Dyregod Skrevet 22. november 2012 #361 Del Skrevet 22. november 2012 Lykke til! Nå er jeg spent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 22. november 2012 Forfatter #362 Del Skrevet 22. november 2012 Lykke til! Nå er jeg spent Jeg ogsååååå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 22. november 2012 Forfatter #363 Del Skrevet 22. november 2012 Forresten, lyst til å se verdens søteste video? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 22. november 2012 #364 Del Skrevet 22. november 2012 Forresten, lyst til å se verdens søteste video? Nå måtte hormonella felle en liten tåre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 22. november 2012 Forfatter #365 Del Skrevet 22. november 2012 Nå måtte hormonella felle en liten tåre Ja, var ikke den helskjønn? Jeg felte nesten en tåre selv. Dvs at din lille trolig har begynt å gjespe!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 22. november 2012 #366 Del Skrevet 22. november 2012 Gleder meg t, oppdatering etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 22. november 2012 Forfatter #367 Del Skrevet 22. november 2012 Gleder meg t, oppdatering etterpå Håper bare jeg har gode nyheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest airam90 Skrevet 22. november 2012 #368 Del Skrevet 22. november 2012 Venter i spenning her også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 22. november 2012 Forfatter #369 Del Skrevet 22. november 2012 Venter i spenning her også Kryss gjerne alt du har av lemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest airam90 Skrevet 22. november 2012 #370 Del Skrevet 22. november 2012 Kryss gjerne alt du har av lemmer Det skal jeg vettu!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine889 Skrevet 22. november 2012 #371 Del Skrevet 22. november 2012 Masse lykke til alt er nok bare bra med den lille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 22. november 2012 Forfatter #372 Del Skrevet 22. november 2012 Takk for kryssing og lykkeønsker. En halvtime igjen nå. Nervøs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 22. november 2012 Forfatter #373 Del Skrevet 22. november 2012 (endret) Jeg er herved frk. PARANOIAANGST! Alt var jo selvfølgelig bra med lillegull. Han, eller hun, sov først og da fikk vi sjekket litt ben og armer. Alt så fint ut. Deretter våknet jo lilleknøtt for å drikke fostervann og klø seg i skrittet og på hodet, haha. Fikk også høre hjerteslagene, mellom 120-130 i minuttet. Jeg har altså hørt lillegull selv når jeg har prøvd med doppler og det var helt normale og fine hjerteslag. Hun sa alt var fint med babyen og sa hun visste kjønnet og spurte om jeg ville vite. Jeg måtte si nei fordi kjæresten min vil være med på UL når vi får vite det. Men, jeg hadde jo søsteren min med i dag og hun fikk lov til å vite det. Litt misunnelig ja!!! Legger ved bilde i morgen Og jo, hun mente jeg var 13 uker i dag Endret 22. november 2012 av Pyntestøv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 22. november 2012 #374 Del Skrevet 22. november 2012 Jeg er herved frk. PARANOIAANGST! Alt var jo selvfølgelig bra med lillegull. Han, eller hun, sov først og da fikk vi sjekket litt ben og armer. Alt så fint ut. Deretter våknet jo lilleknøtt for å drikke fostervann og klø seg i skrittet og på hodet, haha. Fikk også høre hjerteslagene, mellom 120-130 i minuttet. Jeg har altså hørt lillegull selv når jeg har prøvd med doppler og det var helt normale og fine hjerteslag. Hun sa alt var fint med babyen og sa hun visste kjønnet og spurte om jeg ville vite. Jeg måtte si nei fordi kjæresten min vil være med på UL når vi får vite det. Men, jeg hadde jo søsteren min med i dag og hun fikk lov til å vite det. Litt misunnelig ja!!! Legger ved bilde i morgen Og jo, hun mente jeg var 13 uker i dag Hurra, så fantastisk! Da kan du bare slappe av og kose deg med den voksende magen. Er det ikke herlig? Min sov også på starten og våknet plutselig opp. Moro Jeg tipper det er en gutt siden den klødde seg i skrittet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 22. november 2012 Forfatter #375 Del Skrevet 22. november 2012 Hurra, så fantastisk! Da kan du bare slappe av og kose deg med den voksende magen. Er det ikke herlig? Min sov også på starten og våknet plutselig opp. Moro Jeg tipper det er en gutt siden den klødde seg i skrittet Ja, jeg måtte først spørre om hun så hjertet for babyen lå jo bom stille, haha. Så fikk jeg jo både se, og høre, hjertet. Fantastisk opplevelse. Jeg tror også gutt, pga skrittet og et glimt hun hadde i øyet når min lillesøster tippet det var gutt. Hun sa det ikke høyt mens jeg var der, men jeg tror rett og slett jeg bærer en liten gutt i magen min. Kjemperart, da jeg var overbevist om jente, men så lenge h*n er frisk så er jeg glad! Nå har jeg tenkt til å slappe av. Dette går fint. Vi føder nok begge til våren/sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 22. november 2012 #376 Del Skrevet 22. november 2012 Ja, jeg måtte først spørre om hun så hjertet for babyen lå jo bom stille, haha. Så fikk jeg jo både se, og høre, hjertet. Fantastisk opplevelse. Jeg tror også gutt, pga skrittet og et glimt hun hadde i øyet når min lillesøster tippet det var gutt. Hun sa det ikke høyt mens jeg var der, men jeg tror rett og slett jeg bærer en liten gutt i magen min. Kjemperart, da jeg var overbevist om jente, men så lenge h*n er frisk så er jeg glad! Nå har jeg tenkt til å slappe av. Dette går fint. Vi føder nok begge til våren/sommeren Moro da Jordmor tippet at jeg hadde en jente i magen, men hun sa at det var litt tidlig å si siden de har kjønnet på utsiden nå. Men uansett hva det er blir man jo overlykkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 22. november 2012 #377 Del Skrevet 22. november 2012 Jeg er herved frk. PARANOIAANGST! Alt var jo selvfølgelig bra med lillegull. Han, eller hun, sov først og da fikk vi sjekket litt ben og armer. Alt så fint ut. Deretter våknet jo lilleknøtt for å drikke fostervann og klø seg i skrittet og på hodet, haha. Fikk også høre hjerteslagene, mellom 120-130 i minuttet. Jeg har altså hørt lillegull selv når jeg har prøvd med doppler og det var helt normale og fine hjerteslag. Hun sa alt var fint med babyen og sa hun visste kjønnet og spurte om jeg ville vite. Jeg måtte si nei fordi kjæresten min vil være med på UL når vi får vite det. Men, jeg hadde jo søsteren min med i dag og hun fikk lov til å vite det. Litt misunnelig ja!!! Legger ved bilde i morgen Og jo, hun mente jeg var 13 uker i dag Herlig! Gratulerer med friskt lite gull i magen Tenk, nå er risikoen for at noe går galt så liten at du trygt kan bytte ut angst med glede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest airam90 Skrevet 22. november 2012 #378 Del Skrevet 22. november 2012 Så fantastisk! :strix: :strix: Gleder meg til du legger ut bilde jeg Og grattis med 13 uker da, hihi Nå kan du slappe av og nyte graviditeten fult ut, herlig! Jeg og tipper det er en liten guttebebis inni der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isrose Skrevet 22. november 2012 #379 Del Skrevet 22. november 2012 Gratulerer så mye! Det er så fantastisk å se de små vidunderene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 22. november 2012 #380 Del Skrevet 22. november 2012 Jeg tipper også gutt siden de fant kjønnet såpass tidlig Jeg er jo nå en dag lenger enn deg på vei og jeg fikk ikke vite det.. men nå tror jeg ikke han så etter heller, får det virker som du fikk mer nøye gjennomgang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå