lashara Skrevet 19. september 2012 #61 Skrevet 19. september 2012 Beklager, da har du misforstått. uff..du er en skikkelig grinete tørrpinn. Finn frem i deg. Gjør deg sikkert godt.
Gjest Filleproletiet Skrevet 19. september 2012 #62 Skrevet 19. september 2012 Prippen? Hehe, mhmmmm, that sounds like me. Åhhh..du er så frekk altså! I like! Frekk og snasen!
Gjest Vampen Skrevet 19. september 2012 #63 Skrevet 19. september 2012 uff..du er en skikkelig grinete tørrpinn. Finn frem i deg. Gjør deg sikkert godt. Godt forsøk, prøv igjen. 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2012 #64 Skrevet 19. september 2012 Så slem du er. Nå er jeg såret. Det er en slags form for mobbing du driver med nå, hakket værre enn rasisme. hehe,ser du, av og til kan du være en hakk morsom..Men likevel, ikke sats på standup. Anonym poster: 8e1a7046a8a83df5f6c2f4346b97ae4d
Gjest Filleproletiet Skrevet 19. september 2012 #65 Skrevet 19. september 2012 Mission accomplished..(Nå gjelder det bare og få Vampen og Iashara til å begynne å kysse med hverandre) 1
Gjest Filleproletiet Skrevet 19. september 2012 #66 Skrevet 19. september 2012 hehe,ser du, av og til kan du være en hakk morsom..Men likevel, ikke sats på standup. Anonym poster: 8e1a7046a8a83df5f6c2f4346b97ae4d Whaaaats the deal with anonomous users..they`re not shutting up, and they`re not really saying anything either! Whaaaaaaats the deal? 1
lashara Skrevet 19. september 2012 #67 Skrevet 19. september 2012 du skjønner at dette rett og slett ikke var morsomt? joda,jeg kan le av mye upassende,men visse ting er jo rett og slett gørrkjedelige,sånn som deg ts, kjedelig som faen, jeg er egentlig mest sinna fordi du fikk meg til å klikke på noe såpass kjedelig. Likefør jeg begynner ål ese akgurknyheten til dagbladet Anonym poster: 8e1a7046a8a83df5f6c2f4346b97ae4d La ikke noen stoppe deg www.dagbladet.no enjoy
Gjest Vampen Skrevet 19. september 2012 #68 Skrevet 19. september 2012 Åhhh..du er så frekk altså! I like! Frekk og snasen! Ingen grunn til begeistring.
Gjest Filleproletiet Skrevet 19. september 2012 #69 Skrevet 19. september 2012 (endret) Ingen grunn til begeistring. Eller som du ville sagt, dersom du siterte Tarzan; Curb your beggeistring! Og nei..det er vel egentlig bare fantasien min som løper løpsk med meg igjen; Jeg ser liksom for meg deg i sorte strømper, kort "lærer-skjørt" og en streng hvit bluse. Glatt hår i hestehale og strenge smale briller der du står og vifter med spanskrøret. Virkeligheten er kanskje mye tristere Endret 19. september 2012 av Filleproletiet 1
lashara Skrevet 19. september 2012 #70 Skrevet 19. september 2012 (endret) Mission accomplished..(Nå gjelder det bare og få Vampen og Iashara til å begynne å kysse med hverandre) Jeg liker dem best unge.. så NÆÆÆ Endret 19. september 2012 av lashara
Gjest Vampen Skrevet 19. september 2012 #71 Skrevet 19. september 2012 Eller som du ville sagt, dersom du siterte Tarzan; Curb your beggeistring! Jeg tror neppe jeg hadde brukt 2 g'er.
Gjest zuketta Skrevet 19. september 2012 #72 Skrevet 19. september 2012 Der fikk jeg vel oppmerksomheten til folk? Nuvel. Her er en liten historie. En erkenorsk kis (meg) sitter på en innendørs tbanestasjon og minder min egen business. En sleskete(flørtepus/søreuropastilen)kledd mørk fyr (sør-europeer) setter seg ved siden av meg, og begynner å røyke. Jeg ser nordmann etter nordmann titte raskt mot ham, for deretter å flytte seg. Til og med en rørslig fyr fordufter. Faen heller tenker jeg..noen må fortelle kisen at det hverken er lov å røyke inne på tbanen, ei heller spesielt trivelig for meg som sitter ved siden av ham. Så jeg sier; "kan du være grei å stumpe røyken. Den plager meg" Han byr meg en røyk. Nei, sier jeg, can you please stop smoking that cigarette in my face?" Nei, det kunne han ikke..plager det deg spør han? Ja..det plager meg, dessuten er det ikke lov å røyke på tbanestasjoner i Norge, sa jeg. Nei, jeg røyker alltid inne på tbanestasjoner sa han da.. Så da satt vi der da. Han muligens litt høyere enn meg, jeg greit mye kraftigere, og sannsynligvis såpass sterk og trent at jeg hadde nok most ham om jeg ville. Kjente litt på adrenalinet da jeg tenkte det hadde vært deilig å bare banket ham, men likevel..jeg er ikke 20 lenger, og knærne er skrøpelige. Samtidig ser jeg en liten neger stå og le, sannsynligvis av meg. Vi blir sittende å stirre på hverandre litt, så hører jeg kjerringa i bakhodet; "ikke provoser innvandrere, ikke gjør noe dumt", så jeg reiser meg opp og går. Negern og spanjolen prater litt, ler litt, negern bommer en sigg, fyrer den opp.. Jeg derimot får en EDDERKOPP på meg. Hvor den kom i fra aner jeg ikke, men jeg er hysterisk redd for edderkopper. Klarer imidlertid å plukke den rolig av meg, og beholde den bittelille verdigheten jeg hadde igjen etter å ha blitt mentalt voldtatt av innvandrerne. Moralen? vetta faen..hater i hvert fall spanjoler og negre litt mer enn jeg gjorde fra før av. Another day in O-town All ære til deg for at du klarte å bevare fatningen der. Edderkopper er skumle. Jeg synes du gjorde det bra. Sa i fra på en høflig måte og trakk deg unna en spent situasjon. Om det hadde vært en nordmann, svenske, tysker, indianer eller eskimo er meg revnende likegyldig. En drittsekk var det uansett pga den trassige oppførselen. Hvorfor er det så forferdelig galt å nevne hudfargen, nasjonaliteten osv når man skal fortelle om en episode? Hadde det vært like galt om TS hadde skrevet at det var en norsk punker, engelsk H-A, tysk skinheads osv? Eller er det bare galt så lenge man forteller noe om en som feks er pakistansk og er mørk i huden? Bør man også være forsiktig heretter med å nevne kjønn? Bare for å være helt sikker på at man ikke blir oppfattet som kjønnsrasist og manne/kvinnehater? Dessuten hadde det neppe kommet mange svarene før spørsmålet hadde blitt stilt: "Var han norsk/utlending?" 1
Gjest Filleproletiet Skrevet 19. september 2012 #73 Skrevet 19. september 2012 Jeg tror neppe jeg hadde brukt 2 g'er. Jeg snakket Tarzan-harry. Remember? Det var jo du som oppfant begggrepet. Harryfolk bruker dobbelkonsonant alt for ofte. 1
Gjest Vampen Skrevet 19. september 2012 #74 Skrevet 19. september 2012 Jeg liker dem best unge.. så NÆÆÆ Slapp av, jeg liker dem smarte, så ingen fare. 3
Gjest Filleproletiet Skrevet 19. september 2012 #75 Skrevet 19. september 2012 All ære til deg for at du klarte å bevare fatningen der. Edderkopper er skumle. Jeg synes du gjorde det bra. Sa i fra på en høflig måte og trakk deg unna en spent situasjon. Om det hadde vært en nordmann, svenske, tysker, indianer eller eskimo er meg revnende likegyldig. En drittsekk var det uansett pga den trassige oppførselen. Hvorfor er det så forferdelig galt å nevne hudfargen, nasjonaliteten osv når man skal fortelle om en episode? Hadde det vært like galt om TS hadde skrevet at det var en norsk punker, engelsk H-A, tysk skinheads osv? Eller er det bare galt så lenge man forteller noe om en som feks er pakistansk og er mørk i huden? Bør man også være forsiktig heretter med å nevne kjønn? Bare for å være helt sikker på at man ikke blir oppfattet som kjønnsrasist og manne/kvinnehater? Dessuten hadde det neppe kommet mange svarene før spørsmålet hadde blitt stilt: "Var han norsk/utlending?" Takk! Det var hyggelig sagt
Gjest Filleproletiet Skrevet 19. september 2012 #76 Skrevet 19. september 2012 (endret) Jeg liker dem best unge.. så NÆÆÆ Slapp av, jeg liker dem smarte, så ingen fare. *Dytter nærmere hverandre* Endret 19. september 2012 av Filleproletiet
Gjest Vampen Skrevet 19. september 2012 #77 Skrevet 19. september 2012 Jeg snakket Tarzan-harry. Remember? Det var jo du som oppfant begggrepet. Harryfolk bruker dobbelkonsonant alt for ofte. Ah, skjønner. Vel, dette er ditt felt.
Gjest Filleproletiet Skrevet 19. september 2012 #78 Skrevet 19. september 2012 Ah, skjønner. Vel, dette er ditt felt. Eh..nei. Det var du som introduserte det for meg tidligere i tråden. 1
Gjest Vampen Skrevet 19. september 2012 #79 Skrevet 19. september 2012 Eh..nei. Det var du som introduserte det for meg tidligere i tråden. Jeg tror ikke jeg har sagt noe om dobbeltkonsonanter. Mulig du er et naturtalent?
Thalassos Skrevet 19. september 2012 #80 Skrevet 19. september 2012 Ooops, hva skjer nå? Jeg er fæl..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå