurer jeg også på. Hva i helvete er det dere jazzer om? 1
Gjest Blubberella Skrevet 19. januar 2012 #451 Skrevet 19. januar 2012 Bildet av henne på bryllupet på nyttårsaften fikk meg til å fnise. Selv om det er HELT unaturlig for den oppstillinga, så snur hun hodet slik at "god-siden" vender mot kamera: http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2012/01/DSC093211.jpg I tillegg ser hun litt tissetrengt ut, med beina krampaktig i kryss. Hun er jo ei søt jente, så hvorfor være så stiv og innstudert på alle bildene? Hun hadde vært mye søtere om hun hadde vært naturlig på bildene, smilt ekte og varme smil (kanskje til og med gapskrattet hjertelig med kjeften på vidt gap) og vist en dæsj gi-blaffen-holdning til hvordan hun fremstår på bildene. Skjønnhet er så mye mer enn perfekte poseringer. 5
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #452 Skrevet 19. januar 2012 Please! Har du ikke skjønt debatt og Jante-loven er to ting? Synes du virkelig at et anstrengt forhold til trening og overforbruk er jante-lov? Vi har faktisk ytringsfrihet i dette landet, og takk og lov for det! Vil vi ha et samfunn som f.eks USA hvor altfor stort fouks er på utseende eller Kina hvor man blir fengselet for sine meninger? Hun har faktisk uttalt at hun er glad for at hun har vokst opp i et ikke-materialistisk hjem. Ja, den oppdragelsen har hun virkelig tatt innover seg. Hva er det som er så fantastisk med ekstremt overforbruk fokus på skjønnhet? Miljø har ikke bare med forurensing fra biler og fabrikker om det er det du tror. Grow up! Mennesker bestemmer over egne liv, slik skal det også være. Dere har ingenting med hvorfor hun trener eller har overforbruk, hun bestemmmer livet sitt selv. Alle har fokus på utseende, hvis du tar en titt inn på forumet her er det nok spørsmål om helse, kropp og ikke minst slanking. Slik har det vært i lange tider, også før vi levde. I stedet for å rakke ned på denne damen, lete etter feil og latterliggjøre henne synes jeg dere bør revurdere fritidsinteresser, egne holdninger, grad av empati og en reflektert forståelse. ALLE MENNESKER HAR RETT TIL Å VÆRE SEG SELV, LA DE FÅ LOV TIL DET. 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #453 Skrevet 19. januar 2012 I tillegg ser hun litt tissetrengt ut, med beina krampaktig i kryss. Hun er jo ei søt jente, så hvorfor være så stiv og innstudert på alle bildene? Hun hadde vært mye søtere om hun hadde vært naturlig på bildene, smilt ekte og varme smil (kanskje til og med gapskrattet hjertelig med kjeften på vidt gap) og vist en dæsj gi-blaffen-holdning til hvordan hun fremstår på bildene. Skjønnhet er så mye mer enn perfekte poseringer. Hun var ganske søt og avslappet på den gamle bloggen sin. Der var det tullebilder hun aldri i verden hadde lagt ut idag. Hun taklet jo ikke at Dagbladet brukte ett gammelt bilde av hodet i feil vinkel engang. Det måtte skiftes ut. Utseendemessig så må jo hun ha veldig dårlig selvtillit. 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #454 Skrevet 19. januar 2012 Bildet av henne på bryllupet på nyttårsaften fikk meg til å fnise. Selv om det er HELT unaturlig for den oppstillinga, så snur hun hodet slik at "god-siden" vender mot kamera: http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2012/01/DSC093211.jpg Jeg vet.. Syns rett og slett synd på henne at hun ikke bare kan slappe av og kose seg sammen med venner! Tenk så slitsomt det må være og konstant passe på å få posert riktig om noen skulle finne på å knipse et bilde! Ser også ganske unaturlig ut å se helt andre veien enn de andre, bare for å bli avbildet fra den ene vinkelen. Har bare en ting å si til dette, TRIST! 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #455 Skrevet 19. januar 2012 Jeg, for min del, skjønner ikke dette misunnelse-argumentet mange kommer med. Ser ingen grunn til å være misunnelig på dama. Hun har jo ikke oppnådd noen ting! Hun hadde planer om å bli både lege og jurist, men hva gjør hun nå? Bruker dagene på å sminke seg, shoppe, ta bilder av seg selv og skrive dagbok på nettet... Virker som hun har et tomt og kjedelig liv, egentlig. Enig! Nå er ikke jeg akkurat fast leser av bloggen, og ikke den som poster mest her inne, men jeg skjønner heller ikke at de som kommer med kritikk må være misunnelig! Jeg er glad i livet mitt, kroppen og utseende mitt, mine venner, jobb og studier. Selv om jeg ikke er perfekt, og kan ha en kjip dag nå og da ville jeg aldri byttet livet mitt med noen andre, spesielt ikk FF. Tenk dere så slitsomt det må være å konstant prøve å være perfekt! Å ikke kunne ta bilder fra den ene siden fordi hun har en føflekk mer der enn på den andre. Å tro at du er i fulltidsjobb når dagen består av trening, Ikea, sette på løsvipper og farge ettervekst. Kjære fotballfrue, tro det eller ei, men dette gjør vi andre ETTER jobb! Tenk å tro at det å skrive dagbok på nett er en meningsfylt jobb kombinert med kaffedrikking, posering og hundekos! Altså, ja det er en fornærmelse til oss som faktisk jobber at hun kaller dette jobb! Jeg tenker bare på samboeren min som jobber i Røde Kors for eksempel, som har over hundre reisedøgn i året og tilbringer mye tid i utlandet, jobber og står på for barn og mennesker i nød. Da blir det helt latterlig å høre at hun en gang samlet inn penger til veledige formål og at hun jobber beinhard for hver krone Nei, fotballfrue, ikke før du har brettet opp armene og vært litt ute i verden og fått litt møkk under neglene kan du fortelle oss om hvor hardt du jobber. Og det blir bare helt mak mål at hun skal rettferdiggjøre alt hun gjør ved å konstant klamre seg til den ene gangen hun samlet inn fem tusen kroner via bloggen sin til veledige formål. Jeg mener, hva ga hun selv, var det 500? Så skal hun gjentatte ganger ta æren for pengene LESERNE hennes ga? For en motbydelig dame! HUn som reklamerer med at de er gjeldsfrie, og kan chase ut for en fireroms på Frogner, og tjener så villt at hun ikke trenger å jobbe mer noen sinne innen en fem års tid, reklamerer i samme slengen at hun samlet inn fem tusen?!! Hadde hun brydd seg overhodet, og med de pengene hun hevder hun har, burde hun donert mye mer.. Og skulle hun hyllet noen burde det vært de stakkars leserne hun både utnytter og lever av og for. Hvorfor kan ikke alle bare slutte å lese denne bloggen? Greit, så er ikke alle jobber like flotte, men de fleste har en mening og en funksjon for samfunnet. For eksempel har både søppeltømming og vasking en verdi, selv om de ikke er sett på som de mest glamorøse yrkene. Men hvilken betydning har bloggen for samfunnet? hva får vi igjen for å se på å se x antall bilder av en ragmager skikkelse med løshår på hodet og silikon i pupper og lepper? Svaret er INGEN. Det har ingen samfunnsnyttig verdi. Bloggen er en eneste stor reklame så FF kan finansiere flere sko og løsvipper og tro at hun jobber. Tenk på det før du neste gang klikker deg inn på bloggen. Eller IKKE klikker deg inn. 35
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #456 Skrevet 19. januar 2012 Jeg er aldri misunnelig på noens sko, vesker og kjøpehår. En doktorgrad, det å skrive fantastiske bøker, eller være en god skiløper derimot, det er noe å beundre. 15
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #457 Skrevet 19. januar 2012 http://www.blogglisten.no/blogg/fotballfrue.no Se på statistikken. Hva skjedde den 14. og 15. januar? Synk fra nesten 100 000 lesere til 9 000.
Alice123 Skrevet 19. januar 2012 #458 Skrevet 19. januar 2012 Det er dumt å være misunnelig på noe som kan kjøpes for småpenger. Restylane, silikonpupper, løshår, løsvipper og løsnegler er jo noe de fleste med en normal inntekt kan skaffe seg. Hus på landet, IKEAmøbler og to bikkjer? Det er ikke akkurat sydhavsøy og enhjørninger vi snakker om her. Disse menneskene er ikke David og Victoria Beckhem (staves det slik)? Whats-his-nave er en middelmådig fotballspiller på et helt middelmådlig lag i norsk fotball. Kona har ikke gjort seg bemerket på noen måte, bortsett fra å... være tynn og være gift. Som AB 467 skriver, så er EGENSKAPER og KUNNSKAP noe å sikle etter. 16
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #459 Skrevet 19. januar 2012 Hvordan blir det egentlig for henne å bli pensjonist? Med mindre hun skaffer seg en JOBB, vil hun vel ikke merke serlig forskjell? 3
Fremhevede innlegg